Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

Net tweede seizoen begonnen met West Bromwich. Eerste seizoen tweede geëindigd net achter Fulham. Ik speel dit seizoen Champions League dus in een groep met o.a Real Madrid en Toulouse. Met zocht op deze groep heb ik Gabby Agbonlahor gehaald van Aston Villa voor de snelheid voorin samen met Lukaku. En voor het middenveld heb ik Kim Kallström weggehaald van een club uit Rusland.

Fulham eerste? :-D Hoe kan dat nou joh

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met FC Twente:

MIjn opstelling halverwege seizoen 3:

DM: Mihaylov [84]

RB: Goossens [74] (Jeugdspeler 17 jr)

VC: Douglas: [85]

VC: Bjelland [82]

LB: Romagnoli [75] (20 jr)

CVM: Brama: 82

RCM: Bunoza [77] (Jeugdspeler 19 jr)

LCM: Kolocinac [74] (Jeugdspeler 18 jr)

RV: Tadic [89]

SP: Castaignos [85]

LV: Chadli [87]

Wissels:

DM: Mendez [64 (jeugdspeler 18 jr)

CV: Gonzalo [60] (jeugdspeler 16 jr)

CV: Pfertzel [69] (jeugdspeler 17 jr)

CM: Pieroni [72] (jeugdspeler 17 jr)

CM: BIgazzi [64] (jeugdspeler 16 jr)

S: Bombagi [71] (jeugdspeler 17 jr)

RV: Cabral [77]

Heb zelf nog geen enkele grote transfer gedaan. Ik laat spelers scouten en via de jeugd in het elftal komen en die laat ik spelen, werkt prima! Zitten een aantal topspelers bij die erg hoog kunnen komen.

Vorig seizoen Leroy Fer voor €40 miljoen verkocht. Chadli, Castaignos en Tadic zijn ook verschrikkelijk veel waard..... kan nog leuk worden als ik dit beleid volhoud ;)

Transferbudget: €82 miljoen :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben een tijdje geleden een carriere begonnen met Bayern Munchen, op legendarisch. Seizoen 1 kampioen geworden en de beker gewonnen, kwartfinale CL eruit tegen Valencia. Seizoen 2 had ik mezelf tot doel gesteld om ongeslagen kampioen te worden. Dit is gelukt: 96 punten, oftewel 3x gelijk en de rest gewonnen. Topscorer: Mandzukic met 49 goals. Champions League gewonnen door in de finale met 4-0 van Real Madrid te winnen, en de beker door in de finale met 6-2 van BMG te winnen. Daarnaast ben ik met Duitsland in 2014 wereldkampioen geworden, door in de finale met 3-0 van Spanje te winnen. Mijn Duitse elftal bestond vrijwel volledig uit spelers van Bayern. Dit is nu mn opstelling bij Bayern:

DM: Neuer 92 / Mihaylov 79

RB: Lahm 89 / Rafinha 77

CV: Boateng 84/ Howedes 81

CV: Badstuber 87/ Subotic 85

LB: Alaba 83/ Radu 80

CM: Schweinsteiger 88 / Martinez 85

CM: Witsel 88/ Kroos 86

LAM: Ribery 91/ Schurrle 83

RAM: Robben 89/ Shaqiri 82

CAM: Ozil 90/ Muller 88

SP: Mandzukic 86/ Gomez 87

Dit is mn elftal in Duitsland (vrijwel hetzelfde):

DM: Neuer

RB: Lahm

CV: Boateng

CV: Badstuber

LB: Schmelzer (niet van Bayern)

CM: Schweinsteiger

CM: Kroos

RAM: Muller

LAM: Schurrle

CAM: Ozil

SP: Gomez

Heb nu dus binnen 2 jaar alles al gewonnen. Wil dit nog wel een jaar volhouden, omdat het extra moeilijk is. Ben alleen nog op zoek naar een leuke versterking bij Bayern, om een beetje verandering door te voeren. Iemand nog een suggestie? Misschien een vervanger voor Ribery op de lange termijn..?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen met FC Twente:

MIjn opstelling halverwege seizoen 3:

DM: Mihaylov [84]

RB: Goossens [74] (Jeugdspeler 17 jr)

VC: Douglas: [85]

VC: Bjelland [82]

LB: Romagnoli [75] (20 jr)

CVM: Brama: 82

RCM: Bunoza [77] (Jeugdspeler 19 jr)

LCM: Kolocinac [74] (Jeugdspeler 18 jr)

RV: Tadic [89]

SP: Castaignos [85]

LV: Chadli [87]

Wissels:

DM: Mendez [64 (jeugdspeler 18 jr)

CV: Gonzalo [60] (jeugdspeler 16 jr)

CV: Pfertzel [69] (jeugdspeler 17 jr)

CM: Pieroni [72] (jeugdspeler 17 jr)

CM: BIgazzi [64] (jeugdspeler 16 jr)

S: Bombagi [71] (jeugdspeler 17 jr)

RV: Cabral [77]

Heb zelf nog geen enkele grote transfer gedaan. Ik laat spelers scouten en via de jeugd in het elftal komen en die laat ik spelen, werkt prima! Zitten een aantal topspelers bij die erg hoog kunnen komen.

Vorig seizoen Leroy Fer voor €40 miljoen verkocht. Chadli, Castaignos en Tadic zijn ook verschrikkelijk veel waard..... kan nog leuk worden als ik dit beleid volhoud ;)

Transferbudget: €82 miljoen :D

Nu begin seizoen 4

Verkocht:

Castaignos : 80 miljoen

Chadli: 80 miljoen

Ben nu over gestapt naar een 4-4-2. Dit is mijn opstelling

DM: Mihayloc [85]

RB: Goossens [75] (jeugdspeler 18 jr)

LB: Ramagnoli [76] (20 jr)

CB: Douglas [86]

CB: Bjelland [83]

RM: Tadic [89]

LM: Bunoza [78] (jeugdspeler 19 jr)

CM: Brama [82]

CM: Helenius [81] (21 jr)

SP: Pisanu [74] (jeugdspeler 19 jr)

SP: Balotelli [87]

Wissels:

DM: Mendez [64] (jeugdspeler 19 jr)

CV: Pfertzel [72] (jeugdspeler 18 jr)

RB: Fernandez [72] (jeugdspeler 19 jr)

CM: Pieroni [74] (jeugdspeler 18 jr)

RM: Seric [74] (jeugdspeler 18 jr)

SP: Bombagi [73] (jeugdspeler 18 jr)

LV: Cabral [79]

Transferbudget: 130 miljoen

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Goedemiddag en welkom bij m’n nieuwe carrière met de club van mijn hart in het buitenland, Arsenal. De coach in mijn carrière is wel degelijk Arsène Wenger, ondanks de vele kritiek die hij de laatste tijd moet slikken. Met frivool en aanvallend voetbal wil ik terug de glorietijd van weleer terugbrengen, én dit kan alleen met enkele broodnodige versterkingen. De doelstelling voor dit seizoen is om de beker te winnen en de top 4 te behalen.

In het eerste seizoen ga ik wel nog geen inkomende transfers doen, alleen enkele uitgaande transfers. Zo heeft Squillaci de club definitief verlaten en zijn er enkele talenten uitgeleend die geen zicht hadden op speelminuten. In het tweede seizoen gaan er een nieuwe Soll Campbell, een nieuwe Patrick Vieira en een nieuwe Thierry Henry worden aangekocht. Ook een nieuwe doelman zal noodzakelijk zijn aangezien Szczesny echt een slechte doelman is die Arsenal veel punten kost, zo zal Fabianski in het eerste seizoen mijn nummer één zijn.

Basiselftal:

3480x7r.jpg

Schaduwelftal, exclusief uitgeleende spelers:

rw8doj.jpg

Dit seizoen krijgt Giroud het vertrouwen als diepste man, maar volgend seizoen wordt er een nieuwe spits aangetrokken omdat Arshavin dan verkocht wordt en Gervinho zo naar de flank verhuist. Rosicky zal de club hoogstwaarschijnlijk volgend seizoen ook verlaten, zodat de uitgeleende Frimpong een plek in het schaduwelftal krijgt en Ramsey een plek opschuift naar voren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

BIj elke carriere die ik begin heb ik bepaalde doelen die ik wil halen.

Lyon - Franse talentvolle spelers halen en terugkomen naar de top.

Liverpool - Zelfde verhaal alleen dan met Engelse spelers

Atletico Madrid - Zelfde verhaal alleen dan met spaanse spelers en de strijd aan gaan met Barca en Real.

West Ham United - Weer terug aan de top komen met geweldige jeugdspelers, dit team bestaat nu bijna alleen maar uit jeugdspelers en ik vind dit de leukste carriere die ik ooit heb gehad. Leuke en mooie uitdaging en wat heb ik geweldige spelers in mijn opleiding.

Ik heb ook nog Carrieres met City en Arsenal, met City wil ik de allerbeste spelers in potentie halen en met Arsenal wil ik proberen het gouden team proberen na te bootsen met Henry Bergkamp etc etc. erg lastig maar wel leuk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites