Mangata Geplaatst 29 september 2013 Share Geplaatst 29 september 2013 Pa en ma blijken het een geweldig programma te vinden, dus ik ga vanavond lekker met een biertje en een tompouce meekijken. Kijken of het bevalt. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 september 2013 Auteur Share Geplaatst 29 september 2013 Wtf moet Nathalie met die gladjanus :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 6 oktober 2013 Share Geplaatst 6 oktober 2013 (bewerkt) Super spannend weer.[spoiler=.] En zielig voor Lucien :( 6 oktober 2013 bewerkt door KN Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 7 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 7 oktober 2013 (bewerkt) Ja gaaf hoor _O_ als Luther terug komt komt alles weer goed Wat denk je trouwens van die preview [MENTION=6359]KN[/MENTION];? John die met dat lijk in plastic loopt te sleuren :S Volgens mij is die Reina ook op plastic geknald? 8 oktober 2013 bewerkt door Arsène Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ik denk inderdaad dat het Reina is. Word weer spannend in ieder geval. Echt een goede NL'se serie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 8 oktober 2013 Share Geplaatst 8 oktober 2013 Ja heerlijk spannend weer. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ben benieuwd op basis van wat ze die [tekst]John[/tekst] nou oppakken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Nou is het opzich niet slim om een auto in de fik te zetten met daarnaast een net dichtgegooid gat waar je op kan zien dat de aarde er net opgeschept is.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Auto is ergens anders verbrand dan waar het lijk gegooid is volgens mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 oktober 2013 Share Geplaatst 14 oktober 2013 Ik denk om het feit dat die auto is gezien toen de jongens die jongen aanreden. Anders zou dat totaal overbodige televisie zijn geweest, aangezien het anders totaal niet meer te achterhalen zou zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 14 oktober 2013 Maar waarom zou dezelfde officier van justitie oid hem dan gaan verhoren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 oktober 2013 Share Geplaatst 20 oktober 2013 Zijn we er weer klaar voor? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 20 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 20 oktober 2013 Daar gaat Bortje zn kans :/ Verder wel weer spannend :< gaat nog wat worden tussen Berry en Luther verwacht ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daanpsv10 Geplaatst 25 oktober 2013 Share Geplaatst 25 oktober 2013 2 bazen Luther en Berry's haha .... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 oktober 2013 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2013 Eindelijk kunnen kijken [spoiler=.]Luther _O_ _O_ _O_ _O_ Maar jezus wat slecht dat ze zo weg lopen samen ;e en die schietpartij ook echt belachelijk slecht ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ilias. Geplaatst 2 november 2013 Share Geplaatst 2 november 2013 Ik ben in Amsterdam een acteur van Penoza tegengekomen, wel een chille gozer. Lucienne heeft ie in Penoza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Hahaha Berry _O_ Mijn god deze man zorgt ervoor dat Penoza nog even doorgaat :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 3 november 2013 Auteur Share Geplaatst 3 november 2013 Maar wat een n00b dat hij hem niet dood schiet. En lullig dat Carmen overal de schuld van krijgt :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 november 2013 Share Geplaatst 3 november 2013 Tsja, zij heeft het er zelf wel naar gemaakt he, lullig idd, maar ze had al uit de problemen kunnen zijn ;c Mja dat zou voor de kijkers weer zonde zijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Martijn Geplaatst 4 november 2013 Share Geplaatst 4 november 2013 Bizar dat Storm niet dood is ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Keispannend he. En wie zou bortje nou weer ontvoerd hebben? Volgens mij nog maar 2 afleveringen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 18 november 2013 Share Geplaatst 18 november 2013 Spoiler Wouter. ik moet nog kijken. Stom dat ik in dit topic kijk, ik weet het :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 18 november 2013 Auteur Share Geplaatst 18 november 2013 Dat is wel erg stom ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 november 2013 Share Geplaatst 24 november 2013 Keispannend he. En wie zou bortje nou weer ontvoerd hebben? Volgens mij nog maar 2 afleveringen. Die was dus niet ontvoerd :P Die heeft zich dus gewoon in elkaar laten timmeren door die ex van Laura :r Nog 1 aflevering volgende week toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 25 november 2013 Auteur Share Geplaatst 25 november 2013 Ja leek net zo :cab: Ik dacht nog 1 aflevering ja, ben benieuwd hoe ze dit zo snel gaan afronden :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten