Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Divorce

ForzaUtreg

Aanbevolen berichten

Divorce.jpg

Divorce (werktitel Haarlemse mannen) is een Nederlandse dramaserie over het leven van drie – aanstaande – gescheiden mannen die samenwonen in één luxe villa. De serie, die zich afspeelt in Haarlem, is bedacht en ontwikkeld door Linda de Mol als de officieuze mannelijke tegenhanger van Gooische vrouwen. De serie wordt vanaf 16 december 2012 uitgezonden door RTL 4.

Hoofdrollen:

Jeroen Spitzenberger - Boudewijn

Chantal Janzen - Sophie

Waldemar Torenstra - Joris

Katja Herbers - Joyce

Dirk Zeelenberg - David

Carly Wijs - Tamar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Divorce.jpg

Divorce (werktitel Haarlemse mannen) is een Nederlandse dramaserie over het leven van drie – aanstaande – gescheiden mannen die samenwonen in één luxe villa. De serie, die zich afspeelt in Haarlem, is bedacht en ontwikkeld door Linda de Mol als de officieuze mannelijke tegenhanger van Gooische vrouwen. De serie wordt vanaf 16 december 2012 uitgezonden door RTL 4.

Hoofdrollen:

Jeroen Spitzenberger - Boudewijn

Chantal Janzen - Sophie

Waldemar Torenstra - Joris

Katja Herbers - Joyce

Dirk Zeelenberg - David

Carly Wijs - Tamar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meer mensen die dit volgen ? Echt hilarisch. Had ik niet verwacht ! Moest het zondag verplicht kijken bij een vriendin van me en deze week meteen alle 10 de afleveringen er even doorheen gejast. Heerlijk droge humor en de heren worden echt heerlijk als stereotypes door de ogen van de vrouw neer gezet :D Het kijken waard als je het mij vraagt !

Link naar opmerking
Deel via andere websites