Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

[FM24] Engeland - de geboorteplaats van het voetbal - Episode II

germandutch

Aanbevolen berichten

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

412.jpg

413.jpg

In 4 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd thuis tegen Workington AFC, een Engelse voetbalclub uit Workington, Cumbria. Het originele Workington AFC was een van de stichtende leden van de Cumberland Association League in 1890 en speelde in het Lonsdale Park. In 1894 verhuisde de club naar de Cumberland Senior League en in 1901 naar de Lancashire League.

Spoiler

411.jpg

414.jpg

Bij regenachtig weer en voor 625 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Workington kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Neil Pratt.

415.jpg

Wij speelden sterk, maar waren niet beter dan de tegenstander, die ons fysiek de baas was. Pas in de 44ste minuut lukte het Ormerod de bal in het vijandelijke doel te koppen. 1 : 0 en dat werd dan ook de ruststand.

6 minuten na herbegin was het middenvelder Bebbington die voor de verlossende 2 : 0 zorgde. In de 68ste minuut haalde ik uit voorzorg Ormerod naar de kant en bracht Redshaw. Ook O’Neill mocht douchen en voor hem kwam Bunn. In de 74ste minuut haalde ik nog Ditchfield eraf, die weer woorden kreeg met de zeer pietluttige scheids, en bracht Turner. Het bleef 2 : 0 en de punten blijven hier. Wel heb ik mij de hele match geërgerd aan de scheids, die ons maar 22 keer terug heeft gefloten en van 2 gele kaarten heeft voorzien.

Spoiler

416.jpg

417.jpg

-----------

@keano77

@delichris = Nee, ik blijf aan de basis vasthouden en wissel alleen in geval van blessures, schorsingen, afwezigheid en totaal niet fitte spelers. Wel zet ik bij oefenpotjes/bekerwedstrijden tegen nog zwakkere ploegen veel reserves in.

@Genkie_06 

@Rikkert90

Bedankt voor jullie aandacht en reacties.

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

419.jpg

In 6 dagen spelen wij in de Kwartfinale van de Isuzu Trophy Cup uit in en tegen Boston United Football Club, een Engelse voetbalclub uit Boston, Lincolnshire. De club komt uit in de National League, het vijfde niveau van het Engelse voetbal. De club staat bekend als the Pilgrims, verwijzend naar de Pilgrim Fathers. Thuiswedstrijden werden van 1933 tot 2020 afgewerkt op York Street. Sinds 2020 speelt de ploeg in het Jakemans Community Stadium. Boston United kwam van 2002 tot 2007 uit in de League Two.

Spoiler

Het Jakemans Community Stadium is een stadion dat aan de moderne eisen van Boston United voldoet en beschikt over alle benodigde faciliteiten. Er kunnen ruim 6000 fans in zitten.

418.jpg

420.jpg

Bij typisch Engels weer, dus stromende regen, en voor 2.503 toeschouwers arriveerden wij in Boston in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. BU kwam in een 4-1-2-1-2 formatie het natte veld op en scheids is ene Garreth Rhodes.

421.jpg

Natuurlijk zijn wij de underdog, maar nog staan de kansen gelijk en ze moeten ons eerst op het veld verslaan. Zonder overdrijving durf ik te stellen, dat wij vandaag niet de zwakkere ploeg waren. In de 35ste minuut, uit een corner, kopte Ormerod de bal in het vijandelijke doel en opende de score. 0 : 1 en dat had niemand verwacht. Wij konden deze voorsprong moeiteloos tot de rust vasthouden, ofschoon Bebbington en Makoli geen potten konden breken.

In de tweede helft bleven wij aanvallen en in de 61ste minuut haalde ik Spooner, die volledig op was, eraf en bracht Fleming. 7 minuten later mocht ook Ormerod gaan douchen en kwam Redshaw. Lewis, totaal vermoeid, mocht in de 74ste minuut inrukken en voor hem kwam Amado. Behalve Redshaw voegden de invallers helaas weinig tot niets toe.

Wij konden de voorsprong vasthouden en verkeerden in de winning mood, toen de scheids maar door liet spelen. En ja hoor, in de 95ste minuut lukte het ene Sotona de gelijkmaker in ons doel te schieten. Dat was balen, kan ik u vertellen.

En toen kregen wij penalty’s. De eerste 7 penalty’s van ons alsook BU verdwenen feilloos in het doel. Onze 8ste penalty van middenvelder Bebbington werd gestopt en die van BU eveneens. Toen kwam de 9de van O’Neill en die zat, zo ook de 9de van BU. Verdediger Amado mocht de 10de nemen en faalde, maar Grogory van BU schoot hem er wel gewoon in. Dus was het voor ons ‘over en sluiten’.

Spoiler

422.jpg

423.jpg

-----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

425.jpg

426.jpg

427.jpg

428.jpg

Nou ja, teleurgesteld was ik feitelijk niet, want het had toch wel belachelijk geweest, als BU door ons zou zijn verslagen? Wij zijn Kelderklasse met amateurs en semiprofs en zij hebben echte profs.

In 7 dagen spelen wij thuis tegen Matlock Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Matlock, Derbyshire. De club speelt haar wedstrijden in de Premier Division, de hoogste afdeling van de Northern Premier League.

Spoiler

424.jpg

429.jpg

Bij regenachtig weer en voor 635 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Matlock kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is Shaun Taylor.

430.jpg

Zoals zo vaak begonnen wij ijzersterk en waren de veel betere ploeg. Bij rust stond het dan ook al 2 : 1 en was er geen vuiltje aan de lucht. Eerlijk is eerlijk, in de tweede helft zakten wij conditioneel behoorlijk door het ijs. Want in de 55ste minuut kregen wij plots de gelijkmaker om de oren en drie minuten later probeerde McDonald onze AML Makoli uit de wedstrijd te schoppen. Gelukkig blesseerde hij zichzelf en werd gewisseld.

Uit voorzorg haalde ik in de 69ste minuut Ormerod naar de kant en bracht Agho. 2 minuten later zorgde O’Neill voor de 3 : 2 en in de 76ste minuut mochten ook Ditchfield, die weer teveel commentaar op de scheids had, en O’Neill gaan douchen en kwamen Patterson en Bunn. Het bleef 3 : 2 en de punten blijven hier, maar ook 2 totaal onnodige gele kaarten.

Spoiler

431.jpg

432.jpg

------------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

434.jpg

435.jpg

436.jpg

In 7 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Bamber Bridge Football Club, een voetbalclub uit Bamber Bridge, in de buurt van Preston, Lancashire. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division en spelen in het Sir Tom Finney Stadium.

Spoiler

433.jpg

437.jpg

Bij regenachtig weer en voor slechts 360 toeschouwers arriveerden wij in Bamber Bridge in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. BB kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is Benjamin Tomlinson.

438.jpg

438a.jpg

In de eerste helft waren wij gewoon top, ijzersterk en bij rust stond het al 2 : 6 en was er geen vuiltje aan de lucht. Alhoewel, het tweede tegendoelpunt in de 48ste en laatste minuut van de eerste helft was min of meer een slordigheidje van onze defensie.

En ja hoor, in de tweede helft zakten wij conditioneel langzaam weg en in de 73ste minuut kregen wij een derde tegendoelpunt. 3 : 6 en dat was balen. Nog in dezelfde minuut haalde ik Bell eraf en bracht Agho. 6 minuten later mochten ook Bebbington en Ditchfield gaan douchen en kwamen Pattersen en Turner. Wij kregen weer meer grip op deze wedstrijd en konden hem rustig uitspelen. Het bleef 3 : 6 en de punten gaan mee naar huis.

Spoiler

439.jpg

440.jpg

----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

441.jpg

In 3 dagen spelen wij in de Halve Finale van de Integro League Cup en wel uit in en tegen Ashton United Football Club, is een Engelse voetbalclub uit Ashton-under-Lyne die speelt in de Northern Premier League Premier Division, het zevende niveau van het Engels voetbalsysteem. De thuishaven van de club is Hurst Cross, een stadion met 4.500 plaatsen waarvan 250 zitplaatsen.

Let wel: wij hebben al 3x tegen ze gespeeld en alle drie wedstrijden gewonnen. Dus ik verwacht ook nu weer winst.

442.jpg

Bij typisch Engels weer, dus regen, en voor slechts 517 toeschouwers arriveerden wij in Ashton-under-Lyne in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Ashton kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Sam Mulhall.

443.jpg

Begrijpelijk dat Ashton vandaag er alles aan wilde doen om niet voor de 4de keer van ons te verliezen en daarom hadden ze gekozen voor een hele fysieke speelstijl. Of te wel met andere woorden; gelijk het botte bijl uitgepakt. Maar hoe dan ook, wij waren ook nu weer de betere ploeg. Blijkbaar door ons zeer vermoeiende speelschema raakte spits Ormerod al in de 29ste minuut geblesseerd en hij werd vervangen door Agho. Bij rust stond het al 0 : 2 en was geen vuiltje aan de lucht.

In de 72ste minuut haalde ik Jones-Griffiths + Ditchfield eraf en bracht Turner en Patterson. Nadat Makoli in de 75ste minuut voor de 0 : 3 had gezorgd, haalde ik ook de vermoeide Bell eraf en bracht Redshaw. Invaller Redshaw mocht in de 83ste minuut een penalty nemen en hij schoot hem feilloos binnen. 0 : 4 en ik kon de winst al ruiken.

Waarom de scheids nog geen twee minuten later een penalty aan Ashton toekende, mag Joost weten, in elk geval verzilverde ene Rose het scheidsrechterlijke cadeautje. 1 : 4 maar dat was het nog niet, want in de 92ste en laatste minuut kregen wij ook nog een penalty en ook deze schoot invaller Redshaw feilloos binnen. 1 : 5 en dat was de eindstand.

Spoiler

444.jpg

445.jpg

----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

447.jpg

448.jpg

449.jpg

450.jpg

451.jpg

In eerste instantie dacht ik dat het een geintje was, maar dat was helaas niet zo. Ofschoon de club mede dankzij mij kampioen is geworden en gaat promoveren, hebben wij het niet over een verbeterd contract maar gewoon een contractverlenging voor hetzelfde salaris, dat ik al had. Als deze club mijn prestatie niet wil belonen, dan stop ik bij seizoenseinde.

452.jpg

Mijn oom was het met mijn besluit volledig eens en zal kijken, wat hij voor mij kan doen. Weliswaar heb ik geen zaakwaarnemer, maar mijn oom heeft een groot netwerk in UK en kent veel clubbesturen van clubs uit de 6de divisie en hoger.

In 4 dagen spelen wij thuis tegen Whitby Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Whitby, Noord-Yorkshire. De club neemt deel aan de Northern Premier League, het zevende niveau van het Engelse voetbal. Whitby, opgericht in 1880, is een van de oudste clubs uit Noord-Yorkshire.

Spoiler

446.jpg

453.jpg

Uiteraard bij regenachtig weer en voor 637 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Whitby kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is helaas Matthew Scholes, waar wij hele slechte ervaringen mee hebben.

454.jpg

454a.jpg

Zoals zo vaak waren wij de bovenliggende partij en bij rust stond het al 2 : 0 voor ons. Ofschoon onze keeper vandaag geen al te beste indruk maakte, speelde de rest van het team gewoon ijzersterk.

En ja hoor, ook in deze wedstrijd wilde de scheids weer laten zien ‘wie de baas is’ en in de 53ste minuut kreeg Whitby een penalty, om in het zadel te blijven. Het werd 2 : 1 en in de 61ste minuut maakten wij 3 : 1, waarna wij in de 66ste minuut, wel of niet buitenspel, weer een doelpunt tegen kregen. 3 : 2 en de scheids deed zijn best, om onze tegenstander op de rails te houden.

In de 72ste minuut haalde ik Ditchfield + Javaid eraf en bracht Patterson en O’Neill. 6 minuten later mocht ook Jones-Griffiths vertrekken en kwam Turner. Agho werd in de 82ste minuut in de box onderuitgehaald en de scheids kon niet anders dan ons een penalty te geven, die Bell verzilverde. 4 : 2 en dat luchtte op, kan ik u vertellen.

En ja hoor, nog geen 3 minuten later gaf de scheids weer een penalty, maar nu tegen ons en ook die werd verzilverd. 4 : 3 en ik voelde nu toch wel nattigheid. Gelukkig voor ons, zorgde invaller Patterson in de 93ste minuut met een simpel intikkertje voor de 5 : 3 en was deze match gespeeld. Afsluitend wil ik nog opmerken, wij waren ‘voorin sterk en achterin shit’, omdat onze keeper vandaag zeer slappe handjes had en de drie ballen, die hij op zijn doel kreeg, allen doorliet.

Spoiler

455.jpg

456.jpg

---------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

460.jpg

458.jpg

459.jpg

Wij spelen nog 4 competitiewedstrijden en 1 bekerfinale en dan zit mijn tijd er hier op. Ik heb besloten hier niet te blijven en naar een andere club uit te kijken. Liefst vanaf de 6de divisie en hoger. Ook mijn oom vind, dat ik de kelderklasse (met amateurs en semiprofs) ‘Farewell’ moet zeggen en in het echte voetbal moet gaan werken. Bovendien kan ik hier weg, want mijn cursus loopt door en is totaal niet clubafhankelijk.

In 7 dagen spelen wij een uitwedstrijd en wel in en tegen Worksop Town FC, een Engelse voetbalclub uit Worksop, Nottinghamshire.

Spoiler

Hun thuiswedstrijden spelen ze in Sandy Lane te Worksop.

457.jpg

461.jpg

Uiteraard bij regenachtig weer en voor 430 toeschouwers arriveerden wij in Worksop in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Worksop kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Adrian George.

462.jpg

Eerlijk is eerlijk, het gaat inmiddels wel behoorlijk stroef, dan in de eerste seizoenshelft. Het explosieve en sprankelende is blijkbaar uit ons spel verdwenen en ook nu duurde het dik 20 minuten alvorens wij gevaarlijk konden worden. In de 24ste minuut zorgde Javaid voor de openingsgoal. 0 : 1 en dat vroeg om meer. Bij rust stond het echter nog steeds maar 0 : 1.

Ook in de tweede helft gebeurde er weinig opzienbarends en dus haalde ik in de 74ste minuut Ditchfield (die al geel had) en Javaid naar de kant en bracht Patterson en O’Neill. 6 minuten later mocht ook Bebbington gaan douchen en kwam Turner.

Uit een corner in de 86ste minuut kopte Bell de bal in het vijandelijke doel en eindigde deze toch wel saaie wedstrijd in      0 : 2.

Spoiler

463.jpg

464.jpg

-----------

@keano77

@delichris  )

@Genkie_06 

@Rikkert90  )  = Het nieuwe contract werd niet geaccepteerd, want het was gewoon een verlenging onder de bestaande condities.  Dus eind van het seizoen ben ik vertrokken.

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

466.jpg

Vandaag heb ik het bestuur geïnformeerd, dat ik in hun teleurgesteld ben, mede door de contractkwestie, en de club na de laatste wedstrijd onmiddellijk zal verlaten.

In 7 dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en nu tegen Warrington Rylands 1906 Football Club, een voetbalclub gevestigd in Warrington. De club speelt momenteel in de Northern Premier League Premier Division, is een FA Charter Standard Club en heeft de bijnaam The Blues.

465.jpg

Bij bewolkt weer en voor 677 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. WR kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Liam Corbett.

467.jpg

Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: ook in deze wedstrijd hadden wij de scheids niet mee, wel zoals zo vaak, weer behoorlijk tegen. Door zijn gefluit konden wij in het eerste halfuur totaal niet in ons spel komen en het zal u niets verbazen, dat wij in de 33ste minuut een doelpunt om de oren kregen. Niet door een fout van Bebbington, maar door een overtreding op hem, waardoor Feeney de bal in ons doel kon koppen. 0 : 1 en een slecht begin.

Twee minuten na herbegin in de 2de helft werd Ormerod in de vijandelijke box onderuitgehaald en kregen wij terecht een penalty, die Bell feilloos binnen schoot. 1 : 1 en de gelijkmaker was een feit. In de 59ste minuut zorgde Ormerod voor de   2 : 1 en nog geen 7 minuten later haalde ik Ditchfield eraf, die geblesseerd raakte en bracht Patterson. Jones-Griffiths, die al geel had, en ook Javaid haalde ik in de 73ste minuut naar de kant en bracht Turner en O’Neill.

Het zal niemand verbazen, dat WR in de 75ste minuut de gelijkmaker uit duidelijke buitenspelpositie mocht maken. 2 : 2 en dat was balen. Maar wij bleven aanvallen en in de 89ste minuut lukte het Bebbington, door een misser van Pilling, de winnende treffer in het doel te koppen. 3 : 2 en de verdiende en hard omstreden overwinning was een feit.

Spoiler

468.jpg

469.jpg

--------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90 = Conform de LLM regels zal ik tzt bij alle 5de divisieclubs solliciteren, die een manager zoeken.

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

472.jpg

473.jpg

Vanmorgen heb ik een ‘spoedbespreking’ met de complete staf ingelast en ook hun medegedeeld, dat ik na de laatste wedstrijd deze club zal verlaten. Natuurlijk was de verbazing groot, maar daar koop ik niets voor.

In 7 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel uit in en tegen Ilkeston Town Football Club, een voetbalclub uit Ilkeston, Derbyshire.. Ze spelen momenteel in de Northern Premier League Premier Division.

Spoiler

Ilkeston Football Club is een Engelse semi-professionele voetbalclub gevestigd op de New Manor Ground in Ilkeston, Derbyshire.

470.jpg

474.jpg

Bij bewolkt weer en voor 899 toeschouwers arriveerden wij in Ilkeston in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. IT kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Aaron Ford.

475.jpg

Ofschoon wij de duidelijk betere ploeg waren en het in de rust al 0 : 2 stond, heb ik mij, zoals zo vaak, aan het gedrag van de scheids behoorlijk zitten ergeren. Dat deden ook Spooner en Bell, vandaar dat ze bovendien zeer matig speelden.

Ook in de tweede helft gebeurde er weinig en in de 74ste minuut greep ik in en haalde Bebbington en Javaid eraf en bracht Turner en O’Neill. 5 minuten later mocht ook Bell vertrekken en kwam Agho. Wij controleerden alleen nog de match, maar konden niet voorkomen, dat ene Armstrong in de 86ste minuut een tegendoelpunt maakte. 1 : 2 en dat werd ook het eindresultaat.

En wat de scheids betreft, hij kreeg een 5.5 voor zijn gedoe.

Spoiler

476.jpg

477.jpg

-----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

479.jpg

480.jpg

478.jpg

Al in 3 dagen spelen wij de Finale van de Integro League Cup en wel in en tegen Atherton Collieries Association Football Club, een voetbalclub gevestigd in Atherton, Greater Manchester.

Dit is trouwens de derde keer, dat wij dit seizoen tegen ze spelen.

481.jpg

Spoiler

482.jpg

Bij regenachtig weer en voor 1.506 toeschouwers arriveerden wij in Atherton in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. AC kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Darius Bradley.

483.jpg

Als je al voor de 3rde keer tegen deze club moet spelen en al 2 keer hebt gewonnen, dan weet je, hoe je deze club moet bestrijden. Ook nu wilden ze weer een hele fysieke strijd ervan maken en in de 19de minuut was het raak. Ormerod werd in de 16 onderuit gehaald en de ons toegekende penalty schoot Bell feilloos binnen. 0 : 1 en dat werd uiteindelijk ook de ruststand.

Ook in de tweede helft begonnen wij rustig en in de 52ste minuut was het wederom Bell, die scoorde en per volley voor de 0 : 2 zorgde. In de 73ste minuut haalde ik Patterson (al geel) en Javaid eraf en bracht Ditchfield en O’Neill. 6 minuten later mochten ook Jones-Griffiths en Bell gaan douchen en kwamen Amado en Agho.

Wij werden in de 88ste minuut enigszins verrast, toen Mansell uit heldere hemel de aansluitingstreffer scoorde. 1 : 2, maar niemand raakte in paniek. Want al 2 minuten later was het invaller Agho, die voor de 1 : 3 zorgde en in de 94ste minuut was het Bebbington, die de 1 : 4 maakte en dat werd ook de eindstand.

Spoiler

484.jpg

485.jpg

---------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90 = Ik speel altijd met drie verschillende clubs, een LL club, een middenmaat en een topclub. Een tactiek die voor de topclub werkt, moet ook voor de twee andere clubs werken. De tactieken die ik gebruik, moeten aan de beschikbare spelers aangepast worden. De vooral in thuiswedstrijden gebruikte 4-2-2-2 is op alle niveaus bijzonder effectief. Mits je snelle spelers hebt (centrumverdedigers, vleugelbacks, 2 centrale middenvelders, vleugelspitsen en minimaal 2 centrumspitsen). 4-2-2-2 wordt door alle tegenstanders onderschat en men heeft er geen antwoord op. Omdat de twee middenvelders als VM tegen de verdediging aanspelen, is het gat op het middenveld enorm groot, waardoor je middenveld + defensie van de tegenstander uit elkaar trekt. En mijn snelle voorhoede doet dan de rest. Deze tactiek heb ik toen bij PSV afgekeken, die Roger Schmidt gebruikte (was een RB Salzburg tactiek), alleen werkte ze toen niet bij PSV omdat alles door het midden ging en ik speel hoofdzakelijk over de vleugels. Maar let wel, het is alleen effectief als je snelle spelers hebt.  

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

487.jpg

489.jpg

491.jpg

Misschien ligt het aan mij, maar ik ben van mening, dat je een verbetert contract moet krijgen, als je kampioen wordt en een beker wint. Het bestuur denkt blijkbaar anders en dus is mijn opstapbesluit juist.

Een dag voor onze laatste wedstrijd heb ik ook de complete selectie op de hoogte gebracht van het feit, dat ik de club na deze wedstrijd definitief zal verlaten. Ook hier was de verbazing bijzonder groot, maar iedereen had er wel begrip voor.

486.jpg

488.jpg

In 4 dagen spelen wij thuis tegen de laatste tegenstander van deze competitie en wel Morpeth Town Association Football Club, een voetbalclub uit Morpeth, Northumberland. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division en spelen op Craik Park.

Spoiler

471.jpg

490.jpg

Bij regenachtig weer en voor 859 toeschouwers verschenen wij voor onze laatste wedstrijd in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Morpeth kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Will Davis.

492.jpg

Om het verhaal kort te maken, wij waren zoals zo vaak de veel betere ploeg en ofschoon het een toch wel matige wedstrijd zonder echte hoogtepunten was, werden wij de verdiende winnaar. Wel heb ik mij ook nu weer moeten ergeren aan de scheids.

Spoiler

493.jpg

494.jpg

-----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Banner.jpg

Episode II

logo.jpg

Spoiler

497.jpg

498.jpg

495.jpg

496.jpg

Tja, ik heb hier mijn best gedaan, maar omdat het bestuur mijn prestaties niet met een salarisverhoging wenst te waarderen, kap ik ermee. Wel heb ik nog even bij de Engelse voetbalbond geïnformeerd, of ik mijn lopende trainerscursus voort mag zetten. Hun antwoord was duidelijk: de cursus is niet clubgebonden en ik mag doorgaan, tot ik mijn diploma krijg. Dus wat belet me?

500.jpg

501.jpg

Jammer, maar niets aan te doen. Met behulp van mijn oom zal ik proberen, een betrekking bij een profclub uit de 5de divisie te vinden.

-----------

@keano77

@delichris 

@Genkie_06 

@Rikkert90

bewerkt door germandutch
Link naar opmerking
Deel via andere websites