Miz Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Episodes is een Brits-Amerikaanse serie van David Crane (bekend van Friends) met Tamsin Greig, Matt Leblanc en Stephen Mangan. De serie loopt nu twee seizoenen en won al een Golden Globe voor de beste acteur in de vorm van Matt Leblanc. Zelf zit ik nog maar aan aflevering drie van het eerste seizoen, maar ik ben nu al helemaal overtuigd. Dit is écht goud. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 Episodes is een Brits-Amerikaanse serie van David Crane (bekend van Friends) met Tamsin Greig, Matt Leblanc en Stephen Mangan. De serie loopt nu twee seizoenen en won al een Golden Globe voor de beste acteur in de vorm van Matt Leblanc. Zelf zit ik nog maar aan aflevering drie van het eerste seizoen, maar ik ben nu al helemaal overtuigd. Dit is écht goud. _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maldini Geplaatst 16 augustus 2013 Share Geplaatst 16 augustus 2013 Speelt hij echt als Joey of een andere rol? Als het eerst het geval is gooi ik meteen de download aan. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 16 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 16 augustus 2013 Hij speelt zichzelf, dus als Matt Leblanc. Er zijn wel enkele verwijzingen naar Friends en Joey. Maar hij blijft grappig, al is het op een andere manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 17 augustus 2013 Share Geplaatst 17 augustus 2013 Ik heb seizoen 1 uitgekeken, maar het kon mij niet echt bekoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 18 augustus 2013 Share Geplaatst 18 augustus 2013 waar gaat het over? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Miz Geplaatst 18 augustus 2013 Auteur Share Geplaatst 18 augustus 2013 Over het wel en wee bij het maken van een tv-serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten