Dost Geplaatst 13 februari 2015 Share Geplaatst 13 februari 2015 Heb zojuist de documentaire "Brian and the Boz" gezien. Genieten ook hoor. Die van Bo Jackson is ook al binnen, ga ik morgen voor denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 15 februari 2015 Share Geplaatst 15 februari 2015 :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik lees wat op twitter over 'Franchise Tag'. Wat houdt dat iN? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 2 maart 2015 Share Geplaatst 2 maart 2015 Ik lees wat op twitter over 'Franchise Tag'. Wat houdt dat iN? Elk team kan ieder jaar voor een speler de franchise tag gebruiken, wat inhoudt dat een speler van wie het contract afloopt nog een jaar bij het team blijft als aan bepaalde voorwaarden wordt voldaan. Voor de spelers is het over het algemeen niet aantrekkelijk, doordat ze dan maar een jaar zeker zijn van een goed salaris in plaats van meerdere jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Shady naar de Bills in ruil voor Kiko Alonso, Chip wilt van de Eagles een kopie van zijn Oregon Ducks maken met al die oud-spelers :cab: De Jets hebben nu voor de wide-receiver Brandon Marshall getrade en Percy Harvin laten gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Brandon Marshall voor een 5th rounder, Harris re-signed, ruim 40m capspace over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 6 maart 2015 Share Geplaatst 6 maart 2015 Ja echt heel bizar die trade van Marshall naar de Jets, wie gaat die bal naar hem gooien? :cab: Maar als de Jets het goed doen kunnen ze voor aankomend jaar wel een leuk team maken. Receiving corps met Percy, Decker en Marshall klinkt al als 1 van de betere. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Ja echt heel bizar die trade van Marshall naar de Jets, wie gaat die bal naar hem gooien? :cab: Maar als de Jets het goed doen kunnen ze voor aankomend jaar wel een leuk team maken. Receiving corps met Percy, Decker en Marshall klinkt al als 1 van de betere. Ik denk en hoop dat Geno aankomend seizoen gewoon start. Buiten Winston zijn de QBs in de draft niet best. Mariota is net zo'n project QB als Geno was/is. In FA zijn je opties Locker/Hoyer/Moore, geen haar beter dan Geno. Geno werd vorig seizoen terecht gebenched maar uiteindelijk het jaar toch positief afgesloten en ik ben er wel van overtuigd dat ie stappen heeft gemaakt. Bovendien begonnen de Jets vorig jaar met alleen Decker en Kerley als bewezen WRs en daarbij had Decker ook nog hamstring problemen. Op het einde van het seizoen, toen Decker 100% fit was en Harvin erbij kwam ging het toch een stuk beter lopen. Harvin zal wel gecut worden vrees ik maar met Decker - Kerley - Amaro - Marshall heb je toch een paar leuke wapens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Jaa dat is zeker waar inderdaad, als ze Vick niet als back-up hadden dan had hij waarschijnlijk gewoon het hele seizoen gespeeld en hij eindigde inderdaad wel goed. Nu alleen hopen dat de RB's het veld opgooien voor Geno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 7 maart 2015 Share Geplaatst 7 maart 2015 Denk dat de Jets wel voor Mariota gaan als de Titans voor een defensieve speler gaan met de #2 pick. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 8 maart 2015 Share Geplaatst 8 maart 2015 (bewerkt) Suh naar alle waarschijnlijk naar de Dolphins, kan in zes jaar tijd maximaal 114 miljoen dollar gaan verdienen. Brandon Flowers blijft bij de Chargers, erg blij mee met een fitte Verrett en Flowers als de twee startende CB's. 8 maart 2015 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Patrick Willis heeft zijn laatste NFL wedstrijd gespeeld iig voorlopig. Heeft besloten om met pensioen te gaan. Vorig jaar zou ik zeggen een enorm verlies maar met Borland is het gat iets kleiner en persoonlijk acht ik Bowman beter dan Willis. Grootste verlies zal denk met name zijn aanwezigheid in de kleedkamer zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Damn, Jimmy Graham naar de Seahawks voor Max Unger een 1st round draft pick :cab: Heeft Wilson eindelijk een elite receiver om naar te gooien volgend seizoen, scary. Edit: nu ook Ngata naar de Lions om Suh te vervangen en een Foles voor Bradford trade. 10 maart 2015 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Shit gaat LOCO Also: Adam Schefter Sense out of New England is that Darrelle Revis is likely to be a Jet, per sources. NE still will make final push. Not over yet. edit Buster Skrine is een Jet :agree: 10 maart 2015 bewerkt door RikH 013 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Damn, wat gebeurt er allemaal :cab:? Waarom zou je Graham of Ngata traden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 (bewerkt) Damn, wat gebeurt er allemaal :cab:? Waarom zou je Graham of Ngata traden? Gerucht gaat dat de Saints willen rebuilden, zouden ook erg geïnteresseerd in Winston zijn. Ngata is oud, verdiend ontzettend veel en is vorig jaar gepakt omdat hij doping heeft gebruikt, dan weet ik het ook wel als Ravens. Edit: Jake Locker stopt met Football vanwege blessures en Mercedes Lewis krijgt de ondankbare taak om Graham op te volgen in Nola. 10 maart 2015 bewerkt door Tijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 10 maart 2015 Share Geplaatst 10 maart 2015 Aardig gekke off season tot nu toe. Suh -> Dolphins Ngata -> Lions Bradford -> Eagles Foles -> Rams Torrey Smith -> Niners Julius Thomas -> Jags (bijna 10 miljoen) Reggie Bush waarschijnlijk naar de Patriots als opvolger van Vereen die naar de Giants is gegaan Gore -> Colts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Revis is coming home :< :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Man man :cab: waarom gaat die kerel nou terug naar een team dat hem dumpte Maargoed, als ie liever daar speelt dan op een plek waar die kan winnen, hij doet maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RikH 013 Geplaatst 11 maart 2015 Share Geplaatst 11 maart 2015 Man man :cab: waarom gaat die kerel nou terug naar een team dat hem dumpte Maargoed, als ie liever daar speelt dan op een plek waar die kan winnen, hij doet maar. Dumpte wat? :r:r:r:r Jets hadden geen andere optie toen vanwege de salary cap situatie. En Revis is een notorious money grabber dus dit was voor hem gewoon ook de beste optie. Patriots hadden dit nooit kunnen betalen, alleen als ze McCourty niet hadden re-signed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 49ers LB Chris Borland heeft na een seizoen in de NFL besloten om zijn carrière te beëindiging vanwege de gezondheidsrisico's van American Football, knap dat je met zo'n toekomst deze beslissing wilt nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 49ers LB Chris Borland heeft na een seizoen in de NFL besloten om zijn carrière te beëindiging vanwege de gezondheidsrisico's van American Football, knap dat je met zo'n toekomst deze beslissing wilt nemen. Aardig gek inderdaad, meeste tackles in 2014 nog wel. Willis is ook al weg bij de Niners, wordt nog een moeilijk voor ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tijn Geplaatst 17 maart 2015 Share Geplaatst 17 maart 2015 Stevie Johnson gaat bij de Chargers Eddie Royal opvolgen als slot receiver, goede hoop dat hij bij ons weer zijn vorm van bij Buffalo kan terugvinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 18 maart 2015 Share Geplaatst 18 maart 2015 Was vorig jaar ook zeker niet slecht. Zou zeggen dat hij het beter deed dan Crabtree maar was simpelweg te duur met zijn 6 mil. Zeker omdat het niet gegarandeerd was en dus gewoon geen dead money meebracht. Verder zou je een week geleden gezegd hebben dat we een ILB nodig hebben had ik je voor gek verklaard maar met Willis en Borland nu beide weg verwacht ik zeker wel een draft pick voor een ILB. WIlhoite en Bowman zullen denk ik de starters zijn aan het begin van het seizoen wat nog steeds een van de beste duo's in de league is maar is zeker een flinke aderlating. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 19 maart 2015 Share Geplaatst 19 maart 2015 Hebben we ook niet een goede RB en WR nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten