Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Doodzonde, ik weet dat ik je niet kan overhalen ;c Maar die line-up van de Tijdmachine is toch zo bazig dat je dit toch niet zou willen missen als je logisch nadenkt ;c Een feest uit de periode dat de hardstyle echt nog mega vet was. En het feit dat feesten bezoeken waar jij ook was veel te lang geleden is, Loudness vorig jaar in Klokgebouw.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Doodzonde, ik weet dat ik je niet kan overhalen ;c Maar die line-up van de Tijdmachine is toch zo bazig dat je dit toch niet zou willen missen als je logisch nadenkt ;c Een feest uit de periode dat de hardstyle echt nog mega vet was. En het feit dat feesten bezoeken waar jij ook was veel te lang geleden is, Loudness vorig jaar in Klokgebouw.

Klopt, de periode toen was wel geweldig. Dat moet ik je toegeven. Maar mijn interesse gaat nu uit naar wat andere, hardere feestjes. Ook zullen er een aantal mensen naar de Tijdmachine gaan, waar ik gewoon compleet GEEN zin in heb. Je weet vast wel wie.

De kans is zelfs groot dat ik dat weekend helemaal geen feestje pak, en lekker de week daar op naar de Central Studios ga. Er gaat namelijk een flinke groep van hier.

De tijd dat ik altijd maar wil feesten is voorbij.

Kan ik je ook niet omlullen Sjef? :o

Maar uiteindelijk gekozen voor Tijdmachine!

Helaas, helaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt, de periode toen was wel geweldig. Dat moet ik je toegeven. Maar mijn interesse gaat nu uit naar wat andere, hardere feestjes. Ook zullen er een aantal mensen naar de Tijdmachine gaan, waar ik gewoon compleet GEEN zin in heb. Je weet vast wel wie.

De kans is zelfs groot dat ik dat weekend helemaal geen feestje pak, en lekker de week daar op naar de Central Studios ga. Er gaat namelijk een flinke groep van hier.

Helaas, helaas.

Wil je echt keer meeten hahaha :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Helaas, helaas.

Ik weet exact wie, maar ik heb dan zoiets van, ga je zou nou echt uit de weg, terwijl dit echt een bazenfeest is? En ik snap goed dat je de tijd wel een beetje gehad hebt, om elke week maar te feesten, maar voor zo'n concept blijf je toch niet thuis ;) Tenminste dat heb ik. Toen ik naar Awakenings ging waren er ook een aantal personen, die ik liever niet tegen zou komen, maar dan kies ik toch echt voor het feesten en is het pech als ik die lui tegen kom. Ik laat mijn feestje niet verpesten door dat soort lui ;)

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het bovenstaande de reden is dat je niet gaat hoor, maar ben wel benieuwd hiernaar of dit toch een klein beetje jouw beslissing om niet te gaan is :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik weet exact wie, maar ik heb dan zoiets van, ga je zou nou echt uit de weg, terwijl dit echt een bazenfeest is? En ik snap goed dat je de tijd wel een beetje gehad hebt, om elke week maar te feesten, maar voor zo'n concept blijf je toch niet thuis ;) Tenminste dat heb ik. Toen ik naar Awakenings ging waren er ook een aantal personen, die ik liever niet tegen zou komen, maar dan kies ik toch echt voor het feesten en is het pech als ik die lui tegen kom. Ik laat mijn feestje niet verpesten door dat soort lui ;)

Niet dat ik hiermee wil zeggen dat het bovenstaande de reden is dat je niet gaat hoor, maar ben wel benieuwd hiernaar of dit toch een klein beetje jouw beslissing om niet te gaan is :)

Ik ken mezelf, ik ga mn bek niet kunnen houden. Vooral niet na wat er dus als laatst is voorgevallen. Het is een optelsom van dingen. Ik zal eens kijken of ik mensen van hier mee kan krijgen, die nog enige rust op mij uitoefenen zeg maar. Dan wil ik best wel gaan. Ik ga er over nadenken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja doe dat maar :) Zou het erg tof vinden als je je niet laat leiden door je emoties, al snap ik uiteraard heel goed dat je er niet op zit te wachten. Ik ken het verhaal niet goed en ik hoef ook niet per se te weten wat er precies is voorgevallen en anders weet je me op de app te vinden ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jarno, jij ook al dus. Mhmmm... Toch maar even overwegen dan. Lang geleden dat ik jou gezien heb.

8 februari misschien naar Mindcontroller. Early :love:. En is maar 15 euro :D.

Was laatste keer niet een JCS op het vak? volgens mij daarna geen meeting/feestje geweest.

en cb92, geen idee hoe je heet, vind het allemaal best hehe.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hardstyle & Hardcore #3

Was laatste keer niet een JCS op het vak? volgens mij daarna geen meeting/feestje geweest.

en cb92, geen idee hoe je heet, vind het allemaal best hehe.

Johan Cruijff schaal idd. Tegen PSV geloof ik. Alweer een behoorlijke tijd terug.

Ben aan t kijken of er mensen van hier uit mee willen. Dan kom ik denk ik wel even aangewaaid :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites