Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

NFL

Mvdv

Aanbevolen berichten

Nog een kleine twaalf uur te gaan voordat het gaat beginnen.

Hoop voor de Niners op Fuller of Dennard zou wel betekenen dat we moeten traden. Mochten we niet kunnen traden dan heb ik liever een receiver of Demarcus Lawrence. Voor de latere rondes zou ik graag Pierre Desir zien als corner.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Denk dat ik vanavond ook ga kijken naar de draft, zou wel mooi zijn als Clowney naar de Dirty Birds gaat, maar als hij zou blijven bij de Texans heb je daar JJ Swat, Cushing en Clowney. :<

Ben ook wel benieuwd waar Manziel terecht komt, aangezien de voorspellingen heel verschillend zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Cleveland denk ik, of de Jerry moet weer gek gaan doen en Manziel draften om Romo te vervangen. Ga het denk ik niet live kijken, gok dat het voor de Chargers met de #25 Nix, Dennard/Gilbert of een wide-receiver ter aanvulling van Keenan Allen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, dit had echt niemand verwacht volgens mij. Jaguars picken Black Bortles, dus geen Manziel of Bridgewater als eerste QB.

Haha Sammy Watkins doet even een selfie met de presentator nadat hij geselecteerd is. :mrgy:

bewerkt door Chris.tiaan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha, dit had echt niemand verwacht volgens mij. Jaguars picken Black Bortles, dus geen Manziel of Bridgewater als eerste QB.

Haha Sammy Watkins doet even een selfie met de presentator nadat hij geselecteerd is. :mrgy:

Is de baas van de NFL he die man.

Tot nu toe weinig echt verrassende dingen gebeurd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Chargers hebben hopelijk met Jason Verrett de hele nodige hulp kunnen vinden voor onze erbarmelijke secondary. Beter kan Telesco dit jaar weer omhoog draften om zo Lee of Nix te pakken te krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ben voor de 19e pick afgehaakt maar de rest opgenomen dus vandaag nog ff gekeken. Vanavond vanaf 1 uur gaan ze verder met de tweede en derde ronde.

Jimmie Ward weet niet echt wat ik er van vind. Beetje een reach en blijf erbij dat we beter hadden rukken traden voor bijv. Dennard of terug traden voor Ward. Hij zal denk eerste jaar als slot corner spelen om daarna samen met Reid het safety-duo te gaan vormen denk ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Calvin Pryor dus. Dikke need, goeie speler, goeie pick. Nu in de 2nd omhoog traden voor Armaro of Marquise Lee hoor :< Wel genakt dat die schijtBills nu Sammy Watkins hebben ;e

Bills hebben wel een stevige prijs betaald om vijf plekken omhoog te gaan, die First rounder van volgend jaar zie ik zo weer een hoge pick worden met EJ Manuel als QB.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bills hebben wel een stevige prijs betaald om vijf plekken omhoog te gaan, die First rounder van volgend jaar zie ik zo weer een hoge pick worden met EJ Manuel als QB.

Klopt helemaal ja.

Stevie Johnson voor een conditional 4th round pick naar de 49ers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar de eerste ronde vrij voorspelbaar was voor het grootste deel is dag twee tot nu toe echt vol met bijzondere picks.

Niners paar trades waarmee we in feite plek terug gaan voor een seventh rounder en Stevie Johnson dus dat is wel nice. Daarna nog een keer getrade met Jaguars weet niet precies wat we daarmee kregen.

Carlos Hyde: had liever een andere positie gezien maar is wel een RB die echt past in onze offense dus kan er mee leven.

Marcus Martin: jammer genoeg was Richburg al vrij vroeg weg maar Martin is een goede aanwinst. Kan de strijd aangaan met Kilgore en de beste zal starten dit jaar als Center.

Chris Borland: prima linebacker maar met Willis en Bowman hebben we al twee absolute beesten. Zal denk mogen gaan strijden met Wilhoite wie het seizoen begint naast Willis maar had hier toch veel liever een corner of receiver gezien.

bewerkt door Jeroen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Linebacker Jeremiah Attaochu en Guard Chris Watt voor de Chargers in rondes twee en drie. Zie het talent van de eerste absoluut en zal op termijn Jarret Johnson moeten vervangen. Denk alleen wel dat hij er ook nog zou zijn geweest met onze eigen draft pick, zonde dus weer van de foutje rounder waar nog wel wat leuks mee had kunnen worden gedraft (Jackson Jeffcoat, Cyril Richardson). Chris Watt ken ik niet zo goed, maar hij zal vast beter zijn dan Jeremy fucking Clary waardoor we misschien eindelijk van die jongen kunnen afraken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Waar de eerste ronde vrij voorspelbaar was voor het grootste deel is dag twee tot nu toe echt vol met bijzondere picks.

Niners paar trades waarmee we in feite plek terug gaan voor een seventh rounder en Stevie Johnson dus dat is wel nice. Daarna nog een keer getrade met Jaguars weet niet precies wat we daarmee kregen.

Carlos Hyde: had liever een andere positie gezien maar is wel een RB die echt past in onze offense dus kan er mee leven.

Marcus Martin: jammer genoeg was Richburg al vrij vroeg weg maar Martin is een goede aanwinst. Kan de strijd aangaan met Kilgore en de beste zal starten dit jaar als Center.

Chris Borland: prima linebacker maar met Willis en Bowman hebben we al twee absolute beesten. Zal denk mogen gaan strijden met Wilhoite wie het seizoen begint naast Willis maar had hier toch veel liever een corner of receiver gezien.

Uiteindelijk ook nog OT/OG Brandon Thomas die paar weken geleden zijn ACL scheurde bij een work-out voor de Saints gekozen. Zal de Carradine/Lattimore route volgen en dit jaar op de IR worden geplaatst gok ik zo. Zullen trouwens nog wel meer picks als deze zijn voor de Niners want hebben nog zeven picks geloof ik.

Link naar opmerking
Deel via andere websites