putdus Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Kan echt nergens victoria vinden op het internet. Baal er wel van want schijnt toch een hele goede film te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Zijn er nog wel een paar die je niet kan vinden bande des filles, a most violent year, the gift, bridgend, i believe in unicorns, heaven knows that, refugiado.. allemaal films die ik nog wil zien die ik niet vind. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Victoria heb ik (samen met Knight of Cups) maar ff besteld op amazon.de : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 (bewerkt) Zijn er nog wel een paar die je niet kan vinden bande des filles, a most violent year, the gift, bridgend, i believe in unicorns, heaven knows that, refugiado.. allemaal films die ik nog wil zien die ik niet vind. A Most Violent Year is prima te vinden. Hateful Eight vond ik weer heerlijk. Eerste helft af en toe wel langdradig, maar soms ook heerlijke dialogen wel. Daarna barst het wel echt los, vanaf dan is het wel heel gaaf. (d) Paar goeie rollen, vooral van Samuel L Jackson en Walton Goggins imo. 5 januari 2016 bewerkt door Justin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 (bewerkt) Victoria is zeker de moeite waard - maar die heb je wellicht al bekeken of ben ik mis (ja anders zoveel te beter dat je hem koopt :) )? Ik wacht op goedkopere releases van ex machina, it follows, victoria en mustang. A most violent year was er afgehaald in december. Mss staat die er nu op, ga later eens kijken. 5 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Victoria heb ik al gezien ja, maar die wil ik zeker nog een keer kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Victoria heb ik al gezien ja, maar die wil ik zeker nog een keer kijken. Ik niet eigenlijk. Was zo'n intense belevenis, ik zat ook in een heel kleine zaal, dus vrij dicht tegen het scherm, waardoor ik het gevoel had dat ik letterlijk tussen de cast liep. ;sm; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 5 januari 2016 Share Geplaatst 5 januari 2016 Hateful Eight geweest vanavond. Typische toffe Tarantino film, maar lang niet zo goed als z'n vorige twee (Inglourious Basterds en Django Unchained). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Vandaag maar liefst vier films gezien. Ik moet wat met mijn vrije tijd hè ;c Waren niet echt toppers van films, maar heb me er prima mee vermaakt. Spy (Paul Feig, 2015) :: 6.5 Een cliché spionnen film met de nodige dosis humor. Prima filmpje, maar niet meer dan dat. Het leuke aan de film vond ik vooral de gastrollen van 50 Cent en Jason Statham. Laatstgenoemde vond ik met name grappig. Zonder hem zou ik de film met een mager zesje beoordelen. Ant-Man (Peyton Reed, 2015) :: 6.9 Eén van de minste Marvel films die ik tot nu toe heb gezien, maar toch meer dan een prima film. Naar mijn mening genoeg actie en spanning, maar ook de opbouw naar het hele gebeuren zit degelijk in elkaar. Al met al een prima superheldenfilm, waarvan ik geen tweede deel hoef te zien. Trainwreck (Judd Apatow, 2015) :: 6.4 Zonder Amy Schumer en haar grappige verschijning zou deze film een zware onvoldoende scoren. Het was voor mij te langdradig en veel te voorspelbaar. Tevens hier vond ik de gastrollen leuk, wat uiteindelijk de score ietwat opkrikte. Voor de rest dus een matige film. Sleeping with Other People (Leslye Headland, 2015) :: 5.8 Niet echt mijn genre, romantische komedies, maar gaf deze toch het voordeel van de twijfel. Uiteindelijk wel een voldoende, maar verre van goed. Dit komt eigenlijk meer omdat ik nauwelijks onvoldoendes geef. Vanaf het begin kon men al raden wat er ging gebeuren. Hiermee is alles al gezegd. Heb nu bijna de gehele lijst met films afgekeken die ik nog op mijn laptop had staan, met uitzondering van een paar films. Ik heb de echte toppers bewaard voor de komende dagen. Ik zal dan Birdman, Victoria, Legend en Me and Earl and the dying girl kijken. Dan ben ik klaar met de films welke ik gedownload had en begin ik met de Star Wars Saga en Fargo (de serie). 