Arsène Geplaatst 4 december 2012 Auteur Share Geplaatst 4 december 2012 Ik ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 9 december 2012 Share Geplaatst 9 december 2012 Was weer spannend Wouter. Ben nu wel benieuwd naar het gevolg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 9 december 2012 Auteur Share Geplaatst 9 december 2012 Ja zekers. Die dokter snor is wel een vuilak, maar aan de andere kant ook wel weer een baas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Ohja nu je het zegt, dat is dokter snor :r Is wel cool ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 december 2012 Auteur Share Geplaatst 10 december 2012 (bewerkt) Die [tekst] Ooms zal trouwens wel gewoon wraak op Carmen willen nemen dat ze daarom dood moet[/tekst]. Die Nathalie blijft leuk he, alleen wel heel toevallig dat [tekst]ze net in die club van Irwan terecht kwam[/tekst] ;e 11 december 2012 bewerkt door bril_idioot Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Ik kijk Penoza ook, leuke, goede serie :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Een verzameling beste acteurs die Nederland kent imo :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 10 december 2012 Auteur Share Geplaatst 10 december 2012 Ik vind Luther zo een baas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Volg 't ook. Ff op internet zoeken wie alle personages zijn want soms worden mensen genoemd en dan denk ik: over wie hebben ze het :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 10 december 2012 Share Geplaatst 10 december 2012 Echt een bazenserie inderdaad. Zeker voor Nederlandse begrippen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Wtf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Ja gvd :S Nare aflevering vandaag, wel spannend Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Het zal mij benieuwen waar dit op uit gaat draaien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Hmm gemist, wordt het nooit herhaald? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 16 december 2012 Share Geplaatst 16 december 2012 Nee deze kan je nooit terugkijken En ik ook Wouter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 december 2012 Auteur Share Geplaatst 16 december 2012 Jawel er is herhaling ik heb die van vorige week ook twee keer gezien. Dacht op dinsdagavond laat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Uitzending gemist ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 17 december 2012 Auteur Share Geplaatst 17 december 2012 Vanavond 23:10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 17 december 2012 Share Geplaatst 17 december 2012 Thanks! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 december 2012 Auteur Share Geplaatst 18 december 2012 Ben benieuwd [tekst]hoe die situatie met die rechercheur die voor Ooms werkt zich gaat ontwikkelen. In een andere serie zou hij wel die andere rechercheur vermoorden op een gegeven moment, maar ben benieuwd hoe het hier gaat[/tekst]. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 december 2012 Auteur Share Geplaatst 23 december 2012 Spanning is weer om te snijden :< Luther tegen die moes hehe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ja heerlijk, wat een eind van deze aflevering. Er zijn er nog 2 nu, ben benieuwd hoe dit gaat aflopen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 december 2012 Auteur Share Geplaatst 23 december 2012 Nog maar 2? :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 december 2012 Share Geplaatst 23 december 2012 Ja 8 afleveringen in totaal en in de eerste uitzending waren er meteen 2. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 23 december 2012 Auteur Share Geplaatst 23 december 2012 Wat een domper. Gelukkig wel weer Flikken Maastricht in februari. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten