Kyrill Geplaatst 7 oktober Share Geplaatst 7 oktober Waar het bij FM24 met mijn Arsenal, echt vreselijk gaat, net als het seizoen ervoor, gaat het hier heel stukken beter! We zijn in de CL door in de poule met Sevila, Lens en PSV, weet alleen niet zeker of we als nummer 1 of 2 doorzijn... We hebben thuis van alle teams gewonnen en uit bij Sevilla en Lens verloren, en uit bij PSV op de laatste speeldag 3-3 gelijkgespeeld. In de PL gaat het ziekelijk super tantoe goed. Mijn laatste potje was uit bij Aston Villa, wij kwamen 0-1 voor zij 1-1 wij 1-2 toen zij 2-2 en 3-2 voor.... De uiteindelijke uitslag? Die ga je zo in screen zien, maar die ga je nooit raden... Aston Villa 3-8 Arsenal De tussenstand in de PL; Spoiler Na 16 duels hebben we 16x gewonnen! 48 punten, 83 goals gescoord en 27 goals tegen. Het is al weer heellang geleden maar hele mooie zeges waren bv City thuis 4-3 winst in blessuretijd na 2-3 achter 3-3 en 4-3 winst, of Spurs ook de winnende 3-2 in de blessuretijd gescoord. De selectie heb ik zoveel mogelijk gedaan als in het echt, ik heb Neto gehaald, Raya definitief, Calafiori etc en verder heb ik het aangevuld met komst van geniale Victor Oshimen en Antony Gordon van Newcastle United. En sommige spelers zijn reeds vertrokken via ruil-deals. Dit is de wedsrtrijd screen van de 3-8 zege bij Aston Villa; Spoiler Was voor ons echt een heerlijk duel. En hier zijn de wedstrijdbeoordelingen; Spoiler Allemaal zeer hoge beoordelingen! @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00@Vlonkie Ik neem de tags van de andere novelle mee + Vlonkie omdat ie dit ook vaak speelt en novelle van heeft. Uiteraard kunnen er altijd mensen bijkomen of uitschrijven, geen enkel probleem. Ik speel op wereldklasse dus daarom ben ik ook zeer tevreden en content met 16 zeges na 16 duels, en uiteindelijk ooit ga ik het allicht op Legendarisch probren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober Auteur Share Geplaatst 9 oktober (bewerkt) II 3 duels gespeeld alles gewonnen. Liverpool uit 1-2 winst was wel pittig. Halverwege 19 winst uit 19 en al 94 goals mee. Hier ons wedstrijdschema/kalender. Thuis tegen BHA wonnen we 4-1 oa door goal en assist van 17 jarige Nwaneri in de spits die 63 heeft als rating/skill. Uit bij Liverpool dat slecht presteert hadden we het lastig maar wonnen we wèl 1-2 oa door goal van Saka en twee assists van Oshimen. Thuis tegen Westham hield ik grote sterren als Oshimen,Saka en Saliba op de bank. Met Gordon op AMR, Rice als CV, Trossard als CM en Havertz in de Spits,hadden we het in begin van de eerste helft moeilijk tegen de Hammers. We gingen met 0-0 de rust in. Na rust scoorde Gordon de 1-0 op assist van Havertz en Martinelli de 2-0. Rond minuut 64 bracht ik oa Oshimen in en die kwam tot 4 attempts en 3 goals en kreeg de bal mee naar huis. Oshimen zit nu al rond 30 PL goals of meer. Nog twee dingen tot slot alles loopt beter nu ik Odegaard als LCM speel ipv RCM en ik heb besloten als ik PL seizoen ongeslagen blijf of iig 34/38 duels win, vanaf komend seizoen op Legendarisch verder ga, met de side-note als het mijn baan zal gaan kosten ik terugga ga naar world class,ik heb reeds ondervonden met fifa 22 of 23, Legendarisch heel veel moeilijker is en world class te simpel maar ben zeker up for a challenge! Spoiler Spoiler Hier de stand wat opvolgt United en Spurs hebben ook hun laatste 3 duels allemaal gewonnen. Ook ben ik van plan op wereldklasse vaker spelers van 50-70 in de basis te starten zo nu en dan,al is het maar voor helftje. Laatst viel ook al Cozier-Dubbery in met 53 op AML. Thnx voor de like, jullie tijd en aandacht. En het lezen en wel of niet reageren misschien nog. @Sick Blik @Nom de Guerre @Michaelinho* @Total Football @timpy00@Vlonkie 9 oktober bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten