Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

• Antwoorden 202
  • Weergaven 478
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur
ik zou het proberen met 9,5m:?

Ik niet, ik wilde 1 of 2 spelers wegkapen bij een concurrent maar dat lukt je dus never nooit niet met 9,5 miljoen. Vorig seizoen kreeg ik 29,5 miljoen en nu win ik de UEFA Cup, plaatsen we ons voor de Champions League en dan krijg je 9,5 mljoen ? Maar goed, er heeft een nieuwe club zich aangedient dus vandaag ergens volgt er weer een update !

Geplaatst
  • Auteur

arsenallogodo2.jpg

Na enkele weken werkloos te zijn geweest werd ik benaderd door de voorzitter van 1 van de allermooiste clubs ter wereld ,Arsenal.

Arsene Wenger was vertrokken naar FC Porto en na een korte zoektocht kwamen ze al snel bij mij uit. De club wilde mij een 3-jarig contract aanbieden maar ik wil per seizoen bekijken of er nog genoeg toekomst perspectieven zijn vanuit beide kanten. Meestal ben ik al na 1 seizoen weg en deze keer wil ik het goed doen dus na dit eerste jaar zal ik pas een meerjarig contract accepteren.

Clubinformatie :

Arsenal FC is een voetbalclub uit Engeland, opgericht als Dial Square, eind 1886. De club veranderde de naam in 'Woolwich Arsenal' aangezien de oprichters van oorsprong wapenfabrikanten waren in de wapenfabriek in Zuid-Londen. De bijnaam 'The Gunners' lag voor de hand (Arsenal betekent 'arsenaal': een wapenfabriek of wapenopslagplaats).

De club speelt in het rood en wit, en de thuisbasis is sinds augustus 2006 het Emirates Stadium. Dat jaar werd afscheid genomen van het oude Highbury-stadion. Het Emirates Stadium is met 60.000 zitplaatsen, na Old Trafford, het grootste stadion van Engeland, waar een club zijn thuisbasis heeft. Het stadion is hypermodern en de grasmat staat bekend als één van de beste van Europa.

Arsenal behoort tot de beste clubs van Engeland. De club won diverse keren de titel in de Premier League, waaronder in het seizoen 2003/04, waarin ze het hele seizoen niet verloren. Hiermee was Arsenal de eerste club sinds Preston North End die dat lukte. Preston NE deed dat in het oprichtingsseizoen van de Football League, 1888/89. Arsenal brak een Europees record door 49 wedstrijden op een rij ongeslagen te blijven. De uiteindelijke nederlaag werd toegediend door de aartsrivaal uit Manchester, Manchester United.

In 2006 stond Arsenal in de UEFA Champions League in de finale in het Franse Stade de France in Parijs tegen FC Barcelona. De club had in de halve finales over twee wedstrijden het Spaanse Villarreal verslagen. In de finale werd er na het openingsdoelpunt van Arsenal toch nog twee keer gescoord in de tweede helft door Barcelona, waardoor Arsenal de beker misliep. Het was de eerste keer voor Arsenal dat de club in de finale stond. Het was Bergkamps eerste keer in de Europacup 1 finale en tevens de laatste. Hij stopt als voetballer, hij kwam niet in actie in de wedstrijd.

Stadion :

emsm9.jpg

Bron: Wikipedia

De Selectie

Basisopstelling

1. David Marshall

2. Liam McKenzie - VVR

3. Kolo Toure - VC

4. Callum Burgess - VC

5. Royston Drenthe - VVL

6. Ryan Babel - AMR

7. Robin van Persie - AML

8. Francesc Fabregas - VMC

9. Coro - AMC

10. Thierry Henry - S

11. Miroslav Klose - S

Reserves

Zac Barett - DM

Johan Djourou - VC

Lucien Aubey - VLC

Gael Clichy - VVL

Matt Richards - VMC

Yaya Toure - MC

Theo Wallcott - AMR/AC

Nicklas Bendtner - S

Arturo Lupoli - S

De transfers seizoen 2010/2011

Transfers IN

De bovenste 3 transfers zijn gedaan voor mijn komst.

Alles daaronder heb ik gehaald !

transfersingg3.jpg

Transfers UIT

transfersuitci1.jpg

Aangezien Arsenal vorig seizoen als 4e is geeindigd moeten we dus voorronde Champions League spelen. In deze kwalificatiewedstrijd treffen wij het Spaanse Atletico Madrid. Een moeilijk opponent maar wel meteen een goede test voor mij en mijn team om te zien waar we staan.

Thuis

cl1gd7.jpg

Uit

cl2ny2.jpg

Atletico Madrid viel me zwaar tegen. We boekten toch twee vrij simpele en degelijke overwinningen op ze. Nu we ons gekwalificeerd hebben voor de Champions League was het tijd voor de groepsloting.

cllotinghy1.jpg

Noem het maar gerust de poule des doods waar we in terecht zijn gekomen.

Het wordt een taaie klus maar niets is onmogelijk. We zullen echter wel onze uiterste best moeten gaan doen om de volgende ronde te gaan bereiken.

De doelstellingen

Bestuur en supporters : Een respectabele positie in de Premier League + zorgd dragen voor de financien, voortbestaan van de club mag niet in gevaar komen.

Ikzelf : Tot laatste dag meedoen voor de titel + overwinteren in Europa

In de volgende update :

- Verslag v/d Wedstrijden

- Overig

Geplaatst
  • Auteur

Extra Transfers

transfersrs4.jpg

We spelen weer in mijn eigen gemaakt 4-4-2 Diamond tactiek.

Augustus - competitie

augxw0.jpg

In de competitie begonnen we zeer goed met 2 zeer nette overwinningen.

Met name uit bij Everton hadden we het vrij moeilijk maar wisten we toch netjes de 3 punten mee naar het Emirates Stadium te nemen.

Enige minpuntje zijn momenteel de blessures die we hebben opgelopen.

Gelukkig zijn het allemaal lichte blessures en geen zware, maar daarom heb ik dus nog de 3 bovenstaande transfers gedaan.

In de volgende update:

- Competitie Sept t/m Nov

- Groepsronde CL

- Overig

** REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG **

Geplaatst

Het is niet echt de poule des doods hoor. Ik vind alle poules ongeveer even moeilijk A en C zijn nog wel wat lastiger

toch succes verder

Geplaatst

Lupoli zit aanvankelijk toch ook bij Arsenal? Mag ik een screentje van hem?

Mooie novelle hoor! Knap werk! KUTGW!

EDIT: Waar is Vela gebleven?

Geplaatst
Het is niet echt de poule des doods hoor. Ik vind alle poules ongeveer even moeilijk A en C zijn nog wel wat lastiger

toch succes verder

vind het wel moeilijke poule hoor. Mij lijkt C stuk makkelijker

Maar goed, het moet wel lukken. Veel succes!!

Geplaatst
  • Auteur
Lupoli zit aanvankelijk toch ook bij Arsenal? Mag ik een screentje van hem?

Mooie novelle hoor! Knap werk! KUTGW!

EDIT: Waar is Vela gebleven?

Lupoli zit normaal idd bij Arsenal maar in seizoen 2008/2009 hebben ze hem verkocht aan Fiorentina om hem vervolgens dit seizoen weer terug te kopen :cab:

Carlos Velo is vorig seizoen voor 22 miljoen verkocht aan Valencia.

Ontzettend jammer want Lupoli,Henry en Klose vallen me alle 3 zeer tegen op het moment. Maar goed, hier is het screentje van Lupoli:

lupowp0.jpg

En het meest frustrerende aan dit seizoen is ik heb een zeer goede VVR gekocht (zie screen):

corau1.jpg

Kan ik hem niet gebruiken vanwege het feit dat meneer geen Werkvergunning krijgt :cab:

Geplaatst

Probeer de wedstrijdverslagen en de uitslagen sowieso wat donkerder te maken aangezien het nu geheel onleesbaar is ongeveer en dat is jammer.

Geplaatst
  • Auteur
Probeer de wedstrijdverslagen en de uitslagen sowieso wat donkerder te maken aangezien het nu geheel onleesbaar is ongeveer en dat is jammer.

Mjah ik vind de lay-out zelf niet mooi dus ben al bezig met een nieuwe.

Morgen of overmorgen weer een update !!!

:checkit:

Thnx voor de reacties dusverre !

Geplaatst
  • Auteur

De competitie : September t/m November

match1vz5.jpg

match2hn9.jpg

match3py0.jpg

match4yt5.jpg

match5fw3.jpg

match6al6.jpg

match7gz7.jpg

match8sc1.jpg

match9yo0.jpg

match10lf1.jpg

match11im0.jpg

match12wm8.jpg

Al met al geen slechte resultaten we staan zelfs op de eerste plek met 3 punten voorsprong op Chelsea. Iets wat ik van tevoren absoluut niet had verwacht!

standje7.jpg

Het Champions League avontuur

Onze doelstelling was om te overwinteren in Europa.

Of dat ons gelukt is kun je hieronder zien:

Benfica - Arsenal

cl1vd3.jpg

Een slechte start van onze zijde. We verloren maar waren zeker niet kansloos, we vergaten gewoon onze kansen af te maken.

Arsenal - Juventus

cl2lp3.jpg

Een super herstel van onze kant. Na de 0 - 1 nederlaag bij Benfica moest er iets gebeuren en met name Henry nam het elftal op sleeptouw.

Fenerbahce - Arsenal

cl3jn6.jpg

We blijven de stijgende lijn op Europees goed doorzetten. Weer een sublieme overwinning van onze zijde.

Arsenal - Fenerbahce

cl4mp0.jpg

Kolo Toure als topscorer van Europa ? Het zou zomaar ineens kunnen.

Arsenal - Benfica

cl5zg4.jpg

Sportieve revanche ! Nette maar moeilijke overwinning.

Met nog 1 wedstrijd te gaan zijn wij als enige uit onze groep al geplaatst voor de volgende ronde. Volgens enkele critici mocht dit niet de poule des doods genoemd worden, maar zoals ik al aangaf zijn wij 1 van de weinige groepen die nog niet beslist is!

clstandqb4.jpg

Overig nieuws

yodu9.jpg

In de volgende update:

- Competitie December t/m Februari

- Vervolg Europees avontuur

- Overig

Geplaatst

Wel raar de je VVR geen werkvergunning krijgt. Het is wel een aardig talent zo te zien. Lupoli valt me niet tegen. En je resultaten uiteraard ook niet.

Ga zo door zou ik zeggen!:thumb:

Geplaatst

Rade Prica en Lasse Qvist van Aab, legendarisch _O_

Verder leuke novelle en goede topictitel.

Geplaatst
  • Auteur

De competitie December t/m Februari

match1gu5.png

match2ui4.png

match3as0.jpg

match4tm3.jpg

match5hs7.jpg

match6na4.jpg

match7zc3.jpg

match8iy9.jpg

match9pw9.jpg

match10or2.jpg

match11ru7.jpg

match12fj2.jpg

match13kh3.jpg

Al met al een aantal goede wedstrijden afgewisseld met matige en slechte wedstrijden. Grote minpunt aan deze wedstrijden was het uitvallen van Fabregas, hij zal 3 a 4 maanden aan de kant zitten met zijn blessure dus hem zien we dit seizoen niet meer terug :cry: . We zijn nu al wel 32 wedstrijden ongeslagen.

De stand is momenteel als volgt:

standko2.jpg

Virtueel staan we 2e, elk puntje telt nu dus de overige wedstrijden mogen we alleen puntverlies lijden als Chelsea ook punten laat liggen !

De ontbrekende Champions League groepswedstrijd

cl1qb0.jpg

De eindstand

eindstandvt0.jpg

We zijn dus mooi als nr.1 uit onze groep door.

Tijdens de loting zat ik te hopen op een tegenstander van middelhoog niveau omdat mijn team momenteel niet goed draait. Het was alsof de goden mijn verzoek hadden gehoord want wij hebben geloot tegen Hamburger SV.

Transfers

transferse1.jpg

In de volgende update:

- Rest vd competitie

- Europees avontuur

- bekerwedstrijden

- Overig

Geplaatst

Blijft mooi, jammer van die vele gelijke spelen...

Hopelijk kan je Chelsea nog bijbenen, of misschien verliezen ze hun inhaalwedstrijd wel!

Succes

Geplaatst
  • Auteur
Blijft mooi, jammer van die vele gelijke spelen...

Hopelijk kan je Chelsea nog bijbenen, of misschien verliezen ze hun inhaalwedstrijd wel!

Succes

Een van de laatste wedstrijden van de competitie is tegen Chelsea dus als ik alles win en hun dan versla is het ook goed :checkit:

It aint over till its over !:mrgy:

Geplaatst
  • Auteur

The road to victory ! Or nothing...

Aangezien we virtueel 3 punten achter staan op Chelsea rest ons nog maar een ding, we moeten alles winnen zodat we achteraf niet kunnen zeggen dat we afhankelijk waren van de resultaten van Chelsea. Met nog een wedstrijd tegen Chelsea in het vooruitzicht,een veel beter doelsaldo en natuurlijk ervan uitgaande dat we de laatste 11 wedstrijden allemaal winnen hoeven we verder niet te spreken van wat voor druk dan ook.

match1ge2.jpg

match2it9.jpg

match3wr1.jpg

match4pk4.jpg

match5wv4.jpg

match6fe5.jpg

match7eo8.jpg

match8uf1.jpg

match9hp7.jpg

match10mg0.jpg

match11iw9.jpg

Een indrukwekkende reeks uitslagen. Van de 11 wedstrijden wonnen we er 9 en speelden we gelijk tegen Tottenham en Chelsea. Geen winst op Chelsea dus nu was het afwachten welk team na die wedstrijd het beste om zou gaan met de druk. Op het moment dat we tegen Chelsea moesten stonden we al op gelijke hoogte omdat Chelsea intussen al 1x verloren had, de laatste 3 wedstrijden zouden dus beslissend zijn in de race naar het Kampioenschap.

Welke ploeg is er Kampioen geworden, de titel gaat zowiezo naar Londen, is het Arsenal of toch Chelsea ?

eindstandsp6.jpg

campionexk8.jpg

Uiteindelijk bleken wij toch de langste adem te hebben.

Van de laatste 3 wedstrijden verloor Chelsea er 2 en daarom worden wij met 6 punten verschil kampioen van Engeland.

Waar ik het meeste trots op ben is dat we in competitieverband 0 x hebben verloren ! We hebben dus 38 wedstrijden niet verloren, dat is voor mijzelf echt een nieuw record.

FA-Cup & League-Cup

In de competitie waren we het sterkst, maar hoe is het ons vergaan in de FA-Cup en League-Cup.

FA-Cup

facupxo4.jpg

League-Cup

lcho5.jpg

Uit beide beker toernooien lagen we al meteen uit. Het verlies tegen Everton was nog draaglijk, een goede PremierShip club die gewoon goed tegenstand bood. Maar tegen Reading, een ChampionShip ploeg had ik een overwinning verwacht, maar helaas dat mocht niet zo zijn. Hier ligt volgend seizoen in ieder geval nog genoeg ruimte voor uitdaging en verbetering.

Het Champions-League avontuur

1e ronde

cl1dg3.jpg

Kwart-Finale

cl2au5.jpg

Halve-Finale

cl3mk3.jpg

Finale

cl4cx2.jpg

Een fantastisch seizoen, winnaar in de Champions League en Kampioen van Engeland. Met een geweldig jong team heb ik toch aardig wat weten te bereiken in mijn 1e seizoen. Nu is het aan ons om dit volgend seizoen te herhalen.

Statistieken

awardsvy7.jpg

awardsclby8.jpg

statistiekenzs0.jpg

stats2dn1.jpg

In de volgende update:

- Transferperikelen

- Voorbereiding seizoen 2011/2012

Geplaatst

kampioen en CL winnaar is perfect :p nu nog de bekers

Geplaatst
  • Auteur

Transferperikelen Seizoen 2011/2012

De transfers

transfersinzl4.jpg

Uitgaande transfers

Paul Campion - Doelman - 18 jaar - 1 miljoen naar Newcastle United

Juan Fernando Arango - AMLC - 31 jaar - 4,2 miljoen naar Wigan

Denilson - VMC - 23 jaar - vrije transfer (kon contract niet tekenen ivm geen werkvergunning :cab: )

interviewlf6.jpg

Klose ga ik inderdaad verkopen. Met Bojan,Lupoli,Henry,Walcott,Bendtner,v.Persie en Babel heb ik meer dan genoeg spelers in de ploeg zitten die op de spitspositie uit de voeten kunnen.

De selectie

selectieyu8.jpg

Elke positie is nu minstens dubbel bezet. Ook dit seizoen speel ik in mijn eigen gemaakte 4-4-2 Diamond tactiek. Voor een aantal spelers, die vorig seizoen vaak in de basis stonden, betekend het dit seizoen dat ze minder wedstrijden zullen gaan spelen omdat ik nu meer dan ooit zal gaan rouleren. Spelers die het daar niet mee eens zijn, die mogen wat mij betreft vertrekken.

Oefenwedstrijden

fweo8.jpg

Een zeer goede voorbereiding. Duidelijke overwinningen en het lijkt erop dat zelfs de nieuwe jongens zich al goed hebben wijs gemaakt in het elftal en met mijn tactiek.

In de volgende update:

- Community Shield

- Europese Super Cup

- Competitie Augustus en September

Als je dit toch allemaal leest, reageer dan ook aub ter motivatie.

Screens op aanvraag worden zsm gepost. Bedankt voor de reacties tot dusverre.

Geplaatst

goede vorbereiding en nu de eerste twee(onbelangrijke) bekers winnen

net zoals competitie, championsleague, League Cup, FA Cup, en het wereldkampioenschap voor clubs. ofwel je krijgt het nog druk, toch zeker een wedstrijdje of 65

Geplaatst

echt een leuke novelle. Als ik jou was zou ik nog gewoon Henry een basisplaats geven aangezien ik denk dat Bojan op het moment nog niet in de buurt komt bij Henry Kwa kwaliteiten dan .

KUTGW

Geplaatst

Had afgelopen week het stuk over Aalborg al gelezen, moet zeggen dat je het mooi presenteert. :)

Geplaatst

Schitterende presentatie en idem prestatie!!

CL en titel is mooi, nu de bekers nog en het WK uiteraard.

Veel succes

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.