chrisje1993 Geplaatst 30 januari 2022 Share Geplaatst 30 januari 2022 Zijn er hier ook mensen die WWE/TNA/AEW volgen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 5 april 2022 Share Geplaatst 5 april 2022 Net WrestleMania gezien. Een verrassend leuke show. Spoiler De comeback van Cody was voor mij toch het moment van Wrestlemania. Wat een match hadden Rollins en Rhodes ook zeg. Sowieso de match van de avond het weekend. Verder vond ik de match van Sami tegen Knoxville best leuk en was de biggest match of all time uiteraard enorm overrated, niet veel aan en uiteraard was je al een miljoen procent zeker dat Roman zou winnen. Wel benieuwd naar hoe die nieuwe belt er gaat uitzien. Buiten Royal Rumble tot Raw after Mania volg ik WWE eigenlijk niet meer. Heb mijn focus qua wrestling volledig op AEW gelegd. Hoe geweldig is het ook, geen PG rated wrestling meer en de beste wrestlers ter wereld op de show. Danielson, Moxley, Punk, MJF, Cole, Malakai (een Nederlander voor wie het niet zou weten), Jericho, Kingston, Keith Lee, Omega, de Hardy's,... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 10 april 2022 Auteur Share Geplaatst 10 april 2022 Op 5-4-2022 om 23:03 zei Miz: Net WrestleMania gezien. Een verrassend leuke show. Toon verborgen inhoud De comeback van Cody was voor mij toch het moment van Wrestlemania. Wat een match hadden Rollins en Rhodes ook zeg. Sowieso de match van de avond het weekend. Verder vond ik de match van Sami tegen Knoxville best leuk en was de biggest match of all time uiteraard enorm overrated, niet veel aan en uiteraard was je al een miljoen procent zeker dat Roman zou winnen. Wel benieuwd naar hoe die nieuwe belt er gaat uitzien. Buiten Royal Rumble tot Raw after Mania volg ik WWE eigenlijk niet meer. Heb mijn focus qua wrestling volledig op AEW gelegd. Hoe geweldig is het ook, geen PG rated wrestling meer en de beste wrestlers ter wereld op de show. Danielson, Moxley, Punk, MJF, Cole, Malakai (een Nederlander voor wie het niet zou weten), Jericho, Kingston, Keith Lee, Omega, de Hardy's,... Vind persoonlijk niks meer aan Jericho. Ik zie hem alleen hoge ogen gooien door de personen om hem heen. Als solo zal hij het niet meer aankunnen naar mijn mening. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 Op 10-4-2022 om 15:38 zei chrisje1993: Vind persoonlijk niks meer aan Jericho. Ik zie hem alleen hoge ogen gooien door de personen om hem heen. Als solo zal hij het niet meer aankunnen naar mijn mening. Da's net zijn bedoeling ook natuurlijk. Jericho maakt van zijn naam gebruik om jongere mannen, talenten, de kansen te geven om in de schijnwerpers te komen staan en hun eigen ding te doen. Zo heeft hij in WWE Kevin Owens nog meer in de spotlight gezet door dat hele festival of friendship verhaal. Hetzelfde deed ie met MJF en tal van anderen in AEW, waar sowieso veel meer kansen worden gegeven aan de nieuwe generatie. Daar waar WWE nog altijd te veel teert op de successen en de namen uit de jaren negentig en nul. Solo wordt het inderdaad moeilijker, maar zijn match tegen Eddie Kingston afgelopen maand was nog best te pruimen hoor. En weet je, Jericho is ondertussen ook alweer de vijftig voorbij he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 16 april 2022 Auteur Share Geplaatst 16 april 2022 30 minuten geleden zei Miz: Da's net zijn bedoeling ook natuurlijk. Jericho maakt van zijn naam gebruik om jongere mannen, talenten, de kansen te geven om in de schijnwerpers te komen staan en hun eigen ding te doen. Zo heeft hij in WWE Kevin Owens nog meer in de spotlight gezet door dat hele festival of friendship verhaal. Hetzelfde deed ie met MJF en tal van anderen in AEW, waar sowieso veel meer kansen worden gegeven aan de nieuwe generatie. Daar waar WWE nog altijd te veel teert op de successen en de namen uit de jaren negentig en nul. Solo wordt het inderdaad moeilijker, maar zijn match tegen Eddie Kingston afgelopen maand was nog best te pruimen hoor. En weet je, Jericho is ondertussen ook alweer de vijftig voorbij he! Klopt maar dat kan hij ook in een rol als bijvoorbeeld: Paul Heyman, Malcolm Bivens. Denk dat hij daar dan beter tot zijn recht komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 @Srangaman wat voor jou misschien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Srangaman Geplaatst 16 april 2022 Share Geplaatst 16 april 2022 1 uur geleden zei Kyrill: @Srangaman wat voor jou misschien? Ik volg alleen echte sporten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Rip Wyatt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 25 augustus 2023 Auteur Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei sennid: Rip Wyatt Was al het wachten op zijn comeback..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 7 minuten geleden zei chrisje1993: Was al het wachten op zijn comeback..... Jup iedereen wel eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 AEW All In 2023 gaat zo beginnen. Is in Wembley voor 80.000 mensen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten