Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Nu ook weer twee nieuwe wide-receivers erbij in Jalen Saunders en Shaq Evans, had hier eigenlijk wel Martavis Bryant verwacht met een van de picks. Gaat nu naar de Steelers trouwens.

Prima inderdaad. Volgens mij is die Bryant een beetje een Stephen Hill type, zieke measurables maar verder heel rauw. Saunders en Evans zijn wat meer polished, vooral Saunders. Jets hebben nu nog 7 picks vandaag. OLB, MLB, OG, QB, blocking TE graag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ricky Tjong-a-tjoe heeft getekend voor de Chargers.

En Geraldo Boldewijn bij de Falcons.

Zullen allebei het waarschijnlijk niet redden maar toch leuk twee Nederlanders die een kans krijgen.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat er wel aan te komen nu dat Fox een deel van de wedstrijden ook uitzendt, dat wordt maar 100 dollar neerleggen om in iedergeval de regular season games van de Chargers te kunnen zien. Chargers hebben nu trouwens oud Chiefs CB Brandon Flowers voor een jaar aangetrokken, paste vorig jaar niet in het scheme van de Chiefs maar toch de Pro Bowl gehaald dat seizoen. Deze signing kan hopelijk onze secondary weer een stukje sterker maken, broodnodig in een divisie met Manning.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net maar een Gamepass-abbo afgesloten voor het komende seizoen, gelukkig met een kortingscode nog 15% van die 130 dollar kunnen afkrijgen. Play-offs laat ik dan wel afhangen van de prestaties van de Chargers, zeker omdat de meeste wedstrijden dan toch pas 's-nachts beginnen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb net maar een Gamepass-abbo afgesloten voor het komende seizoen, gelukkig met een kortingscode nog 15% van die 130 dollar kunnen afkrijgen. Play-offs laat ik dan wel afhangen van de prestaties van de Chargers, zeker omdat de meeste wedstrijden dan toch pas 's-nachts beginnen.

Vind je het geld echt waard? Ik doe het liever met een streampje dan en de wedstrijden op Fox

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vind je het geld echt waard? Ik doe het liever met een streampje dan en de wedstrijden op Fox

Ik heb sowieso geen abonnement op Fox en ik ben liever niet afhankelijk van het vinden van een goede stream. Daarnaast vind ik pak 'em beet vijf euro per Chargers-wedstrijd niet zo heel gek en dan kijk ik meestal ook nog de primetime wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En Redzone. :<

Zeker, maar daar kijk ik alleen naar als de Chargers niet om zeven uur moeten spelen. Het is wel echt ideaal om de spelers van je fantasy teams te volgen en kijk nu naar A Football Life aflevering van LaDanian Tomlinson, vet hoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Preseason is tot nu toe echt dramatisch voor de Niners maar als je kijkt hoeveel spelers er ontbreken en met name wie er nog niet gespeeld hebben heb ik er wel vertrouwen in dat het zodra het seizoen begint goed gaat komen.

Hyde is echt een van de weinige die me tot nu toe positief opvalt en lijkt echt een prima opvolger van Gore te gaan worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Preseason hecht ik altijd weinig waarde aan, kijk er ook bijna nooit naar aangezien alle teams maar met een halve basisteam spelen of iedereen speelt maar 1 of 2 quaters. Het is wel leuk om de rookies aan het werk te zien al zullen ze het in het regular season wel moeilijker krijgen.

Klopt maar het is tot nu toe echt complete rotzooi wat de Niners hebben laten zien. Maar de blessures spelen er gewoon een grote rol in want zeker de D heeft nog geen 1 keer met alle starters gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Brian Hoyer start dit jaar als QB van de Browns, deed het de paar wedstrijden die hij vorig jaar heeft gespeeld best aardig. Zal ook wel een enorme druk op staan nu dat hij Johnny Football nog achter hem heeft.

Voor de mensen die nog niet zoveel ervaring hebben met een Fantasy Draft is dit wel een handig artikel om aan te houden: http://www.nfl.com/fantasyfootball/story/0ap1000000373849/article/the-perfect-roundbyround-fantasy-draft-strategy?campaign=Ext_Email_1st10_20140821&cvosrc=Ext_Email.Epsilon.1st10_20140821

bewerkt door Tijn
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Voor de mensen die nog niet zoveel ervaring hebben met een Fantasy Draft ...

Stom is dat, ik vind American Football echt waardeloos om te kijken, maar ik heb intussen wel 7 pagina's gebookmarkt met Fantasy Draft tips :mrgy:

Dat wil ik dan ook wel goed doen, zeg maar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga straks denk ik Chargers @ 49ers live kijken, heel benieuwd naar 't nieuwe stadion daar in San Francisco en vooral hoe de 1st string defense het deze keer houdt tegen een mobiele quarterback. Russell Wilson en Terrell Pryor hadden een makkie vorige week ondanks de druk die werd gecreëerd, al was de tackling wel erg sloppy.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ga straks denk ik Chargers @ 49ers live kijken, heel benieuwd naar 't nieuwe stadion daar in San Francisco en vooral hoe de 1st string defense het deze keer houdt tegen een mobiele quarterback. Russell Wilson en Terrell Pryor hadden een makkie vorige week ondanks de druk die werd gecreëerd, al was de tackling wel erg sloppy.

Ben benieuwd hoe het veld het gaat houden:P

Hebben ze deze week ergens vervangen. Kaep in preseason is een pocket passer dus verwacht niet te veel scrambles van hem. Hoop dat Gabbert eindelijk eens iets laat zien maar heb er een hard hoofd in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Tegen Blaine Gabbert moet onze defense het nog kunnen bolwerken, al heeft hij nu wel meer wapens dan bij de Jaguars. Lees nu net op Twitter dat Sam Bradford voor de rest van het seizoen geblesseerd is, hebben dus na dit jaar eindelijk een goede QB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Oh absoluut en de Niners kennende krijgt Kaep 1 of mss 2 quarters en daarna mag Blaine weer. Hopelijk kan hij zijn throws wat lager krijgen want op zich heeft hij het denk ik in zich om een prima QB te zijn/worden.

Bradford ACL weer geloof ik. Die man kan gewoon niet fit blijven al hebben ze de misschien wel beste back-up in de league.

Link naar opmerking
Deel via andere websites