TomFsoccer Geplaatst 6 april 2015 Share Geplaatst 6 april 2015 Elke aflevering: Caitlin <3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 april 2015 Share Geplaatst 22 april 2015 Elke aflevering: Caitlin <3 +1 :mrgy: Zit nu aflevering 18 te kijken. Die humor in deze serie is zo heerlijk hè :-D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 4 mei 2015 Share Geplaatst 4 mei 2015 Pfoe die nieuwste aflevering : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Echt benieuwd naar de season finale :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 15 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 15 mei 2015 Het blijft toch verbazingwekkend hoeveel beter en leuker The Flash is tov Arrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 mei 2015 Share Geplaatst 15 mei 2015 Het blijft toch verbazingwekkend hoeveel beter en leuker The Flash is tov Arrow. Klopt. Al valt het natuurlijk af te wachten hoe dat na seizoen 3 is. Het eerste seizoen van Arrow was ook gewoon goed. Maar ik verkies dit seizoen van The Flash wel boven het eerste seizoen van Arrow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2015 Share Geplaatst 20 mei 2015 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Zieke season finale wel :<. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 20 mei 2015 Auteur Share Geplaatst 20 mei 2015 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Zieke season finale wel :<. Goh inderdaad. [spoiler=finale]Eddy dood -> Eobard heeft nooit bestaan -> Harrisson Wells niet dood? Barry's moeder ook niet dood? Dat is wel even verwarrend. Ik ga bidden dat Harrisson Wells terugkomt in de show. Wat een enorme eindbaas is dat. Echt toffe episode. Beste by far. En Cisco is Vibe_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 mei 2015 Share Geplaatst 21 mei 2015 (bewerkt) Goh inderdaad. [spoiler=finale]Eddy dood -> Eobard heeft nooit bestaan -> Harrisson Wells niet dood? Barry's moeder ook niet dood? Dat is wel even verwarrend. Ik ga bidden dat Harrisson Wells terugkomt in de show. Wat een enorme eindbaas is dat. Echt toffe episode. Beste by far. En Cisco is Vibe_O_ [spoiler=finale]Eddie is inderdaad dood. Eobard zal dus nooit geboren worden. Vraag is echter of Harrison Wells daardoor nog wel leeft. Nora Allen is wel gewoon dood, want Barry heeft haar niet gered. Oh wacht, maar Eobard Thawne bestaat niet, dus hij kan haar ook niet vermoorden. Interessant :o. Blij van ook, want anders hadden ze de halve cast kunnen skippen. Wellicht dat Iris en Barry nu wel bij elkaar komen, Eddie staat niet meer in de weg. Grootste verrassing was toch wel dat Cisco ook een meta-human is. Ik ken de comics niet, dus wie vibe is weet ik niet. Maar daar ga ik vast achterkomen! Ben ook wel benieuwd hoe ze volgend seizoen verder gaan. Zeker gezien het moment waarop de aflevering eindigde. Zie net trouwens onderstaande afbeelding. DC's Guardians of the Timestream staat erbij. Die vrouw in het witte pakje links naast A.T.O.M. dat is toch Caity Lotz a.k.a. Sara? :o 21 mei 2015 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 17 september 2015 Share Geplaatst 17 september 2015 Heads-up! Dinsdag 6 oktober begint het nieuwe seizoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 30 januari 2016 Share Geplaatst 30 januari 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Volg je het nog steeds? Wat vind jij tot nu toe van S2? Persoonlijk zit ik er weer lekker in :<. Wederom een interessant verhaal. Wel jammer dat Patty (:love:) nu weg lijkt te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 31 januari 2016 Share Geplaatst 31 januari 2016 Sowieso Patty <3 Heb er een nieuwe crush bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 31 januari 2016 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Volg je het nog steeds? Wat vind jij tot nu toe van S2? Persoonlijk zit ik er weer lekker in :<. Wederom een interessant verhaal. Wel jammer dat Patty (:love:) nu weg lijkt te zijn. Ja ik volg het nog wekelijks. Ik vind seizoen twee tof. The Flash is vermakelijker (niet zo zeer beter), dan Arrow ooit was. Waardeer ik ook meer in een serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 februari 2016 Share Geplaatst 27 februari 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Dat einde van S02E15 :| :| Wat een goed seizoen weer tot nu toe. Heerlijk al die mindfucks en theorieën. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 28 februari 2016 Auteur Share Geplaatst 28 februari 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Dat einde van S02E15 :| :| Wat een goed seizoen weer tot nu toe. Heerlijk al die mindfucks en theorieën. Ja lekker he:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 4 mei 2016 Share Geplaatst 4 mei 2016 Ja lekker he:< E20 al gezien? :| [spoiler=S02E20]Ik las wel iets over dat Barry nu de speedforce geworden is en wel weer terug zou komen. Sneller en sterker dan ooit. Wally zou dan Kid Flash zijn en Jesse is dan Jesse Quick. Ben benieuwd :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 mei 2016 Share Geplaatst 26 mei 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Season finale gezien? Het enige wat in mij op komt na deze ep. is WTF?! :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2016 [MENTION=5583]Alessandro[/MENTION]; Season finale gezien? Het enige wat in mij op komt na deze ep. is WTF?! :cab: Haha sick he. Seizoen drie wordt tof. [spoiler=s3]Seizoen drie wordt denk ik een Flashpoint verhaal. Dit kan heel interessant zijn, omdat het de hele comicbook historie van DC een reboot gaf. Kan ook enorme effecten hebben op oa Arrow.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 mei 2016 Share Geplaatst 27 mei 2016 Haha sick he. Seizoen drie wordt tof. [spoiler=s3]Seizoen drie wordt denk ik een Flashpoint verhaal. Dit kan heel interessant zijn, omdat het de hele comicbook historie van DC een reboot gaf. Kan ook enorme effecten hebben op oa Arrow.. [spoiler=spoiler]Eigenlijk erasen ze gewoon de eerste twee seizoenen hiermee ;c. Kan zeker van invloed zijn op Arrow en Legends of Tomorrow. Laurel zou hierdoor bijvoorbeeld weer kunnen leven. Het gekke is alleen wel dat door deze wijziging in de tijdlijn Barry eigenlijk The Flash niet zou moeten worden. Maar dat zal uiteraard niet gebeuren lijkt me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alessandro Geplaatst 27 mei 2016 Auteur Share Geplaatst 27 mei 2016 [spoiler=spoiler]Eigenlijk erasen ze gewoon de eerste twee seizoenen hiermee ;c. Kan zeker van invloed zijn op Arrow en Legends of Tomorrow. Laurel zou hierdoor bijvoorbeeld weer kunnen leven. Het gekke is alleen wel dat door deze wijziging in de tijdlijn Barry eigenlijk The Flash niet zou moeten worden. Maar dat zal uiteraard niet gebeuren lijkt me. Ja, ze maken het er niet makkelijker op. ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Seizoen 1 vierdagen geleden ofzo afgerondt. Vind het erg tof/goed. Ga morgen met seizoen 2 beginen. Iris :love: Zou seizoen 1 een 8.4 geven... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TomFsoccer Geplaatst 5 juni 2016 Share Geplaatst 5 juni 2016 Even vanavond de seizoensfinale kijken van het laatste seizoen, ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Net seizoen 1 uitgekeken :< Heerlijke ontknoping hoor. De laatste paar aflevering heb ik toch wel op het puntje van men stoel gezeten. Ik moet wel zeggen dat ik het niet beter vind dan Arrow. In het begin had ik niet zo de drang om verder te kijken die ik wel bij Arrow had. Pas naar het einde toe wou ik echt meteen een nieuwe aflevering beginnen. Ben wel benieuwd of Wells er nu definitief uitgaat of niet, want ik vond dat best een interessant personage. Wel jammer dat je eigenlijk van in het begin al wist dat hij de Reserve-Flash was, dat maakt het toch wat minder mysterieus. Oh en Wentworth Miller als Cold vind ik wel een leuke toevoeging. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Journey Geplaatst 16 februari 2017 Share Geplaatst 16 februari 2017 Ik vond seizoen 2 zelfs het leukst. 3 is nu ook wel leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten