Nom de Guerre Geplaatst 11 september 2014 Share Geplaatst 11 september 2014 Er worden ook maar 7000 mensen verwacht. Na de veldslag tegen MVV van vorig jaar en de hierboven genoemde maatregelen, is het niet echt aantrekkelijk om te gaan. Je weet dat die veldslag vrij eenzijdig is geweest? Vooral politie die chargeerde op supporters die uit de gezinsvakken kwamen, de boys van Noord zaten nog in het vak. Het was vooral een schandalig politieoptreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Je weet dat die veldslag vrij eenzijdig is geweest? Vooral politie die chargeerde op supporters die uit de gezinsvakken kwamen, de boys van Noord zaten nog in het vak. Het was vooral een schandalig politieoptreden. Ja, dat weet ik, vandaar ook dat er maar 7000 man komen. Plus geen verkoop aan mensen uit Heerlen, Kerkrade etc. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 De politiek maakt de derby's kapot zo... Vorig jaar speelden we vaker derby's op maandagavond :cab: Dan komt dus echt geen hond... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 12 september 2014 Share Geplaatst 12 september 2014 Als je echt wil, kan ik eens rondvragen of iemand in m'n vriendenkring niet gaat en/of kaarten over heeft. Nee, dankjewel. Ik blijf morgen maar lekker thuis. Ouderwets L1 luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 13 september 2014 Share Geplaatst 13 september 2014 Derbyday. Jammer dat ik niet mee kan gaan, maar ik had anders sowieso Sonic Festival boven de derby verkozen. Helaas moet ik werken :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Goede overwinning! Had ruimer moeten zijn, maar de 3 ptn zijn weer binnen:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 14 september 2014 Share Geplaatst 14 september 2014 Eerste goal leek me buitenspel van de man die de voorzet gaf, maar soit. Fortuna heeft te weinig laten zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 Derbyday. Jammer dat ik niet mee kan gaan, maar ik had anders sowieso Sonic Festival boven de derby verkozen. Helaas moet ik werken :( ;e [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; Heb net samenvatting gezien, maar had het idee dat jullie linksachter bleef hangen en Demouge daardoor geen buitenspel stond. Maar kan het uiteraard mis hebben, lastig om te zien. Ben een beetje geschrokken van het niveau van Fortuna, tweede helft had eigenlijk een formaliteit moeten zijn. Verder genoten van de derby, geweldig om mee te maken. Jammer van die Genkies aan jullie kant die duidelijk niet voor het voetbal waren gekomen. Mooi om te zien dat jullie stadion eindelijk eens wordt aangekleed van de buitenkant, geeft direct wat meer uitstraling. Tenslotte erg trots op het gedrag van de Roda supporters, zeker aangaande Fernando Ricksen die zichtbaar geëmotioneerd was door de support vanuit het gastenvak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Viva La Vida Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 ;e ... Soms moet je je vrienden boven het futebol verkiezen ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 15 september 2014 Share Geplaatst 15 september 2014 ;e [MENTION=19989]Nom de Guerre[/MENTION]; Heb net samenvatting gezien, maar had het idee dat jullie linksachter bleef hangen en Demouge daardoor geen buitenspel stond. Maar kan het uiteraard mis hebben, lastig om te zien. Ben een beetje geschrokken van het niveau van Fortuna, tweede helft had eigenlijk een formaliteit moeten zijn. Verder genoten van de derby, geweldig om mee te maken. Jammer van die Genkies aan jullie kant die duidelijk niet voor het voetbal waren gekomen. Mooi om te zien dat jullie stadion eindelijk eens wordt aangekleed van de buitenkant, geeft direct wat meer uitstraling. Tenslotte erg trots op het gedrag van de Roda supporters, zeker aangaande Fernando Ricksen die zichtbaar geëmotioneerd was door de support vanuit het gastenvak. Ja, dat van die Genkies was jammer. Verder is het netjes verlopen. Ach, we hebben zelf niks laten zien, dus ik kan niet klagen. Een kans voor Waalkens en dat was het dan wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Pfoeh. Wat was dat slecht zeg. MAAR de drie punten zijn weer binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 20 september 2014 Share Geplaatst 20 september 2014 Was inderdaad niet best, maar alleen de punten tellen. Goede invalbeurt van Faik, volgende week mag ie van mij starten. En dan ook Dijkhuizen weer terug, waardoor Rutjes weer naar het middenveld. Paulissen en van Hyfte mogen dan van mij bank op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 23 september 2014 Share Geplaatst 23 september 2014 (bewerkt) Heerlijk avondje bekervoetbal! Dik verdiende zege, en des te mooier dat er met Cicilia en Paulissen twee jongens uit de eigen jeugd op het scorebord staan :< KNVB meet wel weer lekker met twee maten; schandalige overtreding op Dijkhuizen slechts bestraft met geel, waar Henk zelf 4 wedstrijden schorsing voor kreeg. 23 september 2014 bewerkt door Le Saux Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Heerlijk avondje bekervoetbal! Dik verdiende zege, en des te mooier dat er met Cicilia en Paulissen twee jongens uit de eigen jeugd op het scorebord staan :< KNVB meet wel weer lekker met twee maten; schandalige overtreding op Dijkhuizen slechts bestraft met geel, waar Henk zelf 4 wedstrijden schorsing voor kreeg. Ik stond op West en je hebt gelijk, het was volkomen verdiend. Het enige wat ik niet snapte was de boosheid van de Rodafans bij de gele kaart voor Roda, waarbij de Roon op het middenveld doormidden gezaagd werd. Dat was dat opstootje met Trost en de 4e man. Dat was toch overduidelijk een gele kaart waard. Gelukkig was ik met 20 minuutjes fietsen thuis. Je zal maar terug naar Friesland moeten. edit: 9200 fans, dat was wel wat overdreven leek me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Ik stond op West en je hebt gelijk, het was volkomen verdiend. Het enige wat ik niet snapte was de boosheid van de Rodafans bij de gele kaart voor Roda, waarbij de Roon op het middenveld doormidden gezaagd werd. Dat was dat opstootje met Trost en de 4e man. Dat was toch overduidelijk een gele kaart waard. Gelukkig was ik met 20 minuutjes fietsen thuis. Je zal maar terug naar Friesland moeten. edit: 9200 fans, dat was wel wat overdreven leek me. Het leek alsof van Sichem geel gaf op appél van de bank van Heerenveen, daar richtte zich in ieder geval de woede in ons vak op. Maar als je die overtreding gelijkwaardig bestraft als die van Raittala op Dijkhuizen, ben je niet goed bij je hoofd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Nee, dat was zeker rood voor Raitala, hij was veel te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 24 september 2014 Share Geplaatst 24 september 2014 Heerlijk bekeravondje, wat een sfeer! Bij vlagen heel goed voetbal gezien en misschien is onze selectie wel beter dan we denken! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 Faik na vandaag basisplaats en een contact geven voor een paar jaar. Wat speelt die sterk! Zwaarbevochten, maar verdiende overwinning. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 27 september 2014 Share Geplaatst 27 september 2014 Jullie pakken wel erg vaak de punten in de slotfase heb ik het idee. Komt dat omdat het kwaliteitsverschil niet zo groot is of missen jullie zoveel kansen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Jullie pakken wel erg vaak de punten in de slotfase heb ik het idee. Komt dat omdat het kwaliteitsverschil niet zo groot is of missen jullie zoveel kansen? Volgens mij was gisteren pas de tweede keer anders? Gisteren aantal kansen gemist, waaronder een strafschop. Winnen wel bijna altijd met het kleinste verschil, dat klopt. Maar daar krijg je gelukkig evenveel punten voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Wel lullig van het doelsaldo, mocht NEC de resterende twee duels voor de periode ook winnen. Of Roda moet ineens met 7-0 winnen van Jong PSV (met de Jong/Guardado?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 28 september 2014 Share Geplaatst 28 september 2014 Volgens mij was gisteren pas de tweede keer anders? Gisteren aantal kansen gemist, waaronder een strafschop. Winnen wel bijna altijd met het kleinste verschil, dat klopt. Maar daar krijg je gelukkig evenveel punten voor. RKC en Telstar kan ik me herinneren. Kan er ook naast zitten hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RamonRJC Geplaatst 29 september 2014 Share Geplaatst 29 september 2014 Tegen RKC was in de blessuretijd, Telstar vrij laat en ook nu in Helmond. We winnen ze allemaal laat en nipt, maar wel verdiend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Le Saux Geplaatst 3 oktober 2014 Share Geplaatst 3 oktober 2014 Fuuuuuuuuuuuuuuuuu. Zat er natuurlijk wel eens aan te komen. Nu 17 dagen tot de volgende wedstrijd bij Jong Twente, hopelijk dan mét Anco Jansen die maandag z'n rentree maakt bij Jong Roda. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 4 oktober 2014 Share Geplaatst 4 oktober 2014 Onnodig voor zover ik het heb kunnen zien. Sowieso was het eerste half uur eenrichtingsverkeer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten