Netzwerk Geplaatst 16 mei Share Geplaatst 16 mei (bewerkt) Een database die gemaakt is door en met permissie van Chielen geplaatst hier op het Managers United forum. Dankzij deze database zijn alle competities in België te spelen waaronder: -Alle nationale reeksen -Alle provinciale reeksen (1 t.e.m. 4) -Nationale beker -Provinciale bekers -Enkele regionale bekers (Houtlandcup, fusietoernooi Hechtel-Eksel, Gameindepokals, Beker van Westerlo, ...) De database werkt perfect als je de originele versie van FM selecteert bij de start van je nieuwe savegame. Teams worden telkens net zoals in het echt in hun lokale reeksen gezet dus ook het aantal promoties en degradaties is afhankelijk van andere teams net zoals in het echt. De enige bekende bug is na een tiental jaar is er eens een seizoen geweest waar er geen speelschema is, er wordt momenteel aan gewerkt dit te fixen. Kortom de perfecte database voor liefhebbers van het Belgische voetbal of mensen die een uitdagende journeyman willen starten. FM24 Chielen's Total Belgian Lower League Overhaul.fmf 16 mei bewerkt door Netzwerk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 17 mei Share Geplaatst 17 mei Altijd al eens met mijn Reet willen spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bjoris Geplaatst 7 juli Share Geplaatst 7 juli Is de bug al verholpen? Want ik kijk uit naar deze database. Snap wel dat het niet makkelijk is om een bug te verhelpen, dus ik heb geduld. Vroeg het mij alleen af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 8 juli Share Geplaatst 8 juli Vooral de vraag, waar zit die bug dan? Ook in de hogere divisies? Want als het alleen in de lagere divisies zat, kan je die er gewoon uitsnijden, aangezien ik ervan uit ga dat Bjoris dan daar wel uit is gepromoveerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 26 oktober Auteur Share Geplaatst 26 oktober Normaal in de JPL. Het is geen garantie dat de bug zal voorbijkomen en als ie komt kan je altijd een seizoen op vakantie en dan hervat de competitie zowiezo het seizoen erna. Ik had een update gekregen enkele weken geleden maar blijkbaar is het nog niet gefixt. Al is de bug niet veel voorkomend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten