Sanders Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 http://www.hardnews.nl/drie-redenen-waarom-de-2005-2010-hardstyle-alles-behalve-dood-is/ Interesse begint toch wel weer aardig terug te komen als ik eerlijk ben, kan het wel beamen eerlijk gezegd, die tracks van J&W waar ze het hierin over hebben luister ik regelmatig, ook tracks van NSCLT en Atmozfears luister ik wel weer wat vaker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 http://www.hardnews.nl/drie-redenen-waarom-de-2005-2010-hardstyle-alles-behalve-dood-is/ Interesse begint toch wel weer aardig terug te komen als ik eerlijk ben, kan het wel beamen eerlijk gezegd, die tracks van J&W waar ze het hierin over hebben luister ik regelmatig, ook tracks van NSCLT en Atmozfears luister ik wel weer wat vaker. Dan raad ik aan om de nieuwe albums van Noisecontrollers en Wildstylez ook even te checken, zitten wel een paar matige platen tussen natuurlijk, maar ook genoeg heerlijke plaatjes :love:. Cyber, Devin Wild, Demi Kanon en Sound Rush zijn ook wel leuke talentjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Cyber heb ik wel wat tracks van gehoord, die kicks zijn werkelijk waar om van te janken :oops: Sound Rush wel al wat van gehoord, zelfde geldt voor Devin Wild, Demi Kanon ken ik niets van (oh toch wel, Supersonic). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 30 juni 2015 Share Geplaatst 30 juni 2015 Frozen van soundrush :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 2 juli 2015 Share Geplaatst 2 juli 2015 Theracords Radio Show | June 2015 http://soundcloud.com/qdance/theracords-radio-show-june-2015 The Defqon.1 Re-Cap - Mixed by Dj Thera The Classic Of The Month: 01. Catatonic Overload - Goddamn 02. Project Exile - Death May Die 03. K96 ft MC Livid - Exterminate 04. Audiomedics ft MC Livid - Nightlife Criminal 05. B-Front & Thera - R.E.M. Sleep 06. Geck-o - Shakedown (The Machine Remix) 07. Dj Thera - The Paranormal 08. Dj Thera - Desolation 09. Jason Payne - Love For The Streets 10. Dj Thera & Jason Payne - Hate Society 11. Degos & Re-Done - Connected 12. Degos & Re-Done - Demon Haunted 13. Dj Thera & Degos & Re-Done - Rave 14. Sourcerz - Delete Mashup 15. Delete - Funk 16. Regain - Broken 17. Deepack & Deetox ft MC Lan - On The Run 18. Freakz At Night - Freakz 19. Delete & Deetox - Fatal Outside The Box: 20. Promo feat. Free-k - Fading Away Inclusief onze Delete mashup! :D Op nummer 14! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Nog naar free morgen? Of iemand anders hier die gaat? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 juli 2015 Share Geplaatst 3 juli 2015 [MENTION=28281]lennard95[/MENTION]; Nog naar free morgen? Of iemand anders hier die gaat? Ik ga nooit festivals of feesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Setje van Chain reaction (l) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Frozen van soundrush :love: Yes :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) Volgend weekend gratis naar HardClassics on the Beach :mrgy: Frozen van soundrush :love: Net geluisterd, fijne track :). Kreeg zelfs een kippenvel momentje. Lang geleden bij een hardstyle track. Wie gaan er allemaal naar CRAFT overigens? Ik ben 100% aanwezig :). 5 juli 2015 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ik ga nooit festivals of feesten. Waarom niet? Ik zie je ook wel eens posten op Hardtraxx, dus dan ben je vast wel een fanatiekeling ;) Wie gaan er allemaal naar CRAFT overigens? Ik ben 100% aanwezig :). Aanwezig! Vooral Tijdmachine en Acces, en waarschijnlijk ook wel even Main aangezien mijn vrienden daar waarschijnlijk de hele dag heen willen.. Tijdmachine zullen veel niet heen willen, desnoods ga ik alleen (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Craft ook ja, word denk voor het eerst sinds lange tijd een timetable maken en daar aanhouden haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) Waarom niet? Ik zie je ook wel eens posten op Hardtraxx, dus dan ben je vast wel een fanatiekeling ;) Aanwezig! Vooral Tijdmachine en Acces, en waarschijnlijk ook wel even Main aangezien mijn vrienden daar waarschijnlijk de hele dag heen willen.. Tijdmachine zullen veel niet heen willen, desnoods ga ik alleen (h) Craft ook ja, word denk voor het eerst sinds lange tijd een timetable maken en daar aanhouden haha Nice! Zeker even meeten dan denk? Tijdmachine zal ik veel te vinden zijn. Zo ongelofelijk veel zin in :D. [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Ging jij nou ook CRAFT? :D 5 juli 2015 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 (bewerkt) Geen Craft voor mij, geen festivals/feesten (behalve Vierdaagsefeesten als Nijmegenaar zijnde uiteraard :D) tot aan Ground Zero en/of Q-Base, heb er weinig plezier meer in. En nog mensen bij Free Festival geweest? Wat een ellende daar qua sfeer en gedrag van bepaalde mensen/groepen ;e ;e ;e Wat een triestvolk loopt hier rond jezus..* Door een groep van minimaal 12 doorgesnoven amsterdammers tegengehouden, bedreigd, omdat ik een shirt aanhad van megarave ( rotterdam ) Shirt is van mijn lijf getrokken en is weg..* te triest voor worden..* Naar de beveiliging gegaan, politie niemand deed wat..* Iemand hier toevallig iets van gezien...*? Ik zat samen met me vriendin ff onder een tent te chillen waarna ik een gozer zag die volop door een anabooltje in ze roze zwembroek op ze bek werd getimmerd. Security kwamen erbij en deden gewoon helemaal niks, toen die gozer met de ehbo meeging stonden die beveiligers gewoon de hand te schudden met die jongen die die klap gaf en liepen daarna lachend weg...? was leuk feest tot dat ik werd bevolen me shirt aan te trekken omdat mijn tattoo van stadswapen van groningen bepaalde mensen niet aanstond .* Heb weinig met voetbal dus vond het onzin maar dachten 15 man anders over .* Het resultaat ko op de grond ...* Pff ..* Wil graag die gozer bedanken die voor me opkwam weet niet wie je bent maar een held ben je wel.* 5 juli 2015 bewerkt door Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Geen Craft voor mij, geen festivals/feesten (behalve Vierdaagsefeesten als Nijmegenaar zijnde uiteraard :D) tot aan Ground Zero en/of Q-Base, heb er weinig plezier meer in. Jammer maat :(. Lang geleden dat wij samen gefeest hebben. Geloof de laatste HardClassic in Amsterdam Studio's. Oude klappers en los :D. Ok.. GA CRAFT! Q-base ga ik helaas niet. :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Geen Craft voor mij, geen festivals/feesten (behalve Vierdaagsefeesten als Nijmegenaar zijnde uiteraard :D) tot aan Ground Zero en/of Q-Base, heb er weinig plezier meer in. En nog mensen bij Free Festival geweest? Wat een ellende daar qua sfeer en gedrag van bepaalde mensen/groepen ;e ;e ;e Tja ook maatje van mij die inderdaad voetbal gerelateerd mensen hebben aangevallen maar dat is toch iets anders dan dit; al snap ik niet dat je dit op feesten doet nee. Zal op craft ook wel erg zijn omdat er dan echt moeilijk veel van Ajax zijn.. Heb er niks van meegekregen en vond het wel prima feestje, alleen die anabolen tja vind het maar triest volk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Tja ook maatje van mij die inderdaad voetbal gerelateerd mensen hebben aangevallen maar dat is toch iets anders dan dit; al snap ik niet dat je dit op feesten doet nee. Zal op craft ook wel erg zijn omdat er dan echt moeilijk veel van Ajax zijn.. Heb er niks van meegekregen en vond het wel prima feestje, alleen die anabolen tja vind het maar triest volk. Blijf dan lekker weg en ga lekker kickboxen in de ring of zo als je graag mensen voor de bek timmert, echt optyfen met dat soort lui. Klinkt misschien een beetje stoer zo vanachter mijn beeldscherm, maar ik vind het een schande echt een hele grote schande ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Is natuurlijk niet dat ze puur daar voor komen. Soms word je geprovoceerd, en bij voetbal supporters doen dat toch iets sneller. Ben het met je eens maar je er druk om maken heeft geen zin, helaas Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Is het ook Sander. Het is in en in triest. Heb er heel veel over gelezen op PF en FB over het gemekker op Free Fest. Ik hoop dan ook echt dat dat met CRAFT lekker achterwege blijft of dat ik er geen ene fuck van mee krijg. Zoiets verziekt altijd wel een feestje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Is natuurlijk niet dat ze puur daar voor komen. Soms word je geprovoceerd, en bij voetbal supporters doen dat toch iets sneller. Ben het met je eens maar je er druk om maken heeft geen zin, helaas Nee helaas heeft dat vrij weinig zin. Ik denk overigens ook dat ik een opmerking van zo iemand maar gelaten zou accepteren om geen gebroken neus/kaak aan over te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Waarom niet? Ik zie je ook wel eens posten op Hardtraxx, dus dan ben je vast wel een fanatiekeling ;) Aanwezig! Vooral Tijdmachine en Acces, en waarschijnlijk ook wel even Main aangezien mijn vrienden daar waarschijnlijk de hele dag heen willen.. Tijdmachine zullen veel niet heen willen, desnoods ga ik alleen (h) Ja ik wil wel maar ken niemand waar mee ik erheen kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ja ik wil wel maar ken niemand waar mee ik erheen kan. Ga met MU'ers... Zo ben ik in 2011 met Sander naar Euphoria geweest terwijl er vrij weinig andere mensen waren die ik kon. Mega gezellig gehad :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Ga met MU'ers... Zo ben ik in 2011 met Sander naar Euphoria geweest terwijl er vrij weinig andere mensen waren die ik kon. Mega gezellig gehad :mrgy: Fix ff kaarten en vervoer dan ;c heb ik niet dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 5 juli 2015 Share Geplaatst 5 juli 2015 Fix ff kaarten en vervoer dan ;c heb ik niet dus. Kaart kan je zo fixen, Katwijk is best te doen met OV. Vriendin van me woont er. Ben er regelmatig te vinden. En anders boek je ergens een goedkoop hotel in Amsterdam. Heb je dat gedonder ook niet met terugreizen :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 5 juli 2015 Auteur Share Geplaatst 5 juli 2015 Thuiskomen is makkelijk, Lennie. Heb nooit problemen gehad. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten