Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 202
  • Weergaven 483
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
Hoeveel goals heeft Newcastle wel niet gemaakt dan?

Zoals je een stukje hierboven kunt zien hebben ze in de competitie 84 goals voor en 56 tegen. Waar wij 69 voor en 28 tegen hebben.

Geplaatst
Zoals je een stukje hierboven kunt zien hebben ze in de competitie 84 goals voor en 56 tegen. Waar wij 69 voor en 28 tegen hebben.

Och, niet gezien, sorry.

Geplaatst
  • Auteur

Och, niet gezien, sorry.

Geeft niks, maar ik post altijd de eindstand van de competitie dus vandaar dat het 1 of 2 posts terug te lezen was. :checkit:

Geplaatst
Geeft niks, maar ik post altijd de eindstand van de competitie dus vandaar dat het 1 of 2 posts terug te lezen was. :checkit:

Het laden van de pagina's duurt me te lang, dus ik lees meestal alleen de onderste posts van de Novelles 8)

Geplaatst
  • Auteur

Kroatie update - Kwalificatieduels tegen Frankrijk en Polen

6fowc3a.jpg

De Selectie

Keepers

Josip Solic - Eerste keeper

Stipe Pletikosa - Tweede keeper

De verdedigers

Darijo Srna - Linksback

Goran Sablic - Reserve verdediger

Jakov Matkovic - Reserve verdediger

Lucka Vucko - Rechter centrale verdediger

Marijan Buljat - Rechtsback

Vedran Corluka - Linker centrale verdediger

De middenvelders

Ante Rukavina - Reserve VMC

Daniel Pranjic - Reserve AML/C

Jerko Leko - Verdedigende Middenvelder

Luka Modric - Rechtsbuiten

Marko Dinjar - Reserve AML/C

Niko Krancjar - Linksbuiten

Neven Jambrec - Reserve AML

Eduardo - Aanvallende middenvelder

Zelimir Meter - Reserve AMR

De aanvallers

Drago Anicic - Reserve spits

Ivan Klasnic - Eerste spits

Ivica Olic - Reserve spits die alleen gebruikt word indien noodzakelijk (tribune=spits)

Josip Sertic - Reserve spits

Josip Tadic - Tweede spits

4yu1rh2.jpgFrankrijk - Kroatie 6ew2j47.jpg

Beide elftallen begonnen deze wedstrijd vrij nerveus, Kroatie speelde in hun vertrouwde 4-4-2 Diamond tactiek en Frankrijk in een 4-2-4 formatie waar ze ook al vaker mee gespeeld hebben.

4kdr5dv.jpg

We weten een mooie 2 - 0 voorsprong compleet omzeep te helpen. Dit kwam mede door het feit dat we centraal achterin speelden met Matkovic, een 19-jarige verdediger i.p.v onze vertrouwde Vucko. Matkovic kon 2x het duel niet winnen van Paquet wat resulteerde in 2 doelpunten. De 3-2 was een kopbal uit een corner waar opnieuw Matkovic een duel niet wist te winnen echter speelde mijn team zeer goed. Er had veel meer ingezeten maar het mocht niet zo zijn.

61l5fdc.gifPolen - Kroatie 4ujtqav.jpg

Ook in deze wedstrijd begon Matkovic in de basis omdat Vucko nog altijd niet genoeg hersteld was van zijn griep. Deze wedstrijd moest ten koste van alles gewonnen worden en dat besef heb ik mijn elftal zeer goed duidelijk gemaakt.

4ligxs5.jpg

Beide ploegen deden voetballend niet voor elkaar onder, er werd veel strijd geleverd en er waren wat kleine kansjes over en weer. Het verschil vandaag zat hem in de superieure traptechniek van Niko Krancjar die er godzijdank weer bij was. We kregen vlak na mekaar 2 vrije trappen die hij beide keren feilloos binnenschoot. Dat was iets waar de Polen geen antwoord op hadden en pas in de 90e minuut wisten ze dan ook iets terug te doen. Uit de kluts belandde de bal voor de voeten van niemand anders dan Smolarek en die wist de bal feilloos in het netje te raggen. Een verdiende overwinning en aangezien Frankrijk de eerstvolgende wedstrijd uit moet naar Wit-Rusland is er nog niks aan het handje.

De stand

4qe20rt.jpg

Als Frankrijk gewoon zijn sportieve plicht doet dan hebben wij straks tegen Wit-Rusland alles in eigen hand en dat is toch wel een lekker gevoel.

Upcomming matches

- 31 Augustus Kroatie - Letland

- 04 September Kroatie - Wit-Rusland

In de volgende update:

+ Arsenal

- De voorbereiding

- Transfers

- Overig

Reacties gewenst, screenies op aanvraag worden zsm gepost !!!

Geplaatst

Ík vind het een mooie novelle, goed gepresenteerd

Geplaatst
  • Auteur

4ys0jmr.jpg

De uitgaande Transfers

Francesc Fabregas : Hij had alles bereikt bij Arsenal wat hij bereiken kon en hij was toe aan een nieuwe stap. Diverse ploegen trokken aan zijn mouw toen eenmaal bekend was dat wij hem ook zouden laten gaan. Uiteindelijk was het een directe concurrent van ons die hem overnam. Fabregas verblijft de komende 3 seizoen bij Chelsea, wij ontvingen 35 miljoen euro voor hem wat op kan lopen tot ruim 42 miljoen, afhankelijk van het aantal wedstrijden en doelpunten van Fabregas in dienst van Chelsea.

David Marshall : In mijn eerste seizoe nog 1e keeper, daarna werd hij nummer 2 achter Costill. Hij keert terug naar zijn geboorteland. Voor ongeveer 4,25 miljoen versterkt hij de gelederen van het Schotse Celtic.

William Gallas, Gabri, Zac Barett, Miroslav Klose en Emers Fae verlieten de club allemaal omdat hun contracten waren afgelopen en niet verlengd zouden gaan worden. Wij wensen hun veel suc6 met het vinden van een nieuwe club.

Robin van Persie : Sinds vorig seizoen verbannen naar het 2e elftal omdat hij niet meer voorkomt in de plannen van de manager en de club. Hij speelt komend seizoen op huurbasis bij het Belgische AA Gent en wij hopen dat hij zo een mooie transfer naar een mooie club kan bewerkstelligen.

4kx39lz.jpg

- Chelsea vorig seizoen de UEFA Cup Finale won van Tottenham Hotspur ?

- Thierry Henry sinds 1999 ruim 250 doelpunten heeft gemaakt voor Arsenal ?

- Thierry Henry nu de aanvallers traint bij Arsenal ?

- Arsenal voor ruim 136 miljoen euro aan spelers gekocht heeft voor komend seizoen ?

- Manager Mohwie nu al 1134 dagen coach van Arsenal is ?

- Kroatie een ploeg is van momenten ?

- AC Milan achter Diego aanzit ?

- Dat Bojan en ook Rafal Gorski zich niet hebben kunnen bewijzen en mogen vertrekken ?

- Het contract van Mohwie eind dit seizoen afloopt ?

- Dat Mohwie na het WK weer zal stoppen bij Kroatie ?

Ingaande transfers

Naast het aantrekken van Aaron Lennon, Micah Richards, Jo en Leroy Fer heeft Arsenal nog enkele spelers aangetrokken vanwege het feit dat Diego,Bojan,Fabregas en Marshall weg wilden en weg mochten. Ik kreeg ruim 50 miljoen euro aan transferbudget van het bestuur dus dat was niet weinig.

Kasper Smeichel : Hij komt over van Everton voor ruim 19 miljoen euro en hij zal mijn 1e keeper worden.

Antonio Cerrajero : Hij komt over van Atletico Madrid voor ruim 20 miljoen euro en hij is de vervanger van Fabregas op de VMC positie.

Vasquez : Deze jonge Chileens spits komt over van Colo Colo voor ruim 1,5 miljoen euro. Hij wordt de komende tijd uitgeleend aan Zulte Waregem, 1 van onze satellietclubs omdat hij nog geen werkvergunning heeft gekregen.

En dan nu de aankoop waar ik zeer tevreden mee ben om zo'n speler met zo'n naam en status te mogen verwelkomen in het Emirates Stadium en mijn selectie.

Kaka : Ontevreden in Italie en toen wij interesse toonden was de deal snel beklonken. Voor ruim 25 miljoen euro verruild deze technisch begaafde Braziliaan Italie voor Engeland en bij ons zal hij natuurlijk de AMC positie gaan bekleden. Als alles meezit bewandelt Diego de omgekeerde route, AC Milan wil hem na het vertrek van Kaka graag overnemen.

De oefenwedstrijden

534n4g8.jpg

De wedstrijden tegen AA Gent en Porto waren wedstrijden in een vriendschappelijke toernooi georganiseerd door Porto. Wij wisten dat uiteindelijk allemaal vrij simpel te winnen. We hebben een degelijke voorbereiding gedraait en we gaan met een frisse en fitte selectie het nieuwe seizoen tegemoet.

In de volgende update :

- Community Shield

- Europese Supercup

- Eerste maand competitie

- Presentatie selectie

- Overig

** REACTIES TER MOTIVATIE GEWENST - SCREENS WORDEN ZSM GEPOST **

- bedankt voor de reacties tot dusverre -

Geplaatst

Mooie aankopen vooral Kaka _O_

Ik vind dit echt een topnovelle en hoop dan ook dat je nog lang verder doet. :thumb:

Welke skin gebruik je eigenlijk?

Geplaatst
  • Auteur
Mooie aankopen vooral Kaka _O_

Ik vind dit echt een topnovelle en hoop dan ook dat je nog lang verder doet. :thumb:

Welke skin gebruik je eigenlijk?

Ik gebruik de SleekFM skin met een Christina Aguilera achtergrond die ik er zelf ff in heb geknald. :checkit:

Geplaatst

haha prachtig dat je kaka' hebt gekocht man!

Heerlijke resultaten nog steeds met Arsenal

ga zo door

Geplaatst
  • Auteur

4ys0jmr.jpg

De selectie seizoen 2013/2014

676f3uc.jpg

Community Shield

Middlesbrough - Arsenal

We moesten tegen het altijd taaie Middlesbrough echter met spelers als Kaka, Babel, Lennon en Jo zou dit voor ons toch een vrij eenvoudig klusje moeten worden. Ook al zitten we nog vrij vroeg in het seizoen, ik eis nu al perfectie van mijn spelers en degene die daar niet aan kan voldoen zal op de bank belanden. De conccurentie is moordend en dat is des te beter voor alle spelers, dat houdt ze zeer scherp.

4pn5chv.jpg

We domineerden vanaf minuut 1 en zo pakken we als team de eerste prijs van het seizoen. Het enige minpuntje was het uitvallen van Toure met een lichte blessure, hij zal een week of 2 niet beschikbaar zijn maar gelukkig hebben we een speler van het kaliber Bocaly als vervanger op de bank zitten.

Ook was er de Champions League groepsloting, daarbij werden we in de volgende groep geloot:

6780mfn.jpg

Een vrij lastige groep met allemaal tegenstanders die aardige elftallen op de been kunnen brengen. Desalniettemin moeten wij ons minimaal als nummer 2 kunnen plaatsen voor de volgende ronde van de Champions League.

In het volgende deel :

- Europese Supercup

- Competitievoetbal

Geplaatst

In de CL zit je in een vrij lastige groep Mohwie en dat zeg ik heel eerlijk want het is zo! Olympique Lyon maak je echt niet zomaar in en HSV Hamburg laat zich ook niet zomaar aan de kant zetten volgens mij.

Je versterkingen zien er goed uit hoewel ik nog twijfel of je met Schmeichel als eerste keus er wel verstandig aandoet. De rest van je team is top alleen heb je wel gegarandeerd ontevreden spelers en toppers die je ook liever niet wegdoet of rouleer je?

Geplaatst

ik zie 2 lotingen CL ik snap het ff niet meer...

Geplaatst
  • Auteur
ik zie 2 lotingen CL ik snap het ff niet meer...

Er is wat mis gegaan de vorige keer. Ik zie nu ook dat mijn game ineens de naam (backup) erachter heeft staan :cab: Hoe dit komt weet ik ook niet, ik mis in ieder geval veel wedstrijden die ik al gespeeld had met Arsenal echter was het me niet opgevallen dat de CL-loting ook niet opgeslagen is/was. :cab:

Geplaatst
  • Auteur
In de CL zit je in een vrij lastige groep Mohwie en dat zeg ik heel eerlijk want het is zo! Olympique Lyon maak je echt niet zomaar in en HSV Hamburg laat zich ook niet zomaar aan de kant zetten volgens mij.

Je versterkingen zien er goed uit hoewel ik nog twijfel of je met Schmeichel als eerste keus er wel verstandig aandoet. De rest van je team is top alleen heb je wel gegarandeerd ontevreden spelers en toppers die je ook liever niet wegdoet of rouleer je?

Ik rouleer zoveel mogelijk. Het kan zelfs zo zijn dat ik per wedstrijd de tegenstander analyseer waar hun zwakke plek zit en daar me elftal op aanpas. Maar dat doe ik alleen als ik heel veel tijd heb om te FM-en.

p.s.: Er is schijnbaar vorige keer iets misgegaan met opslaan, ben 2 a 3 maanden aan resultaten kwijt en vandaar dus ook 2 Champions League lotingen. Echter zoals het er nu staat is het goed !

Geplaatst

Mooie novelle!

Mag ik screentje Cerrajero?

Geplaatst
  • Auteur
Mooie novelle!

Mag ik screentje Cerrajero?

4m2vmza.jpg

Antonio Cerrajero

Geplaatst

oke bedankt Mohwie

Carrajero zit op begin toch bij Atletico ?

Geplaatst
  • Auteur
oke bedankt Mohwie

Carrajero zit op begin toch bij Atletico ?

Zal ik naar kijken als ik weer met deze game bezig ben. Ben nu met mijn Sevilla game bezig dus kan het zo snel ff niet opzoeken. :checkit:

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.