Root Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Wat dacht je dan? Einde seizoen 2 :huhu: voor het eerst bij RTL? Lopen half jaartje achter he. Seizoen 2 is nog niet afgelopen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Die is praktisch net begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Die is praktisch net begonnen. Ja heb tot en met aflevering 8 alles bekeken, niet op RTL hoor huhu. Na 8 gaat het toch verder [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Ja heb tot en met aflevering 8 alles bekeken, niet op RTL hoor huhu. Na 8 gaat het toch verder [MENTION=7359]Stefan.[/MENTION]; ? Dit is gewoon de 1e aflevering van seizoen 2. In Nederland verder nog niet uitgezonden, dus voor de niet-downloaders is het een nieuwe aflevering. 1 februari komt aflevering 9 van seizoen 2 uit :) Het gaat dus verder ;) :) Gelukkig maar! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Nais Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Seizoen 1 helemaal gezien nu. Toen het destijds op RTL 4 uitgezonden werd was ik heel sceptisch. 'Zal wel weer zo'n waardeloze serie zijn'. Maar ik zat er vanaf het begin echt helemaal in _O_. En Megan Boone is natuurlijk een prachtige vrouw, dus pluspunten :). [spoiler=Season 1]Erg goed seizoen wat mij betreft. Eigenlijk geen saaie afleveringen kunnen bespeuren. Het onderliggende verhaal zit goed verweven in de opzichzelfstaande afleveringen. Die na het zien van het hele seizoen natuurlijk helemaal niet op zichzelf staan. Nadat Liz die doos onder de vloer komt had ik al wel vrij snel door dat er meer achter Tom schuilde. Toen vervolgens die Jolene Parker/Lucy Brooks in het verhaal kwam was het helemaal duidelijk. Die kerel had eigenlijk best een goede rol vond ik. Alleen twijfel ik na de laatste paar shots van de laatste aflevering of hij wel echt dood is. Hij leek dood te gaan, maar toen de FBI de kamer vond lag zijn lichaam daar niet meer. Ben benieuwd dus. Natuurlijk is het al vanaf het begin vrij duidelijk dat Reddington de vader van Liz is. Althans, dat moet haast wel. Zeker toen ze zijn brandwonden lieten zien op het einde van de laatste aflevering. Maar dat vind ik niet zo'n punt. Juist wel logisch dat het voor de kijker allang duidelijk is, maar dat het in de serie nog niet bekend is. Al zal Liz het wel ergens al vermoeden, ze stelde de vraag immers zelf al een keer. Ik kijk echt uit naar het nieuwe seizoen, waarvan ik de eerste 8 afleveringen alvast kan kijken. Ben vooral benieuwd of het hele tweede seizoen om Berlin zal draaien of dat hij gedurende het seizoen uit de weg geruimd zal worden. Nederlandse zenders zijn een stuk beter geworden op het gebied van US series, lopen geen jaren meer achter en springen best snel op nieuwe pareltjes. Laatste jaren hebben ze series als CSI (en NY) volledig uitgezonden, en zijn ze inmiddels bezig met dus Blacklist, maar ook Bones is een sterke serie. Volgens mij hebben ze nog een serie die best goed bekeken word in US (over een vrouw met een fotografische geheugen oid), dus een serie op RTL zegt niet meteen meer ''bagger'' Vraag me bij Blacklist trouwens wel af of de serie net zo sterk zou zijn zonder Spader, geniale acteur is dat namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 januari 2015 Share Geplaatst 6 januari 2015 Nederlandse zenders zijn een stuk beter geworden op het gebied van US series, lopen geen jaren meer achter en springen best snel op nieuwe pareltjes. Laatste jaren hebben ze series als CSI (en NY) volledig uitgezonden, en zijn ze inmiddels bezig met dus Blacklist, maar ook Bones is een sterke serie. Volgens mij hebben ze nog een serie die best goed bekeken word in US (over een vrouw met een fotografische geheugen oid), dus een serie op RTL zegt niet meteen meer ''bagger'' Vraag me bij Blacklist trouwens wel af of de serie net zo sterk zou zijn zonder Spader, geniale acteur is dat namelijk. Unforgettable bedoel je volgens mij. Heb het nog nooit gekeken, maar kan me de leader van de programma wel herinneren. Moet nu nog nog aflevering 7 en 8 van seizoen 2 kijken en dan ben ik weer helemaal bij. Seizoen 2 is ook weer lekker hoor :<. [spoiler=S02E06]Verbaasde me overigens helemaal niets dat Tom achter die deur zat. Je zag in het eerste seizoen al nergens de bevestiging dat Tom dood was, dus toen wist ik eigenlijk al wel genoeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Afgelopen nacht is dit ook weer begonnen, heerlijk zeg :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Afgelopen nacht is dit ook weer begonnen, heerlijk zeg :) Nice, zo maar even die episode downloaden. Lang zat gewacht, heb jij hem gezien? Edit : Zit te twijfelen, komt zo op RTL4 maar vind via de pc in bed toch altijd wel chiller :huhu: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Nice, zo maar even die episode downloaden. Lang zat gewacht, heb jij hem gezien? Edit : Zit te twijfelen, komt zo op RTL4 maar vind via de pc in bed toch altijd wel chiller :huhu: Ik heb hem vanmiddag gekeken, top aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Ik heb hem vanmiddag gekeken, top aflevering :) Goh, heb deze in 2014 al gezien. Ik loop 2 afleveringen voor, dacht dat seizoen 2 hervat werd bij afl. 11 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 Goh, heb deze in 2014 al gezien. Ik loop 2 afleveringen voor, dacht dat seizoen 2 hervat werd bij afl. 11 :cab: http://www.imdb.com/title/tt2741602/episodes?season=2&ref_=tt_eps_sn_2 Dat kan dus niet eens wat je zegt... Aflevering 9 werd pas 1 februari gister in de VS uitgezonden :cab: Het hield in 2014 op bij episode 8.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 2 februari 2015 Share Geplaatst 2 februari 2015 (bewerkt) Tq http://www.imdb.com/title/tt2741602/episodes?season=2&ref_=tt_eps_sn_2 Dat kan dus niet eens wat je zegt... Aflevering 9 werd pas 1 februari gister in de VS uitgezonden :cab: Het hield in 2014 op bij episode 8.... Ik heb ze op een site gezien, kan je gewoon vertellen wat de komende 2 afleveringen gaat gebeuren in detail. Ze zijn in Amerika al eerder uitgezonden, Nederland loopt een half jaar achter. Je mag me een pm sturen als je wilt weten hoe aflevering 10 verloopt. 2 februari 2015 bewerkt door Root Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Tq Ik heb ze op een site gezien, kan je gewoon vertellen wat de komende 2 afleveringen gaat gebeuren in detail. Ze zijn in Amerika al eerder uitgezonden, Nederland loopt een half jaar achter. Je mag me een pm sturen als je wilt weten hoe aflevering 10 verloopt. Oke. Nee laat maar. Heb je een bron waar dat staat dat ze al eerder zijn uitgezonden? Heb zitten zoeken maar enige wat ik kan vinden is 1 februari 2015.. Ga zelf vandaag wel kijken ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Volgens mij denkt Flight dat Erik het had over de aflevering op RTL4 gisteravond als nieuwste aflevering. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Volgens mij denkt Flight dat Erik het had over de aflevering op RTL4 gisteravond als nieuwste aflevering. :) Ja, dat dacht ik dus. In Amerika is het t/m aflevering 11 uitgezonden en in Nederland pas tot 8, gister dus 9. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Als ze het hier hebben over nieuwe afleveringen dan hebben ze het over de nieuwste aflevering in Amerika, volgens mij volgt niemand Amerikaanse series hier via RTL/SBS. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Als ze het hier hebben over nieuwe afleveringen dan hebben ze het over de nieuwste aflevering in Amerika, volgens mij volgt niemand Amerikaanse series hier via RTL/SBS. :) Maar ik zeg juist tegen hem dat op IMDB staat dat ook in Amerika pas tot en met 8 is uitgezonden van seizoen 2 en 1 februari kwam ook daar pas aflevering 9. Dus waar hij in hemelsnaam vandaan haalt dat episode 11 van seizoen 2 al is uitgezonden is mij een raadsel..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Episode 10 komt op 5 februari uit in Amerika, laatste paar episodes niet meer op zondag (USA) maar donderdag (USA). Mijn internet verteld me hetzelfde als die van jou, dus verder weet ik het niet ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Maar ik zeg juist tegen hem dat op IMDB staat dat ook in Amerika pas tot en met 8 is uitgezonden van seizoen 2 en 1 februari kwam ook daar pas aflevering 9. Dus waar hij in hemelsnaam vandaan haalt dat episode 11 van seizoen 2 al is uitgezonden is mij een raadsel..... Episode 10 komt op 5 februari uit in Amerika, laatste paar episodes niet meer op zondag (USA) maar donderdag (USA). Mijn internet verteld me hetzelfde als die van jou, dus verder weet ik het niet ;) Nee laat maar, jullie hebben gelijk. Gister toen ik RTL4 aanzette was het de episode met "The Front". Dat was dus episode 5, daarom dacht ik dat ik voorliep maar goed huhu. Wel raar dat RTL dan aflevering 5 uitzendt terwijl episode 9 uitgezonden moest worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Nee laat maar, jullie hebben gelijk. Gister toen ik RTL4 aanzette was het de episode met "The Front". Dat was dus episode 5, daarom dacht ik dat ik voorliep maar goed huhu. Wel raar dat RTL dan aflevering 5 uitzendt terwijl episode 9 uitgezonden moest worden. Dat klopt wel gewoon volgens mij hoor op RTL. Ze zijn hier in Nederland niet gelijktijdig begonnen met Amerika hè. De eerste 8 episodes had ik in ieder geval al gezien toen ze hier in Nederland pas begonnen met episode 1. Dus E09 is nu uit in Amerika, maar zal pas over een paar weken hier op de buis verschijnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Dat klopt wel gewoon volgens mij hoor op RTL. Ze zijn hier in Nederland niet gelijktijdig begonnen met Amerika hè. De eerste 8 episodes had ik in ieder geval al gezien toen ze hier in Nederland pas begonnen met episode 1. Dus E09 is nu uit in Amerika, maar zal pas over een paar weken hier op de buis verschijnen. Klopt volledig inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Holly shit aflevering 9 :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Die badguy, heldige acteur _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 3 februari 2015 Share Geplaatst 3 februari 2015 Die badguy, heldige acteur _O_ Klopt, maar holly shit, nu weten we ongeveer wat er op dat ding staat en waarom Red het niet wilt vrijgeven :D:D:D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten