Root Geplaatst 16 juni 2016 Share Geplaatst 16 juni 2016 (bewerkt) [spoiler=S5E12]Einde machine en Samaritan? Zal wel weer niet, blijft toch zo'n onvoorspelbare show eigenlijk. [spoiler=Finale S5]Goh, was natuurlijk te verwachten dat John het niet zou gaan redden. Heeft uiteindelijk wel een 'mooie' dood gekregen i.p.v. zo'n lelijke als Samantha. Op basis van de laatste twee minuten lijkt 't dus dat Finch, Shaw en Fusco verdergaan met 'the numbers' en dat de machine weer functioneert. Samaritan on the other hand is game over. [MENTION=16195]Beppu[/MENTION]; [MENTION=19413]JanVertonghen'[/MENTION]; Laat maar even weten wat jullie van de finale, of eigenlijk heel S5 vinden. 22 juni 2016 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 juni 2016 Share Geplaatst 22 juni 2016 Zit nog steeds bij vijf of zes ofzo man:r. Gaat nog wel even duren denk ik, maar zal het laten horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 Kijk nu S3 E1, Shaw :love: lekker wijf zeg. S2 vond ik vanaf E15 heel erg goed en zou ik 8.6-8.8 geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 augustus 2016 Share Geplaatst 14 augustus 2016 (bewerkt) Edit: Verkeerd topic 14 augustus 2016 bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten