Spring naar bijdragen
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Managers United - Football Manager

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Aanbevolen reacties

Geplaatst
  • Auteur
Het ziet er heel erg goed uit moet ik zeggen Mohwie en met AZ heb je een goede club gekozen zeg alleen jammer dat je met 1 spits speelt en niet al te goede stand-ins hebt daarvoor.

Dat klopt. Dat is ook het grote probleem momenteel bij mijn AZ.

Kreeg maar 3 miljoen euro en dat na de transferperiode.

Dus tot aan de winterstop wordt het aanklooien, veelvuldig wisselen van tactiek in geval van blessures etc. , maar goed we redden ons wel, hoop ik.

:checkit:

• Antwoorden 202
  • Weergaven 478
  • Aangemaakt
  • Laatste antwoord

Bijdrages in dit topic

Geplaatst
  • Auteur

De competitie

De competitie verliep zeer moeizaam. Het elftal wat ik tot mijn beschikking heb wordt door de media tot een plek bij de eerste 10 veroordeeld. Het bestuur wil dat ik opnieuw Europees voetbal behaal en dat ik de club financieel gezien niet in gevaar breng. Ikzelf denk dat we wel in de Top5 kunnen eindigen, want tijdens de winterstop komen er versterkingen en met die spelers zullen we het de 2e competitie helft beter moeten doen dan de eerste.

tussenstandyi3.jpg

Tot nu toe staan we op een keurige nette 3e plek. De resultaten golven op en neer en ook de prestaties van het elftal zijn zeer wisselvallig. Het trieste is nog dat voor een hele lange tijd 1 van mijn middenvelders de topscoorder van dit team was ipv Dembele of Johnson waar ik het wel van had verwacht.

results1ub4.jpg

results2op2.jpg

results3xy5.jpg

Zelfs met dit zooitje had ik eerste kunnen staan. Al het puntverlies wat we hebben geleden komt gewoon puur doordat wij voorin onze vele kansen niet afmaken. Ik ben blij dat nu de winterstop is aangebroken en we degelijke versterkingen op de kop hebben weten te tikken want ik ben zeer teleurgesteld in de prestaties van Cziommer,Dembele,Jenner en Donk.

De versterkingen

Istik Shirazi

shirazonz7.jpg

Een jonge Israelische doelman die mijn eerste doelman gaat worden.

Ben zeer benieuwd hoe hij zich gaat ontwikkelen.

Transfervrij over genomen van H.Tel-Aviv

Itay Schechter

schecterqm0.jpg

Een jonge Isrealische spits die, nu ik eindelijk 4-4-2 kan gaan spelen, in de basis komt te staan. Ik verwacht veel van hem.

Komt over van M.Netanya voor 10.000 euro

Rabia Oren

orenei0.jpg

Opnieuw een Isrealische spits. Hij zal op de bank komen te zitten maar zal wel de benodigde speelminuten krijgen om zich te mogen bewijzen.

Komt over van M.Haifa voor 20.000 euro

Abed Mesika

besidahx2.jpg

Weer een Israelische aanwinst voor ons. Deze VVL komt in de basis te staan omdat ik niet tevreden ben over Hanstveit, onze huidige VVL en deze zal dan ook verkocht gaan worden. Mesika is een groot talent en dus verwacht ik veel van hem de komende seizoenen.

Komt over van H.Tel-Aviv voor 6.000 euro

Nik Besagno

besagnouj9.jpg

Onze eerste "topaankoop". Besagno geldt als een bikkelharde verdediger en zal dan ook in de basis komen te staan naast Luirink. Donk schuift hierdoor op naar de bank.

Komt over van Salt Lake voor 1,2 miljoen euro

Kerem Zevne

zevnebo0.jpg

Een jonge rechtsbuiten met een echte ouderwetse "drang" naar voren toe.

Hij komt in de basis te staan ten faveure van Jenner die zwaar teleur heeft gesteld.

Komt over van RC Genk voor 1,3 miljoen euro

Conclusie

Het seizoen verliep tot nu toe zeer moeizaam maar nu ik de nodige versterkingen in huis heb weten te halen kunnen we eindelijk 4-4-2 aanvallend met een ruit gaan spelen. Hierdoor verwacht ik dat we de 3e plek makkelijk zullen gaan behouden en misschien kunnen we nog wel voor een grotere verrassing gaan zorgen, wie weet....

In de volgende update:

- Afronding competitie

- UEFA Cup avontuur

- Beker avontuur

Geplaatst

ff wezen shoppen in Israël?? ;) Jammer dat je bij Aab niet doormocht, maar daarentegen is AZ ook een leuke uitdaging! Leuke novelle, blijf hem zeker volgen! :thumb:

Geplaatst
  • Auteur

Afsluiting seizoen 2008/2009 - Competitie

De wedstrijden

wedstrijdenpk3.jpg

Een seizoen met veel ups en downs. Ook in de play-offs gingen we keer op keer onderuit op het laatste moment. Tegen RKC kwamen er zelfs penalties aan te pas en die wisten we te winnen omdat onze jonge keeper zicht ontpopte tot penalty-killer want hij ramde er 4 uit. Wij misten er ook enkele maar uiteindelijk schoot onze aanvoerder ons naar de overwinning.

De Eindstand

eindstandhf5.jpg

Een nette 3e plek, na vorig seizoen 7e en het seizoen ervoor 8e te zijn geeindigd is een 3e plek een hele verbetering. Maar volgend seizoen moet het veel beter kunnen aangezien we vooral tegen de kleinere ploegen teveel punten hebben laten liggen.

Wat statistieken

statsgv6.jpg

Kampioenen Engeland en Denemarken

deenscs7.jpg

Het is natuurlijk pijnlijk om te zien dat de nieuwe manager van AaB het hele elftal heeft verkracht en dat ze daarom geen kampioen zijn geworden. Ik vind het triest voor de supporters en de spelers, aan de andere kant lach ik de voorzitter en het bestuur keihard uit ! (Hopelijk horen ze me lachen)

ukeo9.jpg

Het Europese avontuur

Het hele bestuur had hoge verwachtingen dat ik met AZ hetzelfde kunstje zou kunnen flikken als met AaB in de UEFA Cup echter schudde ik ze meteen wakker want bij AaB had ik een betere, talentvollere selectie.

Eerste ronde moesten we tegen Zilina

uefa11cx0.jpg

uefa12cz5.jpg

De groeps-ronde

resultsaq3.jpg

groepstanduefayv5.jpg

We plaatsten ons dus nog vrij gemakkelijk voor de Kwart-Finale.

Dit zou een Kwart-Finale worden om nooit meer te vergeten.

Kwart-Finale

qtrfinalesd8.jpg

qtrfinalesd8.jpg

In de thuiswedstrijd zag het er allemaal goed uit, 3 - 0 voor na 60 minuten gespeeld te hebben. Alles wat we hoefde te doen was de 0 te verdedigen, echter op zo'n moment etaleert Bayern eventjes zijn klasse en voor we het wisten was het 3 - 2. In de uitwedstrijd kwamen we er gewoon simpelweg niet aan te pas, dus helaas ons Europees avontuur was kort maar krachtig.

Het beker-avontuur

Na alle andere prijzen niet gehaald te hebben rest ons alleen nog de Nederlandse Beker. Hoe ver gaan we hierin komen ?

knvbbeker1cp9.jpg

knvbbeker2jm7.jpg

Gelukkig weten we nog 1 prijs te pakken dit seizoen.

Een goede prestatie van het elftal, ik ben zeer tevreden omtrend het afgelopen seizoen en de prestaties die we gehaald hebben. Nu hopen dat we hier verder op kunnen bouwen en dat Scheringa zijn "belofte" nakomt en mij wat meer transfer-geld gaat geven.

In de volgende update:

- Oeps !

- Overig

Geplaatst
  • Auteur

Oeps!

oepszl4.jpg

Afgedaan als mens

lolmo3.jpg

newsgz2.jpg

In de volgende update:

- Welke club ga ik heen, wordt het PSV of komt er een andere topclub om mijn handtekening vragen

Geplaatst
  • Auteur

Het goede nieuws

jeujes6.jpg

contractsm6.jpg

Ik word dus de nieuwe trainer van PSV. Opnieuw een goede stap vooruit in mijn carriere. Jammer dat we komend seizoen UEFA Cup spelen omdat PSV vorig seizoen onder leiding van Ronald Koeman de play-offs niet goed door wist te komen.

De komende tijd ga ik lekker met de selectie aan de slag en druk opzoek naar nieuwe spelers om de selectie eens goed te verversen. Dit zal wel nodig zijn na 3 seizoenen Ronald Koeman.

In de volgende update:

- Transfers

- Voorbereiding

- Overig

Geplaatst
  • Auteur

De transfers

transferdt6.jpg

De tactiek en selectie

selectiekopiewb5.jpg

reserveselectiexl3.jpg

De oefenwedstrijden

De oefenwedstrijden werden geleidt door mijn Assistent Manager Jan Wouters.

Aardige resultaten en we gaan dus met een goed humeur, een verbeterd team en een aardige sfeer in de groep aan het seizoen beginnen.

fwqh1.jpg

In de volgende update:

- Competitie Maand I

- UEFA Cup (voorronde)

- Overig

**REACTIES WERKEN MOTIVEREND - SCREENTJES OP AANVRAAG** bedankt voor de reacties tot dusverre

Geplaatst
  • Auteur

Maand Augustus

Wedstrijd 1

match1vm7.jpg

Wedstrijd 2

match2ip1.jpg

Wedstrijd 3

match3qq3.jpg

Ik geef alles voortaan per maand weer !

De voorronde UEFA-Cup

We hadden geloot tegen het Oostenrijkse Rapid Wien.

Dit is een taaie ploeg die normaal met 11 man voor de goal gaat liggen en hoopt er op een counter uit te komen en zo toe te staan.

Het is dus aan mij om hier iets op te vinden en ze tactisch te overklassen.

Uitwedstrijd

uefa1ik6.jpg

Thuiswedstrijd

uefa2mq7.jpg

We zette Rapid Wien toch vrij gemakkelijk aan de kant.

Met 5 - 0 en 3 - 1 mag je achteraf natuurlijk niet klagen over de loting.

Wat me ook opvalt is dat onze achterhoede zeer solide oogt en niks tot nauwelijks wat weggeeft. Ben benieuwd hoe dat de rest van het seizoen zal zijn.

Na dit mooie resultaat tegen Rapid Wien kwam de loting voor de UEFA Cup.

Wij werden geloot in Groep B.

uefagroeppn6.jpg

Een lastige groep met toch een paar tegenstanders van naam zoals Osasuna en Blackburn Rovers. Toch verwacht ik te overwinteren in Europa en met een redelijk gemak door deze groep heen te hobbelen.

In de volgende update:

- Competitie maand II & III

- UEFA Cup wedstrijden maand II & III

- Bekerwedstrijden maand II & III

- overig

** REACTIES GEWENST TER MOTIVATIE ** SCREENTJES OP AANVRAAG**

bedankt voor de reacties dusverre **

Geplaatst

prachtige novelle jammer dat je ontslagen bent bij Aab. Hadden ze nog wat in CL gemaakt afgelopen jaar?

Geplaatst
  • Auteur
prachtige novelle jammer dat je ontslagen bent bij Aab. Hadden ze nog wat in CL gemaakt afgelopen jaar?

Nope...afgelopen seizoen niet eens meer kampioen geworden.

Dus hebben ze geen Europees voetbal.

