MarF_RJC Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober ik had een transferbudget van 24 miljoen. Nog geen aankopen gedaan. Seizoen is afgelopen en ik sta 5 miljoen in het rood, hoe kan dit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 Fantasy Geplaatst 5 oktober Share Geplaatst 5 oktober Transferbudget ≠ financieel saldo. Je kunt prima schulden én een beschikbaar transferbudget hebben. Of het handig is om het transferbudget dan uit te geven, dat is een ander verhaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 neva Geplaatst 10 oktober Share Geplaatst 10 oktober Daarop inhakend; eind van het jaar zegt juist niets. Vijf miljoen rood, prima. En dan komt er uitkering prijzengeld, sponsorgeld, televisiegelden en sta je weer dik in de zwarte cijfers. Clubs maken een hele begroting op, hoeveel er op een bepaald moment in kas zit is ingecalculeerd, ook als dat even in de rode cijfers staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
0 MarF_RJC Geplaatst 11 oktober Auteur Share Geplaatst 11 oktober Dit is nu mijn samenvatting. @neva @Fantasy Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vraag
MarF_RJC
ik had een transferbudget van 24 miljoen.
Nog geen aankopen gedaan.
Seizoen is afgelopen en ik sta 5 miljoen in het rood, hoe kan dit?
Link naar opmerking
Deel via andere websites
3 antwoorden op deze vraag
Aanbevolen berichten