Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) @JesseTelstar 2 maart bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JesseTelstar Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 4 minuten geleden zei Bogatyr: @JesseTelstar Heel nice! Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart Zojuist zei JesseTelstar: Heel nice! Thanks! Als je hem toch in kleur wil: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) @JesseTelstar Ik wou ook wat oefenen. Je ziet maar. Ik zie wel dat het inmiddels 711 stadion noemt Heb nog eentje in elkaar geknutseld @JesseTelstar 2 maart bewerkt door Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 1 uur geleden zei Lensherr: @JesseTelstar Ik wou ook wat oefenen. Je ziet maar. Ik zie wel dat het inmiddels 711 stadion noemt Heb nog eentje in elkaar geknutseld @JesseTelstar Ook mooi man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Raam Geplaatst 2 maart Auteur Share Geplaatst 2 maart Die tweede @Lensherr simpel maar heel effectief. Wel het mannetje wat donker en ik had persoonlijk de tekst uitgelijnd maar je gaat met flinke stappen vooruit! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 2 uur geleden zei De Raam: Die tweede @Lensherr simpel maar heel effectief. Wel het mannetje wat donker en ik had persoonlijk de tekst uitgelijnd maar je gaat met flinke stappen vooruit! Ohla opletten eh . Dankje, we doen ons best en leren met de ogen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart (bewerkt) Ik had ook nog wat gemaakt @JesseTelstar 2 maart bewerkt door Richarð. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 2 maart Share Geplaatst 2 maart 28 minuten geleden zei Richarð.: Ik had ook nog wat gemaakt @JesseTelstar Wauw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 3 maart Share Geplaatst 3 maart Ik ga ook nog eens een poging wagen om wat banners te maken, tag me maar gerust in je aanvragen. Mocht ik tijd hebben schud ik wel iets uit mijn mouw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Kan iemand voor mij een mooie(re) banner/layout maken voor mijn verhaal over Ibrahim Afellay. Er moeten plaatje(s) van Ibi in zitten en de tekst "Ibi". @xPeejay @Richarð. @Bogatyr @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 14 minuten geleden zei Vlonkie: Kan iemand voor mij een mooie(re) banner/layout maken voor mijn verhaal over Ibrahim Afellay. Er moeten plaatje(s) van Ibi in zitten en de tekst "Ibi". @xPeejay @Richarð. @Bogatyr @Lensherr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart (bewerkt) 6 minuten geleden zei Bogatyr: Zou je er geen achtergrond van Groningen er in willen doen? Ik ben op het moment wel actief bij Groningen, maar dat wil niet zeggen dat het mijn enige club zal zijn. 4 maart bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Zojuist zei Vlonkie: Zou je er geen achtergrond van Groningen er in willen doen? Ik ben op het moment wel actief bij Groningen, maar dat wil niet zeggen dat het mijn enige club zal zijn. Wat wil je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 3 minuten geleden zei Bogatyr: Wat wil je dan? een banner met een neutrale achtergrond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 7 uur geleden zei Vlonkie: een banner met een neutrale achtergrond Na jaren afwezigheid op MU, kan ik eigenlijk alleen maar via het Grafische deel terugkomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 34 minuten geleden zei WesselSCC: Na jaren afwezigheid op MU, kan ik eigenlijk alleen maar via het Grafische deel terugkomen. bedankt man. Deze ga ik gebruiken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart @Vlonkie Bovenstaande zijn pareltjes hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart 4 uur geleden zei WesselSCC: Na jaren afwezigheid op MU, kan ik eigenlijk alleen maar via het Grafische deel terugkomen. Heel sterk! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
WesselSCC Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Had het met mijn favoriete Belg @Lensherr nog kort even over de banner. Heb er toen nog 5 min ingestoken om wat details te verbeteren. (cc @Vlonkie) - Hoofdpersoon uitlichten. - Texturen in de tekst en achtergrond etc. En omdat het lang geleden was heb een klein verzoekje gedaan voor @Bogatyr. Voor de liefhebbers heb ik de .PSD geupload (beide banners zitten erin). Probeer er dingen mee, jat er lagen uit etc. Zo ben ik (hier) ook begonnen vroeger https://we.tl/t-SwAYqB09qa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 4 maart Share Geplaatst 4 maart Wat een banners en wat een terugkeer van mijn favoriete Noorderbuur! @WesselSCC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 5 maart Share Geplaatst 5 maart Naam Novelle: Roda JC, een club in opbouw Club: Roda JC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion, supporters en logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 7 uur geleden zei chrisje1993: Naam Novelle: Roda JC, een club in opbouw Club: Roda JC Grootte banner: Normaal Kleuren: Eigen invulling Specifieke plaatjes: Stadion, supporters en logo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart Dik! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 6 maart Share Geplaatst 6 maart 9 uur geleden zei Richarð.: Lekker man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten