Simonsav Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Over een paar minuten speelt Tampa al :) op bezoek bij de Islanders mogen ze vaker doen, op dit uur spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 21 januari 2013 Share Geplaatst 21 januari 2013 Blues vs. Predators 2-2 na 1st helft. Vermaak me prima. Maar moet zeggen dat ik die reclames net zo mooi vindt. Amerikaans slecht;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 De Red Wings vallen tot nu toe wel heel erg tegen. Is niet erg, vind het sowieso een nare club. Tampa vergat te winnen ondanks een 4-0 achterstand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Heb gisteren the Blues gekeken, vond dat wel een leuke en aanvallende ploeg. Spelen die altijd zo en spelende een beetje schappelijke tijden? [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Spelen in de Western Conference, dus vaak niet doordat ze wedstrijden tegen de West-Coast teams spelen. Oilers spelen volgens mij ook pas vanacht om een uur of vier Nederlandse tijd. Maar de games binnen de divisies voor de Blues zijn allemaal in de buurt en die vullen toch het gros van het schema. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 En gister was het sowieso eerder vanwege MLK day gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Heb gisteren the Blues gekeken, vond dat wel een leuke en aanvallende ploeg. Spelen die altijd zo en spelende een beetje schappelijke tijden? [MENTION=4048]Satyr[/MENTION]; [MENTION=204]Tijn[/MENTION]; [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; De meeste NHL teams spelen hun thuiswedstrijden om 19u lokale tijd. En St Louis zit in Central Time denk ik, dus 7u verschil met ons wat maakt dat je ze pas om 2u s'nachts kan zien.. Maar idd, aangezien ze in de Western Conference spelen maakt het hun uitwedstrijden nog later, 4 a 5u s'nachts. De Blues zijn pas een jaartje of 2 weer echt leuk trouwens. Daarvoor echt jarenlang niks klaargemaakt, maar als gevolg veel jong talent kunnen draften wat nu vruchten afwerpt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Ah oke, thanks voor de info! Gisteren goed vermaakt bij hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 22 januari 2013 Share Geplaatst 22 januari 2013 Gisteren de Bruins live op ESPN, ik begrijp die spelopvatting van hun niet. Ik zie ze alleen maar de puck zo snel als mogelijk naar het aanvalsvak rossen en dan zien ze wel waar het schip strandt. Terwijl ze toch echt wel de spelers hebben om het passend of schaatsend op te pakken. De Jets zijn ook maar een heel zwak team, het grootste pluspunt was dat Byfluglen 50 kilo McDonalds in twee weken kwijt was geraakt. @Berieee. Op ESPN zijn de live wedstrijden om 01:00 en 04:00, maar zoals gezegd varieert het tussen 00:00 en 04:00. En af en toe een avondwedstrijd, zoals gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Arme Oilers. Je zal toch twee periodes winnen, maar vergeten dat de eerste ook meetelt. Mooi hoe ontzettend blij Yakupov was bij zijn goal, hahaha Al met al werd er slecht verdedigd in de eerste periode en drie PP goals tegen helpt ook niet echt natuurlijk. Hoogtepunt was de 4-1, wat prachtig uitgespeeld! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Zonde van die eerste periode, zijn we gewoon op alle vlakken keihard overklast door de Sharks. Hun eerste aanvalslinie was echt geniaal, hopelijk zit dat er voor ons over een paar jaar ook in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Wat een pauper tijden spelen de blues, afgelopen nacht ook weer. 4-3 verlies. Predators zijn verdedigend echt ziek sterk kwam ik achter, inclusief hun keeper.;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Ja, die hebben flink wat wisselgeld in huis. Er zijn altijd wel teams die verdedigers nodig hebben en de Preds hebben er genoeg van niveau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Ben benieuwd of dat team zich ook staande kan houden als Shea Weber nog eens de wil toont om in een stad te gaan spelen waar hockey wel leeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 23 januari 2013 Share Geplaatst 23 januari 2013 Weber naar Pittsburgh zou wel heel mooi zijn :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Mooie kerel die Yakupov, was net ook weer dolgelukkig met zijn gelijkmaker vijf seconde voor het einde van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Ja, nog gewonnen ook, geweldig. Ik zie dat ESPN America om 19:00 de herhaling van Rangers - Flyers (1-2) uitzend, maar ik hoop dat ze voor de Isles kiezen, die wonnen met 7-4 vannacht. Om 15:00 is er trouwens een AHL wedstrijd te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Blues vannacht ook weer gewonnen. Nu met 3-0:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Sharks trouwens goed begonnen met 3-0. Hopen dat ze dit jaar in de play-offs net die laatste stap kunnen zetten die ze al jaren niet kunnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 25 januari 2013 Share Geplaatst 25 januari 2013 Morgen is de eerste editie van The Battle of Alberta dit seizoen, blijven toch mooie potjes al wilt ESPN America natuurlijk weer liever de Rangers voor de zoveelste keer uitzenden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Patrick Marleau_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 27 januari 2013 Share Geplaatst 27 januari 2013 Fantastisch zeg hoe die man aan dit seizoen is begonnen, ben benieuwd hoe lang hij dit kan gaan volhouden. Flames hebben helaas tegen Edmonton voor het eerst dit seizoen gewonnen, had niet gehoeven gezien het spelbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 31 januari 2013 Share Geplaatst 31 januari 2013 Morgen vrij dus vannacht maar weer eens kijken. Blue Jackets vs Blues. Wat voor team zijn de Blue Jackets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ja, ik zou ze willen typeren als een grijze muis. Geen echte topper in huis en al jaren 4e of 5e in hun divisie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 1 februari 2013 Share Geplaatst 1 februari 2013 Ook maar een keer in haar twaalfjarige bestaan de playoffs gehaald en nu dat Nash weg is hebben ze ook de ziel uit de franchise gehaald. Sharks zijn wel weer ziekelijk goed bezig zoals altijd in het reguliere seizoen, al kwamen de Oilers nog best dichtbij vannacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten