iJefferd Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Moet echt snel keer goan haha :D Hier ga ik sowieso heen :D. https://partyflock.nl/party/266986:Multigroove Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 14 mei 2014 Share Geplaatst 14 mei 2014 Hier ga ik sowieso heen :D. https://partyflock.nl/party/266986:Multigroove Kan ik niet :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 16 mei 2014 Share Geplaatst 16 mei 2014 [YOUTUBE]s969EuE4VXg[/YOUTUBE] Godsamme wat blijft dit toch een ongelooflijke bazen plaat :< :< :< :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 Evolution of style nu op veronica : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 17 mei 2014 Share Geplaatst 17 mei 2014 ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Megabase, wat een gruwelijk vet feest was dat.. Geluid was goed en er werd top gedraaid! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 25 mei 2014 Share Geplaatst 25 mei 2014 Megabase, wat een gruwelijk vet feest was dat.. Geluid was goed en er werd top gedraaid! Sent from my Nexus 5 using Tapatalk Ja hoor enkel positieve verhalen, toch wel jammer dat ik m niet mee pakte. Kon kaartje krijgen voor 15. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 26 mei 2014 Share Geplaatst 26 mei 2014 Ja hoor enkel positieve verhalen, toch wel jammer dat ik m niet mee pakte. Kon kaartje krijgen voor 15. En terecht, was echt gewoon heel heel ziek, ik heb er zelf 20 voor betaald en dat was het dubbel en dwars waard.. Die bass was zo lekker he :love:, zat zelf ook de hele tijd te twijfelen en toch maar gegaan, totaal geen spijt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Beul Geplaatst 27 mei 2014 Share Geplaatst 27 mei 2014 5 juli naar freefestival :) Mijn eerste festival ooit, dus ben er benieuwd naar. Klinkt altijd wel lekker qua muziek, aangezien ik er behoorlijk dichtbij woon (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 29 mei 2014 Share Geplaatst 29 mei 2014 Denk dat ik binnenkort ook maar eens even een kaart ga scoren voor FreeFestival. Ben de dag erna jarig. Dusja... Lekker yolo-en enzo. Al zal ik dan niet in de hardstyle te vinden zijn. Ben daar sowieso wel aardig klaar mee. Lekker knallen in de hardcore / early area :). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Defqon ga ik dus ook blijkbaar. Ik was helemaal vergeten dat een maatje van me kaarten geregeld had. Hahah! Leuke meevaller zo :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Defqon ga ik dus ook blijkbaar. Ik was helemaal vergeten dat een maatje van me kaarten geregeld had. Hahah! Leuke meevaller zo :mrgy: Haha, zal het eindelijk gebeuren daar? :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Als jij naar de Black, Gold of Yellow komt vind ik t prima :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Als jij naar de Black, Gold of Yellow komt vind ik t prima :mrgy: Gold sowieso :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 31 mei 2014 Share Geplaatst 31 mei 2014 Gold sowieso :D Mooi :mrgy:. Komt dan vast wel goed :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 3 juni 2014 Share Geplaatst 3 juni 2014 Heb weer is een hardstyle mix gemaakt :) http://www7.zippyshare.com/v/3479303/file.html Tracklist: 1) Demotion – Jack of Sound Mash-up 2) Ran-D ft E-Life – The Hunt 3) Jack of Sound – Starlight 4) Atmozfears – Destroy (Timmeh Edit) 5) Demotion – Tartaros Mash-Up 6) Ran-D ft Digital Punk – Rebel To The Grave (Short cut) 7) E-Force – Freakz At Night (2014 Edit) 8) Submotion – Skitzofrenia (Artic Remix) (Short cut) 9) Thyron – Reincarnation 10) Crypsis – On The Loose (Short cut) 11) Day-Mar – Feel Terror Cloud Your Senses (Radical Redemption Remix) 12) Deetox – Black Magic (2013 Edit) (Short cut) 13) The R3belz – Pattern 2 14) Dj Thera & Delete – Welcome (Thera Live Mix) 15) Demotion - Boom The Ridiculous Ghetto (Mash-Up) 16) Delete – Eden (Deetox Remix) 17) The Machine - Rollin’ 18) Phuture Noize – Loudnes Tool 19) The Geminizers ft Delete & Vazard – Out of Control (Demotion Mash-Up) 20) Warface – Cosmic Sin 21) Coone ft Jim Ferren – 150 BPM (Chaotic Spirit & Regain Remix) (Short cut) 22) Chaotic Spirit – Loudness Tool 23) Vazard – The Debt 24) Delete & Vazard – The End Gemixed met: 2x American Audio 300 CDI-300, 1x American Audio QD-6 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 6 juni 2014 Share Geplaatst 6 juni 2014 Woei, morgen Fantasy Island :D Lekker veel Millennium en Industrial stage bezoeken :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Qbase is altijd vanaf 17:00 tot 5 ofzo sochtends toch? En niet van 11 tot 11? Moet zaterdag voetballen dus als het vanaf 11 is, is het nutteloos om te gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Qbase is altijd vanaf 17:00 tot 5 ofzo sochtends toch? En niet van 11 tot 11? Moet zaterdag voetballen dus als het vanaf 11 is, is het nutteloos om te gaan. 17:00-07:00 :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 a prima. zeker aanwezig daar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Wie gaan er nou allemaal naar Defqon? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 19 juni 2014 Share Geplaatst 19 juni 2014 Wie gaan er nou allemaal naar Defqon? Treffen we elkaar bij de gold tijdens Promo? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Treffen we elkaar bij de gold tijdens Promo? Is de TT al bekend dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Is de TT al bekend dan? Nog niet, maar enige moment dat ik gold ben op zaterdag :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 20 juni 2014 Share Geplaatst 20 juni 2014 Nog niet, maar enige moment dat ik gold ben op zaterdag :P Ik ben er sowieso van begin tot eind. Dus moet goedkomen denk. En anders meeten we wel op de Black. :P. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten