Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Flash

Alessandro

Aanbevolen berichten

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Zieke season finale wel :<.

Goh inderdaad. [spoiler=finale]Eddy dood -> Eobard heeft nooit bestaan -> Harrisson Wells niet dood? Barry's moeder ook niet dood? Dat is wel even verwarrend. Ik ga bidden dat Harrisson Wells terugkomt in de show. Wat een enorme eindbaas is dat. Echt toffe episode. Beste by far. En Cisco is Vibe_O_

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goh inderdaad. [spoiler=finale]Eddy dood -> Eobard heeft nooit bestaan -> Harrisson Wells niet dood? Barry's moeder ook niet dood? Dat is wel even verwarrend. Ik ga bidden dat Harrisson Wells terugkomt in de show. Wat een enorme eindbaas is dat. Echt toffe episode. Beste by far. En Cisco is Vibe_O_

[spoiler=finale]Eddie is inderdaad dood. Eobard zal dus nooit geboren worden. Vraag is echter of Harrison Wells daardoor nog wel leeft. Nora Allen is wel gewoon dood, want Barry heeft haar niet gered. Oh wacht, maar Eobard Thawne bestaat niet, dus hij kan haar ook niet vermoorden. Interessant :o. Blij van ook, want anders hadden ze de halve cast kunnen skippen. Wellicht dat Iris en Barry nu wel bij elkaar komen, Eddie staat niet meer in de weg.

Grootste verrassing was toch wel dat Cisco ook een meta-human is. Ik ken de comics niet, dus wie vibe is weet ik niet. Maar daar ga ik vast achterkomen!

Ben ook wel benieuwd hoe ze volgend seizoen verder gaan. Zeker gezien het moment waarop de aflevering eindigde.

Zie net trouwens onderstaande afbeelding. DC's Guardians of the Timestream staat erbij.

szTbJx5.jpg

Die vrouw in het witte pakje links naast A.T.O.M. dat is toch Caity Lotz a.k.a. Sara? :o

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Volg je het nog steeds? Wat vind jij tot nu toe van S2?

Persoonlijk zit ik er weer lekker in :<. Wederom een interessant verhaal. Wel jammer dat Patty (:love:) nu weg lijkt te zijn.

Ja ik volg het nog wekelijks. Ik vind seizoen twee tof. The Flash is vermakelijker (niet zo zeer beter), dan Arrow ooit was. Waardeer ik ook meer in een serie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Season finale gezien? Het enige wat in mij op komt na deze ep. is WTF?! :cab:

Haha sick he. Seizoen drie wordt tof.

[spoiler=s3]Seizoen drie wordt denk ik een Flashpoint verhaal. Dit kan heel interessant zijn, omdat het de hele comicbook historie van DC een reboot gaf. Kan ook enorme effecten hebben op oa Arrow..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha sick he. Seizoen drie wordt tof.

[spoiler=s3]Seizoen drie wordt denk ik een Flashpoint verhaal. Dit kan heel interessant zijn, omdat het de hele comicbook historie van DC een reboot gaf. Kan ook enorme effecten hebben op oa Arrow..

[spoiler=spoiler]Eigenlijk erasen ze gewoon de eerste twee seizoenen hiermee ;c. Kan zeker van invloed zijn op Arrow en Legends of Tomorrow. Laurel zou hierdoor bijvoorbeeld weer kunnen leven. Het gekke is alleen wel dat door deze wijziging in de tijdlijn Barry eigenlijk The Flash niet zou moeten worden. Maar dat zal uiteraard niet gebeuren lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=spoiler]Eigenlijk erasen ze gewoon de eerste twee seizoenen hiermee ;c. Kan zeker van invloed zijn op Arrow en Legends of Tomorrow. Laurel zou hierdoor bijvoorbeeld weer kunnen leven. Het gekke is alleen wel dat door deze wijziging in de tijdlijn Barry eigenlijk The Flash niet zou moeten worden. Maar dat zal uiteraard niet gebeuren lijkt me.

Ja, ze maken het er niet makkelijker op. ;c

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net seizoen 1 uitgekeken :< Heerlijke ontknoping hoor. De laatste paar aflevering heb ik toch wel op het puntje van men stoel gezeten. Ik moet wel zeggen dat ik het niet beter vind dan Arrow. In het begin had ik niet zo de drang om verder te kijken die ik wel bij Arrow had. Pas naar het einde toe wou ik echt meteen een nieuwe aflevering beginnen.

Ben wel benieuwd of Wells er nu definitief uitgaat of niet, want ik vond dat best een interessant personage. Wel jammer dat je eigenlijk van in het begin al wist dat hij de Reserve-Flash was, dat maakt het toch wat minder mysterieus. Oh en Wentworth Miller als Cold vind ik wel een leuke toevoeging. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites