Simonsav Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Ik hoorde 8 afleveringen, en een nieuw seizoen is een op zich staand verhaal, met nieuwe acteurs.. klopt dat? Heb ik ook gehoord ja, mja we zien wel, eerst nog genieten van de rest van dit seizoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 Klopt ja. Is zo. En je spoiler [spoiler=.] Hoezo passen die er niet in dan? Hij is gewoon niet gepakt, niks geks aan toch? Dan doet ie het nog een keer, vinden ze het lijk (hij wist er ook van) en leggen ze de link naar de zaak waar zij mee bezig waren omdat het dezelfde MO was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 11 februari 2014 Share Geplaatst 11 februari 2014 @ Spoiler Dennis. dat zou ik niet sterk vinden. Is al vanaf aflevering één iets waar ze op toespelen.. denk ook niet dat het zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 februari 2014 Share Geplaatst 12 februari 2014 Ziek :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 http://www.imdb.com/title/tt2356777/board/nest/225937625?p=1 Wat een held die Obama. HBO opbellen en zeggen dat ie heel het seizoen wil binge watchen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 President zijn heeft zo z'n voordelen blijkbaar Zin in ep 5 _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Zit er klaar voor :< Heerlijke episode weer, zo spannend :| Echt heel heel sterk.. een grote mindfuck deze eps ook 17 februari 2014 bewerkt door Pieter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Sterk, as always welke mindfuck bedoel je Piet? Heb ik die gemist, vergeet ik die even of ben ik gewoon nog niet wakker? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik bedoel dat de hele episode een grote mindfuck is rondom [tekst]de persoon Cohle..[/tekst] Misschien niet helemaal correct gebruik van het woord, maar het fucked met mijn mind :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Ah zo. Ja dat is eigenlijk met de gehele serie tot nu toe wel een beetje het geval ja, [tekst]denk dat ze daar ook een beetje uit op zijn. Ik verwacht (en hoop) overigens niet dat hij het is. Naast het feit dat ik denk dat ze wel iets beters/bijzonderder in petto hebben, zou ik het ook een beetje slap vinden[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik hoop met je mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Pfffffff damn wat een aflevering. Ik snap volledig wat je bedoeld met mindfuck trouwens [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; er zijn gewoon zoveel onderlagen, en dit hele verhaal gaat zo fucking diep, ik heb het gevoel dat we nog maar bij het begin zijn [spoiler=verhaal]Ok, het is dus duidelijk dat Ledoux maar een spilfiguur was in iets veel groter, en daar begint het eigenlijk.. Hij ontvoerde en drogeerde kinderen, maar wat gebeurt er verder met hen? Er lijkt me een soort cult/sekte/whatever te zijn van invloedrijke personen die kinderen ontvoeren, misbruiken, er satanische rituelen mee doen, vermoorden, en meer van dat soort dingen.. tal van vreemde figuren die daar deel van kunnen uitmaken, met name Tuttle bv zou veel verklaren iig - Rust die zelf die agenten manipuleert, zij die dan weer door iets of iemand in de richting geduwd worden dat Rust misschien wel de dader is, en dat zo proberen te brengen richting Marty - terwijl je eigenlijk weet dat dat te simpel is, en dat Rust zich nooit zo zou laten vangen, is ie veel te slim voor - waarom zou hij zich bv 5x hebben laten fotograferen op een crime scene? klopt allemaal niet zowiezo gaan die 8 jaar waar ie verdwenen was nog een grote rol spelen lijkt me.. wat is daarin gebeurd? nog zoiets is trouwens die dochter van Marty - ik kan er niet van onder dat zij ook ergens in dat hele plaatje zal passen.. in eerdere afleveringen zag je al dat ze op jonge leeftijd een (sort of) sexueel gedrag had, ze maakte die tekeningen op school, deden vunzige dingen met dr barbiepoppen, nu werd ze betrapt met 2 gasten + lijkt ze helemaal fucked up Die school op het einde was trouwens echt fucking creepy. Maar damn, zoveel inhoud om te verwerken, dit wordt echt iets gigantisch Blijft een geniaal geschreven serie ook trouwens. Die kerel aan het begin - "I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face" Heerlijke ep qua dialoog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Ja wat je zegt man, alles. [spoiler=shit] die dochter van marty, die verborgen jaren van Rust, die school, die dominee, zoveel shit man het is beter dan Dexter seizoen 1 durf ik al bijna te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 (bewerkt) Was dat verhaal van Marty en Rust [tekst]over hoe ze beschoten werden bij dat meth lab een cover verhaal over hoe Marty die Ledoux z'n kop eraf blies[/tekst]? Zoiets begreep ik via twitter. lol ik weet niet eens hoe ze nou heten, ik zit steeds Marty, Rust en Cohle door elkaar te halen. Maar het is dus Rust Cohle en Marty Hart. Oke, got it. 17 februari 2014 bewerkt door Kweekie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Natuurlijk is dit beter dan Dexter seizoen 1 man :cab: wat zeg jij nou Dexter ging echt nooit zo diep, was nooit zo mysterieus/creepy imo, er zat altijd een soort luchtigheid in, heb je hier eigenlijk niet Was dat verhaal van Rust en Cohle [tekst]over hoe ze beschoten werden bij dat meth lab een cover verhaal over hoe Cohle die Ledoux z'n kop eraf blies[/tekst]? Zoiets begreep ik via twitter. Ja ;) was ook echt fantastische editing he.. dat verhaal brengen en dan die scene zien wat er echt gebeurde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Gister begonnen aan de serie en kon niet meer stoppen, wat een geweldige serie zeg _O_, ik ken weinig serie's die zo'n sterk eerste seizoen hebben. Kan niet wachten op de volgende aflevering. Ik hoorde 8 afleveringen, en een nieuw seizoen is een op zich staand verhaal, met nieuwe acteurs.. klopt dat? Vind de samenwerking McConaughey - Woody echt briljant hoor. Zou ik zeer jammer vinden, McConaughey en Woody doen het echt fantastisch. Pfffffff damn wat een aflevering. Ik snap volledig wat je bedoeld met mindfuck trouwens [MENTION=33]Pieter[/MENTION]; er zijn gewoon zoveel onderlagen, en dit hele verhaal gaat zo fucking diep, ik heb het gevoel dat we nog maar bij het begin zijn [spoiler=verhaal]Ok, het is dus duidelijk dat Ledoux maar een spilfiguur was in iets veel groter, en daar begint het eigenlijk.. Hij ontvoerde en drogeerde kinderen, maar wat gebeurt er verder met hen? Er lijkt me een soort cult/sekte/whatever te zijn van invloedrijke personen die kinderen ontvoeren, misbruiken, er satanische rituelen mee doen, vermoorden, en meer van dat soort dingen.. tal van vreemde figuren die daar deel van kunnen uitmaken, met name Tuttle bv zou veel verklaren iig - Rust die zelf die agenten manipuleert, zij die dan weer door iets of iemand in de richting geduwd worden dat Rust misschien wel de dader is, en dat zo proberen te brengen richting Marty - terwijl je eigenlijk weet dat dat te simpel is, en dat Rust zich nooit zo zou laten vangen, is ie veel te slim voor - waarom zou hij zich bv 5x hebben laten fotograferen op een crime scene? klopt allemaal niet zowiezo gaan die 8 jaar waar ie verdwenen was nog een grote rol spelen lijkt me.. wat is daarin gebeurd? nog zoiets is trouwens die dochter van Marty - ik kan er niet van onder dat zij ook ergens in dat hele plaatje zal passen.. in eerdere afleveringen zag je al dat ze op jonge leeftijd een (sort of) sexueel gedrag had, ze maakte die tekeningen op school, deden vunzige dingen met dr barbiepoppen, nu werd ze betrapt met 2 gasten + lijkt ze helemaal fucked up Die school op het einde was trouwens echt fucking creepy. Maar damn, zoveel inhoud om te verwerken, dit wordt echt iets gigantisch Blijft een geniaal geschreven serie ook trouwens. Die kerel aan het begin - "I can see your soul at the edges of your eyes. It's corrosive, like acid. You got a demon, little man, and I don't like your face" Heerlijke ep qua dialoog. En dit dus helemaal. [spoiler=verhaal]Er is zoveel aandacht al besteed aan die dochter van Marty, die tekeningen idd en hoe Marty aan het praten was vlak voor die sprong werd gemaakt dat ze van klein meisje naar een wat oudere ging. Ben echt benieuwd wat er met haar is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 [spoiler=verhaal]Er is zoveel aandacht al besteed aan die dochter van Marty, die tekeningen idd en hoe Marty aan het praten was vlak voor die sprong werd gemaakt dat ze van klein meisje naar een wat oudere ging. Ben echt benieuwd wat er met haar is. [spoiler=verhaal]Er moet gewoon iets zijn met die school. Die werd geloof ik, toen hij nog open was, ten eerst al gefinancieerd door de toonaangevende figuren in dat stadje (zoals Tuttle), dezelfde figuren die misschien wel eens Ledoux als tussenpersoon gebruiken, dezelfde figuren die de agenten misschien wel op het spoor van Rust hebben gezet, dezelfde figuren die in de laatste aflevering er misschien wel voor hebben gezorgd dat die kerel zelfmoord pleegde in z'n cel.. Als zij ook deden wat ze wilden in die school, dan is de link naar de dochter van Marty snel gelegd, en dan kom je direct op enerzijds kindermisbruik en anderszijds het feit dat die dochter zo sexueel aangelegd lijkt En dan heb je nog die ene kere op z'n grasmaaier aan die school, die geïnterviewd werd door Rust en Marty in een eerdere ep, ook zo'n vreemd figuur.. en dan zie je bv dit: zorgt ook alleen maar voor extra vraagtekens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Natuurlijk is dit beter dan Dexter seizoen 1 man :cab: wat zeg jij nou Dexter ging echt nooit zo diep, was nooit zo mysterieus/creepy imo, er zat altijd een soort luchtigheid in, heb je hier eigenlijk niet Klopt, maar toch hè, het einde van seizoen 1 dexter was briljant en toentertijd vond ik het echt heel heel goed. Sowieso minder diep hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Kwam net dit tegen van die dochter, zegt eigenlijk al genoeg.[spoiler=verhaal] Op internet dingen gaan lezen maakt het alleen maar erger zeg, zoveel extra dingen die ik eerst over het hoofd zag zie ik niet, hele kleine details, soms zo klein dat je je afvraagt of dat bewust is of dat je je dingen verbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Damn, dat soort kleine onopvallende details maken de serie imo nog weer zó veel sterker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Kwam net dit tegen van die dochter, zegt eigenlijk al genoeg. Wat is dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Wat is dat? [spoiler=ik denk]lijkt op zon houten piramidetje.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kweekie Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 [spoiler=spoiler]Volgens mij is het dat spiraal ding dat dat meisje in aflevering 1 met dat gewei op haar hoofd op haar rug getekend had Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 [spoiler=spoiler]Volgens mij is het dat spiraal ding dat dat meisje in aflevering 1 met dat gewei op haar hoofd op haar rug getekend had Dit ja, [spoiler=spoiler] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 18 februari 2014 Share Geplaatst 18 februari 2014 Je moet trouwens dit eens lezen :cab: http://thinkprogress.org/alyssa/2014/02/16/3292391/true-detective-carcosa/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten