ElMarcos Geplaatst 6 september 2021 Share Geplaatst 6 september 2021 Geen idee of hier veel mensen zijn die Madden spelen als game. Ik zelf sinds een paar weken de nieuwste en zoals bij elke game van EA zit hij nog vol met bugs, maar is na de laatste update wel zeer goed speelbaar. Nu zelf een beetje aan het vogelen met de pre-snap motion. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 september 2021 Share Geplaatst 7 september 2021 Hoe is dit spel voor een niet American Football kenner? Ik speelde het vroeger wel, vond het best vermakelijk toen maar snap niet zo mega veel van AF. Volgens mij ben jij wel fan. Ik ken letterlijk 1 speler en 1 positie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 september 2021 Auteur Share Geplaatst 9 september 2021 Het spel is goed te spelen als je er niet zo veel van weet. Sowieso kan je er voor kiezen om gewoon alleen speler te zijn. Dan is het feitelijk een beetje gevoel krijgen met de knoppen. En de play's waar je succes mee boekt, al kun je ook gewoon de automatische keuzes van de CPU overnemen. Online kun je ook makkelijk terug vinden wat wel en wat niet werkt. Zet ze in je favorieten en je hoeft de overige menu's nooit meer door. Wanneer je ervoor kiest om coach of eigenaar te zijn, dan kan het handig zijn onderdelen waar je weinig van weet uit te besteden door die op automatisch te zetten bij de instellingen. Al wijzen de meest (scouting (geen idee hoe dit is na de update), contracten, de opstelling, de draft enz.) zich vanzelf. Uiteindelijk is het qua opzet van keuzes maken niet heel anders dan FIFA. Gewoon het beste team bouwen en opstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten