Spring naar bijdragen

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Wanneer begint het seizoen? En is het een beetje oke te volgen op http://www.nfl.com?

Verder nog 2 vragen:

Hoe laat zijn de wedstrijden in Nederland ? (zondag op maandag nacht toch? Gaat vooral om 49ers en Raiders)

Hoe lang duurt een wedstrijd?

Oftewel is het mogelijk om een wedstrijd te kijken, zonder maandag naar de tering te zijN?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wanneer begint het seizoen? En is het een beetje oke te volgen op http://www.nfl.com?

Verder nog 2 vragen:

Hoe laat zijn de wedstrijden in Nederland ? (zondag op maandag nacht toch? Gaat vooral om 49ers en Raiders)

Hoe lang duurt een wedstrijd?

Oftewel is het mogelijk om een wedstrijd te kijken, zonder maandag naar de tering te zijN?

Seizoen begint 4 september.

De wedstrijden zijn over het algemeen zondag om 7 uur of 10 uur/half 10 onze tijd. Wel elke week ook 1 op donderdag zondag en maandagnacht(2 uur ong geloof ik)

Wedstrijd duurt wisselend maar ga uit van een goede 2,5 tot 3 uur.

Voor het kijken heb je of de gamepass van NFL.com wat iets van 150 euro kost of via andere kanalen op het internet en zijn vaak de volgende dag ook voldoende te vinden.

Schema staat op nfl.com

Dus wedstrijden kijken is zeker mogelijk zeker de 1 PM wedstrijden die bij ons om 7 uur worden uitgezonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanwaar die liefde voor de 49'ers en de Raiders als je nog niet echt bekend ben met NFL?

Ik heb familie wonen vlakbij San Francisco. Ik meen dat zij voor de Raiders zijn, maar vind zelf San Francisco ook tof, dus ook de 49'ers erbij. Wel zo leuk het zelfde team te supporten. Bij deze 2 is ook de kans het grootst er ooit eens heen te gaan.

Zijn het eigenlijk een beetje goede clubs?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb familie wonen vlakbij San Francisco. Ik meen dat zij voor de Raiders zijn, maar vind zelf San Francisco ook tof, dus ook de 49'ers erbij. Wel zo leuk het zelfde team te supporten. Bij deze 2 is ook de kans het grootst er ooit eens heen te gaan.

Zijn het eigenlijk een beetje goede clubs?

49'ers wel, zijn de laatste jaren één van de favorieten en hebben vorig jaar in de superbowl gestaan. Raiders zijn al jaren één van de slechtste teams en er wordt dit jaar een dramatisch jaar verwacht omdat hun team slecht is en ze het zwaarste schema van de NFL hebben.

Dus ik zou lekker de 49'ers supporten, leuk team om te kijken en ze hebben sindskort een nieuw stadion.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

De Nederlander van de Chargers is helaas geblesseerd geraakt, had best een plekje in onze practice squad kunnen krijgen. Maar [MENTION=972]Dost[/MENTION]; ik zou ver weg blijven van de Raiders, het grootste ghetto-team van de hele NFL en is al jaren het toonbeeld van mismanagement.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Josh Gordon is voor het gehele seizoen geschorst, hebben dus helemaal geen wide-receivers meer over daar bij de Browns. Hadden gewoon Watkins moeten draften afgelopen jaar, zal nu weer niet veel worden dit jaar.

Dat is die balkon-jumper, toch? Wat een trieste sukkel trouwens ;e

Ik volg SB Nation via Facebook, is dat een beetje een goeie site?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

College seizoen is vannacht ook weer begonnen hoor :<

Gelijk een topper met #21 Texas A&M op bezoek bij #9 South Carolina. A&M voor 't eerst zonder Manziel maar wel 52-28 gewonnen :| Hun nieuwe jonge QB, ene Kenny Hill, was 44-60 voor 511 yds

Een paar mooie matchups zaterdag zijn Florida State-Oklahoma State, Alabama-West Virginia, Clemson-Georgia en LSU-Wisconsin. De preseason Top 10 ziet er zo uit:

1. Florida State (titelverdediger)

2. Alabama

3. Oregon

4. Oklahoma

5. Ohio State

6. Auburn

7. UCLA

8. Michigan State

9. South Carolina

10. Baylor

En dit seizoen krijgen we dus voor het eerst de playoff met 4 teams die gaan strijden voor de national championship. De halve finales daarvan zijn op 1 januari, de finale op 12 januari.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cut day weer voorbij. Paar opvallende dingen:

- WR Stephen Hill, 2012 2nd round pick, gecut door de Jets. Mag lekker ergens anders gaan chest catchen.

- Michael Sam gecut door de Rams

- Champ Bailey gecut door de Saints

- Geraldo Boldewijn gecut door de Falcons

Zonde van Boldewijn, maar hij was blessa dus ze konden niet anders. Green-Ellis gister ook al gecut door de Bengals, opzich terecht aangezien hij waarschijnlijk een tijdelijke optie voor hun was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=204]Tijn[/MENTION];

Doe jij ook mee met die Sportamerika fantasy, of zijn er meer mensen die Tijn heten en NFL kijken in Nederland. ;c

EDIT: Oeps dubbel.

Ik doe wel mee aan een Sport Amerika fantasy league, maar daar is de draft nog niet eens geweest dus heb niet echt de hoop dat die nog doorgaat. Maar die Cowboys defense is zo ontzettend slecht, met die blessure van Lawrence zie ik Michael Sam nog vrij snel in het seizoen daar zijn debuut maken. Gun het hem absoluut, maar weet niet of het de ideale omgeving voor hem is.

Ik denk dat de Super Bowl dit jaar wordt gespeeld tussen de volgende teams: Seahawks, Saints, Packers, Bronco's en Patriots. De Colts kunnen mij nog steeds niet overtuigen en spelen in de meest zwakke divisie in de NFL.

Link naar opmerking
Deel via andere websites