Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Ik heb vannacht de wekker gezet om de 3e periode te volgen. Gelukkig deden Stamkos en co hun plicht, maar de zege was wel heel erg nodig. Nu tegen de Rags, we zijn zwaar underdog natuurlijk, dat scheelt. Maar wat haat ik dat team, ik hoop maar dat we geen sweep krijgen.

McDavid maar naar Arizona, dan speelt 'ie niet zoveel tegen de Pens ;).

Boston of Pittsburgh gaan dit jaar niet de playoffs halen, bij een van die ploegen gaat echt de tyfus uitbreken volgende week.

Welnee, Pittsburgh moet hoe dan ook iets doen, want dat gezeik met de cap is gewoon een drama. Niet eens een 6e verdediger uit WBS kunnen halen, bahbah. Wat mij betreft gooien ze de 3e en 4e lijn eruit. Nou ja, op Sutter na dan... Gisteren een goal, een puck in het gezicht, hechtingen en hop, nog een goal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja maar de Habs zijn dan ook hun angstgegner :cab: daar verliezen ze altijd van

Vraag me meer af wat er met de Pens is gebeurd, hoe kun je met Crosby en Malkin nog mogelijks de playoffs missen

Ehm... blessures bij zo'n beetje elke verdediger? Een heleboel :cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Had het gelezen ja, maar zegt me eigenlijk niets. Heb in mijn leven sowieso pas één keer een hele wedstrijd gezien (live bij de Trappers ( [MENTION=3816]Sanel[/MENTION];)) en ken niet eens alle regels. Maar is natuurlijk wel leuk om mee te maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is idioot hoeveel geluk de Oilers hebben gehad met de draft lottery de afgelopen jaren :-D Misschien dat we nu met onze eerste echte #1 overall volgend jaar richting een play-off plek gaan werken, maar vrees dat MacTavish hierdoor laks gaat worden. Wel mooi dat Buffalo en Arizona alles hebben gedaan om zo min mogelijk wedstrijden te winnen en nu kansloos zijn voor MacJesus.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Ik had al een idee dat die draft lottery naar een Canadees team ging. Het was Toronto of Oilers. Ik volg de draft niet intensief, ken alleen hem en Eichel. Maar die jongen is toch dood ongelukkig bij de Oilers? Wat gaat daar nu gebeuren? Ik zie de Oilers niet veel wedstrijden winnen zeg maar, met die defensie. Heerlijk aanval wel met Hall nog ernaast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Ik had al een idee dat die draft lottery naar een Canadees team ging. Het was Toronto of Oilers. Ik volg de draft niet intensief, ken alleen hem en Eichel. Maar die jongen is toch dood ongelukkig bij de Oilers? Wat gaat daar nu gebeuren? Ik zie de Oilers niet veel wedstrijden winnen zeg maar, met die defensie. Heerlijk aanval wel met Hall nog ernaast.

Had zelf verwacht dat Coyotes hem dit jaar zouden winnen omdat de NHL wilt dat die franchise daar in de woestijn blijft, al zullen die volgend jaar wel weer tanken voor Austin Matthews die daar ook vandaan komt. Uit de interviews die McDavid heeft gegeven gisteren blijkt alvast niet dat hij er erg mee zit dat hij waarschijnlijk door de Oilers gedraft gaat worden. Het is nu sowieso de taak om twee goede verdedigers en een keeper erbij te krijgen voor aankomend seizoen, dus eigenlijk moet a la de Islanders de 2016 1st overall worden gebruikt zodat slecht zijn simpelweg geen optie is.

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; buiten de eerste ronde om zijn de keuzes van de Oilers dramatisch geweest ja, deels ook de reden dat er nog steeds weinig verbetering te zien is. Center is wat mij betreft de belangrijkste positie in ijshockey, dus daar kun je er gewoon niet genoeg van hebben. Daarnaast is Hall een winger en is McDavid van een geheel ander niveau dan RNH en Draisatl. Ligt dan meer voor de hand dat een van die jongens wordt getrade voor een verdediger.

De Sabres hebben voor de trade deadline een groot deel van hun NHL-waardige spelers weggetrade en hebben uiteindelijk met twee keepers die in de AHL thuishoren het seizoen uitgespeeld. De Sabres fans waren in hun thuiswedstrijd ook voor de Coyotes aan het juichen :cab: http://scores.espn.go.com/nhl/recap?gameId=400563869

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het blijft maar doorgaan met goed nieuws vanuit Edmonton: ex Bruins GM Peter Chiarelli gaat de plek innemen van zowel Kevin Lowe als Craig MacTavish, wat dus effectief het einde betekent van de old boys club binnen de Oilers organisatie. Ben nu heel benieuwd wie volgend jaar de coach gaat worden, zouden nu al praten met Todd McLellan die bij de Sharks de coach was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi dat de Wings uitgeschakeld zijn, kan Babcock binnenkort worden gepresenteerd als de nieuwe Oilers coach.

Ik vind dat nogal een enge man, komt op mij heel nerveus over, discussieert ook veel met officials. Detroit wil hem wel erg graag houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites