Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'managersutd'🔥 ×

Recommended Posts

Posted

Overspel.jpg

Overspel is een Nederlandse televisieserie, die sinds 8 september 2011 wordt uitgezonden door de VARA op Nederland 1. De serie gaat over fotografe Iris Hoegaarde, gespeeld door actrice Sylvia Hoeks. Naast Hoeks worden hoofdrollen vervuld door onder anderen Kees Prins, Ramsey Nasr, Rifka Lodeizen en Fedja van Huêt. Het eerste seizoen bestaat uit twaalf afleveringen. Al meteen na de eerste uitzending werd Overspel verkocht aan België.

Sz4TQyM6lSc

Seizoen 2 komt er ook aan.

Meer mensen hier die hebben gekeken? Ik vond het alleraardigst om naar te kijken, al is dat al gauw het geval als Sylvia Hoeks (:love:) meespeelt.. Maar buiten dat is het ook gewoon een goede serie

Gepost

Overspel.jpg

Overspel is een Nederlandse televisieserie, die sinds 8 september 2011 wordt uitgezonden door de VARA op Nederland 1. De serie gaat over fotografe Iris Hoegaarde, gespeeld door actrice Sylvia Hoeks. Naast Hoeks worden hoofdrollen vervuld door onder anderen Kees Prins, Ramsey Nasr, Rifka Lodeizen en Fedja van Huêt. Het eerste seizoen bestaat uit twaalf afleveringen. Al meteen na de eerste uitzending werd Overspel verkocht aan België.

Sz4TQyM6lSc

Seizoen 2 komt er ook aan.

Meer mensen hier die hebben gekeken? Ik vond het alleraardigst om naar te kijken, al is dat al gauw het geval als Sylvia Hoeks (:love:) meespeelt.. Maar buiten dat is het ook gewoon een goede serie

Gepost

Lekker begin inderdaad. Heb deel 1 niet gezien, maar dat is volgens mij ook niet echt nodig nu ik de intro van de eerste aflevering heb gezien.

Gepost

Je hebt deel 1 inderdaad niet nodig om hier gewoon verder te kunnen. Zelf vind ik het wel prettig dat ik deel 1 gezien heb.

Gepost

Ik heb van meer mensen gehoord dat het zo'n leuke serie is. Echter was ik aan't genieten van die BN'ers die in de maling worden genomen door nepkamara's.. :D

Gepost
Ik heb van meer mensen gehoord dat het zo'n leuke serie is. Echter was ik aan't genieten van die BN'ers die in de maling worden genomen door nepkamara's.. :D

Genieten van een SBS6 programma. Hoe doe je dat?

Gepost

Ik ben het gaan kijken op aanraden van [MENTION=6359]KN[/MENTION]; had dus lage verwachtingen :D maar is echt wel een leuke serie

Gepost
Genieten van een SBS6 programma. Hoe doe je dat?

SBS heeft best wel eens leuke programma's hoor.. Waar is de Mol vind ik bijvoorbeeld ook wel leuk om te kijken.

Gepost

Kijken mensen dit ook nog joh :D Leuke serie weer dit seizoen, verrassend wel de laatste aflevering.. Wel kut trouwens dat het op zaterdagavond is

Gepost
Same, kut dat ik nergens seizoen 1 kan vinden aangezien ik halverwege gestopt was wegens tijd gebrek :-/

Ik heb hem op mijn computer staan, weet je hoelang het duurt om zoiets te uploaden op TPB ofzo ??? elke aflevering is rond de 500 mb dus weet niet hoeveel je er mist?

Gepost
Ik heb hem op mijn computer staan, weet je hoelang het duurt om zoiets te uploaden op TPB ofzo ??? elke aflevering is rond de 500 mb dus weet niet hoeveel je er mist?

Super dat je wilt helpen maar ik heb het dankzij een ander forumlid gevonden. Ik bespaar je de moeite haha.