Fantasy Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober Hier vinden we alles over Feyenoord United Manager: @chrisje1993 De selectie K: Matt Turner K: Martin Dúbravka K: Simon Mignolet V: Aaron Hickey V: Yota Maejima V: Borna Barisic V: Iván Balliu V: Diego Reyes V: Luca Caldirola V: Federico Baschirotto V: Samuel Gigot M: Oliver Skipp M: Jordy Clasie M: Atakan Karazor M: André Carrillo M: Curtis Jones M: Hamed Traoré M: Isi Palazón M: Kostas Fortounis M: Mauro Arambarri M: Osame Sahraoui A: Joselu A: Eduard Spertsyan A: Rey Manaj A: Chris Wood Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Keepers & verdedigers toegevoegd in de openingspost. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 26 oktober Share Geplaatst 26 oktober (bewerkt) Hierbij mijn logo Als iemand van jullie dat weg kan halen dan graag zonder de achtergrond natuurlijk. 26 oktober bewerkt door chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Beetje zo rond gekeken bij de tot nu toe gekozen spelers. Een op het eerste oogpunt, naar mijn mening, toch de verkeerde nummers gekozen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober 11 minuten geleden zei chrisje1993: Beetje zo rond gekeken bij de tot nu toe gekozen spelers. Een op het eerste oogpunt, naar mijn mening, toch de verkeerde nummers gekozen.. Ik klaag niet over de door jou voor mij gekozen cijfers Maar hey; nog genoeg spelers te verloten. En op den duur gaan we ook transfers kunnen doen, dus alles komt goed Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober 2 uur geleden zei Fantasy: Ik klaag niet over de door jou voor mij gekozen cijfers Maar hey; nog genoeg spelers te verloten. En op den duur gaan we ook transfers kunnen doen, dus alles komt goed En anders vertrouwen in het tactisch plan hebben haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 27 oktober Auteur Share Geplaatst 27 oktober De middenvelders en aanvallers zijn ook terug te vinden in de openingspost. Succes met Feyenoord United Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 27 oktober Share Geplaatst 27 oktober Niet bepaald de grootste namen, maar goed dan maar als underdog kijken wat ik kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen opmerking Fantasy Geplaatst 31 oktober Auteur Aanbevolen opmerking Share Geplaatst 31 oktober Feyenoord United.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 3 november Auteur Share Geplaatst 3 november Nu we van start zijn gegaan, is het de bedoeling dat je de tactiek voor jouw ploeg hier in je eigen topic ook deelt als download. Natuurlijk mag je hier van afwijken, maar in essentie begin je elke wedstrijd met deze tactiek. Wil je substantieel wijzigen van formatie en/of speelwijze? Deel dat dan ook hier! @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 9 november Auteur Share Geplaatst 9 november Friendly reminder voor bovenstaande @chrisje1993 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 november Share Geplaatst 9 november Deze zal het voornamelijk zijn maar zal ook wel eens andere gebruiken afhankelijk van hoe de wedstrijd loopt. 4-3-3VM.fmf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten
Geplaatst door Fantasy,
0 reacties
Ga naar dit bericht