Geplaatst

zullen ze wel niet leuk vinden, zoiets is mij nog nooit gebeurt

Geplaatst

Leuke clubs tot nu toe en hoewel PSV geen favoriet van me is, breng je het leuk. Succes verder, ziet er allemaal strak uit.

PS. doe even iets aan dat vreemdelingenlegion, PSV onwaardig ;)

Geplaatst
  • Auteur
Leuke clubs tot nu toe en hoewel PSV geen favoriet van me is, breng je het leuk. Succes verder, ziet er allemaal strak uit.

PS. doe even iets aan dat vreemdelingenlegion, PSV onwaardig ;)

Het is niet PSV onwaardig, kijk maar naar de huidige selectie van PSV.

Mijn probleem in FM is dat veel talenten in de jeugd van PSV bijna allemaal Brazilianen zijn. Dus ik zal de komende seizoenen door selecteren en ik zie wel in hoeverre ik de selectie Nederlands krijg. Want een NL talent dat duurder is dan buitenlands talent ga ik natuurlijk niet zomaar kopen.

Vanavond weer een update ! :checkit:

Geplaatst
  • Auteur

Ik update voortaan per maand ipv per 2 maanden

De maand September\

In de maand september stonden er 3 competitiewedstrijden en 1 UEFA Cup wedstrijd op het programma. Hieronder volgende verslagen:

De competitie

Wedtrijd 4

match4uj0.jpg

Wedstrijd 5

match5sa7.jpg

Wedstrijd 6

match6wg5.jpg

Opnieuw 3 zeer mooie overwinningen van onze zijde.

Met name de "oplevingen" van Kone zijn mooi om te aanschouwen, onder Koeman zat hij 2 jaar in het Reserve-elftal maar onder mijn hoede bloeit hij op

tot een mooie parel. Hij maakt mooie acties, passeert tegenstanders alsof ze er niet staan en het alle belangrijkst, hij scoort,scoort en scoort.

Wedstrijd nummer 1 in de Groepsronde van de UEFA Cup

psvuefa1tl7.jpg

De eerste Europese overwinning is binnen. Dat er nog vele mogen volgen.

In de volgende update :

De maand Oktober met:

- 5 competitiewedstrijden waaronder de topper tegen Feyenoord

- Bekerwedstrijd(en)

- overig

**REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG**

Geplaatst
  • Auteur

De maand Oktober

Wedstrijd 7

match7lk9.jpg

Wedstrijd 8

match8lq7.jpg

Wedstrijd 9

match9ef2.jpg

Wedstrijd 10

match10ua6.jpg

Wedstrijd 11

match11ds8.jpg

Hieronder volgt de voorlopige tussenstand in de competitie:

tussenstandnj1.jpg

Zo staan we na 11 wedstrijden al 4 punten los op de nummer 2 Ajax, we hebben 1 wedstrijd minder gespeeld en onze eerstvolgende wedstrijd is tegen Ajax. Alles bij elkaar opgeteld, als we van Ajax winnen staan we virtueel 10 punten voor op de nummer 2 en dan zijn we dus zeer sterk op weg naar het

kampioenschap !!!

De Bekerwedstrijd(en)

knvb1kopiepb3.jpg

Tweemaal een mooie overwinningen op een toch wel zwakkere tegenstander.

Desalniettemin verwacht ik veel van mijn ploeg op het gebied van de beker en daarom ben ik zeer benieuwd tegen wie we in de volgende ronde van de beker moeten spelen.

In de volgende update :

- De maand November

* Competitiewedstrijden

* UEFA Cup wedstrijden

* Loting Beker & Bekerwedstrijd(en)

* Overig

**REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG**

Geplaatst

Jammer Mohwie dat je AZ verlaten hebt maar als PSV vrijkomt zou ik denk ik toch wel hetzelfde gedaan hebben hoor.

Misschien is het een idee om de topictitel te vervangen. AaB daar speel je al een poosje niet meer. Stuur een PM naar Paul en die regelt dan dat er een nieuwe naam komt te staan die jij wel in die PM moet zetten natuurlijk.

Geplaatst
  • Auteur

De maand November

Wedstrijd 12

match1dc3.jpg

Wedstrijd 13

match2hv6.jpg

Wedstrijd 14

match3qd1.jpg

Weer een paar mooie resultaten. We behouden de leiding met 5 punten voorsprong op Ajax. Ook moesten we deze maand twee wedstrijden spelen in de UEFA Cup. Als we die zouden winnen waren we geplaatst voor de volgende ronde !

Wedstrijd nummer 2 in de Groepsronde v/d UEFA Cup

uefa1qy0.jpg

Wedstrijd nummer 3 in de Groepsronde vd UEFA Cup

uefa2jv1.jpg

De stand op dit moment in onze groep:

PSV - 7

Osasuna - 7

Blackburn - 5

Samen met Osasuna ga ik aan de leiding en in de laatste wedstrijd van deze groep zal dus bepaald worden wie er eerste gaat worden in de groep en zo dus enkele grote clubs, als Arsenal, gaat ontlopen.

In de volgende update:

* Competitie Maand December

* Bekerwedstrijden

* Verslag groepswedstrijd tegen Osasuna

* Winterstop Transfers - Renovatie PSV

* Overig

** REACTIEs ZIJN GEWENST SCREENS OP AANVRAAG **

Geplaatst
  • Auteur
Jammer Mohwie dat je AZ verlaten hebt maar als PSV vrijkomt zou ik denk ik toch wel hetzelfde gedaan hebben hoor.

Misschien is het een idee om de topictitel te vervangen. AaB daar speel je al een poosje niet meer. Stuur een PM naar Paul en die regelt dan dat er een nieuwe naam komt te staan die jij wel in die PM moet zetten natuurlijk.

Ik laat de naam veranderen in Een zwerftocht over Europese velden maar het is mijn bedoeling om uiteindelijk als mijn "carriere" zijn hoogtepunt heeft bereikt, terug te keren op het oude nest !

Dat is de uitdaging die ik mezelf gesteld heb anders wordt de game te saai na verloop van tijd.

Geplaatst
  • Auteur

De maand December

De competitie

Ook Vitesse komt er niet aan te pas

Vitesse 0 - 1 PSV

Jean Black ('27)

PSV domineerde de wedstrijd van begint tot eind.

Beide ploegen kregen een aantal kansen maar alleen PSV wist eenmaal te profiteren via Black.

PSV vernedert NEC

PSV 4 - 1 NEC

Wurtz (str'49) Houwing ('50)

Aissati ('84)

Farfan ('87)

Kone ('90)

Met een weer herstelde Kone in de aanval begon PSV strijdlustig aan deze wedstrijd. Het duurde echter tot 10 minuten voor tijd voordat de Eindhovenaren hun suprematie ook daadwerkelijk om wisten te zetten in doelpunten.

PSV loopt tegen de lamp in Breda

NAC 1 - 0 PSV

de Graaf ('31)

Uit bij NAC wist PSV geen potten te breken. Het leek wel alsof de ploeg met angst in de benen op het veld stond. Ze kregen werkelijk niets voor mekaar en dus stapte NAC als trotse winnaar van het veld na 90 minuten. " Een dikke domper " , aldus een terecht teleurgestelde Eindhovense oefenmeester.

Opnieuw puntverlies voor PSV

PSV 1 - 1 ADO Den Haag

Kone ('19) Valdivia('4)

Ook vandaag had PSV het zeer moeilijk. Na het debacle van vorige week in Breda was ook vandaag ADO Den Haag eigenlijk de betere ploeg van de twee

en had het zelfs meer verdient dan een gelijkspel. Het is te hopen voor de fans dat de Eindhovens oefenmeester de ploeg weer snel in het gareel weet te krijgen voor ze hun puntenvoorsprong verspelen.

Ook Heracles snoept punten af van PSV

PSV 2 - 2 Heracles

Kone ('5) Quincy ('31)

Lyons ('25) Calabro ('89)

Vandaag liet PSV tenminste weer wat strijd zien. De ploeg nam een knappe 2 - 0 voorsprong maar liet vlak voor het eindsignaal opnieuw de kaas van het brood eten. Door een laat doelpunt van Calabro neemt Heracles een puntje mee uit Eindhoven.

Een langverwachte overwinning eindelijk behaald

PSV 2 - 1 De Graafschap

Wurtz ('3) Jonker ('25)

Ribeiro ('34)

Lange tijd leek het erop dat ook de Graafschap een punt zou kunnen gaan pakken tegen PSV , maar deze keer hield de ploeg van trainer Mohwie het tot de 90e minuut vol. Een broodnodige overwinning die het team ook weer een morele boost moet geven in deze curciale fase van het seizoen.

PSV neemt revanche

Heracles 1 - 3 PSV

Biseswar ('87) Jakobsen ('11) ('72)

Ribeiro ('45)

Twee weken geleden wist Heracles nog een punt af te snoepen van PSV.

Maar vandaag liet PSV zich niet opnieuw van de wijs brengen.

De Eindhovense formatie domineerde en controleerde de wedstrijd en ook achterin was de verdediging eindelijk weer eens "degelijk" te noemen.

Laatste groepswedstrijd in de UEFA Cup

uefala4.jpg

De eindstand in de groep was als volgt:

uefacfo1.jpg

Doordat we als eerste eindigden ontlopen we de echte grote ploegen.

Tijdens de loting werd bekend dat wij tegen het Zwitserse Zurich uit zullen gaan komen in de volgende ronde. Zurich is een relatief kleine club en die verwacht ik toch vrij eenvoudig te verslaan !

De bekerwedstrijd

In de 4e ronde van de KNVB-Beker moesten we spelen tegen Heracles Almelo. De ploeg die we pas al tweemaal ook in de competitie troffen.

knvbtv3.jpg

Een relatief eenvoudige zege. We wisten hoe we Heracles moesten bestrijden en dat deden we dan ook uiterst effectief en zorgvuldig. Black viel uit met een blessure die niet al te ernstig is. Hij wordt binnen nu een 4 dagen weer volledig fit in de selectie verwacht.

Het Eindhovens transfer-geweld

Ik heb meteen een nieuw record gevestigd en dat record is dat ik dit seizoen al voor ruim 45 miljoen aan nieuwe spelers heb gehaald. Dit is ook nodig ivm de wens van mezelf en het bestuurd. We willen de club een Nederlandser gezicht geven en dat kost geld, vooral als je je eigen talenten zoals Zeefuik voor bijna 3 miljoen euro terug moet gaan kopen.

transferslf7.jpg

In de volgende update:

- De maanden Januari en Februari

- Interview met Mohwie & Kone

- Presentatie nieuwe selectie & tactiek voor 2e helft seizoen

- Overig

** REACTIES GEWENST - SCREENS OP AANVRAAG **

- bedankt voor de reacties dusverre -

Geplaatst
  • Auteur

De maanden Januari en Februari

De competitie

PSV te sterk voor Sparta

PSV 3 - 1 Sparta

Valencia (OG '57) Silva ('81)

Black ('74)('82)

Nette overwinning tegen een zwakker Sparta !

Ook twente niet bestand tegen Eindhovens geweld

FC Twente 1 - 3 PSV

Rigters ('90) Mokoena ('4)

Bilyaletdinov ('33)

Reis ('67)

Opnieuw een nette overwinning. Ik had wel meer tegenstand verwacht van FC Twente.

Nipte thuisoverwinning voor PSV

PSV 1 - o RKC Waalwijk

Ribeiro('23)

Een magere overwinning in een wedstrijd die zeer stroef verliep.

Beide ploegen kregen niet veel kansen en gelukkig wisten wij toch nog eenmaal te scoren.

Opnieuw puntverliers voor de Eindhovense formatie

Willem II 1 - 1 PSV

Pinto ('44) Black ('59)

Puntverlies in Tilburg. Het elftal raakt langzaam uit vorm en het is te hopen dat met wat aanpassingen her en der we niet teveel punten verliezen waardoor we de titel mis gaan lopen.

Knap herstel van PSV

PSV 2 - 0 SC Heerenveen

Black ('41)

Reis ('72)

We zette SC Heerenveen weer ouderwets opzij.

Dominant van beging tot einde was ik weer zeer content met mijn ploeg.

De Bekerwedstrijden

Slechte prestatie PSV kost ze de winst

PSV 0 - 0 FC Twente B

Penalties: 3 - 4

In de wedstrijd was FC Twente B gelijk aan ons.

Vol met schaamte moet ik toegeven dat FC Twente B gewoon verdiend heeft gewonnen. Ik weet niet waar wij met ons hoofd zaten maar in ieder geval niet op het veld. We stonden vanaf minuut 1 onder grote druk en daar kwamen we niet onderuit, wat ik ook probeerde.

*Geen bekersucces dus dit seizoen :cab: *

De UEFA Cup

We moesten dus tegen het relatief onbekende Zurich

uefa1it3.jpg

uefa2fg1.jpg

Twee zeer nette overwinningen. Zoals vooraf verwacht had Zurich gewoon helemaal niks in te brengen. Positief viel Zeefuik op met zijn mooie hattrick.

In de volgende ronde treffen we het Duitse Bayern Munchen.

De ploeg die mij vorig jaar met AZ uit de UEFA Cup knikkerde.

uefa3qy5.jpg

In deze wedstrijd werd het 1 - 1 maar Bayern had dit dik moeten winnen, ware het niet dat mijn jonge doelman Schreuder motm werd na zijn vele mooie en nuttige reddingen.

uefa4vr3.jpg

Ik kan rustig stellen dat ik geleerd heb van de fouten die ik met AZ tegen Bayern maakte vorig seizoen. Missie 1 was om Podolski het veld af te schoppen, iets waar Simons geen enkel probleem mee had. Missie 2 was om niet te haastig naar voren te willen en rustig op dat ene kansje te wachten.

20 minuten voor tij gaat Maduro op ruim 30 meter van de goal achter de bal staan. Hij knalt de bal binnenkant paal binnen :clap: en zo winnen wij deze wedstrijd en veroverd Maduro de harten van de Eindhovense fans.

In de volgende ronde moeten we tegen het Duitse HSV ! :checkit:

interviewmud8.jpg

interviewkhv2.jpg

In de volgende update:

- Afsluiting seizoen (UEFA Cup en Competitie)

- Overig

** REACTIES ZIJN WELKOM - SCREENS OP AANVRAAG **

Geplaatst
  • Auteur

De overige uitslagen van de competitie en de UEFA cup

rest1hx0.jpg

rest2yz2.jpg

Eindstand

eindstandxq3.jpg

De UEFA-Cup Finale

uefacsh5.jpg

We worden Kampioen van Nederland en winnen de UEFA Cup.

Wat een prestatie van deze jonge ploeg.

Net na het feestgedruis krijg ik een telegram van het bestuur waarin ze het transferbudget voor komend seizoen aankondigen. Als ik het bedrag en de eisen erbij lees rol ik van mijn stoel af van het lachen. Ik stuur een email naar Schuitema dat ik met zo'n bedrag gerust akkoord ga maar dat hun eisen dan omlaag moeten, die email had het volgende tot gevolg !

newscf3.jpg

In de volgende update :

- Vind ik een nieuwe club of eindigt hier mijn novelle - stay tuned !!!

Onlangs hier 0

• Er kijken geen geregistreerde gebruikers naar deze pagina.

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.