6 januari 2016 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Tja, Victoria zal je toch ooit eens moeten herkijken (= daarvoor is die film te goed). Het zal wel nog niet voor direct zijn, want de film zit nog erg goed in mijn geheugen (wat een goed teken is) en dan zijn films herkijken vaker contraproductief dan goed. Bovendien was de ervaring goed, dat ik het niet direct wou zien, en zal de BR ook maar kopen als die rond de 10 euro staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 @kenners; zijn er ook websites waar je op een schaal van 0-100 kan raten achter de komma? Stoor er maar bij IMDB er een beetje aan dat ik niet iets tussen de 7 en 8 kan kiezen bijvoorbeeld. Die site (naam weet ik niet meer) die ik hier veel voorbij zie komen is niet echt de perfecte.oplossing, omdat die niet echt gebouwd is om 100 filma achteraf in te voeren ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 6 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 6 januari 2016 @kenners; zijn er ook websites waar je op een schaal van 0-100 kan raten achter de komma? Stoor er maar bij IMDB er een beetje aan dat ik niet iets tussen de 7 en 8 kan kiezen bijvoorbeeld. Die site (naam weet ik niet meer) die ik hier veel voorbij zie komen is niet echt de perfecte.oplossing, omdat die niet echt gebouwd is om 100 filma achteraf in te voeren ;) Het is 1-10 maar wel met decimalen ja maar niet 1-100 en het heet whatiwatch.net ;) :) Dus je kan daar ook 8.6 , 3.4 of 5.1 etc invoeren per film/serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Het is 1-10 maar wel met decimalen ja maar niet 1-100 en het heet whatiwatch.net ;) :) Dus je kan daar ook 8.6 , 3.4 of 5.1 etc invoeren per film/serie. Bedankt voor de tip, maar das net die site die ik bedoelde. Je moet daar een datum invullen wanneer je hem hebt gezien, dat weet ik dan niet meer van de films die ik al heb gezien. Laatst keer dat ik dat verzon ik allemaal data en voegde ik dus veel films toe, maar kreeg toen een klacht binnen van de beheerder. Mja, het is misschien wel de enige optie... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Wat ik mij dan wel afvraag. Hoe kan je nu een film 7,1 of 7,2 geven. Ik werk liever met 0.5 - verschillen of 0.25. Bedankt voor de tip, maar das net die site die ik bedoelde. Je moet daar een datum invullen wanneer je hem hebt gezien, dat weet ik dan niet meer van de films die ik al heb gezien. Laatst keer dat ik dat verzon ik allemaal data en voegde ik dus veel films toe, maar kreeg toen een klacht binnen van de beheerder. Mja, het is misschien wel de enige optie... Heb dat ook eens gedaan hoor. Ik kijk ook niet meer naar die datum. Is om zot te komen. Mocht het nog eens snel werken. Maar goed, ben gestopt, want ergerde me teveel aan die site. Onwerkbaar gewoon. als ik 10 min bezig met een film in te voeren tja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 [MENTION=14230]Lakigigar[/MENTION]; heb je dan wel een sites waarbij je een 7,5 kan geven dan? Ik denk dat ik maar in Excel ga werken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Ik heb niet echt die behoefte om een 7,5 te geven. Ik stem iets grover, en rangschikken doe ik dan op gevoel. Binnen zes maanden denk ik toch weer anders over bepaalde films, dus dat heeft toch geen zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Ach ja, dat raten is ook een beetje op gevoel vind ik. Ik heb meestal direct nadat ik een film heb een cijfer in mijn hoofd. Dan ga ik even evalueren wat goed en wat slecht was aan de film en zo haal ik er desnoods tiende punten af of doe er wat bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 Me and Earl and the Dying Girl (Alfonso Gomez-Rejon, 2015) :: 7.0 Een ontroerend verhaal met een ontroerend einde. Eigenlijk een prima film, al stoorde ik me aan wat personages in deze film. Voor de rest gewoon een mooi verhaal en mooi uitgestippeld. Niets op aan te merken. Had bij vlagen ook wat humor, wat gewoon best grappig was. Een dikke voldoende dus. Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (Alejandro González Iñárritu, 2014) :: 5.5 Voor veel mensen was dit de film van 2015. Zonder de film af te kraken; voor mij was dit niks. Ik weet niet precies waar het aan lag, maar ik vond de film ontzettend saai. Kon er maar niet in komen. De 5,5 getuigt van een voldoende, maar ik heb mij geen moment kunnen vermaken met deze film. Ik weet het niet. Het is niet mijn stijl denk ik. Jammer, want had er hoge verwachtingen van. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 al stoorde ik me aan wat personages in deze film Kun je ook preciezer zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2016 Me and Earl and the Dying Girl (Alfonso Gomez-Rejon, 2015) :: 7.0 Een ontroerend verhaal met een ontroerend einde. Eigenlijk een prima film, al stoorde ik me aan wat personages in deze film. Voor de rest gewoon een mooi verhaal en mooi uitgestippeld. Niets op aan te merken. Had bij vlagen ook wat humor, wat gewoon best grappig was. Een dikke voldoende dus. Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (Alejandro González Iñárritu, 2014) :: 5.5 Voor veel mensen was dit de film van 2015. Zonder de film af te kraken; voor mij was dit niks. Ik weet niet precies waar het aan lag, maar ik vond de film ontzettend saai. Kon er maar niet in komen. De 5,5 getuigt van een voldoende, maar ik heb mij geen moment kunnen vermaken met deze film. Ik weet het niet. Het is niet mijn stijl denk ik. Jammer, want had er hoge verwachtingen van. Jammer vriend!! Mijn 2 beste films van 2015 die ik zelf met 9.3 en 9.5 beoordeel. Jammer dat ze je zo enorm zijn tegengevallen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Kun je ook preciezer zijn? De moeder van Rachel bijvoorbeeld. Kan aan mij liggen hoor, maar stoorde me eraan dat ze zo 'klef' werd neergezet bijvoorbeeld in zo'n serieuze film eigenlijk. Jammer vriend!! Mijn 2 beste films van 2015 die ik zelf met 9.3 en 9.5 beoordeel. Jammer dat ze je zo enorm zijn tegengevallen :( Ja, vind het ook jammer. Had er echt meer van verwacht. Me and Earl and the dying girl viel nog mee, vond het een mooi verhaal en leuk gemaakt. Birdman daarentegen deed me echt niks. Zoals ik al zei, denk ik niet dat het mijn stijl films is. Vind zoiets te snel 'saai'. 7 januari 2016 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Me and Earl and the Dying Girl (Alfonso Gomez-Rejon, 2015) :: 7.0 Een ontroerend verhaal met een ontroerend einde. Eigenlijk een prima film, al stoorde ik me aan wat personages in deze film. Voor de rest gewoon een mooi verhaal en mooi uitgestippeld. Niets op aan te merken. Had bij vlagen ook wat humor, wat gewoon best grappig was. Een dikke voldoende dus. Birdman or (The Unexpected Virtue of Ignorance) (Alejandro González Iñárritu, 2014) :: 5.5 Voor veel mensen was dit de film van 2015. Zonder de film af te kraken; voor mij was dit niks. Ik weet niet precies waar het aan lag, maar ik vond de film ontzettend saai. Kon er maar niet in komen. De 5,5 getuigt van een voldoende, maar ik heb mij geen moment kunnen vermaken met deze film. Ik weet het niet. Het is niet mijn stijl denk ik. Jammer, want had er hoge verwachtingen van. Hmm, precies hetzelfde hier. Maar Birdman is wel zeer knap gefilmd. Geef het wel zeker nog eens een kans. Ik denk als ik iets ouder word, dat ik het meer zal waarderen. Ik vind het echt knap gefilmd, maar ik vond het thema niet zo interessant. De humor van me and earl and the dying girl zorgde ervoor dat het niet echt helemaal een film voor mij was. Touching The Void goed filmpje, zulke films liggen me wel. 7 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 Ben scicario aan t kijken, moet nog een half uur. Maar snap de hoge beoordelingen niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lakigigar Geplaatst 7 januari 2016 Share Geplaatst 7 januari 2016 (bewerkt) Pff, ik heb eigenlijk echt geen zin om the hateful 8 te gaan kijken in cinema. Ik heb geen zin in die eerste 90 minuten, en die recensies vallen maar tegen. Tja. Touching The Void was een mooie film. Nu The Lion King eens herkijken :). En morgen/overmorgen kan ik eens gratis naar de cinema, maar ik heb geen zin in iets vermoeiends :p en dat is the hateful 8 wel. 7 januari 2016 bewerkt door Lakigigar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 7 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 7 januari 2016 Ben scicario aan t kijken, moet nog een half uur. Maar snap de hoge beoordelingen niet. De geweldige camera technieken? De onderliggende spanning tot nu toe? De aankomst in Mexico/Juarez... De actie? Het acteerwerk? Emily Blunt die steeds onzekerder word? De geweldige openingscene? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten