sennid Geplaatst 24 oktober 2019 Share Geplaatst 24 oktober 2019 Hij komt binnenkort nu ook voor de pc. In november komt hij uit en in december op steam. Heb al ergens gelezen dat het rond de 150gb aan ruimte inneemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2019 Auteur Share Geplaatst 29 oktober 2019 Vanavond weer even kunnen spelen . Blijft leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 31 oktober 2019 Share Geplaatst 31 oktober 2019 Ben eindelijk in Chapter 3 geraakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 15 november 2019 Share Geplaatst 15 november 2019 Heb hem nu voor de pc gekocht. En ik moet nog wat spellen spellen spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 juni 2020 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2020 Inmiddels weer eens flink opgepakt. Ben nu bij epiloque 1. Heb geloof ik wel veel dingen niet gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 28 september 2022 Share Geplaatst 28 september 2022 Ik begin er nog eens aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 Op 28-9-2022 om 13:53 zei Steels: Ik begin er nog eens aan. Heb je hem de vorige keer uitgespeeld :)? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 5 oktober 2022 Share Geplaatst 5 oktober 2022 1 uur geleden zei Kyrill: Heb je hem de vorige keer uitgespeeld :)? Nope, nog nooit tot in Chapter 4 geraakt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ik ben hem nu aan het downloaden. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Beste spel ooit. Geniet vooral van de verhaallijn. Die is briljant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ben nu begonnen, heb net een nieuwe outfit. Ziet er lekker uit wel. En dat voor 20 euro op steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Is het geld dubbel en dwars waard. Binnenkort ook maar eens voor de tweede keer uitspelen, vermoedelijk kom je dan nog een hoop nieuwe dingen tegen. Zit soms nog wel is YouTube filmpjes te kijken van het spel waarbij je weer zoveel dingen ontdekt. De details zijn echt gruwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 18 uur geleden zei Arezo: Beste spel ooit. Geniet vooral van de verhaallijn. Die is briljant. Smaken verschillen en ik snap waar je vandaan komt Paul, absoluut. Voor mij is het ook een geweldige en uitstekende game, niet de beste game ooit. 12 uur geleden zei Orrie: Is het geld dubbel en dwars waard. Binnenkort ook maar eens voor de tweede keer uitspelen, vermoedelijk kom je dan nog een hoop nieuwe dingen tegen. Zit soms nog wel is YouTube filmpjes te kijken van het spel waarbij je weer zoveel dingen ontdekt. De details zijn echt gruwelijk. Ja helemaal mee eens en behoorlijk pittig vond ik hem ook. Ik heb op geven moment sommige stukken ook geskipt omdat ik te vaak dood ging haha. Wat ook grappig vind (werkt veel mensen ook tegen) je moet ook werken werken in de game... En dan heb ik dus niet over heists enzo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 29 december 2022 Share Geplaatst 29 december 2022 Hoe spelen jullie? Qua moeilijkheidsgraad? Je kan natuurlijk de mini map uitzetten bijv. waardoor je via aanwijzingen alles moet doen. Zit daaraan te denken voor mijn tweede playtrough. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten