Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Ja, dat begrijp ik, maar wat wil je precies weten?

Gister voor het eerst het spel gespeeld, ben mij nog aan het orienteren qua instellingen voor de tactieken enzo. Mocht ik vragen hebben, dan stel ik ze binnenkort wel. Ben graag van het zelf uitvogelen, hehe :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Screentje van je line-up?

Winnen met de Pens is natuurlijk ook niet zo'n enorme prestatie ;c

Ik heb net de seizoensupdate gehad, dus ik heb niet meer alle stats en er zijn dus ook spelers weg. Crosby had 120 punten, Malkin en Hornqvist beide rond de 100 en Ehrhoff had als D liefst 60 punten (16-44). Ik speelde met Kunitz - Crosby - Hornqvist als 1e lijn en Perron - Malkin - Sutter als 2e lijn. Crosby zonder blessure gebleven, Malkin miste alleen de laatste drie duels van de play-offs. Mijn huidige roster:

aGTCc4s.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekkoek in een trade gehaald bij Tampa? Ik las wel dat traden moeilijker wordt (of althans, dat de AI slimmer wordt en je niet meer een wereldster kunt halen voor 5 kneusjes enzo)

Goeie lineup wel als ik het zo zie, wat heb je lopen qua talenten? Iemand die al de overstap kan maken volgend seizoen? En wie heb je gedraft?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koekkoek in een trade gehaald bij Tampa? Ik las wel dat traden moeilijker wordt (of althans, dat de AI slimmer wordt en je niet meer een wereldster kunt halen voor 5 kneusjes enzo)

Goeie lineup wel als ik het zo zie, wat heb je lopen qua talenten? Iemand die al de overstap kan maken volgend seizoen? En wie heb je gedraft?

Koekkoek heb ik geruild tegen Rob Scuderi. Je kunt tegenwoordig spelers aan elk team aanbieden en meestal krijg je van elk team wel een voorstel. Lightning kwam met Koekkoek en dat leek me de beste deal. Traden is inderdaad lastiger, er worden vooral picks en rechten geboden. Maar sterspelers krijg je niet, dat is bijna onmogelijk.

Aan talent heb ik eigenlijk niks...

In de Draft heb ik deze spelers gehaald, de 1e pick heb ik geruild tegen de nummer 23 en 30 overal + Kapanen (bestuur en fans waren niet blij).

zH6rpef.png

Bijna complete eerste ronde:

zlbHplN.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Je hebt McDavid helemaal niet nodig joh, je hebt al 2 van de beste centers in de league :D

Ziet er wel vrij realistisch uit deze draft, met McD, Eichel en Hanifin die ook IRL de 3 beste prospects zijn

Wat trades betreft, spelers aanbieden doe ik ook wel eens, maar dan heb ik bij "team needs" wel op "rebuild through draft" staan zodat ik van andere teams alleen draftpicks aangeboden krijg. Als ik echt iemand wil van een andere club dan ga ik zelf een voorstel doen, en niet vragen wat zij ervoor willen.

Hoezo heb je niks aan talenten trouwens? Heb je de AHL geselecteerd? Ik volg altijd mijn AHL team en zorg dat er ook wel wat goeie spelers rondlopen zodat dat team ook competitief is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo heb je niks aan talenten trouwens? Heb je de AHL geselecteerd? Ik volg altijd mijn AHL team en zorg dat er ook wel wat goeie spelers rondlopen zodat dat team ook competitief is.

Jawel, ik heb alle leagues in de VS en Canada geselecteerd. Ik heb uiteraard wel spelers bij WBS, maar geen echte talenten. Ik bedoel, als Nick Spaling de beste is, dan heb je geen superspelers in spé in een team. Nou vooruit, Matt Murray (G) krijgt steeds een goede beoordeling als eventuele back-up. Maar ik heb Zatkoff daar nu voor, zodat Murray bij WBS kan spelen. Sowieso heeft Pittsburgh veel picks weggedaan, dus er komt ook niet veel bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kapanen was zeker je beste talent? ;) Maar voor zover ik me herinner hebben de Pens de laatste jaren toch aardig wat goeie verdedigers gedraft, jongens Pouliot, Harrington enzo. Die zijn niet goed?

Beide heb ik weg gedaan voor wingers. Ik heb verdedigers zat, maar had slechts 7 RW's voor de NHL en AHL.

Ben nu begonnen met de Oilers, da's andere koek. Wel heel veel talent natuurlijk en ik heb Martin St. Louis erbij kunnen halen. Maar verdedigend heel matig, ik kan ook niks halen zonder een prospect erbij te doen, dus ik laat het maar. Eerste drie duels: 5-6o, 5-4 en o6-5 (y). Nugent-H met 11 punten, Eberle ook al 8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die trades zijn dus nog steeds heel makkelijk naar je hand te zetten, Koekoek voor Scuderi is al een slechte deal voor Tampa en dan ook nog McDavid voor twee late first rounders en Kapanen :cab:

St. Louis voor twee 4th picks en Greg Chase (y). Ik sta bovenaan met de Oilers (8-1-3), wat een onrealistisch kutspel :) Het enige wat klopt is dat ik na elke nederlaag moet lezen dat het bestuur ontevreden is met de nederlaag. Kom op, je kan toch niet 82x winnen en bovendien, van de Caps en Preds kun je best verliezen (toevallig beide keren 4-7)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou, tot nu toe weinig problemen :cab:

WSeUc97.jpg

Ik heb 356 goals gescoord (alleen in het reguliere seizoen al!), dat zijn er 66 meer dan de nummer twee qua aantal goals. Dat levert mooie stats op, hahaha

Yftrm8x.png

WecsjEk.png

Ja, Mike Dalhuisen is niet goed genoeg, maar ik wilde hem gewoon erbij. Speelt vooral in de AHL.

Ww8bUGH.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Ottawa :-D 2 maandjes terug deden ze nog mee voor McDavid, en dan opeens winnen ze alles met die vage goalie van ze

Wij spelen vanavond tegen de Bruins en kunnen ze uitschakelen, wat we hopelijk gaan doen, kutclub

En dan krijg je in de eerste ronde Habs/Sens (heerlijke serie) en Rangers/Pens (voordeel dat 1 van beide er alvast uit ligt)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Hamburglar is een held _O_ sowieso juichen voor de Senators nu, vind dat een heel sympathiek team. Hoop dat de Penguins de playoffs missen en dan de draft lottery winnen, dat moet prachtige reacties opleveren op HFBoards :

Link naar opmerking
Deel via andere websites