Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NHL

V. Espinal

Aanbevolen berichten

Spelen in de Western Conference, dus vaak niet doordat ze wedstrijden tegen de West-Coast teams spelen. Oilers spelen volgens mij ook pas vanacht om een uur of vier Nederlandse tijd. Maar de games binnen de divisies voor de Blues zijn allemaal in de buurt en die vullen toch het gros van het schema.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb gisteren the Blues gekeken, vond dat wel een leuke en aanvallende ploeg. Spelen die altijd zo en spelende een beetje schappelijke tijden?

[MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION];

De meeste NHL teams spelen hun thuiswedstrijden om 19u lokale tijd. En St Louis zit in Central Time denk ik, dus 7u verschil met ons wat maakt dat je ze pas om 2u s'nachts kan zien..

Maar idd, aangezien ze in de Western Conference spelen maakt het hun uitwedstrijden nog later, 4 a 5u s'nachts.

De Blues zijn pas een jaartje of 2 weer echt leuk trouwens. Daarvoor echt jarenlang niks klaargemaakt, maar als gevolg veel jong talent kunnen draften wat nu vruchten afwerpt ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren de Bruins live op ESPN, ik begrijp die spelopvatting van hun niet. Ik zie ze alleen maar de puck zo snel als mogelijk naar het aanvalsvak rossen en dan zien ze wel waar het schip strandt. Terwijl ze toch echt wel de spelers hebben om het passend of schaatsend op te pakken. De Jets zijn ook maar een heel zwak team, het grootste pluspunt was dat Byfluglen 50 kilo McDonalds in twee weken kwijt was geraakt.

@Berieee. Op ESPN zijn de live wedstrijden om 01:00 en 04:00, maar zoals gezegd varieert het tussen 00:00 en 04:00. En af en toe een avondwedstrijd, zoals gisteren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arme Oilers. Je zal toch twee periodes winnen, maar vergeten dat de eerste ook meetelt. Mooi hoe ontzettend blij Yakupov was bij zijn goal, hahaha

Al met al werd er slecht verdedigd in de eerste periode en drie PP goals tegen helpt ook niet echt natuurlijk. Hoogtepunt was de 4-1, wat prachtig uitgespeeld!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ook maar een keer in haar twaalfjarige bestaan de playoffs gehaald en nu dat Nash weg is hebben ze ook de ziel uit de franchise gehaald. Sharks zijn wel weer ziekelijk goed bezig zoals altijd in het reguliere seizoen, al kwamen de Oilers nog best dichtbij vannacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites