Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Huhu rebirth moet nog steeds een kaart fixen, partybus erheen vanaf katwijk :love:

Ik kan me herinneren dat jij een paar maand geleden nog nooit naar een feest was geweest toch? Onder het motto: niemand wil mee. Je hebt de smaak nu te pakken zo te zien? :mrgy:

Dit top 100 trouwens he, hoe kunnen platen als deze er nou in staan:cab:

[[video=youtube;1-N6Z7m0KVo]

Ook Brutal 5.0 in de top 10, zo jammer he, vindt Piece of Shit en Funfair of Madness (als voorbeelden) al veeeeeeel beter. Verder heel weinig B-Front (Endless Path), ach zo kan ik nog wel even doorgaan..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan me herinneren dat jij een paar maand geleden nog nooit naar een feest was geweest toch? Onder het motto: niemand wil mee. Je hebt de smaak nu te pakken zo te zien? :mrgy:

Huhu ja ben toen naar XQlusive Holland geweest met een paar bekenden die al gingen toen naar I am Hardstyle (kutfeest trouwens), Unlocked, Qlimax en Tijdmachine geweest en ik heb al Kaarten voor Hard Bass en XQ B-Front.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dit top 100 trouwens he, hoe kunnen platen als deze er nou in staan:cab:

[[video=youtube;1-N6Z7m0KVo]

Ook Brutal 5.0 in de top 10, zo jammer he, vindt Piece of Shit en Funfair of Madness (als voorbeelden) al veeeeeeel beter. Verder heel weinig B-Front (Endless Path), ach zo kan ik nog wel even doorgaan..

Draai deze ook regelmatig..

1 : 58 :love:

bewerkt door stefan_helmond
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Huhu ja ben toen naar XQlusive Holland geweest met een paar bekenden die al gingen toen naar I am Hardstyle (kutfeest trouwens), Unlocked, Qlimax en Tijdmachine geweest en ik heb al Kaarten voor Hard Bass en XQ B-Front.

Xq even meeten he dikke. Al zullen er weinig zo dik als jou zijn heb ik het idee ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja sowieso :r voor dat geld, zelfs al is het met al die dagjesmensen.

Ik neem ook een blik dagjesvolk mee :mrgy: Mijn vrienden gaan normaal naar Techno en ik probeer ze altijd over te halen om een keer met mij mee te gaan, nu is het eindelijk gelukt. Heb er nu al zin in (h)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Die liveset van Crypsis is baaaas. Vindt sowieso Crypsis live een van de vetste acts, helaas nog nooit gezien

Crypsis nog nooit live gezien? :cab: Heb 't gevoel dat ie juist op knetterveel feesten draait. Op bijna de helft van de feesten waar ik geweest ben draaide hij ook wel volgens mij. Brute artiest en volgens mij ook echt een liefhebber. Vind enkel de hits die hij maakt wel erg wisselvallig, echt hate it or love it. Radical blijft wel de grootste baas in mijn ogen. Draait ook op Rebirth en Hardfest :D Wordt genieten geblazen. Verder stond Intents misschien nog op de agenda, maar kwil dit jaar nog uit huis + maand naar Peru dus moet keuzes maken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Crypsis nog nooit live gezien? :cab: Heb 't gevoel dat ie juist op knetterveel feesten draait. Op bijna de helft van de feesten waar ik geweest ben draaide hij ook wel volgens mij. Brute artiest en volgens mij ook echt een liefhebber. Vind enkel de hits die hij maakt wel erg wisselvallig, echt hate it or love it. Radical blijft wel de grootste baas in mijn ogen. Draait ook op Rebirth en Hardfest :D Wordt genieten geblazen. Verder stond Intents misschien nog op de agenda, maar kwil dit jaar nog uit huis + maand naar Peru dus moet keuzes maken.

Heb Crypsis zeker al heeeeel vaak gezien, en is naast B-Front mijn favoriete raw producer. Zijn eerste album Statement of Intent luister ik nog regelmatig. Maar ik bedoel een liveset dan he, zoals deze:

Of deze:

Ik weet niet of je Crypsis zijn tracks kent, zo ja dan kun je echt die zieke mix skills hierin terug horen, zo lekker :love:.

Zat hier ook te twijfelen maar die sla ik toch over, wil ook nog reizen en er zijn zoveel mooie feesten. Dan gaat Defqon toch voor bij mij

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mainstage:

- Radical Redemption

- Frequencerz (live)

- Crypsis

- Atmozfears

- Code Black

- Requiem

- The Viper

- Unresolved

- Bass Chaserz vs. Kevin Kaos