germandutch Geplaatst 7 april Auteur Share Geplaatst 7 april (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en nu tegen Sunderland Association Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1879. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Stadium of Light in Sunderland. Dit stadion is sinds 1997 in gebruik. Spoiler Bij uiteraard Engelse stromende regen en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Sunderland kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is Keith Stroud, volgens mij het ‘puntje precies’. Eerlijk is eerlijk, wij waren het veel betere team, maar wij (en ook de tegenstander) konden niet echt in ons spel komen, omdat ‘puntje precies’ weer voor elke scheet floot en zijn faam genoegen deed. Bij rust stond het dus nog steeds 0 : 0 en dat was balen, kan ik u vertellen. Vier minuten na herbegin was Thomas ter plekke, om een indraaiende voorzet van Headley binnen te tikken. Behalve Burgzorg, die duidelijk zijn dag niet had, speelde het hele team ijzersterk en in de 61ste minuut heb ik Burgzorg dan ook verlost en voor hem Koroma het strijdgewoel ingestuurd. Nog geen drie minuten later zorgde Thomas voor een voorzet op maat, die spits Healey simpel binnen kon schieten. 2 : 0 en dat vroeg om meer. In dezelfde minuut haalde ik de moegestreden Thomas en Headley naar de kant en bracht Wiles en Jackson. In de 70ste minuut mochten ook nog Kasumu en Rudoni gaan douchen en kwamen Balker en Ruffels. Alle invallers speelden zeer goed en in de 96ste minuut lukte het Radulovic nog de 3 : 0 binnen te tikken. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 7 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 8 april Auteur Share Geplaatst 8 april (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij de volgende thuiswedstrijd tegen Hull City Association Football Club, een Engelse voetbalclub uit Kingston upon Hull, opgericht in 1904 en uitkomend in de EFL Championship. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de ietwat behouden 5-2-3 opstelling. Waarom deze uit-tactiek in een thuiswedstrijd? De reden is simpel: ik heb zitten klooien. Want ik dacht, hoe ik erbij kwam weet ik niet, dat wij pas in 7 dagen zouden spelen en daarom heb ik Helik, Stewart, Headley, Burgzorg en spits Healey 4 dagen vrijgegeven en nu heb ik dus een tactisch probleem. Hull is een gevaarlijke tegenstander en tegen hun wil ik met een compacte verdediging spelen en om een enigszins acceptabele opstelling te krijgen, heb ik behoorlijk zitten schuiven en nog wat gasten uit het tweede team erbij gehaald. Om mij gerust te stellen, hebben mijn mannen beloofd, mij niet in de steek te zullen laten en allen hun stinkende best te doen. Hull kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is ene Oliver Langford. Toen het al na 4 minuten uit de eerste corner van de tegenstander 0 : 1 werd, door een volley van ene Jones, hield ik even mijn hart vast. Gelukkig konden wij nadien de toch wel sporadische aanvallen van Hull indammen en werd het een min of meer gelijkwaardige wedstrijd in de eerste helft. Bij rust stond het echter nog steeds 0 : 1 en dat was balen. En dat vond ons publiek ook. De scheids floot aardig maar teveel en ik had steeds het gevoel, dat hij vooral op mijn jongens zat te loeren. Na een stevige oppeppende speech in de kleedkamer waren wij klaar voor de tweede helft, waarbij ik nog wel wil opmerken, dat Edwards, Wiles, Rudoni en ook Thomas blijkbaar hun dag niet hadden. Enfin, wij kregen de bal niet in hun doel en in de 62ste minuut haalde ik Thomas eraf en bracht Koroma. 6 minuten later mochten ook de inmiddels geblesseerde Ruffels en Rudoni vertrekken en kwamen Spencer en Jones. 3 minuten later kregen wij terecht een penalty, die spits Ward voor zijn rekening nam en feilloos binnen schoot. 1 : 1 en de lang verdiende gelijkmaker was eindelijk een feit. In de 77ste minuut haalde ik ook Wiles naar de kant en bracht Jackson. Nog geen minuut later bediende Koroma met een strakke voorzet spits Ward, die de bal probleemloos in het doel schoot. 2 : 1 en dat luchtte op, kan ik u vertellen. Invaller Jones zette de opkomende invaller Jackson met een slimme steekpass alleen voor de keeper en Jackson zorgde voor de 3 : 1. De beer was plots los en in de 89ste minuut was het de opkomende Turton, die de 4 : 1 in het doel schoot. Nou, ik had veel verwacht van mijn mannen, maar zeker niet deze duidelijke overwinning. Temeer, omdat ik enkele spelers op hun onbekende posities heb geposteerd en in een nieuwe samenstelling heb laten spelen. Maar desondanks, de overwinning was volledig verdiend en de fluit grage scheids kreeg een 6.0 waarmee die heel tevreden mocht zijn. Spoiler -------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 8 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 9 april Auteur Share Geplaatst 9 april (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij de volgende uitwedstrijd in en tegen Watford Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1881. De club speelt zijn thuiswedstrijden op Vicarage Road. Spoiler Vicarage Road is een stadion in de Engelse plaats Watford. Sinds de voltooiing van de nieuwe Sir Elton John Stand in 2014 biedt het stadion plaats aan 20.877 toeschouwers. De vaste bespeler van het stadion is de voetbalclub Watford FC, dat sinds het seizoen 2023-2024 weer uitkomt in de Championship. Uiteraard bij typische Engelse regen en voor 18.095 toeschouwers arriveerden wij in Watford in de ietwat behouden 5-2-3 opstelling. Watford kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is helaas Darren Bond, waarvan ik nu al denk te weten, dat hij ons geen makkelijke wedstrijd zal gunnen. In tegenstelling tot de zeer eenzijdige berichtgeving kan ik u mededelen, dat wij deze wedstrijd niet hebben ontwricht, maar door de scheids continu werden dwarsgezeten en totaal onnodig steeds werden teruggefloten. Wij waren hoe dan ook de veel betere ploeg, maar konden door het gedoe van de scheids niet optimaal in ons spel komen. Weliswaar lukte het in de 13de minuut Rudoni de bal op het hoofd van de naar binnenstormende Thomas te plaatsen en Thomas kopte de bal feilloos binnen. 0 : 1 en dat was het dan ook. Bovendien werd het de ruststand en mocht ik mee aanzien, hoe linksback Headley en spits Healey door de tegenstanders ongestraft werden aangepakt. In de 64ste minuut haalde ik eerst uit voorzorg Thomas naar de kant, die al geel had en bracht Kasumu en in de 69ste minuut haalde ik de geblesseerd geraakte Headley en ook Healey eraf. Voor hen kwamen Jackson en Koroma. 6 minuten later mocht ook uit voorzorg Rudoni gaan douchen en kwam Wiles. Nadien werd ook nog Stewart neergeschopt, die echter strompelend deze match uitspeelde. Het bleef maar 0 : 1 en deze overwinning hadden wij te danken aan het sterke optreden van keeper Maxwell, Balker, Stewart, Thomas en Burgzorg. Spoiler -------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 9 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 11 april Auteur Share Geplaatst 11 april (bewerkt) Spoiler OEPS! Waar zijn wij toch mee bezig? Is de ‘Wet van Murphy’ hier plots van toepassing? In 4 dagen spelen wij een thuiswedstrijd in de 5de Ronde van de FA Cup tegen Blackburn, waarvan wij in de competitie 1x hebben gewonnen en 1x gelijk hebben gespeeld. Bij bewolkt weer en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Gelukkig heb ik 3 keepers, dus de derde keeper zit vandaag op de bank en o.a. heb ik een jonkie uit het 2de geplukt, die eventueel als rechtsback zou kunnen invallen. Blackburn kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Anthony Taylor en dan weet u het wel. Of u het geloofd of niet, vandaag viel ik van de ene verbazing in de andere. Hoezo? Omdat mijn toch wel zeer gehavend elftal ‘de sterren van de hemel’ speelde en Blackburn in de tweede helft duidelijk maakte, dat voor hun hier vandaag niets te halen valt. Tevens verbaasde de scheids mij en ons voltallig publiek, door een zeer correcte wedstrijd te fluiten (voor zijn doen uiteraard). Enfin, in de eerste helft waren wij min of meer gelijkwaardig, maar in de tweede helft mag en kan ik zeggen, dat wij Blackburn van het veld hebben gespeeld. 5 : 0 en dat had toch niemand verwacht. Spoiler ------------ @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 11 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 13 april Auteur Share Geplaatst 13 april (bewerkt) Spoiler Wij doen het goed, temeer omdat wij 1 van de 6 ploegen zijn, die een kans op de titel maken. Al in 3 dagen spelen wij weer en nu een thuiswedstrijd tegen Leeds United Football Club, een Engelse professionele voetbalclub uit Leeds, West Yorkshire. De club is opgericht in 1919 na de opheffing van Leeds City FC en speelt zijn wedstrijden op Elland Road. Ze spelen in de Championship, de op een na hoogste klasse van het Engels voetbalsysteem. Op het einde van het seizoen 2019/20 promoveerde Leeds United vanuit de Championship. Maar degradeerde aan het eind van seizoen 2022/23 uit de Premier League. Spoiler Bij bewolkt weer en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Niet allemaal okselfris, maar ze zijn hoog gemotiveerd en willen spelen. Leeds kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is John Busby. Leeds, een van de 6 titelkandidaten en momenteel op de 3de plek, werd door ons als het ware verrast. Want uit onze eerste aanval in de 1ste minuut was het Rudoni, die met een slimme steekpass spits Healey bediende en laatstgenoemde tikte de bal in het vijandelijke doel. 1 : 0 en een goed begin. Helaas trok zich Leeds na dit doelpunt volledig terug en was er voor ons geen doorkomen meer aan. Tenminste in de eerste helft, want bij rust stond het nog steeds maar 1 : 0 . In de 63ste minuut haalde ik Headley en Burgzorg eraf en bracht Jackson en Koroma, die gelijk voor meer druk zorgden. Nog geen 4 minuten later was het wederom Rudoni, die nu de bal op het hoofd van spits Healey plaatste en Healey had geen moeite om de bal binnen te koppen. 2 : 0 en dat geeft een goed gevoel. In dezelfde minuut haalde ik Healey en Rudoni van het veld, omdat de scheids een beetje teveel op mijn spelers begon te loeren. Voor hen kwamen Radulovic en Wiles. Twee minuten later zorgde Kasumu met een strakke pass dat Ward in scoringspositie kwam en Ward nam de bal volley en knalde hem in het doel. 3 : 0 en ik kon de overwinning al ruiken. Bij een simpel duel om de bal tussen Stewart en Gruev stortte laatstgenoemde schreeuwend naar de grond en begon te rollen. Uiteraard greep de scheids in en ik verwachtte natuurlijk een gele kaart voor de ‘Schwalbenmaker’, maar de scheids trok direct een ….. En die toonde hij aan Stewart, die niet wist wat hem overkwam. Er was geen VAR, dus niemand corrigeerde de scheids en mijn protest wuifde hij gewoon weg,. Stewart moest het veld verlaten en ik haalde ook Balker (die al geel had) eraf en stuurde High het veld in. Maar ook met 10 man waren wij de dominerende partij en wij konden de 3 : 0 over de eindstreep trekken. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 13 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 14 april Auteur Share Geplaatst 14 april (bewerkt) Spoiler Wat de RODE KAART betreft, zo moet ik achteraf, nadat ik de beelden heb gezien, Stewart was veel te laat met zijn sliding en was een gele kaart op zijn plaats, maar geen rode. Enfin, de scheids beslist en jammer dan. In 4 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en wel uit in en tegen Cardiff City Football Club, een voetbalclub uit Cardiff, Wales. De club komt uit in de Engelse competitie, evenals Swansea City. De club werd in 1899 opgericht als Riverside FC en veranderde dit in 1908 naar de huidige naam . Spoiler Het Cardiff City Stadium is een voetbal- en rugbystadion in Cardiff, Wales, dat op 22 juli 2009 officieel werd geopend. Na de sloop van Ninian Park spelen vanaf het seizoen 2009/2010 de voetbalclub Cardiff City, dat in de Engelse Championship uitkomt, en de rugbyclub Cardiff Blues hun thuiswedstrijden in het stadion. Het Cardiff City Stadion telde bij de opening 26.828 zitplaatsen. In juli 2014, na de uitbreiding van de Ninian tribune, vernoemd naar het oude stadion, werd de capaciteit verhoogd tot 33.280. Daarmee is het stadion het op een na grootste stadion van Cardiff en van Wales, na het Millennium Stadium. Het stadion zal nog naar een sponsor worden vernoemd, maar Cardiff City Stadium zal deel blijven uitmaken van de naam. Bij bewolkt weer en voor 15.703 toeschouwers arriveerden wij in Cardiff in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Cardiff kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is helaas Paul Tierney, die meestal ‘tegen ons’ fluit. Wij hadden moeite om in de wedstrijd te komen en daar was de scheids duidelijk aan medeschuldig. Zoals niet anders verwacht, floot hij voor elke scheet, maar wel alleen van ons. Desondanks lukte het High met een strakke pass Rudoni te bedienen en Rudoni knalde de bal via de paal in het doel. 0 : 1 en toch nog een goed begin. Maar dat was het dan ook, want Cardiff pakte de botte bijl uit en middenvelder Nakayama, AML Burgzorg en spits Healey kregen het zwaar te verduren. En waarom? Omdat de scheids niet ingreep en alleen maar op ‘fouten’ van mijn mannen zat te loeren. Bij rust stond het nog steeds 0 : 1 en Cardiff probeerde ons met counters het leven zuur te maken. Weliswaar werden wij achterin vastgezet, maar keeper Maxwell voorkwam, dat wij een doelpunt tegen kregen. In de 62ste minuut haalde ik Headley en Burgzorg naar de kant en bracht Jackson en Koroma. 5 minuten later mocht ook spits Healey gaan douchen en kwam Radulovic. En in de 73ste minuut mochten Helik en Rudoni vertrekken en kwamen Spencer en Wiles. Alle invallers speelden redelijk tot goed en toen de scheids eindelijk voor de laatste keer floot, stond het nog steeds 0 : 1 en waren wij, behalve de 3 punten, ook 3 totaal onnodige gele kaarten rijker. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 14 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 15 april Auteur Share Geplaatst 15 april (bewerkt) Spoiler In 3 dagen spelen wij de volgende competitiewedstrijd en wel thuis tegen West Bromwich Albion Football Club (kortnaam: West Brom, WBA), een Engelse voetbalclub, opgericht in 1878 door medewerkers van Salter's Spring Works in West Bromwich, een stad in de West Midlands. WBA speelt zijn thuiswedstrijden op The Hawthorns. WBA is een van de traditieclubs in Engeland als een van de medeoprichters van de Engelse Football League en meer dan 90 seizoenen in de hoogste afdeling. West Bromwich won in zijn geschiedenis vijfmaal de FA Cup en werd eenmaal Engels landskampioen. Spoiler Spoiler Bij zwaarbewolkt weer en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. WBA kwam in een simpele 4-4-2 formatie het nog droge veld op en scheids is Jeremy Simpson. Eerlijk is eerlijk, wij begonnen zeer matig en WBA knalde er als het ware gelijk vol op. In de 23ste minuut kregen wij een penalty tegen, alleen begrijp ik nog steeds niet, waarom? Er was geen VAR, dus niemand kon de toch wel zeer zenuwachtig overkomende scheids corrigeren. Hoe dan ook, Wallace nam de penalty, maar zijn slap schot kon door onze keeper Maxwell onschadelijk worden gemaakt. Speler Wallace raakte steeds meer gefrustreerd en in de 32ste minuut vond de scheids het welletjes en toonde hem de gele kaart en dat was al zijn tweede en dus …… Jed Wallace liep vloekend en scheldend van het veld en tegen 10 man is het makkelijker druk zetten. Wij zorgden steeds meer voor druk en in de 41ste minuut gaf Thomas een strakke voorzet in de box, die door rechtsback Avila totaal verkeerd werd geraakt. Hij wilde de bal wegtrappen, maar schoot hem in eigen doel. 1 : 0 en dergelijke cadeautjes nemen wij gaarne aan. Bij rust stond het nog steeds 1 : 0 en wij begonnen te domineren, ofschoon Burgzorg en spits Healey hun dag niet hadden. In de 52ste minuut gaf Thomas weer een strakke voorzet voor het doel en nu was Ward ter plekke om de bal binnen te tikken. 2 : 0 en dat gaf een goed gevoel. 8 minuten later haalde ik uit voorzorg Rudoni en de zwakke Burgzorg naar de kant en bracht Koroma en Ruffels. In de 66ste minuut mocht ook de vermoeide Headley gaan douchen en kwam Jackson. Mijn laatste wissels deed ik in de 73ste minuut door Nakayama en Healey eraf te halen en Spencer en Radulovic te brengen. Pas in de 93ste minuut was het wederom Ward, die een bal volley nam en in het doel knalde. 3 : 0 en dat was het dan ook. Wij hadden in de tweede helft maar liefst 66% balbezit en waren zeer effectief. En wat de scheids betreft, hij kreeg een 6.1 voor zijn prestatie. Slecht vond ik hem niet, wel greep hij soms een beetje slapjes in. Spoiler ----------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 15 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 16 april Auteur Share Geplaatst 16 april (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij in de Kwartfinale van de FA Cup in en tegen Manchester United Football Club (afgekort MUFC), een Engelse voetbalclub uit Manchester, opgericht in 1878 als Newton Heath L & YR FC en nam in 1902 de huidige naam aan. Het is de succesvolste Engelse club van het moment met twintig belangrijke bekers sinds hoofdtrainer Alex Ferguson in november 1986 bij Manchester United kwam. Ze wonnen reeds twintig keer het Engels landskampioenschap en won als eerste club de Premier League, dat in seizoen 1992/93 de Football League First Division verving. De club won in 1968, 1999 en 2008 de Europacup I/UEFA Champions League en was in zowel 2009 als in 2011 de verliezend finalist. Beide finales werden verloren van FC Barcelona. Manchester United speelt zijn thuiswedstrijden op Old Trafford, een stadion met een capaciteit van 76.312 plaatsen. De laatste uitbreiding van 7900 plaatsen werd verkregen door de noordoost- en noordwesthoeken van het stadion te verhogen. Zelfs na deze uitbreiding is het stadion bijna elke wedstrijd uitverkocht. De club haalt dan ook de hoogste gemiddelde toeschouwersaantallen van de Premier League. De thuiswedstrijden van de club worden gespeeld in een rood-wit-zwart tenue. Op 12 mei 2005 kwam de club in handen van de Amerikaanse zakenman Malcolm Glazer. Hij betaalde 800 miljoen pond, zo'n 1,2 miljard euro. Sinds 16 mei wist hij 75% van de aandelen te verwerven. Dit percentage was nodig om de club van de beurs te halen. Manchester United is een van de weinige clubs die met zijn jeugdopleiding de Europese top wist te bereiken. Manchester United is partner van Unicef en treedt op als nationaal ambassadeur voor het VN-kinderfonds. Manchester United slaagde er als een van de weinige Europese topclubs in om samen met Ajax, Chelsea, Juventus en Bayern München, alle drie de UEFA-hoofdcompetities (Europacup I/UEFA Champions League, Europacup II, en UEFA Cup/UEFA Europa League) te winnen. Spoiler Old Trafford is een wijk in Stretford, Greater Manchester en de naam van twee sportstadions in die wijk, te weten het voetbal- en het cricketstadion Old Trafford Cricket Ground. Bij de typische Engelse regen en voor maar liefst 74.031 toeschouwers arriveerden wij in Stretford in de ietwat behouden 5-2-3 opstelling. Waarom deze tactiek? Laten wij wel wezen, MU heeft een veel sterkere selectie en hun nieuwe manager, Zinedine Zidane, stelt vandaag niet zoals in Engeland gebruikelijk is reservespelers maar zijn beste spelers op. MU kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is, jammer genoeg, Chris Young. In tegenstelling tot het ‘shitverhaal’ van de journalist werd en was het totaal geen gemakkelijke overwinning voor MU. Want al in de 10de minuut zorgde spits Healey voor de openingstreffer, door een steekpass van Burgzorg in het doel te tikken. Waarom de thuisfluiter Young dit zuivere doelpunt meende te moeten afkeuren, mag Joost weten. In elk geval greep de VAR in en moest hij zijn beslissing herzien. 0 : 1 en een goed begin. Helaas konden wij maar 10 minuten van deze voorsprong genieten, want in de 20ste minuut was het Mount, die de bal in ons doel volleerde en voor de gelijkmaker zorgde. 1 : 1 en bij MU ging het gas erop. Nog geen 5 minuten later zorgde Casemiro voor de 2 : 1 en ik voelde nattigheid. Maar mijn mannen bleven hun best doen en in de 42ste minuut gaf linksback Headley een strakke voorzet op spits Healey en Healey schoot de gelijkmaker binnen. 2 : 2 en dat werd ook de ruststand. In de tweede helft verhoogde MU niet alleen het tempo, maar ze zetten ons steeds meer onder druk en achterin vast. Uit een corner in de 49ste minuut was het Hojlund, die de 3 : 2 binnen kopte en in de 69ste minuut, eveneens uit een corner, lukte het Varane de 4 : 2 binnen te koppen. Wij waren niet meer in staat, om iets terug te doen, want onze accu was als het ware leeg. Maar ondanks het verlies hebben mijn mannen een zeer goede prestatie geleverd. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 16 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 17 april Auteur Share Geplaatst 17 april (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij de volgende uitwedstrijd en wel in en tegen Rotherham United FC, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1925 en uitkomend in de EFL League One. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het New York Stadium. Spoiler Het New York Stadium is een voetbalstadion in Rotherham, dat plaats biedt aan 12.021 toeschouwers. De bespeler van het stadion is Rotherham United FC. De club speelt sinds 2012 in het stadion, nadat het in 2008 noodgedwongen het stadion Millmoor moest verlaten. Van 2008 tot en met 2012 speelde de club in het Don Valley Stadium in Sheffield. Bij regenachtig weer en voor 12.088 toeschouwers arriveerden wij in Rotherham in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Rotherham kwam in een 5-2-3 formatie het natte veld op en scheids is Geoff Eltringham. Wij begonnen sterk en al in de 6de minuut zorgde Burgzorg voor de openingstreffer. 0 : 1 en een goed begin. Rotherham verhoogde onmiddellijk het tempo en probeerde ons onder druk te zetten. In de 18de minuut hadden ze succes, doordat Kasumu bij het wegtrappen van de bal uit de gevarenzone, de bal totaal verkeerd raakte en in ons eigen doel schoot. 1 : 1 en verdiend of niet, de gelijkmaker was een feit. Nog geen 7 minuten later maakte Kasumu zijn misser weer goed, door voor de 1 : 2 te zorgen. In de 35ste minuut was spits Healey ter plekke om de 1 : 3 binnen te schieten. Dit werd ook de ruststand. 2 minuten na herbegin lukte het Nombe de aansluitingstreffer in ons doel te volleren. 2 : 3 en ik voelde nattigheid. In de 69ste minuut greep ik dan ook in en haalde Headley en Burgzorg naar de kant. Voor hen kwamen Nakayama en Koroma. 6 minuten later mochten ook Healey en Thomas gaan douchen en kwamen Radulovic en Ruffels. En in de 80ste minuut haalde ik ook nog Rudoni naar de kant en bracht Wiles. Met deze verse krachten hoopte ik deze wedstrijd winnend af te kunnen sluiten, maar dat gebeurde helaas niet. Rotherham kwam steeds meer opzetten en het lukte ze, om ons achterin vast te zetten. In de 82ste minuut kregen wij uit volgens mij een duidelijke buitenspelsituatie een doelpunt tegen. Eaves tikte de bal in ons doel en keeper Nicholls stond erbij en keek ernaar. 3 : 3 en dat was balen. En of u het geloofd of niet, nog geen 3 minuten later gaf de scheids (volgens mij volledig onverdiend en vooral onterecht) een penalty, die Wyke feilloos binnen schoot. 4 : 3 en ‘weg de droom om te promoveren’. In de 94ste en laatste minuut lukte het Radulovic de gelijkmaker in het vijandelijke doel te schieten. 4 : 4 en eerlijk is eerlijk, alle doelpunten had onze keeper Maxwell (die helaas geblesseerd) is kunnen voorkomen, maar Nicholls was gewoon slecht. Ook zeer zwak speelden Edwards, Balker, Rudoni en Ward en uiteindelijk mogen wij nog blij zijn ook, dat wij tenminste 1 puntje mee naar huis mogen nemen. Spoiler ----------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 17 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 18 april Auteur Share Geplaatst 18 april (bewerkt) Spoiler Midden in de periode van euforie heb ik bij een Italiaanse topclub gesolliciteerd, die op zoek zijn naar een nieuwe manager en mijn zaakwaarnemer erop afgestuurd. Of het op dit tijdstip verstandig was, waag ik te betwijfelen, want wij moeten nog 8 wedstrijden spelen. Maar hoe dan ook, wil ik het komende seizoen in een warmer land dan Waterland of te wel Engeland vertoeven. Deze reactie had ik niet verwacht, maar ik ben rancuneus genoeg, om t.z.t. voor een Serie A club te gaan werken en er alles aan te doen, om dit Fiorentina pijn te doen. Maar eerst maak ik de competitie hier af en probeer ook de titel te pakken. In 6 dagen spelen wij de volgende thuiswedstrijd tegen Coventry City Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1883. De club speelt zijn thuiswedstrijden sinds 2021 weer in de Coventry Building Society Arena in Coventry. Nadat het de twee seizoenen daarvoor moest uitwijken naar het St. Andrew's Stadium in Birmingham. Spoiler Spoiler Bij het typisch Engelse weer, dus regen, verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Coventry kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en de scheids is Stuart Attwell. Ofschoon wij in 3 dagen de volgende wedstrijd moeten spelen, heb ik mijn mannen opdracht gegeven, het publiek te vermaken en vooral te winnen. Wij begonnen dan ook met vol gas en hoge druk, maar dat was het dan ook. Coventry trok zich vanaf de eerste minuut volledig terug en met 2 bussen voor de 16 was er ook voor ons geen doorkomen aan. Bij rust stond het dan ook nog steeds 0 : 0. Wel heb ik mij behoorlijk zitten ergeren aan de scheids, die elke scheet van ons affloot en binnen 19 minuten hadden wij 3 gele kaarten. Natuurlijk gaf ik mijn mannen in de rust een ‘motivatiespeech’ en maakte ze duidelijk, dat wij deze match hoe dan ook moeten winnen. 4 minuten na herbegin zorgde Burgzorg met een intikkertje voor het openingsdoelpunt. Na ons doelpunt ging het gas eraf en probeerden wij deze match controlerend uit te spelen. In de 59ste minuut haalde ik Rudoni (die al geel had) uit voorzorg naar de kant en bracht Nakayama. 6 minuten later mochten ook Thomas en Burgzorg gaan douchen en kwamen Wiles en Koroma. In de 71ste minuut haalde ik ook nog Healey en Headley eraf en bracht Radulovic en Jackson. Coventry bleef compact verdedigen en de bal steeds minutenlang voor hun 16 rondspelen. Af en toe volgde dan een schaarse counter, die echter niets uithaalde. Wij bleven makkelijk overeind en in de 90ste minuut was het invaller Koroma die de 2 : 0 binnenschoot. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Bogatyr @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 18 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 19 april Auteur Share Geplaatst 19 april (bewerkt) Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en nu uit in en tegen Stoke City Football Club (genaamd Stoke FC tot 1925), een Engelse voetbalclub uit de stad Stoke-on-Trent. De club is opgericht in 1863 en, na Notts County FC, daarmee de op een na oudste professionele voetbalclub ter wereld. Sommige overleveringen geven aan dat de club is opgericht in 1868. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Britannia Stadium. Spoiler Het Bet365 Stadium (eerder: Britannia Stadium) is een stadion in de Engelse plaats Stoke-on-Trent. Het stadion biedt plaats aan 28.383 toeschouwers. Doordat het aantal onder de grens van 30.000 zit, komt het stadion niet in aanmerking voor een UEFA-sterrenstadion. De vaste bespeler van het stadion is de voetbalclub Stoke City FC, dat uitkomt in de Football League Championship, de 2 klasse in het Engelse voetbal. Vanaf het Premier League seizoen 2016/2017 krijgt het stadion de naam bet365 Stadium. Uiteraard weer bij regenachtig weer en voor 19.035 toeschouwers arriveerde wij in Stoke-on-Trent in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Stoke kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is ene Josh Smith. Volgens rekenkundige insiders zijn wij, bij winst vandaag, de inofficiële kampioen van de Championship en zo speelden wij ook. Controlerend en toch aanvallend en in de 12de minuut was het Thomas, die een pass van Rudoni volley nam en in het doel knalde. 0 : 1 en een goed begin. Echter kwamen wij pas in de 49ste en laatste minuut van de eerste helft tot ons tweede doelpunt. Rudoni schoot de bal binnen en de ruststand was 0 : 2. Ik wil niet overdrijven, maar in de tweede helft begon de scheids stink vervelend te worden en wedstrijdsituaties plots foutief te beoordelen, waardoor wij de dupe werden. In de 61ste minuut haalde ik uit voorzorg Helik en Burgzorg (al geel) naar de kant en bracht Nakayama en Koroma. 5 minuten later lukte het Moraes de aansluitingstreffer te maken. 1 : 2 en toen greep ik in en haalde Headley naar de kant. Voor hem kwam Ruffels. 6 minuten later mochten ook Healey en Thomas gaan douchen en kwamen Radulovic en Wiles. Net koud in het veld lukte het invaller Radulovic de 1 : 3 te maken. Trouwens, alle invallers speelden zeer goed en Stoke kon het ons niet moeilijk maken. Het bleef 1 : 3 en als ik mij niet vergis, hebben wij het kampioenschap nu al te pakken. Om nog even op de scheids terug te komen, hij kreeg een 5.5 voor zijn gestuntel en wij maar liefst 4 totaal overbodige gele kaarten, die ongetwijfeld weer schorsingen tot gevolg zullen hebben. Spoiler ---------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 19 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 20 april Auteur Share Geplaatst 20 april (bewerkt) Spoiler Via mijn zaakwaarnemer heb ik gesolliciteerd bij Fiorentina weer een jaartje of twee Italië lijkt me leuk en uiteraard verwacht ik daar meer zon en niet altijd alleen maar regen, zoals hier. Wel heb ik aangegeven, dat ik het seizoen hier in Huddersfield af wil maken. Ik hoop, dat ze hiermee akkoord gaan. Omdat ik de club van mijn voornemen op de hoogte heb gebracht, zijn ze al bezig de staf aan te vullen. In 5 dagen spelen wij weer een thuiswedstrijd en wel tegen Millwall Football Club, een Engelse voetbalclub gelegen in Bermondsey in London Borough of Southwark, Londen. Millwall is opgericht in 1885 door Schotse havenwerkers en komt sinds het seizoen 2017/2018 uit in de Championship. Spoiler Bij bewolkt weer en 24.084 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Millwall kwam in een 4-2-3-1 formatie het nog droge veld op en scheids is Stephen Martin. Bij het rustsignaal stond het al 3 : 0 en was deze match als het ware al gespeeld. Wij waren gewoon veel beter en het hele team speelde ijzersterk. Alleen de scheids zorgde bij mij voor veel ergernis, omdat hij zeer pietluttig floot en blijkbaar alleen maar op mijn spelers zat te loeren. In de 59ste minuut haalde ik de moegestreden Rudoni naar de kant en bracht Stewart. Nadat Helik in de 64ste minuut uit een corner de 4 : 0 had binnengekopt, greep ik weer in en haalde Balker en de al van geel voorziene Burgzorg van het veld. Voor hen kwamen Pearson en Koroma. 5 minuten later mochten ook Healey en Thomas gaan douchen en kwamen Ward en Jones. Ofschoon alle invallers redelijk tot goed speelden, bleef het 4 : 0 en het publiek was tevreden. Ik niet en dat kwam door de scheids, die ons met 4 belachelijke kaarten heeft opgezadeld. Spoiler -------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 20 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 21 april Auteur Share Geplaatst 21 april (bewerkt) Spoiler Al in 3 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en nu uit in en tegen Preston North End Football Club, een Engelse voetbalclub, opgericht in 1881 en uitkomend in de EFL Championship. De club speelt zijn thuiswedstrijden in het Deepdale-stadion in Preston. De club is de eerste landskampioen van Engeland en bijgevolg ook de eerste voetbalkampioen ter wereld. Spoiler Deepdale is een voetbalstadion in Preston, Engeland. Het is de thuishaven van Preston North End FC. Tot 2010 was het Brits nationaal voetbalmuseum hier gevestigd. Het stadion werd gehuurd op 21 januari 1875 door de North End sportvereniging. De eerste voetbalwedstrijd werd er gehouden op 5 oktober 1878. Het stadion werd ook gebruikt voor de EK voetbal voor vrouwen in 2005. Bij regenachtig weer en voor 13.376 toeschouwers arriveerden wij in Preston in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. PNE kwam in een 5-2-3 formatie het natte veld op. Natuurlijk waren wij de betere ploeg en nog op dreef ook. Bij rust stond het al 0 : 2 en nadat wij in de tweede helft op 0 : 3 hadden verhoogd, greep ik in de 61ste minuut in en haalde de moegestreden Balker en Burgzorg naar de kant. Voor hen kwamen Pearson en Koroma. 6 minuten later mochten ook Thomas en Headley gaan douchen en kwamen Wiles en Jackson. In de 68ste minuut zorgde invaller Wiles voor de 0 : 4 en nog in dezelfde minuut haalde ik ook Helik naar de kant en bracht Kasumu. Ofschoon alle invallers uitstekend hun best deden, bleef het toch bij 0 : 4 en daar kun je mee thuiskomen. Spoiler ---------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 21 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 22 april Auteur Share Geplaatst 22 april (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en wel uit in en tegen Bristol City, een van de twee profvoetbalclubs uit het Engelse Bristol (Bristol Rovers is de andere). De club werd opgericht in 1897, toen Bristol South End FC professioneel werd en zijn naam veranderde in Bristol City. In 1900 fuseerde de club met Bedminster FC dat in 1887 gesticht werd. In 1901 traden ze toe tot de Football League, vijf jaar later werden ze kampioen in de tweede klasse en in hun eerste jaar in de hoogste divisie werden ze meteen vicekampioen. Deze prestatie konden ze echter niet herhalen en in 1911 degradeerde de club, het zou 65 jaar duren vooraleer ze terugkeerden op het hoogste niveau. Spoiler Het Ashton Gate Stadium is een stadion in de wijk Ashton Gate van de Engelse stad Bristol. Het stadion dient als thuisbasis voor de voetbalclub Bristol City, die in de Championship, de tweede voetbalcompetitie van Engeland, uitkomt (seizoen 2019/2020). Het stadion heeft 27.000 zitplaatsen bij sportwedstrijden en 32.000 plaatsen bij concerten. Uiteraard bij regenachtig Engels weer en voor 20.083 toeschouwers arriveerden wij in Bristol in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling, met als spits Ward, omdat Healey helaas nog geblesseerd raakte. Ook Bristol City kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is Jarred Gillett, die ons altijd tegenzit. Weliswaar bleken wij ook in deze toch wel saaie match de veel betere ploeg te zijn en zonder al te veel inspanning domineerden wij. Spits Ward zorgde in de 23ste minuut voor de 0 : 1 en dat werd ook de ruststand. In de 59ste minuut was Ward wederom ter plekke, om de 0 : 2 keihard in het doel te schieten. Je kunt van Ward, die trouwens naast keeper Maxwell mede de oudste van de selectie is, zeggen wat je wilt, maar hij laat je nooit in de steek. Omdat de scheids zoals gebruikelijk met gele kaarten strooide, hoofdzakelijk natuurlijk voor mijn jongens, greep ik in de 65ste minuut in en haalde Balker en Burgzorg naar de kant. Voor hen kwamen Pearson en Koroma. 5 minuten later mochten ook Nakayama en Headley gaan douchen en kwamen Turton en Jackson. In de 76ste minuut haalde ik ook nog Thomas naar de kant en bracht Jones. Mijn 5 wissels had ik doorgevoerd, toen Stewart geblesseerd raakte, maar strompelend de wedstrijd uitspeelde. Al met al hebben ook alle invallers goed hun best gedaan, want BC kreeg geen schijn van kans. De 3 punten en helaas ook 4 gele kaarten gaan mee naar huis. Spoiler ----------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 22 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 23 april Auteur Share Geplaatst 23 april (bewerkt) Spoiler Pas in 7 dagen spelen wij de volgende wedstrijd en wel thuis tegen Swansea City, een voetbalclub uit Swansea die speelt in de EFL Championship, nadat het in 2017/18 als nummer 18 degradeerde uit de Premier League. Spoiler Bij regenachtig weer en voor 19.995 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Swansea kwam in een 5-2-3 formatie het natte veld op en scheids is helaas Tim Robinson, die iets tegen mij persoonlijk of tegen mijn club heeft. Enfin, wij wilden met vol gas, hoge druk en puur aanvallend van start gaan, maar de scheids blokkeerde onze aanvalsdrift. Zowel in de 2de minuut alsook in de 5de minuut kregen 2 van mijn spelers (Helik + Headley) een totaal overbodige en onnodige gele kaart en was mij duidelijk, dat de scheids zoveel mogelijk ons zal benadelen. Desondanks lukte het Ward in de 18de minuut een voorzet van rechtsback Kasumu in het doel te schieten. 1 : 0 en dat gaf een goed gevoel. Nog voor rust, in de 46ste en laatste minuut van de eerste helft, was het Paterson die uit een corner de bal in ons doel kopte, doordat onze keeper vastgehouden werd, waardoor hij niet aan de bal kon. Er was geen VAR en dus kon deze scheids het wel of niet doelpunt goedkeuren. De ruststand was dus 1 : 1 en ik baalde als een stier. Hoofdzakelijk door het gedrag van de scheids. Ook in de tweede helft trok hij onmiddellijk gele kaarten en altijd en uitsluitend voor mijn mannen. Uit voorzorg haalde ik in de 58ste minuut Rudon naar de kant, alvorens hij de scheids kon ‘aanpakken’. Voor hem kwam Stewart. 6 minuten later moest ik Helik en Burgzorg van het veld halen, omdat zij al geel hadden en de scheids op hen loerde. Voor hen kwamen Pearson en Koroma. Mijn laatste wissels deed ik in de 70ste minuut door Thomas en Headley eraf te halen en Wiles en Jackson te brengen. Alle invallers deden hun best, maar dankzij de acties van de scheids kwamen wij niet meer tot scoren, ofschoon wij de veel betere ploeg waren en qua kansenverhouding minimaal met 2 : 1 hadden moeten winnen. Bovendien kregen wij 5 gele kaarten en Swansea uiteraard niets. En ons publiek? Die gaven deze scheids een passend afscheid, waardoor hij als een speer in de catacomben verdween. Spoiler -------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 23 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 24 april Auteur Share Geplaatst 24 april (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij onze laatste thuiswedstrijd en voorlaatste competitiewedstrijd tegen Birmingham City, een Engelse voetbalclub, uitkomend in het Championship en opgericht in 1875. De club werd opgericht als The Small Heath Alliance en werd in 1905 hernoemd naar Birmingham FC. In 1945 werd de huidige naam aangenomen. Bij uiteraard regenachtig weer en voor 24.329 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Birmingham kwam in een 4-1-2-2-1 formatie het natte veld op en scheids is Thomas Bramall. Het werd geen makkelijke wedstrijd, want mijn mannen zijn haast allen niet okselfris en onze keeper maakte vandaag geen betrouwbare indruk. Enfin, al in de 8ste minuut kregen wij een simpel doelpunt tegen, hetgeen Maxwell in normale doen nooit had toegelaten. 0 : 1 en een slecht begin. Gelukkig voor ons was Nakayama op dreef en in de 18de minuut zorgde hij voor de gelijkmaker. In de 34ste minuut was het Radulovic, die de 2 : 1 binnen tikte. Midden in onze juichperiode zorgde Stansfield voor de gelijkmaker. 2 : 2 en dat werd ook de ruststand. Wel moet ik bekennen, dat niet alleen onze keeper Maxwell vandaag heel slecht speelt, maar ook, dat Balker en Kasumu blijkbaar hun dag niet hebben. In de 60ste minuut kregen wij een penalty, die Radulovic voor zijn rekening nam en feilloos binnen schoot. 3 : 2 en dat gaf hoop. Nog in dezelfde minuut haalde ik de moegestreden Rudoni naar de kant en bracht Stewart. 6 minuten later volgde Burgzorg en voor hem kwam Koroma. In de 67ste minuut tikte Grabban een zeer houdbare bal in ons doel. 3 : 3 en ik begon te balen. Pas in de 74ste minuut greep ik weer in en haalde Balker en Thomas eraf. Voor hen kwamen Turton en Wiles. Alle invallers deden hun best en in de 86ste minuut werden wij alsnog beloond, toen uit een corner Nakayama de bal volley kon nemen en in het doel kon knallen. 4 : 3 en dat was het dan ook. Wij waren het veel betere team, maar door de offday van onze keeper mochten wij uiteindelijk blij zijn, met deze overwinning. Ofschoon wij qua kansenverhouding minimaal met 4 : 1 hadden kunnen en moeten winnen. Spoiler ---------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 24 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 25 april Auteur Share Geplaatst 25 april (bewerkt) Spoiler In 7 dagen spelen wij de allerlaatste wedstrijd dit seizoen en wel uit in en tegen Ipswich Town (ook wel Ipswich, The Blues, Town of Tractor Boys genoemd), een Engelse voetbalclub uit de stad Ipswich in East Anglia. De club, in 1878 opgericht, werd in 1936 professioneel. In twee succesrijke periodes, begin jaren zestig en van 1978 tot 1982, werden de enige prijzen van de club gewonnen. In 1981 werd de grootste prijs in de clubgeschiedenis gewonnen, de UEFA Cup, waarin het de finale wist te winnen van AZ. Ipswich Town komt vanaf het seizoen 2023/24 uit in de EFL Championship. Het seizoen 2001/02 is tot dusver het laatste seizoen dat Ipswich uitkwam in de Premier League. Spoiler Het Portman Road Stadium is een voetbalstadion in de Engelse stad Ipswich. In het stadion worden de thuiswedstrijden van voetbalclub Ipswich Town FC gespeeld.. Het stadion heeft vier tribunes die samen over 30.311 overdekte zitplaatsen beschikken. Bij typisch Engels weer, dus regen, en voor 29.662 toeschouwers arriveerden wij in Ipswich in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Aangezien dit ook mijn allerlaatste wedstrijd is, hebben de spelers beloofd, mij een mooi afscheidscadeau te geven en wel ‘winst’. Ipswich kwam in een 4-2-3-1 formatie het natte veld op en scheids is John Brooks. Mijn mannen deden, wat ze beloofd hadden. Ze domineerden deze match en al in de 2de minuut zorgde Radulovic voor de 0 : 1. Twaalf minuten later was spits Healey ter plekke, om de 0 : 2 binnen te schieten. Hetgeen ook de ruststand werd. Natuurlijk ging in de tweede helft het tempo omlaag, want hoe je het keert of draait, mijn mannen zijn niet meer okselfris en sommigen lopen op hun tandvlees. In de 62ste minuut haalde ik Rudoni en Burgzorg eraf, die beiden op waren, en bracht Stewart en Koroma. Zes minuten later mochten ook Nakayama en Thomas gaan douchen en kwamen Kasumu en Wiles. In de 73ste minuut haalde ik ook nog Balker naar de kant en bracht Pearson. Radulovic zorgde in de 83ste minuut voor de 0 : 3 en vlak daarna raakte spits Healey geblesseerd, maar hij bleef strompelend in het veld. Net voordat de scheids af kon fluiten, lukte het Chaplin te scoren en nog een onverwachte eretreffer te maken. De3 match eindigde zodoende in 1 : 3. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 25 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 26 april Auteur Share Geplaatst 26 april (bewerkt) Spoiler Mijn eerste voornemen voor een mogelijk komend seizoen zal zijn: ik ga mij niet meer ergeren aan de scheidsrechters. Ook zij doen gewoon hun werk, alleen is de een beter dan de andere en of ze nu wel of niet voorkeuren hebben, zal mij voortaan een zorg zijn. De managers zijn ook niet allen goed, sommigen zijn zeer matig, anderen redelijk tot goed en je hebt natuurlijk ook echte toppers zoals Ancelotti, Guardiola, Klopp enz. Ik geniet hoe dan ook van het managersvak en verdien hier mijn levensonderhoud mee. Tot nu toe gaat het goed, maar het moet nog beter kunnen. Vanaf nu ambieer ik werken voor clubs uit de hoogste divisie. Ondertussen heb ik mijn zaakwaarnemer duidelijk gemaakt, dat ik minimaal 1 seizoen in Italië wil werken, maar jammer genoeg heeft nog geen enkele club positief gereageerd. Wel hebben een aantal clubs gevraagd of ik eventueel beschikbaar zou zijn en dan hebben wij het over 3 clubs uit de Engelse Premier League, 3 Spaanse uit de 1ste divisie en een Bundesligaclub. Eerlijk is eerlijk, voor de Engelse Premier League en ook de Spaanse Eerste divisie alsook de Duitse Bundesliga acht ik mij nog niet goed genoeg. Tot nu toe heb ik alleen voor clubs gewerkt, waarvoor elk puntje meegenomen was en ik de druk makkelijk aankon. In de hoogste divisies is het andere koek. Vandaar dat ik mijn carrière rustig op wil bouwen en van mening ben, dat ik inmiddels wel in staat moet zijn, om bijvoorbeeld voor een Italiaanse modale club te kunnen werken. We zullen zien, wat er gaat gebeuren. Ik heb alle doelstellingen van de club en van mij persoonlijk gehaald en voorlopig mijn buik vol van het k*tweer hier en ook van het Engelse tempovoetbal. Nu wordt het tijd voor een andere omgeving en dus heb ik mijn ontslag ingediend. Nadat ik van iedereen (bestuur, staf, spelers en personeel) afscheid had genomen vertrok ik zo snel mogelijk naar huis. --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 26 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 27 april Auteur Share Geplaatst 27 april (bewerkt) Met mijn zaakwaarnemer heb ik duidelijk afgesproken, dat ik alleen in clubs uit de Italiaanse Serie A geïnteresseerd ben en hij alle andere aanvragen af moet kappen. Natuurlijk had ik heel graag voor Fiorentina en of Bologna gewerkt, maar Fiorentina heeft mij afgewezen en Bologna is helaas nog voorzien. Bovendien verkeer ik niet in een positie, dat grote club naar mijn beschikbaarheid zullen informeren. Internationaal stel ik niets voor en behalve in België heb ik nog nooit in de hoogste divisie van een land gewerkt. Gisteren kregen wij nog een mededeling van VFL Bochum, maar Duitsland trekt mij nu niet en een gedoodverfde degradatieclub sowieso ook niet. Vandaag kregen wij een mededeling en wel van een Italiaanse Serie A club. De naam van de club, Sassuolo, was mij totaal niet bekend en dus wordt het afwachten, of deze club nog iets laat horen. Veel te kiezen heb ik niet, want dit is het enige aanbod wat ik kreeg en gezien mijn werkeloze situatie heb ik deze uiteraard onmiddellijk aanvaard. Het geboden salaris is van dien aard, dat ik niet in een tentje moet overnachten maar straks een redelijk hotel kan kiezen. Maar eerst heb ik met mijn zaakwaarnemer uitgezocht, waar ik heen moet, voor wie ik straks werk en hoe mijn aanstaande werkgever ervoor staat? Zoals gebruikelijk vond ik goede info over de club in Wikipedia: Spoiler US Sassuolo Calcio is een in 1920 opgerichte voetbalclub uit Sassuolo, een gemeente in de Italiaanse provincie Modena (regio Emilia-Romagna). De clubkleuren zijn groen-zwart. Het dwong in het seizoen 2012/13 voor het eerst in de clubhistorie promotie naar de Serie A af. Daarvoor speelde het vier seizoenen in de Serie B, de Italiaanse tweede klasse. In het seizoen 2007/08 werd Sassuolo kampioen in de Serie C1 en promoveerde zodoende naar de Serie B. In 2012/13 volgde promotie naar de hoogste afdeling, nadat de club onder leiding van trainer-coach Eusebio Di Francesco kampioen werd in de Serie B, met drie punten voorsprong op de nummer twee Hellas Verona. Sassuolo eindigde het seizoen 2015/16 op de zesde plaats in de Serie A en kwalificeerde zich daarmee voor het eerst in de clubhistorie voor Europees voetbal, in de UEFA Europa League. Op maandag 27 november 2017 nam de clubleiding van Sassuolo afscheid van coach Cristian Bucchi. Aanleiding waren de magere resultaten. Hij werd vervangen door Giuseppe Iachini. Bucchi was amper een half jaar werkzaam bij de club. Sassuolo, de werkgever van de Nederlandse verdediger Timo Letschert, was op dat moment met elf punten uit veertien wedstrijden de nummer zestien van Italië in de Serie A. Het Mapei Stadium - Città del Tricolore is een multifunctioneel stadion in de Italiaanse stad Reggio Emilia. Het is de thuishaven van zowel AC Reggiana als US Sassuolo. Ook Carpi FC speelde tussen 2008 en 2012 zijn wedstrijden in het stadion. Vliegtickets vanaf Köln/Bonn naar Sassuolo waren snel geregeld en de volgende dag waren wij al onderweg naar mijn nieuwe werkgever om de contracten te tekenen. --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 27 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 28 april Auteur Share Geplaatst 28 april (bewerkt) Bij aankomst werden wij naar de directieburelen gebracht, waar de eigenaar Marco Squinzi, voorzitter Carlo Rossi, alg.dir. Giovanni Carnevali, DVZ Giovanni Rossi en een notaris op ons zaten te wachten. Na een uitvoerige kennismaking en diverse kruisverhoren kregen wij het contract voorgeschoteld, hetgeen wij na uitvoerige kennisname hebben ondertekend. Nadien werd de seizoensdoelstelling nogmaals uitvoerig doorgenomen, waarmee ik uiteraard ook akkoord ging. En kwamen nog wat algemene punten op tafel. Tenslotte gaf de persvoorlichter officieel mijn benoeming bekend. Trouwens, wat de persvoorlichter betreft, ik kon het niet laten haar erop te wijzen, dat ‘deze zogenaamd onervaren manager’ al zo’n kleine 12 kampioenschappen heeft gewonnen en wel in 6 verschillende landen met o.a. Worcester Raiders, York City, Huddersfield, Kas Eupen, Le Havre, Foggia, Genoa, Real Oviedo, Antequera, Queens Park, MSV Duisburg en S04. Dus zo 'onervaren' ben ik beslist niet en ik hoop hier in Italië, behalve het halen van alle doelstellingen, ook de basis te leggen voor mijn verdere carrière in Duitsland, Spanje en later in de Premier League. Dus plannen heb ik zat, nu de uitvoering nog. --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 28 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 29 april Auteur Share Geplaatst 29 april (bewerkt) Op mijn eerste werkdag bij Sassuolo maakte ik eerst kennis met de staf, onder leiding van de DVZ. En dat waren: DVZ Giovanni Rossi, 57 jaar, die al voor de derde keer hier werkzaam is. Spoiler AM Paolo Cozzi, 49 jaar. Spoiler HJO Francesco Palmieri, 55 jaar. Spoiler HSC Davide Cangini, 49 jaar. Spoiler En de laatste, de M021 Emiliano Bigica, 49 jaar. Spoiler Alles Italianen en zeer ervaren. Maar gelukkig spreek ik o.a. ook Italiaans, zodat wij kunnen communiceren. Na een uitvoerige kennismaking met de staf maakte ik kennis met de selectie van het 1ste team. selectie 1ste team Nadat ik aan de selectie mijn manier van werken duidelijk had gemaakt, gingen wij met zijn allen het veld op voor de eerste training, die onder leiding van assistent Paolo plaats vond. Ik zat op de tribune en beperkte mij tot observatie van alle spelers. ------------ @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 29 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 30 april Auteur Share Geplaatst 30 april (bewerkt) Wij hebben nog maar drie oefenwedstrijden en dan moet het basiselftal er staan. Na aanleiding van de eerste korte trainingssessies en de info van mijn assistent Paolo heb ik al een mogelijke tactiek en provisorische opstelling in elkaar gedraaid, voor onze wedstrijd tegen het 2de team. Bij mooi zonnig weer en alleen onder het toeziend oog van de stafleden en de reservespelers verschenen wij in de aanvallende 4-2-3-1 opstelling. Uiteraard kwam ook het tweede team in deze tactische formatie het kurkdroge veld op. Op advies van mijn assistent Paolo moest ik vooral op 5 spelers letten, die de basis van ons nieuwe team zouden moeten vormen en wel AMR Domenico Berardi, VR Jeremy Toljan (die voordien speler was bij de VFB, BVB, Hoffenheim + Celtic), AML Armand Lauriente, spits Andrea Pinamonti en VC Martin Erlic. Na dik 20 minuten had ik er genoeg van, weliswaar was het 1ste team technisch beter, maar ik zag amper verschil, mede door de inzet van het 2de team. En dus greep ik in en haalde AMC Bajrami naar de kant en bracht tweede spits Mulattieri in de 23ste minuut in het veld. Voorts wijzigde ik de tactiek en wel in puur aanvallend 4-2-2-2. 5 minuten na de omzetting zorgde spits Pinamonti voor de verdiende 1 : 0 en begonnen wij te domineren. Desondanks stond het bij rust nog steeds maar 1 : 0. Wel haalde ik in de rust de middenvelders Balocca en Racic eraf en bracht Henrique en Thorstvedt. Er kwam meer ‘Schwung’ in ons spel en in de 53ste minuut zorgde Mulattieri voor de 2 : 0 en in de 73ste minuut Erlic voor 3 : 0. Was ik tevreden? Nee, niet echt, want ons tempo was te laag en maar liefst 14 schoten verdwenen over en naast het doel. Voor een 1ste divisieploeg met de ambitie om tot de top6 te willen behoren, was het veel te weinig. Spoiler ---------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 30 april bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 1 mei Auteur Share Geplaatst 1 mei (bewerkt) Wist u dat deze club maar liefst 45 spelers heeft verhuurd? Onder deze verhuurde spelers zitten er 14 spelers, die nu in mijn selectie niet zouden misstaan. Dus waarom kopen, als je ze al hebt? Zodra ik spelers terug mag halen, zal ik het beslist niet laten. In 4 dagen spelen wij de volgende oefenwedstrijd en wel in en tegen Modena FC 2018, een Italiaanse voetbalclub uit Modena in Emilia-Romagna. De club speelde 14 seizoenen in de hoogste klasse. In 2004 degradeerde de club na een 2-jarig verblijf uit de Serie A, daarvoor was het van 1964 geleden dat de club in de hoogste klasse voetbalde. Een terugkeer naar de Serie A was dichtbij, in 2005/06 eindigde de club vijfde waardoor promotie net gemist werd. Na twaalf seizoenen in de Serie B degradeerde Modena in 2016 naar de Lega Pro B. Op 5 november 2017 werd de met financiële problemen geplaagde club uit de competitie genomen nadat het voor een vierde keer verstek liet gaan bij een wedstrijd. Een dag later werd de club officieel failliet verklaard. Op 11 juni 2018 werd de club heropgericht onder de naam Modena Football Club 2018 Società Sportiva Dilettantistica en startte in de Serie D. De club promoveerde in het seizoen 2018/19 meteen weer naar de Serie C en is nu in de Serie B. Spoiler Het Stadio Alberto Braglia is een voetbalstadion in Modena, dat plaats biedt aan 21.151 toeschouwers. Vaste bespeler is Modena. Ook US Sassuolo speelde zijn wedstrijden in dit stadion van 2008 tot 2013, totdat het naar de Serie A promoveerde en het Stadio Città del Tricolore in gebruik nam. In 2011 werd er een Europa League-wedstrijd tussen Juventus en Shamrock Rovers afgewerkt. Op 27 november 2010 speelden Italië en Fiji er een internationale rugbywedstrijd. Tijdens het Serie A-seizoen 2015/16 zal Carpi FC 1909 er haar thuiswedstrijden spelen, aangezien het Stadio Sandro Cabassi niet aan de eisen voldoet. Bij zeer zonnig weer en voor slechts 5.861 toeschouwers arriveerdenwij in Modena in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Ook al is het een uitwedstrijd, maar ik wil hoe dan ook aanvallend voetbal zien van mijn mannen, met 2 spitsen, veel loopwerk en strakke voorzetten. Modena kwam in een 4-1-2-1-2 formatie het kurkdroge veld op. Mag ik het zeggen? Ja, ik mag het zeggen: de tegenstander is weliswaar een Serie B elftal, maar mijn mannen speelden het voetbal zoals ik het wil zien. Direct en rechtstreeks naar voren, met vol gas, hoge druk en de trekker overhalen, als er een kans inzit. Mijn beste speler Berardi was op dreef en zorgde voor 2 doelpunten en twee assists. Een genot om naar te kijken. Bij rust stond het al 0 : 3 en drie minuten na herbegin in de tweede helft zorgde Berardi voor de 0 : 4. In de 70ste minuut haalde ik Defrei naar de kant en bracht Mulattieri en 5 minuten later mocht ook Toljan gaan douchen en kwam Holmgren Pedersen. Tot ons aller ongenoegen werd Berardi in de 82ste minuut uit de wedstrijd geschopt en de dader, Corrado, kreeg van de zwakke scheids niet eens geel. Dit was het enige minpunt in deze wedstrijd en wij zullen onze beste speler een kleine 2 maanden moeten missen. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 1 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 2 mei Auteur Share Geplaatst 2 mei (bewerkt) Spoiler In 4 dagen spelen wij onze laatste oefenpot en wel uit in Portugal tegen Académica de Coimbra, ook wel kortweg Académica genoemd, een voetbalclub uit Portugal met haar wortels in de studentengemeenschap van Coimbra. In 1876 werd de voorloper van de club door studenten gesticht en is daarmee de oudste sportvereniging van Portugal. Na de Anjerrevolutie van 1974 scheidde de voetbaltak zich af van de studentensporttak en werd professioneel. De club speelt na veertien jaar in de hoogste Portugese competitie gespeeld te hebben sinds het seizoen 2017/2018 weer in de tweede Portugese divisie, de Liga Portugal 2. Thuisbasis van de club is het stadion "Estádio Cidade de Coimbra" ("Stadion van de stad Coimbra"), dat voor het EK 2004 werd aangepast en nu 30.000 plaatsen telt. Het tenue van Académica is zwart-wit. In haar historie won de club tweemaal de Taça de Portugal, in 1939 en in 2012. Spoiler Bij bewolkt weer en voor slechts 980 toeschouwers arriveerden wij in Coimbra in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Académica kwam in een 4-2-3-1 formatie het kurkdroge veld op. Eerlijk is eerlijk, ik weet totaal niets van onze tegenstander en daarom heb ik mijn spelers de order meegegeven: vol gas, hoge druk en blijven aanvallen. En dat deden ze ook. Bij rust stond het al 2 : 4 en was deze match min of meer al gespeeld. Maar wij bleven inderdaad gaan en tenslotte werd het maar liefst 2 : 8 en was iedereen tevreden. Omdat iedereen zo ijzersterk speelde, heb ik slechts een wissel toegepast en wel in de 77ste minuut Racic, die al geel had en zich net als ik gigantisch aan de zwakke scheids heeft zitten ergeren, eraf gehaald en Baloca erin gebracht. Behalve aan de scheids heb ik mij ook zitten ergeren aan mijn keeper, die in de eerste helft een zeer onbetrouwbare indruk maakte en aan beide tegendoelpunten schuld had. Onze doelpunten werden gemaakt door Erlic (2x uit een corner) en door Pinamenti (ook 2x). Maar het werd de match van tweede spits Defrei, die maar liefst 4 doelpunten maakte en inclusief een hattrick. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 2 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
germandutch Geplaatst 3 mei Auteur Share Geplaatst 3 mei (bewerkt) Spoiler De voorbereiding zit erop en nu begint het echte werk. Vooraf aan het begin van de competitie spelen wij in 4 dagen thuis in de 1ste Ronde van de Italiaanse Beker tegen Pisa Sporting Club, afgekort Pisa SC een Italiaanse voetbalclub die uitkomt in de 2e voetbaldivisie van Italië, de Serie B. Pisa SC komt uit de gelijknamige stad in Toscane. Thuis speelt Pisa in een blauw/zwart verticaal gestreept shirt, met zwarte broek en kousen. De uitwedstrijden worden in een volledig rode tenue met een witte kruis (het middeleeuwse schild van de republiek Pisa) gespeeld. De clubkleuren zijn zwart en blauw. Na seizoen 2006/07 promoveerde de club van de Serie C1 naar de Serie B, waarna het op een zesde plaats eindigde. Dit was hoog genoeg om een plek in de play-offs af te dwingen, waarin werd verloren van Lecce. Het volgende jaar degradeerde de club, waardoor er financiële problemen ontstonden die resulteerden in een faillissement. In seizoen 2015/16 promoveerde de club van Lega Pro 1 Divisione naar de Serie B. Na het seizoen 2016/17 degradeerde Pisa opnieuw naar de derde divisie, waarna in het seizoen 2018/19 via de play-offs promotie naar de Serie B bewerkstelligde. Nadat de club in 2019 was teruggekeerd naar de Serie B, veranderde de club in de zomer van 2021 haar naam weer in Pisa Sporting Club. Spoiler Bij bewolkt weer en voor slechts 3.224 toeschouwers verschenen wij in de puur aanvallende 4-2-2-2 opstelling. Trouwens, deze tactiek werd destijds door Roger Schmidt bij PSV in den beginne gebruikt. Dit was een RB Salzburg tactiek en heel Nederland (inclusief mijn neef) heeft de Duitse Coach toen belachelijk gemaakt, omdat hij deze tactiek hanteerde. Ook ik gebruik deze tactiek in 7 van de 10 gevallen, wel met wat individuele aanpassingen gericht op mijn spelersmateriaal en tot nu toe heb ik hiermee veel succes gehad. Ook vandaag hoop ik daarmee te winnen. Pisa kwam in een 4-2-3-1 formatie het droge veld op en scheids is Ermanno Feliciani. Wij begonnen uitstekend aan deze match en al in de 8ste minuut zorgde Pinamenti per kopbal voor de openingstreffer. 1 : 0 en dat was tevredenstellend. Waarom de scheids in de 21ste minuut, nadat hij de VAR had overtuigd, tegen ons een penalty verstrekte, mag Joost weten. Ik vond het niet correct. Veloso schoot de penalty feilloos binnen en de gelijkmaker was een feit. 1 :1, maar gelukkig kon Pisa niet lang hiervan genieten, want in de 29ste minuut was het Castillejo, die voor de 2 : 1 zorgde, hetgeen ook de ruststand werd. Trouwens in de 37ste minuut werd rechtsback Toljan door Mlakar uit de wedstrijd geschopt, waarvoor de soms goed fluitende scheids helaas niet ingreep. In de tweede helft bleven wij met hoog tempo en veel druk aanvallen en na doelpunten van Lauriente, invaller Boloca en weer Pinamonti eindigde deze match in 5 : 1. Spoiler --------- @Copywriter @Whitewolf345 @DutchDoofus @stef1978 @DemoN @Ostumapetojk37 @Djurovski @keano77 @Thomassje123 @Daz Alvast bedankt voor jullie aandacht en reacties. 3 mei bewerkt door germandutch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten