Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.
  • 0

Laptop voor FM24

LeviT22

Vraag

Hallo allemaal,

sorry als dit niet de goede subforum is. Ik speel nu nog FM22 op mijn laptop maar dit is nu al erg langzaam en ik wil dan ook een nieuwe laptop kopen zodat ik FM24 kan spelen. Het liefst lekker snel en ook niet te groot en zwaar, maar heb zelf weinig verstand van laptops dus vandaar dat ik het hier vraag.

alvast bedankt!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 antwoorden op deze vraag

Aanbevolen berichten

• 0

Heeft iemand nog wat aanbevelingen voor een laptop? Ik zoek ook een nieuwe laptop, mijne is nu ook erg sloom als ik meerdere landen selecteer.

Kwa games speel ik alleen FM erop, overige games speel ik op de ps5

mijn budget is ook ongeveer 800 euro

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• 0

Ik vind de laptops van Lenovo altijd prima laptops. Hierbij 2 opties. Eerste opties iets oudere processor, wel ddr5 geheugen (nieuw) en een aparte videokaart zodat je ook nog lichte andere spellen kunt spelen. 

Tweede optie is iets nieuwere processor, iets ouder geheugen (wat nog steeds dik prima is) en geen aparte videokaart. Wel iets goedkoper. Zelf zou ik denk ik de 1e optie pakken :

https://www.lenovo.com/nl/nl/p/laptops/ideapad/ideapad-gaming-laptops/ideapad-gaming-3-gen-7-(16-inch-amd)/82sc00a2mh

https://www.lenovo.com/nl/nl/p/laptops/ideapad/ideapad-500-series/ideapad-slim-5-gen-8-(16-inch-amd)/82xgcto1wwnl1

Link naar opmerking
Deel via andere websites