Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA Carrière

Mvdv

Aanbevolen berichten

[MENTION=4254]Hurricane[/MENTION] Lekker teampje!

293gav7.gif

Carrière gestart met Leeds United. Leeds heeft een fantastische historie, een geweldige aanhang en het is een leuke uitdaging. Deze roemrijke club speelt al een aantal jaren niet meer in de BPL en dit is wat ik hen terug wil geven: een plaats aan de top, waar ze thuishoren. In het eerste seizoen hoop ik om in de top 6 te eindigen en via de play-offs promotie af te dwingen, dat zou geweldig zijn. Heb geen ambities in de beker. Over verdere ambities zal ik me later over uitspreken. Ik wil een jonge ploeg, ik ga namelijk grote kuis houden in de kern en jonge talenten huren/kopen. Deze fantastische club is recent overgenomen door investeerders uit Dubai wat ik eigenlijk toch een beetje jammer vind, de identiteit van de club is hierdoor veranderd, maar aan de andere kant willen de investeerders Leeds zo snel mogelijk terug naar de BPL wat een goeie zaak is.

14e6lfq.jpg

Bank:

Ashdown

Pearce

Peltier

Green

Thomas

Nunez

McCormack

+ nog een heleboel reserves

Aankopen:

Bennett van Doncaster, Leeds is stap hogerop.

Cox van Leyton Orient, Leeds is stap hogerop.

Lascelles van Nottingham Forest, evenwaardige club, bij mij basisspeler en bij Nottingham helemaal niet.

Herd van Aston Villa, zit daar op een zijspoor en bij mij basisspeler.

Ameobi (Newcastle) en Ehmer (QPR) gehuurd.

Pugh en Connolly verkocht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben aan seizoen 3 begonnen en net het WK gewonnen met Argentinië. Met de Spurs voorbije 2 jaar kampioen, maar geen platte prijs in Europa. Welbeck(50mil), Naughton(4mil) en Isco (35mil) van de hand gedaan, wegens ze beu gekeken(y) Dit is nu mijn ploeg...

Typeploeg: Courtois(83) - Walker(84), Kaboul(85), Vertonghen©(86), Santon(81) - Sandro(83), Dembélé(85) - Dzagoev(84), Sigurdsson(84), Hoilett(83) - Lewandowski(86)

Bankzitters: Rose(78), Caulker(80), Wanyama(79), Haynes-Brown (16 jarige jeugdspeler, CAM en nu al 74), Draxler(79), Wickham(75) en Lennon(81). Verder nog jongens als Smith, Raman, Praet en nog wat talenten uit de jeugd in mijn kern. De meeste probeer ik uit te lenen.

Kleine update. Het is winterstop en ik speelde met het idee om Sigurdsson te lozen. Niet wendbaar genoeg, soms wat lomp zelfs en ik was hem beu gekeken. Toen kwam er een bod van 20 miljoen van Bayern, meteen geaccepteerd. Als vervanger heb ik Kevin De Bruyne gehaald. In de CL zonder probleem door de groepsfase, maar dat was vorig seizoen ook zo. Toen kwam ik Spartak Moskou tegen en werd ik bij momenten belachelijk gemaakt:cab: Nu volgt Juventus en dan Dortmund of Marseille. Na het WK 2014 weg als bondscoach bij Argentinië. Onlangs kwamen er aanbiedingen van Italië, Duitsland, Brazilië en Portugal. Ingegaan op die laatste.

Team nu: Courtois(85) - Walker(86), Kaboul(86), Vertonghen©(86), Santon(83) - Sandro(84), Dembélé(87) - Dzagoev(87), De Bruyne(82), Hoilett(86) - Lewandowski(88)

Bankzitters: Rose(79), Caulker(82), Wanyama(80), Haynes-Brown (77), Draxler(80), Wickham(77) en Lennon(82)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heb nieuwe carrière begonnen met Juve (ja, ik weet het, weeral) en heb even veel goede dingen als slechte dingen beleefd. Eerste seizoen ben ik kampioen, geraak ik tot de finale van de beker en tot de finale van de CL. Beide wedstrijden verlies ik respectievelijk met 1-0 (tegen Inter) en 2-1 (tegen Bayern), de Italiaanse supercup heb ik eveneens verloren, met 4-2 (tegen Inter) en de Europese supercup weet ik niet meer. Dit jaar moet ik dus beter doen, alleen wou Marchisio plots vertrekken... Geen idee waarom. Ik bied hem dus een contractverlenging aan met een goede salaris, nee hij gaat automatisch op de transferlijst en kast hem naar Real zonder dat ik ook maar iets kan kiezen :s Nouja,... Het bracht me iig 20 miljoen op. Voor het eerste seizoen had ik al Tosic en Honda gekocht. Pepe is vertrokken, Tosic ondertussen ook en heb Welliton gekocht (van Spartak Moskou) en dan beste aankoop ever. Ik had 45 miljoen budget, heb 40 miljoen + Vucinic geboden op Falcao en hij kwam, olé. Zal iig geen afwerkingsproblemen meer hebben, iets dat duidelijk zichtbaar was tijdens die 2 verloren finales van vorig seizoen. Wat CL dit jaar betreft ben ik in de groep van Ajax, Celtic en Man. City, heb al gewonnen tegen Ajax en Celtic. Tijdens de volgende transferperiode ga ik wel proberen om mijn jeugd uit te lenen, want mijn spelerskern is iets te groot.

overigens ben ik bondscoach van Colombië.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carrière gestart met Manchester United.

Doelstellingen seizoen 1:

Win de beker!

Win de competitie!

Haal de finale van de CL!

Basisopstelling:

de Gea

Rafael - Ferdinand - Vidic - Evra

Nani - Carrick - Kagawa - Young

Rooney

van Persie

Bank:

Lindegaard

Smalling

Valencia

Scholes

Giggs

Welbeck

Hernandez

Te koop:

Fletcher

Evans

Te huur:

Macheda

Powell

Keane

Tunnicliffe

Blackett

Cole

Veseli

Johnstone

Anderson

Plan van aanpak:

Om mijn aanpak te beschrijven heb ik eigenlijk maar 5 woorden voor nodig, 'De jeugd heeft de toekomst'.

Mijn bedoeling is om 1 Engelse scout aan te nemen en deze scout vervolgens ook te laten scouten in Engeland.

Niet alleen geef ik de voorkeur aan de jeugd maar vooral aan Engelse jeugd. Zo wil ik na een aantal seizoen een team creëren met allemaal Engelse spelers uit eigen jeugd.

Ik hou jullie op de hoogte :*)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kleine update. Het is winterstop en ik speelde met het idee om Sigurdsson te lozen. Niet wendbaar genoeg, soms wat lomp zelfs en ik was hem beu gekeken. Toen kwam er een bod van 20 miljoen van Bayern, meteen geaccepteerd. Als vervanger heb ik Kevin De Bruyne gehaald. In de CL zonder probleem door de groepsfase, maar dat was vorig seizoen ook zo. Toen kwam ik Spartak Moskou tegen en werd ik bij momenten belachelijk gemaakt:cab: Nu volgt Juventus en dan Dortmund of Marseille. Na het WK 2014 weg als bondscoach bij Argentinië. Onlangs kwamen er aanbiedingen van Italië, Duitsland, Brazilië en Portugal. Ingegaan op die laatste.

Team nu: Courtois(85) - Walker(86), Kaboul(86), Vertonghen©(86), Santon(83) - Sandro(84), Dembélé(87) - Dzagoev(87), De Bruyne(82), Hoilett(86) - Lewandowski(88)

Bankzitters: Rose(79), Caulker(82), Wanyama(80), Haynes-Brown (77), Draxler(80), Wickham(77) en Lennon(82)

Heb ook een carriere gehad met the Spurs, heerlijk team. Maar waarom in godsnaam is Lloris weg? Was ie al verkocht voordat je er kwam? Of heb je hem zelf van de hand gedaan? In dat laatste geval; zonde. Beste keeper van het spel ;).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jup, kwam een bod binnen van 40 miljoen van Bayern. Ondertussen in de kwartfinale CL uitgekomen tegen Bayern, zonder hem was het echt 10-0 over 2 wedstrijden, ook met Portugal al 2 maal tegen hem gespeeld en ook daar was hij echt sterk. Inderdaad een beest. Ach, Courtois doet het ook meer dan uitstekend.

En onder bod moet je het volgende verstaan. Ze komen met 15 miljoen af, ik dacht, lekker hoog tegenbedrag vragen waar ze (dacht ik) toch niet aan gingen voldoen. Ja lap, doen ze dat wel en dan heb je natuurlijk niets meer te kiezen.

bewerkt door Hurricane
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als het op die manier gegaan is dan is het wel balen idd. De waarde van de beste keeper van het spel is in mijn optiek niet in waarde uit te drukken. Al had een ploeg 100 miljoen geboden, dan nog had ik het niet gedaan. Je gaat er qua keeper per definitie op achteruit, en voor het geld hoef je het niet te doen. Verder heb je wel een lekker team overigens! In mijn carriere heb ik Bale kunnen ruilen voor Neymar, en had ik Lacina Traore (die vent van 2 meter) in de spits. In 3 jaar alles gewonnen wat er te winnen viel. Waar is Bale bij jou gebleven?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja als het op die manier gegaan is dan is het wel balen idd. De waarde van de beste keeper van het spel is in mijn optiek niet in waarde uit te drukken. Al had een ploeg 100 miljoen geboden, dan nog had ik het niet gedaan. Je gaat er qua keeper per definitie op achteruit, en voor het geld hoef je het niet te doen. Verder heb je wel een lekker team overigens! In mijn carriere heb ik Bale kunnen ruilen voor Neymar, en had ik Lacina Traore (die vent van 2 meter) in de spits. In 3 jaar alles gewonnen wat er te winnen viel. Waar is Bale bij jou gebleven?
Op dezelfde manier vertrokken als Lloris. Maar dan voor 70 miljoen naar Barca :cab: Ik heb ondertussen voor het 3e jaar op rij de titel binnen, sta in de finale van de FA Cup en ben voor het eerst ver geraakt in de CL. Na Juve, Bayern en Barca uit te schakelen wacht nu Real in de finale. Legendarisch is ook geen uitdaging meer hierzo. Tijd om Xbox Live terug aan te schaffen :mrgy:
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op dezelfde manier vertrokken als Lloris. Maar dan voor 70 miljoen naar Barca :cab: Ik heb ondertussen voor het 3e jaar op rij de titel binnen, sta in de finale van de FA Cup en ben voor het eerst ver geraakt in de CL. Na Juve, Bayern en Barca uit te schakelen wacht nu Real in de finale. Legendarisch is ook geen uitdaging meer hierzo. Tijd om Xbox Live terug aan te schaffen :mrgy:

Haha wel lekker hoor! Ik heb precies hetzelfde, legendarisch is te makkelijk. Was in één jaar met Zwolle kampioen geworden (gewoon alles spelen). Daarna in seizoen 2 naar Reading gegaan en daarmee ook binnen twee jaar de PL gewonnen. Xbox live is helaas te duur, anders had ik het wel genomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Haha wel lekker hoor! Ik heb precies hetzelfde, legendarisch is te makkelijk. Was in één jaar met Zwolle kampioen geworden (gewoon alles spelen). Daarna in seizoen 2 naar Reading gegaan en daarmee ook binnen twee jaar de PL gewonnen. Xbox live is helaas te duur, anders had ik het wel genomen.

Zo duur is het nou ook weer niet:cab: Maar de A.I. is geen reet aan idd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo duur is het nou ook weer niet:cab: Maar de A.I. is geen reet aan idd.

Tsja 60 euro is net iets te veel voor een arme student als ik. Als ik het ergens op internet voor de helft van de prijs kan krijgen wil ik het nog wel overwegen. De vraag daarnaast is ook hoeveel ik het zal gaan spelen als ik het eenmaal heb. Heb een paar jaar geleden ook zo'n jaar abonnement gehad, maar deed er uiteindelijk niet zo veel mee. Toen was online ook kutter dan tegenwoordig, daar lag het deels wel aan dat ik het niet veel deed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal begin seizoen 3, september 2014:

op de bank nog Ramsey(83), Oxlade Chamberlain(82), Lucas Piazon(77), Vermaelen(85), Gibbs(85), Zouma(76), Clyne(81), Ake(71)

jeugdspelers/regens: Qazaishvili(CAM, 73, 19 yo, 5* skills), Miguel Camara(Sp, 77, 19 yo), Diego Castillo(Dm, 66, 16 yo (potential 90-94)), Raynes (Cm, 71, 16 yo), Scapuzzi (Cm, 70, 18 yo, 4* weak foot, 5* skills), Macklin(Sp, 71, 17 yo, 5* skills) en nog een paar niet het nog niet waard zijn omgenoemd te worden.

Speel 4-3-3 false 9

custom-pitch-53480.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Begonnen bij Stoke City ;c Zit in voorbereiding seizoen 2.

Eerste seizoen 7e geworden, helaas net geen Europees voetbal. De meeste houthakkers inmiddels uit het team gewerkt. ;c Shawcross helaas weg, bestuur besloot hem meteen in seizoen 1 te verkopen, notabene ook maar voor 7 miljoen. ;e

Zal m'n team binnnekort eens posten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net tweede seizoen begonnen met West Bromwich. Eerste seizoen tweede geëindigd net achter Fulham. Ik speel dit seizoen Champions League dus in een groep met o.a Real Madrid en Toulouse. Met zocht op deze groep heb ik Gabby Agbonlahor gehaald van Aston Villa voor de snelheid voorin samen met Lukaku. En voor het middenveld heb ik Kim Kallström weggehaald van een club uit Rusland.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

kf1fr9.jpg

Na m'n succesvolle carrière met Leeds United een carrière met SS Lazio opgestart. Lazio is een interessante club met een mooie historie, al draait het de laatste jaren wat minder en moet het het afleggen tegen AS Roma, de stadsrivaal. De extreem rechtse aanhang is ook leuk om als publiek te hebben, vol passie en vuur. Mijn doel is om de club de beste club van Rome te maken en op internationaal niveau te acteren. Dit natuurlijk met attractief voetbal en een jonge talentvolle selectie. Dat betekent dus dat ik flink wil verjongen en dat proces begint na de eerste transferperiode al vorm te krijgen. Heb scouts naar Italië, Frankrijk en Argentinië gestuurd. Het bestuur heeft me wel heel onrealistische doelen opgesteld, ik moet namelijk de competitie, de beker en de Europa League winnen...

a0gqqc.jpg

Het is de bedoeling dat als Mauri stopt of zijn rating zeer hard daalt, ik RV haal zodat Candreva zijn plek kan innemen, vind hem namelijk beter in een centrale postitie. Ik dacht aan Quintero van Pescara, aangezien hij onlangs verklaarde dat hij nooit naar AS Roma wou gaan en dat zal de aanhang zeer graag horen.

Bank:

- Carrizo

- Capuano

- Munoz

- Cana

- Ederson

- Zaraté

- Floccari

Op de tribune zitten enkele talentvolle, maar ook overbodige spelers.

Transfers:

- Scaloni naar Siena

- Konko naar Lille, bod van 9 miljoen kon ik niet weigeren.

- Stankevicius naar Parma

- Biava naar Torino

- Bizzarri naar Udinese

- Munoz van Palermo voor 2.9 mil + André Dias, Palermo doet het zeer slecht.

- Capuano van Pescara, stap hogerop.

- Enkele talenten verhuurd

Zauri en Brocchi hangen hun schoenen na dit seizoen aan de haak. Zoek voor het volgende seizoen een alentvolle CM, RB, LB, LV en RV.

Volgende keer zet ik er ratings bij, achtte het niet nodig om dat nu al te doen aangezien ik nog maar net begonnen ben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites