Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

AI Stadions

Djurovski

Aanbevolen berichten

Hoe krijg je AI stadions in het spel? Heb de Stadiums Background van Sortisoutsi maar als een club dan een nieuw stadion krijgt zit die er natuurlijk niet in. Met FMXML kan ik wel faces , kitts etc aanpassen maar stadions zitten daar niet bij. Als ik nu op de uitslag van een wedstrijd klik met een club met nieuw stadion zie ik een blauw vlak ipv stadion. Anders pas ik eventueel de nieuwe ID wel aan naar het oude stadion dat er iig iets staat maar denk dat er wel iets mogelijk moet zijn om het werkend te krijgen. Twee voorbeelden hoe het moet zijn en hoe het nu is

Schermafbeelding 2024-01-01 185744.png

Schermafbeelding 2024-01-01 185803.png

bewerkt door Djurovski
Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei Djurovski:

Hoe maak je die xml file dan aan want met dat programma die ik gebruik kan ik geen stadions selecteren

Als het goed is heeft het stadion pack wat je gebruikt een XML file. Als je die opent in kladblok kan je een regel kopieren en aanpassen met de juiste ID's. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites