Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Westworld

Kyrill

Aanbevolen berichten

Ed Harris als Man in Black

WESTWORLD.jpg

Evan Rachel Wood als Dolores

160730-westworld-news.jpg

Sidse Babett Knudsen als Theresa

Westworld-Shannon-Woodward-and-Sidse-Babett-Knudsen.jpg

Verder nog o.a Jeffrey Wright, Anthony Hopkins en James Marsden

A series inspired by the 1973 film of the same title written by Michael Crichton about a futuristic theme park populated by artificial beings.

Morgen komt op HBO NL aflevering 3 uit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 50
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Straks aflevering twee kijken. Eerste was wel oké. Beetje bang voor exposition over sfeer met Nolan aan het roer, maar geef het voorlopig het voordeel van de twijfel.

Jonathan Nolan gebruikt opzich wel exposition in ieder geval in Person of Interest. Maar heb dat nooit als storrend ervaren, eerder eigenlijk wel welkomende afwisseling. En naar mijn weten zowel in E1 als 2 van dit vrijwel geen exposition voor als nog.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net ook de eerste gezien. Is weer een pareltje hoor dit:<. Leuk ook om weer eens zo een mysterieuze serie te hebben waarbij je elke week één aflevering hebt en lekker na de aflevering theorieën etc. kan lezen op fora en Reddit enzo. Ik ben in ieder geval helemaal hooked, ga zo ook de tweede checken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net ook de eerste gezien. Is weer een pareltje hoor dit:<. Leuk ook om weer eens zo een mysterieuze serie te hebben waarbij je elke week één aflevering hebt en lekker na de aflevering theorieën etc. kan lezen op fora en Reddit enzo. Ik ben in ieder geval helemaal hooked, ga zo ook de tweede checken.

Mooi mooi. Jij hebt POI ook gezien toch of kijkt het? Herken je de hand van Jonathan Nolan hierin ook al, of too soon to tell?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi mooi. Jij hebt POI ook gezien toch of kijkt het? Herken je de hand van Jonathan Nolan hierin ook al, of too soon to tell?

Moet het laatste seizoen nog kijken, ligt al een half jaar klaar maar komt er maar niet van. Mwa ik ben verder niet echt een kenner op cinematografisch gebied maar herken uit de eerste twee episodes wel dat mysterieuze en dat er wat 'groters' aan de hand is dan dat we tot nu toe zien, net als bij PoI. Ben erg benieuwd wat voor twists we krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Interessante episode wel. Iets te veel uitleg voor mijn smaak, maar er blijven nog genoeg vragen open liggen gelukkig.

[spoiler=Episode 3]

Alice...ik bedoel Dolores is dus definitief 'through the looking glass' gegaan, hier en daar een handje geholpen door Bernard die een zeer gevaarlijk spel speelt. Ford vermoedt iets, maar houdt zich voorlopig afzijdig. Verder zeer vreemd dat Teddy die mannen van Wyatt (die er trouwens érg goed uitzegen, lekker creepy) niet kon neerknallen. Ze waren ook 'niet bang om te sterven' is gezegd. Omdat ze niet dood kunnen? Dus ofwel zo geprogrammeerd (door wie dan? Ford waarschijnlijk) ofwel zijn het gasten?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begint er toch een beetje op te lijken dat Ford de bad guy aan het worden is. Ben benieuwd hoe dit zich gaat ontwikkelen in die nieuwe storyline van hem. Afgaande op de trailert van episode 5 wordt dit een erg lekkere aflevering: [spoiler=Ep 5 trailer] Ontmoeting tussen Man in Black en Ford(d)

Link naar opmerking
Deel via andere websites