KN Geplaatst 15 augustus 2012 Share Geplaatst 15 augustus 2012 Overspel is een Nederlandse televisieserie, die sinds 8 september 2011 wordt uitgezonden door de VARA op Nederland 1. De serie gaat over fotografe Iris Hoegaarde, gespeeld door actrice Sylvia Hoeks. Naast Hoeks worden hoofdrollen vervuld door onder anderen Kees Prins, Ramsey Nasr, Rifka Lodeizen en Fedja van Huêt. Het eerste seizoen bestaat uit twaalf afleveringen. Al meteen na de eerste uitzending werd Overspel verkocht aan België. Sz4TQyM6lSc Seizoen 2 komt er ook aan. Meer mensen hier die hebben gekeken? Ik vond het alleraardigst om naar te kijken, al is dat al gauw het geval als Sylvia Hoeks (:love:) meespeelt.. Maar buiten dat is het ook gewoon een goede serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 15 augustus 2012 Auteur Share Geplaatst 15 augustus 2012 Overspel is een Nederlandse televisieserie, die sinds 8 september 2011 wordt uitgezonden door de VARA op Nederland 1. De serie gaat over fotografe Iris Hoegaarde, gespeeld door actrice Sylvia Hoeks. Naast Hoeks worden hoofdrollen vervuld door onder anderen Kees Prins, Ramsey Nasr, Rifka Lodeizen en Fedja van Huêt. Het eerste seizoen bestaat uit twaalf afleveringen. Al meteen na de eerste uitzending werd Overspel verkocht aan België. Sz4TQyM6lSc Seizoen 2 komt er ook aan. Meer mensen hier die hebben gekeken? Ik vond het alleraardigst om naar te kijken, al is dat al gauw het geval als Sylvia Hoeks (:love:) meespeelt.. Maar buiten dat is het ook gewoon een goede serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Seizoen 2 zaterdag begonnen. Begint weer leuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Lekker begin inderdaad. Heb deel 1 niet gezien, maar dat is volgens mij ook niet echt nodig nu ik de intro van de eerste aflevering heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Je hebt deel 1 inderdaad niet nodig om hier gewoon verder te kunnen. Zelf vind ik het wel prettig dat ik deel 1 gezien heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik heb van meer mensen gehoord dat het zo'n leuke serie is. Echter was ik aan't genieten van die BN'ers die in de maling worden genomen door nepkamara's.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gast Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik heb van meer mensen gehoord dat het zo'n leuke serie is. Echter was ik aan't genieten van die BN'ers die in de maling worden genomen door nepkamara's.. :D Genieten van een SBS6 programma. Hoe doe je dat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Ik heb van meer mensen gehoord dat het zo'n leuke serie is. Echter was ik aan't genieten van die BN'ers die in de maling worden genomen door nepkamara's.. :D Ik ben het gaan kijken op aanraden van [MENTION=6359]KN[/MENTION]; had dus lage verwachtingen :D maar is echt wel een leuke serie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mangata Geplaatst 28 oktober 2013 Share Geplaatst 28 oktober 2013 Genieten van een SBS6 programma. Hoe doe je dat? SBS heeft best wel eens leuke programma's hoor.. Waar is de Mol vind ik bijvoorbeeld ook wel leuk om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 29 oktober 2013 Share Geplaatst 29 oktober 2013 Heerlijk dit soort series met de betere/beste Nederlandse acteurs :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 december 2013 Auteur Share Geplaatst 3 december 2013 Kijken mensen dit ook nog joh :D Leuke serie weer dit seizoen, verrassend wel de laatste aflevering.. Wel kut trouwens dat het op zaterdagavond is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Denny Geplaatst 3 december 2013 Share Geplaatst 3 december 2013 Ik vind Sylvia Hoeks zo'n schatje : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 15 februari 2014 Share Geplaatst 15 februari 2014 Ik vind Sylvia Hoeks zo'n schatje :< Same, kut dat ik nergens seizoen 1 kan vinden aangezien ik halverwege gestopt was wegens tijd gebrek :-/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 16 februari 2014 Share Geplaatst 16 februari 2014 Same, kut dat ik nergens seizoen 1 kan vinden aangezien ik halverwege gestopt was wegens tijd gebrek :-/ Ik heb hem op mijn computer staan, weet je hoelang het duurt om zoiets te uploaden op TPB ofzo ??? elke aflevering is rond de 500 mb dus weet niet hoeveel je er mist? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De_Kromme Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Ik heb hem op mijn computer staan, weet je hoelang het duurt om zoiets te uploaden op TPB ofzo ??? elke aflevering is rond de 500 mb dus weet niet hoeveel je er mist? Super dat je wilt helpen maar ik heb het dankzij een ander forumlid gevonden. Ik bespaar je de moeite haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Robertoow Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Oke top!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 Super dat je wilt helpen maar ik heb het dankzij een ander forumlid gevonden. Ik bespaar je de moeite haha. Hoe dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MD. Geplaatst 17 februari 2014 Share Geplaatst 17 februari 2014 de piratenbaai ;) daar heb ik ze weg gehaald destijds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 augustus 2015 Share Geplaatst 11 augustus 2015 Vanaf donderdag 10 september is seizoen 3 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 augustus 2015 Share Geplaatst 14 augustus 2015 http://overspel.vara.nl/ de trailer, ik heb er zin in :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
feyenoorder14 Geplaatst 10 september 2015 Share Geplaatst 10 september 2015 Vanavond begint dan eindelijk een nieuw seizoen _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 20 november 2015 Share Geplaatst 20 november 2015 Vanavond begint dan eindelijk een nieuw seizoen _O_ En afgelopen, beter einde dan dat van Penoza, veel meer drama en niet iedereen is dus goed terecht gekomen :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten