germandutch Geplaatst 10 augustus Auteur Share Geplaatst 10 augustus (bewerkt) Episode II In 4 dagen spelen wij in de 3de Kwal.Ronde van de Isuzu FA Cup uit in en tegen Ashton United Football Club, een Engelse voetbalclub uit Ashton-under-Lyne. Bij bewolkt weer en voor 619 toeschouwers arriveerden wij in Ashton-under-Lyne in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Ashton kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het droge veld op en scheids is helaas weer mevr. Sophie Dennington, waar ik totaal geen goed bevoel bij heb. Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: het maakt mij niet uit, of een man of een vrouw scheids is, als zij of hij maar correct fluit. En deze dame fluit nu voor de tweede keer een wedstrijd van ons, waarbij ik ook nu weer het gevoel krijg, dat ze iets tegen ons heeft. In het eerste halfuur konden wij niet in ons spel komen, omdat ze ons om vage redenen steeds terugfloot. Ook kregen wij een belachelijke gele kaart. Gelukkig zorgde Redshaw in de 38ste minuut voor de 0 : 1 en 4 minuten later was het jonkie Ormerod, die de 0 : 2 binnen tikte, hetgeen ook de ruststand werd. Ook in de 2de helft waren wij de veel betere ploeg, maar ze bleef maar naar mogelijkheden zoeken, om ons niet in ons spel te laten komen en in een mum van tijd kregen wij er nog 3 gele kaarten erbij. In de 69ste minuut haalde ik uit voorzorg Lewis en Ormerod eraf en bracht Amado en Alessandra. 5 minuten later mochten ook Ditchfield en O’Neill gaan douchen en kwamen Patterson en Bunn. En in de 80ste minuut haalde ik ook nog Redshaw eraf, die zich steeds meer ergerde aan deze scheids en bracht Bell. Juist invaller Bell scoorde per hoofd in de 88ste minuut 0 : 3 en toen was deze match gespeeld. Wij werden door deze scheids maar liefst 22 keer teruggefloten en kregen 4 gele kaarten. Uiteraard kreeg de tegenstander niets, maar gelukkig zijn wij desondanks een ronde verder. Spoiler ---------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 10 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 10 augustus Share Geplaatst 10 augustus Het blijft gewoon goed gaan. Waarom heb je geen logopack? Dat maakt het spel toch mooier? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 11 augustus Auteur Share Geplaatst 11 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler Eerlijk is eerlijk, de spelers in deze divisie worden als het ware gesloopt door de veel te snel op elkaar volgende wedstrijden. Want al weer in 3 dagen spelen wij een uitwedstrijd en nu in en tegen Radcliffe Football Club, een Engelse voetbalclub gevestigd in Radcliffe, Greater Manchester, waar ze hun wedstrijden spelen in Stainton Park. Spoiler Neuven Stadium, ook bekend als Stainton Park, is een voetbalveld in Radcliffe, Greater Manchester, waar Radcliffe F.C. sinds 1969 speelt. Het heeft een capaciteit van 3.500 (350 zitplaatsen). Bij regenachtig weer en voor 994 toeschouwers arriveerden wij in Radcliffe in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. Radcliffe kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte vel dop en scheids is en e Matthew Scholes. Natuurlijk waren wij beter, maar het lukte ons niet, om dat in de eerste helft ook te laten zien. Temeer, omdat de scheids in de 24ste minuut een aangeschoten hands van Roscoe als zijnde overtreding beschouwde en Roscoe de gele kaart gaf. Ook gaf hij een penalty, die Adams in de 26ste minuut feilloos binnenschoot. 1 : 0 en dat was balen. Bij rust stond het nog steeds 1 : 0. In de rust heb ik mijn mannen weer het een en ander duidelijk gemaakt en in de 53ste minuut zorgde Bell voor de langverdiende gelijkmaker. 1 : 1 en wij bleven doorgaan. 12 minuten later zorgde Redshaw voor de winnende treffer, door een (volgens mij als weergoedmaking gegeven) penalty in het vijandelijke doel te schieten. 1 : 2 en 1 minuut later haalde ik Ditchfield naar de kant en bracht Patterson. In de 72ste minuut mocht ook Jones-Griffiths gaan douchen en kwam Amado. 6 minuten later haalde ik Ormerod eraf en bracht Makoli. Het bleef 1 : 2 en met 3 punten op zak mochten wij de thuisreis aantreden. Spoiler --------- @keano77 @delichris = je hebt volledig gelijk, maar het lukt mij niet. Een foto- en ook een logopack heb ik gedownload, maar ik krijg ze niet werkend? @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 11 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 11 augustus Share Geplaatst 11 augustus Een mooie overwinnig weer gepakt. Zie mijn screens hoe ik het het staan. En dan ingame bij voorkeuren naar stukje Skin gaan. Daar de eerste geen vinkje, de tweede wel en de derde ook niet en dan skin herladen. Dan zou het moeten werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 12 augustus Auteur Share Geplaatst 12 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij thuis in de 4de Kwal. Ronde van de Emirates FA Cup tegen Leamington FC, een Engelse voetbalclub uit Leamington Spa, Warwickshire. Spoiler Bij regenachtig weer en voor maar liefst 1.042 toeschouwers (aangezien wij maar 170 seizoenkaarthouders hebben, ben ik tevreden met het huidige aantal bezoekers) verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. Leamington kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Aaron Ford. Het werd geen moeilijke wedstrijd, wel een zeer fysieke en eentje, waarin wij onze kansen niet echt konden verzilveren. Qua kansenverhouding hadden wij deze match met 6 : 2 kunnen en moeten winnen. Bovendien hadden wij 66% balbezit en kregen 17 corners (tegen 4). Roscoe, Redshaw en de vermoeide Ormerod speelden als een natte krant en in de 67ste minuut haalde ik Ormerod eraf en bracht Alessandra. 6 minuten later mocht ook Ditchfield vertrekken en kwam Patterson. En in de 79ste minuut haalde ik ook Redshaw eraf en bracht Makoli. Door een ‘frommeldoelpunt’ in de 80ste minuut van O’Neill wonnen wij uiteindelijk deze zeer matige wedstrijd, waardoor wij weer een ronde verder zijn. Spoiler -------- @keano77 @delichris = Bedankt voor je advies. Ik ga het proberen, alleen is mijn PC kennis nog steeds zeer beperkt, waardoor veel mislukt. @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 12 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 12 augustus Share Geplaatst 12 augustus Een kleine overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 13 augustus Auteur Share Geplaatst 13 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 7 dagen spelen wij wederom thuis en nu tegen Bamber Bridge Football Club, een voetbalclub uit Bamber Bridge, in de buurt van Preston, Lancashire. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division. Bij regenachtig weer en voor slechts 755 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling, met Fleming als VCL, Spooner als VM en Redshaw als linker spits, waardoor de vermoeide Ormerod op de bank zit. BB kwam in een 5-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is helaas mevrouw Helen Conley, die ons of mij altijd ‘een oor aan wil naaien’. Wij hadden een klein kwartier nodig om op gang te komen en enigszins aan het warrige gedoe van de vrouwelijke scheids te wennen. Maar nadien begon onze aanvalsmachine te draaien en bij rust stond het dan ook al 3 : 0 en was geen vuiltje aan de lucht. Alleen Makoli had zijn dag niet en de rest van het elftal speelde ijzersterk. Nadat rechterspits Bell in de 75ste minuut ons zesde doelpunt en zijn derde, dus een hattrick, had gemaakt, begon ik uit voorzorg te wisselen. In de 76ste minuut haalde ik Ditchfield (die zich net als ik steeds meer ergerde aan de partijdige scheids) en O’Neill (al geel) eraf en bracht Patterson en Alessandra. 5 minuten later mocht ook Dohery (eveneens al geel) vertrekken en kwam Turner. Het bleef 6 : 0 en ons publiek was met ons spel volledig tevreden, alleen niet met de scheids. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 13 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 13 augustus Share Geplaatst 13 augustus Wat een uitslag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 14 augustus Auteur Share Geplaatst 14 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 3 dagen spelen wij uit en wel in en tegen Matlock Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Matlock, Derbyshire. De club speelt haar wedstrijden in de Premier Division, de hoogste afdeling van de Northern Premier League. Spoiler De club speelt haar thuiswedstrijden op Causeway Lane, vlak bij het centrum van Matlock. Het stadion heeft 5.500 plaatsen, maar zoveel toeschouwers zijn er voor zover bekend nooit geweest. Uiteraard bij Engels weer, dus stromende regen, en voor 664 toeschouwers arriveerden wij in Matlock in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Matlock kwam in een simpele 4-4-2 formatie het natte veld op en scheids is de door ons alom gevreesde Matthew Scholes. Wij begonnen redelijk tot zeer goed en bij rust stond het al 0 : 2 voor ons, door doelpunten van Ormerod en Ditchfield. En dat, ofschoon Turner + Bebbington en Makoli hun dag niet hadden en de scheids weer zijn best deed, om de tegenstander voor te trekken. 2 minuten na herbegin kregen wij een doelpunt tegen en in de 51ste minuut zorgde O’Neill voor de rustgevende 1 : 3. In de 61ste minuut haalde ik Spooner (al geel) naar de kant en bracht Jones-Griffiths. 6 minuten later mocht de vermoeide Ormerod gaan douchen en kwam Bell. In de 74ste minuut haalde ik ook O’Neill eraf en bracht Redshaw. Eerlijk is eerlijk, mijn helden werden moe, waardoor de inzet en de concentratie wegzakte en wij in de 88ste minuut nog een tweede tegentreffer incasseerden. Het werd dus 2 : 3 ofschoon het qua kansen 0 : 3 had moeten en kunnen zijn. Spoiler ------------ @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 14 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 14 augustus Share Geplaatst 14 augustus Het werd nog spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 augustus Auteur Share Geplaatst 15 augustus (bewerkt) Episode II In 4 dagen spelen wij alweer en nu thuis in de 1ste Ronde van de Isuzu FA Trophy tegen Stalybridge Celtic FC, een Engelse semi-professionele voetbalclub uit Stalybridge. Clubkleuren zijn blauw-wit en thuiswedstrijden worden in het Bower-Fold stadion gespeeld. De club speelde 2 seizoenen in de Football League (1921-1923) en stapte daar vrijwillig uit. In 2001 had de club een van de beste seizoenen uit de geschiedenis toen er 3 trofeeën gewonnen werden, de ‘’Cheshire Senior Cup’’, de ‘’Presidents Cup’’ en de titel in de Northern Premier League, waardoor de club promoveerde naar de Football Conference. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 1.469 toeschouwers (volgens mij het hoogst aantal wat wij hier ooit hebben gehad) verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Stalybridge kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is, jammer genoeg, Aaron Ford. In de eerste helft konden wij amper in ons spel komen, omdat de scheids ons continu en opzettelijk dwarszat. Pas in de 44ste minuut lukte het spits Ormerod de openingstreffer te maken. Bij rust stond het maar 1 : 0, ofschoon wij de veel betere ploeg waren. Ook in de tweede helft bleven wij aanvallen en nadat Ormerod in de 66ste minuut voor de 2 : 0 had gezorgd, begon ik te wisselen. Een minuut later haalde ik Doherty eraf, die het met de scheidsrechterlijke beslissingen niet eens was en bracht Amado. Voorts haalde ik uit voorzorg in de 72ste minuut Ditchfield en Ormerod (publiekswissel) eraf en bracht Patterson + Redshaw. Weer 5 minuten later mochten ook O’Neill + Makoli (die beiden al geel hadden) gaan douchen en kwamen Alessandra en Bunn. In de 86ste minuut zorgde invaller Redshaw voor de 3 : 0 en 4 minuten later lukte het Mugalula voor de 3 : 1 eindstand te zorgen. De scheids kreeg een giga lading spottend gejuich van het publiek mee naar de kleedkamer en ik zie hem liever gaan dan komen. Later hoorde ik dat hij nog een 5.8 voor zijn gedoe had gehad. Spoiler -------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 15 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 16 augustus Auteur Share Geplaatst 16 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen Worksop Town FC, een Engelse voetbalclub uit Worksop, Nottinghamshire. Uiteraard bij regenachtig weer, tenslotte zijn wij hier in waterland eh Engeland en voor 685 toeschouwers verschenen wij in de 4-3-3 opstelling. Worksop kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op. Ik heb mijn mannen opgedragen, omdat er zo velen niet helemaal okselfris zijn, deze match zo snel mogelijk af te maken en dat deden ze ook. Bij rust stond het al 2 : 0 en na 54 minuten 3 : 0. Dat wij in de 60ste minuut nog een tegendoelpunt om de oren kregen, zorgde niet voor paniek. Wel haalde ik in de 67ste minuut Ditchfield en Doherty naar de kant en bracht Patterson en Amada. Drie minuten later mocht ook Ormerod gaan douchen en kwam Redshaw. Het bleef 3 : 1 en de punten blijven hier. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 16 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 17 augustus Auteur Share Geplaatst 17 augustus (bewerkt) Episode II Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: de Engelse voetbalbond overdrijft behoorlijk volgens mij. Want let wel, behalve dat wij per seizoen maar liefst 42 competitiewedstrijden moeten spelen, dienen wij ook nog in 3 verschillende bekerrondes op te draven namelijk de Emirates FA Cup + de Integro League Cup + de Isuzu FA Trophy Cup. En dan te bedenken, dat ik met semiprofs heb te maken. Dus met jongens die ook nog een halfdaags of tweede job hebben. Ze spelen overal in mee, omdat ze het geld nodig hebben en zich door al deze wedstrijden in de kijken willen spelen om hogerop te kunnen komen. Maar fysiek vergt het veel, heel veel en voor sommigen waarschijnlijk te veel. Ik blijf het onverantwoord vinden, maar niemand doet er iets aan. Enfin, in 4 dagen spelen wij dus weer thuis en nu in de 1ste Ronde van de Emirates FA Cup tegen Wealdstone Football Club, een Engelse voetbalclub uit Ruislip, Groot-Londen. De club werd opgericht in 1899 en speelt sinds 2008 haar thuiswedstrijden op Grosvenor Vale. Het team speelt in koningsblauwe en amberkleurige gestreepte shirts. Ze worden ook wel The Stones of The Royals genoemd. De club was de eerste die de non-league 'dubbel' behaalde en zowel de FA Trophy als de Alliance Premier League (nu de National League) won in hetzelfde seizoen (1984/85). Ze verschenen ook in de allereerste voetbalwedstrijd ooit op televisie in het Verenigd Koninkrijk, toen de BBC in oktober 1946 een deel van hun competitiewedstrijd tegen Barnet uitzond. Spoiler Bij bewolkt weer en voor maar liefst 1.647 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. De favoriet, Wealdstone, kwam in een 5-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Robert Massey-Ellis, waarvan men beweert, dat hij grotere clubs voortrekt. Eerlijk is eerlijk, de favoriet kreeg het heel erg moeilijk, want mijn mannen zijn gewoon voor elke bal te vechten en bij rust stond het dan ook al 2 : 1 voor ons en dat was volledig verdiend. Het hele team speelde ijzersterk, alleen verdediger Roscoe had zijn dag niet. Tja, en wat de scheids betreft, dat was een aanfluiting. Veel scheidsen die in deze lage divisie fluiten, hebben hun voorkeur en sommigen laten dat zien ook. Na de 3 : 1 van Ormerod in de 51ste minuut begon de scheids ons steeds vaker terug te fluiten en ook gele kaarten te trekken. Na de 4de gele kaart vond ik het welletjes en begon te wisselen. In de 66ste minuut haalde ik Turner en Jones-Griffiths naar de kant, die beiden al geel hadden, en bracht Amando en Spooner. 6 minuten later haalde ik uit voorzorg Ditchfield en Ormerod eraf, die met de scheids in conclaaf wilden. Voor hen kwamen Patterson en Alessandra. En in de 77ste minuut mocht ook Bebbington vertrekken, die ook al geel had en bracht ik Bunn. Invaller Alessandra zorgde in de 81ste minuut voor de 4 : 1 en was deze match gespeeld. De partijdige scheids floot ons 19 keer terug en gaf ons 5 gele kaarten. De tegenstander kreeg uiteraard niets, maar was gelukkig niet in staat, om ons pijn te doen. Spoiler ---------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 17 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 18 augustus Auteur Share Geplaatst 18 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler Al in 4 dagen spelen wij de volgende cupwedstrijd in de 2de Ronde van de Integro League Cup en wel thuis tegen Warrington Rylands 1906 Football Club, een voetbalclub gevestigd in Warrington. De club speelt momenteel in de Northern Premier League Premier Division, is een FA Charter Standard Club en heeft de bijnaam The Blues. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 460 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-1-1-2-2 opstelling. WR kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Benjamin Tomlinson. Natuurlijk hadden wij ons publiek graag een sprankelende wedstrijd geboden, maar daartoe kwam het helaas niet. En dat lag niet alleen aan de toch wel zeer harde fysieke speelstijl van WR, maar ook en vooral aan de scheids, die op mijn spelers zat te loeren. Weliswaar waren wij veel beter, maar wij kwamen niet echt in ons spel. In de 16de minuut scoorde Makoli het openingsdoelpunt en in de 25ste minuut gaf de scheids WR min of meer een penalty cadeau, om ze volgens mij in het zadel te houden. Adams verzilverde deze penalty en in de 33ste minuut zorgde Bebbington voor de 2 : 1 hetgeen ook de ruststand werd. In de 62ste minuut haalde ik de bont en blauw geschopte Jones-Griffiths eraf en bracht Spooner. 3 minuten later zorgde Bell voor de 3 : 1 en een minuut later haalde ik uit voorzorg Ditchfield en O’Neill (al geel) eraf en bracht Patterson en Alessandra. Ene Cockerline mocht in de 68ste minuut middels een duidelijk zichtbare overtreding verdediger Turner de bal afhankelijk maken en nadien voor de 3 : 2 zorgen. Het doelpunt werd door de scheids gewoon toegekend en nog in dezelfde minuut haalde ik Turner eraf, die bij de scheids verhaal wilde halen en bracht Amado. Het bleef 3 : 2 en bovendien kregen wij 3 gele kaarten en de tegenstander uiteraard niets. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 18 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 19 augustus Auteur Share Geplaatst 19 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij alweer tegen Warrington Rylands 1906 Football Club, nu echter voor de competitie en een uitwedstrijd. De club speelt haar thuiswedstrijden op Gorsey Lane. Begin 2019 werden er schijnwerpers aan het veld toegevoegd. Bij bewolkt weer en voor 559 toeschouwers arriveerden wij in Warrington in de puur aanvallende 4-1-3-2 opstelling. Waarom deze tactiek? Statistisch gezien heeft WR een sterkere achterhoede, vandaar dat ik met 5 aanvallende spelers ze wil bestrijden. WR kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en de scheids is helaas weer mevr. Helen Conley en dan weet u het wel. Waren wij vandaag het betere team? Nee, niet helemaal, maar wel het slimmere en vooral efficiëntere team. Want in de 10de en 20ste minuut scoorden O’Neill en Ormerod, waardoor wij bij rust op 0 : 2 stonden. In de 62ste minuut haalde ik uit voorzorg Ditchfield eraf en bracht Patterson en 5 minuten later mochten ook de vermoeide Roscoe en Ormerod gaan douchen. Voor hen kwamen Spooner en Redshaw. Het bleef bij 0 : 2 omdat WR ons weliswaar onder druk zette, maar niet doelgevaarlijk werd, waardoor wij makkelijk overeind bleven. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 19 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 20 augustus Auteur Share Geplaatst 20 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler Onze volgende wedstrijd spelen wij al weer in 3 dagen en nu uit tegen Whitby Town Football Club, een Engelse voetbalclub uit Whitby, Noord-Yorkshire. De club neemt deel aan de Northern Premier League, het zevende niveau van het Engelse voetbal. Whitby, opgericht in 1880, is een van de oudste clubs uit Noord-Yorkshire. Spoiler Het Towbar Express Stadium op de Turnbull Ground is sinds 31 augustus 1929 de thuisbasis van Whitby Town, toen de Seasiders Stockton met 3-0 versloegen in de openingswedstrijd. Bij bewolkt weer en voor 303 toeschouwers arriveerden wij in Whitby in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. WT kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Shaun Taylor. Al in de tweede minuut werd Ormerod door ene Rowe uit de wedstrijd geschopt, zonder dat de scheids ingreep. Voor Ormerod kwam Redshaw. Doordat bovendien onze keeper vandaag alles andere als betrouwbaar was, kregen wij al in de 6de minuut een doelpunt om de oren, dat onze keeper normaliter met een hand uit de lucht had geplukt. Maar helaas vandaag niet. Bij rust stond het dan ook nog steeds 1 : 0 en ik kan u vertellen, dat ik mijn mannen heel erg duidelijk heb gemaakt, wat ik in de tweede helft verwacht. De tweede helft begonnen wij met een hoog tempo, veel druk en puur aanvallende en al in de 46ste minuut zorgde Jones-Griffiths voor de verdiende gelijkmaker. En drie minuten later was het Makoli, die voor de 1 : 2 zorgde. In de 60ste minuut raakte ook Bebbington mede door een tackle van Wheatley geblesseerd en werd vervangen door Spooner. Uit voorzorg haalde ik ook Ditchfield eraf en bracht Patterson. Een minuut later zorgde O’Neill voor de 1 : 3 en in de 69ste minuut was het wederom Walker, die voor een tegentreffer zorgde. 2 : 3 maar dat was het nog niet, want in de 73ste minuut kregen wij een terechte penalty, die invaller Redshaw feilloos binnenschoot. 2 : 4 en drie minuten later was invaller Spooner ter plekke om voor de einduitslag te zorgen. 2 : 5 en de punten gaan mee naar huis. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 20 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 21 augustus Auteur Share Geplaatst 21 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler Mijn eerste doelstelling heb ik gehaald en vanaf nu mag ik ook clubs uit de 6de divisie managen. Maar ik ga voorlopig nog niet weg, want ik wil doorgaan met de vervolgcursus en dus heb ik weer het bestuur verzocht om aan een volgende cursus deel te mogen nemen. Al in 4 dagen spelen wij wederom een bekerwedstrijd en nu in de 2de Ronde van de Isuzu FA Trophy uit in en tegen Bradford (Park Avenue) Association Football Club, een Engelse voetbalclub uit Bradford. De club werd opgericht in 1907 en komt uit in de Northern Premier League, de zevende divisie van het Engels voetbalsysteem. Wedstrijden worden afgewerkt in het Horsfall Stadium, dat plaats biedt aan 3.500 toeschouwers. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 396 toeschouwers arriveerden wij in Bradford Park Avenue in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Bradford kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas weer een mevrouw en wel mevr. Sophie Dennington. Ik heb niets tegen fluitende dames, maar ze moeten wel correct fluiten en jammer genoeg was dat tot nu toe nog niet het geval. Zoals zo vaak begonnen wij goed en binnen 1 minuut stonden wij door een doelpunt van Bell al met 0 : 1 voor, maar na een dik half uur stond het ineens 2 : 1 voor Bradford en dat was balen, kan ik u vertellen. De ruststand werd dus 2 : 1 en dat ofschoon wij toch wel duidelijk beter waren, maar wij konden om een bepaalde redenen niet echt in ons spel komen. En die redenen hanteerde de fluit en floot ons voor elke scheet terug. Met vol gas begonnen wij de tweede helft en in de 56ste minuut lukte het Makoli eindelijk de gelijkmaker te produceren. 2 : 2 en in de 62ste minuut haalde ik uit voorzorg Ditchfield naar de kant en bracht Patterson. 6 minuten later mocht ook Turner gaan douchen en kwam Amado. In de 72ste minuut zorgde Bell voor de 2 : 3 en nog geen minuut later haalde ik hem eraf, omdat de scheids op hem begon te letten. Voor Bell kwam jonkie Harper. Het bleef 2 : 3 en ook in deze beker zijn wij een ronde verder. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 21 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 22 augustus Auteur Share Geplaatst 22 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 7 dagen spelen wij weer thuis en nu tegen Ilkeston Town Football Club, een voetbalclub uit Ilkeston, Derbyshire. Ze spelen momenteel in de Northern Premier League Premier Division. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 750 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. IT kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Will Davis. Wij waren vandaag misschien niet de betere ploeg, maar wel veel efficiënter en doeltreffender. Want bij rust stond het al 3 : 0 voor ons en was deze match als het ware al gespeeld. Bunn had zijn dag niet en de rest van het elftal speelde ijzersterk. In de tweede helft sloeg de vermoeidheid bij sommige spelers toe en ging het gas eraf. Wij bleven deze match controleren en in de 69ste minuut haalde ik Spooner eraf en bracht Roscoe. 6 minuten later mochten ook Ditchfield en Makoli (al geel) gaan douchen en kwamen Patterson en Lewis. Het bleef 3 : 0 en de punten blijven hier. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 22 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 23 augustus Auteur Share Geplaatst 23 augustus (bewerkt) Episode II In 3 dagen spelen wij in de 3de Ronde van de Integro League Cup uit in en tegen Trafford Football Club, een Engelse voetbalclub gevestigd in Flixton, nabij Urmston in de Metropolitan Borough of Trafford, in Greater Manchester. De club is momenteel lid van de Northern Premier League Division One West en speelt in het Away Day Care Shawe View Stadium. Spoiler Trafford heeft sinds hun oprichting gespeeld op Shawe View in Urmston, aanvankelijk deelde het veld met Trafford Borough Rugby League Club, maar al snel kreeg het alleenrecht en een huurcontract van 30 jaar. Schijnwerpers en een tribune werden in 1993 gebouwd. Bij regenachtig weer en voor slechts 388 toeschouwers arriveerden wij in Urmston in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Trafford kwam in een 5-1-2-2 formatie het natte veld op en scheids is ene Simeon Lucas. Eerlijk is eerlijk, het werd een zeer slechte wedstrijd, want wij gingen niet zoals gebruikelijk tot het uiterste, omdat wij blessures wilden voorkomen. Bovendien speelden wij maar op halve kracht, hetgeen te maken heeft met de wedstrijd over 4 dagen tegen Derby County. Vandaar dus, dat het bij rust nog steeds maar 0 : 0 was en dat, ofschoon wij toch wel de veel betere ploeg waren. Bell en Makoli waren ‘heel voorzichtig’ aanwezig, maar dat was het dan ook. In de 61ste minuut haalde ik uit voorzorg Ditchfield naar de kant en bracht Patterson. 6 minuten later mocht ook Makoli vertrekken en kwam Lewis. In de 73ste minuut haalde ik ook Jones-Griffiths en Bell eraf. Voor hen kwamen Spooner en Ormerod. Twee minuten later zorgde Redshaw met een zatte volley voor de winnende treffer. 0 : 1 en dat was het dan ook. Spoiler --------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 23 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 augustus Share Geplaatst 23 augustus Een kleine overwinning, maar met Derby County in aantocht een goede overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 24 augustus Auteur Share Geplaatst 24 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij thuis in de 2de Ronde van de Emirates FA Cup tegen Derby County FC, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1884 en uitkomend in Sky Bet League One. De club werd opgericht, zoals wel meer clubs in die tijd, als club behorend tot een cricketteam. Spoiler Spoiler Bij regenachtig weer en voor maar liefst 4.250 toeschouwers (dus volle bak) verschenen wij in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. DC kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Scott Simpson. Ok al deden wij ons best, maar wij konden niet voorkomen, dat spits John-Jules al in de 6de minuut ons op achterstand zette. 0 : 1 en eerlijk is eerlijk, indien onze keeper niet zo giga zenuwachtig was geweest, dan had hij de slappe inzet van de spits moeten hebben. Bij rust stond het nog steeds maar 0 : 1 en wij waren weliswaar op alle fronten iets minder, maar bleven wel overeind. Wel werd duidelijk, dat 7 spelers het tempo van DC niet bij konden houden en dan ben je al kansloos. Toen spits John-Jules in de 60ste minuut voor de 0 : 2 zorgde, was deze match al gespeeld, temeer, omdat wij fysiek en technisch veel te kort kwamen. In de 66ste minuut haalde ik Ditchfield eraf en bracht Patterson. 7 minuten later mocht ook Jones-Griffiths gaan douchen en kwam Amado en in de 78ste minuut mocht Bell vertrekken en werd vervangen door Alessandra. De invallers deden hun best, maar het hele team was een paar nummertjes te klein. Spoiler ------- @keano77 @delichris = De Engelse coaches zijn haast allen ouderwets en zo is ook hun speelstijl. Ze willen vooral geen risico's nemen en niet verliezen. Met aanvallend en ook opportunistisch voetbal kom je hier een heel eind. @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 24 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 augustus Share Geplaatst 24 augustus Jammer van de nederlaag, maar winnen zou een hele mooie stunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 25 augustus Auteur Share Geplaatst 25 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 3 dagen spelen wij al weer en nu een uitwedstrijd in en tegen Morpeth Town Association Football Club is een voetbalclub uit Morpeth, Northumberland. Ze zijn momenteel lid van de Northern Premier League Premier Division en spelen op Craik Park. Spoiler De club speelde aanvankelijk op Stobhill Cricket Field, voordat ze in 1954 naar Storey Park verhuisden. In 1994 verhuisden ze naar Craik Park, vernoemd naar W en R Craik, die tussen 1920 en 1985 de secretarissen van de club waren geweest. Craik Park was in 1972 gebouwd als atletieklocatie met een 6-baans sintelbaan, die werd gebruikt voor training door Morpeth Harriers & AC. Nadat de voetbalclub naar het veld was verhuisd, bouwden ze een tribune met 100 zitplaatsen en een nieuw clubhuis, en plaatsten ze schijnwerpers. In de loop van de tijd is de sintelbaan verwijderd. In 2021 installeerde de club een kunstgrasveld. Bij bewolkt weer en voor 380 toeschouwers arriveerden wij in Morpeth in de puur aanvallende 4-3-3 opstelling. Morpeth kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Andrew Miller. Eerlijk is eerlijk, wij waren fysiek behoorlijk de mindere, maar wel technisch beter. Met mobilisatie van alle nog beschikbare krachten begonnen wij met vol gas aan deze match en al in de 11de minuut lukte het Makoli de bal in het vijandelijke doel te koppen. 0 : 1 en een goed begin, maar dat was het dan ook. Morpeth was ons fysiek de baas en Doherty en O’Neill kregen geen poot aan de grond. In de 43ste minuut zorgde Noble met een krachtige kopbal voor de gelijkmaker. 1 : 1 en dat werd ook de ruststand. Ook in de tweede helft was er van sprankelend voetbal onzerzijds geen sprake, vandaar dat ik in de 63ste minuut Ditchfield en Spooner naar de kant haalde en Patterson en Amada inbracht. 7 minuten later was Ormerod ter plekke, om de 1 : 2 binnen te tikken. In de 76ste minuut haalde ik de vandaar zwakke O’Neill eraf en bracht Alessandra. Met veel mazzel konden wij de voorsprong over de tijd redden en wij mochten blij zijn, de drie punten, wel of niet verdiend, mee naar huis te mogen nemen. Spoiler ----------- @keano77 @delichris = Derby C, was nog een paar nummertjes te groot voor ons. @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 25 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 25 augustus Share Geplaatst 25 augustus Drie punten zijn binnen en zo kom je sneller bij de titel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 augustus Auteur Share Geplaatst 26 augustus (bewerkt) Episode II Spoiler In 4 dagen spelen wij in de 3de Ronde van de Isuzu FA Trophy uit in en tegen Brackley Town Football Club, een voetbalclub uit de Engelse plaats Brackley. De club werd opgericht in 1890 en komt uit in de National League North. Hoogtepunt uit de clubgeschiedenis is het winnen van de FA Trophy in 2018. Thuiswedstrijden worden sinds 1974 afgewerkt op St. James Park. De beste prestatie van de club in de FA Cup is het bereiken van de tweede ronde, in 2013/14, 2016/17 en 2020/21. Spoiler Bij zwaar bewolkt weer en voor 571 toeschouwers arriveerden wij in Brackley in de aanvallende 4-3-3 opstelling. Brackley kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op. Ik wil niet overdrijven, maar binnen een dik halfuur hadden wij de overwinning in deze match al op zak, want toen stond het al 0 : 3, ofschoon wij niet het betere team waren. Wel waren wij veel effectiever dan de tegenstander en ons grote pluspunt is toch wel dat wij in alle lijnen over scorend vermogen beschikken. Bij rust stond het dus 0 : 3 en in de tweede helft deden wij het ietwat rustiger aan. In de 63ste minuut haalde ik de vermoeide Ditchfield eraf en bracht Patterson. 5 minuten later mochten ook Jones-Griffiths (al geel en de beste speler op het veld) en Ormerod gaan douchen. Voor hen kwamen Amada en Redshaw. In de 73ste minuut haalde ik ook nog Doherty en O’Neill naar de kant en bracht Bunn en Alessandra. Wel kregen wij in de 90ste minuut nog een penalty tegen, die ene Turner voor zijn rekening nam, maar diens inzet werd door onze keeper Eastham onschadelijk gemaakt. Het bleef 0 : 3 en wij zijn een ronde verder. Spoiler -------- @keano77 @delichris @Genkie_06 Bedankt voor jullie aandacht en reacties. 26 augustus bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten