Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Vikings

Justin

Aanbevolen berichten

[spoiler=S04E05]

Hmm, Lagertha die Kalf doodt, had het niet zo snel al verwacht. Vind het eigenlijk wel jammer. Vond Kalf ondanks zn daden wel tof eigenlijk, en een mogelijke confrontatie tussen hem/Erlendur en Bjorn leek me ook wel interessant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik vind haar opzich wel leuk, alleen deze ep iets minder. Aslaug is pas een vervelend loeder.

Hoopte wel even dat die doek tijdens het borstvoeden zou vallen maar verder is ze idd nogal irritant geworden

vind Bjorn verder steeds toffer worden, deze ep natuurlijk wat minder met hem maar is als personage wel enorm gegroeid

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Beter gaat Ragnar weer eens normaal doen.

Mag inderdaad snel veranderen :cab:

Vrees ergens dat zijn rol steeds kleiner en kleiner zal worden, zeker als ze de originele verhaallijn volgen en zoals hierboven vermeld wordt zijn kinderen volwassen zijn.

bewerkt door Bingbangboem
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat een toffe ep _O_ .[spoiler=S04E08] In alle storylines een (belangrijk) personage dood.

Nu is Ragnar tenminste snel van die drugs af als zn voorraad op is. :D ga die Chinees niet missen, ze begon leuk maar het werd al snel vervelend. Odo en Kwentrith, mwah valt ook wel mee.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[spoiler=e09]

Kan me niet voorstellen dat Ragnar Rollo kan verslaan op dit moment.

[spoiler=e9]Mwah, Rollo denkt dat ze weg zijn toch

Vond Lagertha/Ragnar en Aelle/Ecbert momenten heel tof.

Erlunder's dood zat er aan te komen. Was een sukkel maar hij had toch wel iets gaafs vond ik.

Torvi gaat van lief meisje naar badass viking in die laatste shot

[spoiler=torvi]sMSBvIp.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites