Rossini' Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Tuurlijk waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Je verkoopt heel veel spelers en een beetje goeie Nederlander is duurder dan de spelers die je verkoopt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Net tweede seizoen begonnen met West Bromwich. Eerste seizoen tweede geëindigd net achter Fulham. Ik speel dit seizoen Champions League dus in een groep met o.a Real Madrid en Toulouse. Met zocht op deze groep heb ik Gabby Agbonlahor gehaald van Aston Villa voor de snelheid voorin samen met Lukaku. En voor het middenveld heb ik Kim Kallström weggehaald van een club uit Rusland. Fulham eerste? :-D Hoe kan dat nou joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Ja zeker in seizoen 2 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Je verkoopt heel veel spelers en een beetje goeie Nederlander is duurder dan de spelers die je verkoopt.. Als je goed kan handelen kan je je spelers voor meer als hun waarde verkopen hé Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Als je goed kan handelen kan je je spelers voor meer als hun waarde verkopen hé Als je ze op de transferlijst zet, krijg je ze meestal niet weg voor meer dan hun waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Als je ze op de transferlijst zet, krijg je ze meestal niet weg voor meer dan hun waarde. Tegenbod! Ik verkoop meestal mijn spelers die op de transferlijst staan tegen 125% van hun waarde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Hmm, okeoke, ik ga 't een kans geven :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Hmm, okeoke, ik ga 't een kans geven :) Als je dat doet kan je een toptransfer extra kopen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 28 januari 2013 Share Geplaatst 28 januari 2013 Fulham eerste? :-D Hoe kan dat nou joh Echt waar.. Hebben Berbatov, Ruiz en hebben Pablo Hernandes & Lacina Traore gekocht. En kampioen geworden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 29 januari 2013 Share Geplaatst 29 januari 2013 Nou, transferperiode bijna voorbij. Heb zoveel mogelijk buitenlanders verkocht en die ik nog niet kon verkopen, verhuurd. Mijn basis: Vermeer Van Rhijn V. van Dijk Martins Indi Blind Schaars Van Ginkel Maher Lukoki De Jong Babel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Begonnen met FC Twente: MIjn opstelling halverwege seizoen 3: DM: Mihaylov [84] RB: Goossens [74] (Jeugdspeler 17 jr) VC: Douglas: [85] VC: Bjelland [82] LB: Romagnoli [75] (20 jr) CVM: Brama: 82 RCM: Bunoza [77] (Jeugdspeler 19 jr) LCM: Kolocinac [74] (Jeugdspeler 18 jr) RV: Tadic [89] SP: Castaignos [85] LV: Chadli [87] Wissels: DM: Mendez [64 (jeugdspeler 18 jr) CV: Gonzalo [60] (jeugdspeler 16 jr) CV: Pfertzel [69] (jeugdspeler 17 jr) CM: Pieroni [72] (jeugdspeler 17 jr) CM: BIgazzi [64] (jeugdspeler 16 jr) S: Bombagi [71] (jeugdspeler 17 jr) RV: Cabral [77] Heb zelf nog geen enkele grote transfer gedaan. Ik laat spelers scouten en via de jeugd in het elftal komen en die laat ik spelen, werkt prima! Zitten een aantal topspelers bij die erg hoog kunnen komen. Vorig seizoen Leroy Fer voor €40 miljoen verkocht. Chadli, Castaignos en Tadic zijn ook verschrikkelijk veel waard..... kan nog leuk worden als ik dit beleid volhoud ;) Transferbudget: €82 miljoen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Je middenveld en vleugelbacks kunnen nog wat versterking gebruiken. Je aanval is heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 17 februari 2013 Share Geplaatst 17 februari 2013 Ze zijn nog jong en worden dus beter... heb nu mooi jong en ouder door elkaar. Als ik de jonge spelers laat spelen worden ze net zo sterk. ik hoop alleen tadic of chadli te verkopen zodat ik 4-4-2 kan spelen. Heb te veel middenvelders nameljk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 18 februari 2013 Share Geplaatst 18 februari 2013 Ben een tijdje geleden een carriere begonnen met Bayern Munchen, op legendarisch. Seizoen 1 kampioen geworden en de beker gewonnen, kwartfinale CL eruit tegen Valencia. Seizoen 2 had ik mezelf tot doel gesteld om ongeslagen kampioen te worden. Dit is gelukt: 96 punten, oftewel 3x gelijk en de rest gewonnen. Topscorer: Mandzukic met 49 goals. Champions League gewonnen door in de finale met 4-0 van Real Madrid te winnen, en de beker door in de finale met 6-2 van BMG te winnen. Daarnaast ben ik met Duitsland in 2014 wereldkampioen geworden, door in de finale met 3-0 van Spanje te winnen. Mijn Duitse elftal bestond vrijwel volledig uit spelers van Bayern. Dit is nu mn opstelling bij Bayern: DM: Neuer 92 / Mihaylov 79 RB: Lahm 89 / Rafinha 77 CV: Boateng 84/ Howedes 81 CV: Badstuber 87/ Subotic 85 LB: Alaba 83/ Radu 80 CM: Schweinsteiger 88 / Martinez 85 CM: Witsel 88/ Kroos 86 LAM: Ribery 91/ Schurrle 83 RAM: Robben 89/ Shaqiri 82 CAM: Ozil 90/ Muller 88 SP: Mandzukic 86/ Gomez 87 Dit is mn elftal in Duitsland (vrijwel hetzelfde): DM: Neuer RB: Lahm CV: Boateng CV: Badstuber LB: Schmelzer (niet van Bayern) CM: Schweinsteiger CM: Kroos RAM: Muller LAM: Schurrle CAM: Ozil SP: Gomez Heb nu dus binnen 2 jaar alles al gewonnen. Wil dit nog wel een jaar volhouden, omdat het extra moeilijk is. Ben alleen nog op zoek naar een leuke versterking bij Bayern, om een beetje verandering door te voeren. Iemand nog een suggestie? Misschien een vervanger voor Ribery op de lange termijn..? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Toornstra Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Fischer, als je met de laatste updates speelt, of Sterling? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarialArt Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Echt vage shit weer in mijn Carrière, het seizoen is ten einde terwijl ik maar 37 van de 38 wedstrijden heb gespeeld. Verder komen er ook aankoopopties binnen van een speler die ik helemaal niet heb gehuurd... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 19 februari 2013 Share Geplaatst 19 februari 2013 Dat eerste heb ik ook al gehad. Echt vreselijk, al een geluk dat m'n concurrent voor de titel hun laatste wedstrijd verloor, anders was ik tweede.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thomassje123 Geplaatst 22 februari 2013 Share Geplaatst 22 februari 2013 Begonnen met FC Twente: MIjn opstelling halverwege seizoen 3: DM: Mihaylov [84] RB: Goossens [74] (Jeugdspeler 17 jr) VC: Douglas: [85] VC: Bjelland [82] LB: Romagnoli [75] (20 jr) CVM: Brama: 82 RCM: Bunoza [77] (Jeugdspeler 19 jr) LCM: Kolocinac [74] (Jeugdspeler 18 jr) RV: Tadic [89] SP: Castaignos [85] LV: Chadli [87] Wissels: DM: Mendez [64 (jeugdspeler 18 jr) CV: Gonzalo [60] (jeugdspeler 16 jr) CV: Pfertzel [69] (jeugdspeler 17 jr) CM: Pieroni [72] (jeugdspeler 17 jr) CM: BIgazzi [64] (jeugdspeler 16 jr) S: Bombagi [71] (jeugdspeler 17 jr) RV: Cabral [77] Heb zelf nog geen enkele grote transfer gedaan. Ik laat spelers scouten en via de jeugd in het elftal komen en die laat ik spelen, werkt prima! Zitten een aantal topspelers bij die erg hoog kunnen komen. Vorig seizoen Leroy Fer voor €40 miljoen verkocht. Chadli, Castaignos en Tadic zijn ook verschrikkelijk veel waard..... kan nog leuk worden als ik dit beleid volhoud ;) Transferbudget: €82 miljoen :D Nu begin seizoen 4 Verkocht: Castaignos : 80 miljoen Chadli: 80 miljoen Ben nu over gestapt naar een 4-4-2. Dit is mijn opstelling DM: Mihayloc [85] RB: Goossens [75] (jeugdspeler 18 jr) LB: Ramagnoli [76] (20 jr) CB: Douglas [86] CB: Bjelland [83] RM: Tadic [89] LM: Bunoza [78] (jeugdspeler 19 jr) CM: Brama [82] CM: Helenius [81] (21 jr) SP: Pisanu [74] (jeugdspeler 19 jr) SP: Balotelli [87] Wissels: DM: Mendez [64] (jeugdspeler 19 jr) CV: Pfertzel [72] (jeugdspeler 18 jr) RB: Fernandez [72] (jeugdspeler 19 jr) CM: Pieroni [74] (jeugdspeler 18 jr) RM: Seric [74] (jeugdspeler 18 jr) SP: Bombagi [73] (jeugdspeler 18 jr) LV: Cabral [79] Transferbudget: 130 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dzsudzsak. Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Balotelli : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rossini' Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Goedemiddag en welkom bij m’n nieuwe carrière met de club van mijn hart in het buitenland, Arsenal. De coach in mijn carrière is wel degelijk Arsène Wenger, ondanks de vele kritiek die hij de laatste tijd moet slikken. Met frivool en aanvallend voetbal wil ik terug de glorietijd van weleer terugbrengen, én dit kan alleen met enkele broodnodige versterkingen. De doelstelling voor dit seizoen is om de beker te winnen en de top 4 te behalen. In het eerste seizoen ga ik wel nog geen inkomende transfers doen, alleen enkele uitgaande transfers. Zo heeft Squillaci de club definitief verlaten en zijn er enkele talenten uitgeleend die geen zicht hadden op speelminuten. In het tweede seizoen gaan er een nieuwe Soll Campbell, een nieuwe Patrick Vieira en een nieuwe Thierry Henry worden aangekocht. Ook een nieuwe doelman zal noodzakelijk zijn aangezien Szczesny echt een slechte doelman is die Arsenal veel punten kost, zo zal Fabianski in het eerste seizoen mijn nummer één zijn. Basiselftal: Schaduwelftal, exclusief uitgeleende spelers: Dit seizoen krijgt Giroud het vertrouwen als diepste man, maar volgend seizoen wordt er een nieuwe spits aangetrokken omdat Arshavin dan verkocht wordt en Gervinho zo naar de flank verhuist. Rosicky zal de club hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook verlaten, zodat de uitgeleende Frimpong een plek in het schaduwelftal krijgt en Ramsey een plek opschuift naar voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Szczesny is in carrière een beest joh, die moet je sowieso laten spelen :-D Wordt ook in no time 86/87 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Haha vind dat ook een rare keuze maar als je realistisch wilt zijn kan ik het opzich wel begrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JvdM94 Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 BIj elke carriere die ik begin heb ik bepaalde doelen die ik wil halen. Lyon - Franse talentvolle spelers halen en terugkomen naar de top. Liverpool - Zelfde verhaal alleen dan met Engelse spelers Atletico Madrid - Zelfde verhaal alleen dan met spaanse spelers en de strijd aan gaan met Barca en Real. West Ham United - Weer terug aan de top komen met geweldige jeugdspelers, dit team bestaat nu bijna alleen maar uit jeugdspelers en ik vind dit de leukste carriere die ik ooit heb gehad. Leuke en mooie uitdaging en wat heb ik geweldige spelers in mijn opleiding. Ik heb ook nog Carrieres met City en Arsenal, met City wil ik de allerbeste spelers in potentie halen en met Arsenal wil ik proberen het gouden team proberen na te bootsen met Henry Bergkamp etc etc. erg lastig maar wel leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Witte Condor Geplaatst 24 februari 2013 Share Geplaatst 24 februari 2013 Met 6 carrieres te gelijk bezig? Heb je een goede dagtaak aan dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten