JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Richard Castle (Nathan Fillion) is een beroemde, succesvolle detectiveschrijver die zijn hoofdpersoon in zijn boekenreeks ombracht en kampt met een schrijversblok. Castle is door de NYPD gevraagd te helpen bij het oplossen van een copy-catmoord uit een van zijn romans waaraan rechercheur Kate Beckett (Stana Katic) werkt. Castle, die op zoek is naar een nieuw hoofdpersonage voor zijn nieuwe boekenreeks Nikki Heat, vindt in rechercheur Beckett het ideale model waarop het nieuwe personage kan worden gebaseerd. Hij maakt gebruik van zijn contacten bij de New Yorkse politie en krijgt toestemming om rechercheur Beckett ook bij toekomstige moordzaken te ondersteunen. Beckett, een fervent lezer van Castles boeken, staat in eerste instantie afwijzend ten opzichte van het verzoek dat Castle haar bij moordzaken vergezelt. Later stelt Beckett dit bij en erkent dat Castle een nuttige bron is bij het oplossen van misdaden. Hoewel dit formeel een politie- en dramareeks is, bevat de reeks ook komische en romantische elementen. [YOUTUBE]aaorTM2wB9o[/YOUTUBE] Als er iets aangepast kan/moet worden in de openingspost kan je dat eventueel aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 Richard Castle (Nathan Fillion) is een beroemde, succesvolle detectiveschrijver die zijn hoofdpersoon in zijn boekenreeks ombracht en kampt met een schrijversblok. Castle is door de NYPD gevraagd te helpen bij het oplossen van een copy-catmoord uit een van zijn romans waaraan rechercheur Kate Beckett (Stana Katic) werkt. Castle, die op zoek is naar een nieuw hoofdpersonage voor zijn nieuwe boekenreeks Nikki Heat, vindt in rechercheur Beckett het ideale model waarop het nieuwe personage kan worden gebaseerd. Hij maakt gebruik van zijn contacten bij de New Yorkse politie en krijgt toestemming om rechercheur Beckett ook bij toekomstige moordzaken te ondersteunen. Beckett, een fervent lezer van Castles boeken, staat in eerste instantie afwijzend ten opzichte van het verzoek dat Castle haar bij moordzaken vergezelt. Later stelt Beckett dit bij en erkent dat Castle een nuttige bron is bij het oplossen van misdaden. Hoewel dit formeel een politie- en dramareeks is, bevat de reeks ook komische en romantische elementen. [YOUTUBE]aaorTM2wB9o[/YOUTUBE] Als er iets aangepast kan/moet worden in de openingspost kan je dat eventueel aangeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 12 juli 2015 (bewerkt) Zijn tot nu toe 7 seizoenen van en heb ze alle 7 gezien. Grootste hoogtepunt van deze serie blijft toch wel Stana Katic/Kate Beckett. In het begin van de serie vond ik haar 3x niks, maar later veranderde ze compleet en nu is het echt een prachtvrouw. Vind Nathan Fillion/Richard Castle ook wel een baas, net als mede-detectives Ryan en Esposito. Is geen geweldig hoogstaande serie, maar daar ben ik sowieso niet echt fan van. Meer mensen die dit kijken? 16 februari 2016 bewerkt door JanVertonghen' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
r4vje Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Heb denk ik in totaal nu vijf seizoenen gezien. Ook ik vind dit een leuke serie, vooral de humor die er regelmatig in verwerkt zit kan mij wel bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 21 juli 2015 Share Geplaatst 21 juli 2015 Ik hou van deze serie! Crush Beckett ook wel :love: En vind dat duo Ryan en Esposito echt lachen. Wachten op volgend seizoen nu, hopelijk krijgen we wat meer te zien over dat hele Castle-gebeuren (diegene die volgen zullen wel weten waar ik het over heb). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 16 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 16 februari 2016 Bumpje. Nog meer mensen die dit (nog steeds) volgen? Afgelopen zondag en gisteren twee nieuwe episodes, blijft een heerlijke serie om te volgen hoor. Wel veel van hetzelfde, maar elke moordzaak is origineel in elkaar gezet en de chemie tussen de personages is ook erg goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 20 april 2016 Auteur Share Geplaatst 20 april 2016 Niet klikken als je nog niks van het vervolg wil weten! [spoiler=Zieke spoiler einde seizoen 8/begin seizoen 9]Stana Katic a.k.a. Kate Beckett komt niet terug voor een 9e seizoen. Willen de kosten drukken en dus hoeven zij en Tamala Jones a.k.a. Lanie Parish niet terug te komen voor waarschijnlijk het laatste seizoen. Snap echt niet dat ze dan nog doorgaan, serie zonder Beckett is totaal anders en denk dat er heel veel kijkers wegvallen. Schiet je dan toch nog niks mee op, verneuk je alleen het einde van een erg goede serie. Worden ook maar 13 episodes... Oja. Nog een ziekere spoiler, zou zeker niet klikken als je verder nog niks wil weten. [spoiler=Ziekere spoiler]Laatste episode van seizoen 8 heet 'Crossfire'. Gezien de zoektocht naar LokSat en de mensen daarachter is de kans groot dat ze vermoord wordt. Dat zou echt helemaal zonde zijn hoor, verzin dan maar lekker wat anders. Past wel een beetje bij haar verhaallijn, maar zou het alsnog heel jammer vinden als ze er zo uit gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 13 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 13 mei 2016 Komende maandag laatste aflevering van deze serie :( Toch geen 9e seizoen, wat gezien de spoiler in bovenstaande post (je kan nu gerust klikken) alleen maar beter is. Wel heel jammer dat de serie stopt, al snap ik het wel een beetje. De serie begon met 10 miljoen kijkers, de seizoenen erop werd dat aantal steeds hoger en piekte het in seizoen 6 op 12.6 miljoen kijkers. Het seizoen erop keken er nog 'maar' 10.7 miljoen mensen en dit seizoen werd het echt een heel stuk minder, met een gemiddelde van ongeveer 6-6.5 miljoen kijkers. Balen, maar het is niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 18 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 18 mei 2016 Ondanks dat niemand dit kijkt en/of hier reageert, ga ik hier even huilen. Afgelopen maandag is er een einde gekomen aan deze serie, zelf net pas de laatste aflevering gezien. Einde van deze serie kwam redelijk onverwacht, dacht dat ze wel nog minimaal een seizoen eruit zouden persen. [spoiler=Spoiler!]Wat een dramatisch einde van zo'n serie zeg :-D 8 seizoenen, 173 episodes en dan een einde van 43 minuten. Alsof dat nog niet erg genoeg was was de kwaliteit van de aflevering ook zeer matig. Dat ze LokSat zouden vinden en neer zouden halen wisten we al, maar de laatste 2 minuten waren zo slecht uitgewerkt hè. Moment dat ze neergeschoten werden in hun appartement was duidelijk een stuk eerder gemaakt dan de laatste scène, waarschijnlijk omdat ze zelf dachten dat er nog wel een seizoen 9 zou komen, maar dan zonder Beckett. Die wilden ze sowieso laten sterven in die scène, maar omdat ze toch geen 9e seizoen gingen maken besloten ze er nog maar snel wat achteraan te plakken. Kan toch niet man, alles was veel te gehaast gedaan, omdat ze er niet meer tijd en/of geld in wouden steken. Baal er wel een beetje van, maar goed. Ben blij dat Beckett niet dood is en dat ze alleen met Castle verder gaan, dat zou ik nog erger gevonden hebben dan dit. Deze serie als enige seizoenen lang 'live' gevolgd en zeker doordat ze er redelijk onverwacht mee stoppen vind ik het wel vrij kut. Zit niet te janken oid, maar heb meestal aan het einde van serie wel een apart/teleurgesteld gevoel, wat bij deze nog wel wat erger is dan bij andere series. Blijf er dan maar aan denken en net als bij een dood persoon gedachtes als 'nooit meer ...', 'geen ... meer', dat geneuzel. Achja, het is niet anders. Het was een prachtige serie, op naar de volgende! :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten