lennard95 Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Huhu rebirth moet nog steeds een kaart fixen, partybus erheen vanaf katwijk :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Huhu rebirth moet nog steeds een kaart fixen, partybus erheen vanaf katwijk :love: Ik kan me herinneren dat jij een paar maand geleden nog nooit naar een feest was geweest toch? Onder het motto: niemand wil mee. Je hebt de smaak nu te pakken zo te zien? :mrgy: Dit top 100 trouwens he, hoe kunnen platen als deze er nou in staan:cab: [[video=youtube;1-N6Z7m0KVo] Ook Brutal 5.0 in de top 10, zo jammer he, vindt Piece of Shit en Funfair of Madness (als voorbeelden) al veeeeeeel beter. Verder heel weinig B-Front (Endless Path), ach zo kan ik nog wel even doorgaan.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 4 januari 2016 Share Geplaatst 4 januari 2016 Ik kan me herinneren dat jij een paar maand geleden nog nooit naar een feest was geweest toch? Onder het motto: niemand wil mee. Je hebt de smaak nu te pakken zo te zien? :mrgy: Huhu ja ben toen naar XQlusive Holland geweest met een paar bekenden die al gingen toen naar I am Hardstyle (kutfeest trouwens), Unlocked, Qlimax en Tijdmachine geweest en ik heb al Kaarten voor Hard Bass en XQ B-Front. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
stefan_helmond Geplaatst 6 januari 2016 Share Geplaatst 6 januari 2016 (bewerkt) Ik kan me herinneren dat jij een paar maand geleden nog nooit naar een feest was geweest toch? Onder het motto: niemand wil mee. Je hebt de smaak nu te pakken zo te zien? :mrgy: Dit top 100 trouwens he, hoe kunnen platen als deze er nou in staan:cab: [[video=youtube;1-N6Z7m0KVo] Ook Brutal 5.0 in de top 10, zo jammer he, vindt Piece of Shit en Funfair of Madness (als voorbeelden) al veeeeeeel beter. Verder heel weinig B-Front (Endless Path), ach zo kan ik nog wel even doorgaan.. Draai deze ook regelmatig.. 1 : 58 :love: 6 januari 2016 bewerkt door stefan_helmond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Huhu ja ben toen naar XQlusive Holland geweest met een paar bekenden die al gingen toen naar I am Hardstyle (kutfeest trouwens), Unlocked, Qlimax en Tijdmachine geweest en ik heb al Kaarten voor Hard Bass en XQ B-Front. Xq even meeten he dikke. Al zullen er weinig zo dik als jou zijn heb ik het idee ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Xq even meeten he dikke. Al zullen er weinig zo dik als jou zijn heb ik het idee ;) [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; kwam ook nog als het goed is ;) , nee is prima joh ik ben vast wel te herkennen voor je. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; kwam ook nog als het goed is ;) , nee is prima joh ik ben vast wel te herkennen voor je. Stiekemerd, beetje meelezen op HT en hier komen vertellen dat ik waarschijnlijk ga ;c Ik wilde dit gvd stilhouden als verrassing :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 8 januari 2016 Share Geplaatst 8 januari 2016 Stiekemerd, beetje meelezen op HT en hier komen vertellen dat ik waarschijnlijk ga ;c Ik wilde dit gvd stilhouden als verrassing [emoji14] :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Hardfest? Zieke line up voor maar 18 hele euries :<:<: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Hardfest? Zieke line up voor maar 18 hele euries :<:<:< Ja sowieso :r voor dat geld, zelfs al is het met al die dagjesmensen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION]; Hardfest? Zieke line up voor maar 18 hele euries :<:<:< Goh die is echt ziek ja Wildstylez en Noisecontrollers met een classic set en Sound Rush ook nog :< alleen ff kijken of er een bus heen gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Ja sowieso :r voor dat geld, zelfs al is het met al die dagjesmensen. Ik neem ook een blik dagjesvolk mee :mrgy: Mijn vrienden gaan normaal naar Techno en ik probeer ze altijd over te halen om een keer met mij mee te gaan, nu is het eindelijk gelukt. Heb er nu al zin in (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Ik neem ook een blik dagjesvolk mee :mrgy: Mijn vrienden gaan normaal naar Techno en ik probeer ze altijd over te halen om een keer met mij mee te gaan, nu is het eindelijk gelukt. Heb er nu al zin in (h) Hardstyle < Techno. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Hardstyle < Techno. Neeeeee joh, ben ook naar wat techno feestjes geweest. Best leuk maar hardstye is zooooooo veel vetter Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 11 januari 2016 Share Geplaatst 11 januari 2016 Die set van van Luna op one mar army...vind hem thuis echt lekker. Op het feest vond ik hem geen eens echt dik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Die set van van Luna op one mar army...vind hem thuis echt lekker. Op het feest vond ik hem geen eens echt dik Die liveset van Crypsis is baaaas. Vindt sowieso Crypsis live een van de vetste acts, helaas nog nooit gezien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Die liveset van Crypsis is baaaas. Vindt sowieso Crypsis live een van de vetste acts, helaas nog nooit gezien Crypsis nog nooit live gezien? :cab: Heb 't gevoel dat ie juist op knetterveel feesten draait. Op bijna de helft van de feesten waar ik geweest ben draaide hij ook wel volgens mij. Brute artiest en volgens mij ook echt een liefhebber. Vind enkel de hits die hij maakt wel erg wisselvallig, echt hate it or love it. Radical blijft wel de grootste baas in mijn ogen. Draait ook op Rebirth en Hardfest :D Wordt genieten geblazen. Verder stond Intents misschien nog op de agenda, maar kwil dit jaar nog uit huis + maand naar Peru dus moet keuzes maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Nou Intents is binnen het duurde 40 minuten en koste me minstens 5 jaar van mijn leven en de mail in er nog niet maar ach. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 12 januari 2016 Share Geplaatst 12 januari 2016 Crypsis nog nooit live gezien? :cab: Heb 't gevoel dat ie juist op knetterveel feesten draait. Op bijna de helft van de feesten waar ik geweest ben draaide hij ook wel volgens mij. Brute artiest en volgens mij ook echt een liefhebber. Vind enkel de hits die hij maakt wel erg wisselvallig, echt hate it or love it. Radical blijft wel de grootste baas in mijn ogen. Draait ook op Rebirth en Hardfest :D Wordt genieten geblazen. Verder stond Intents misschien nog op de agenda, maar kwil dit jaar nog uit huis + maand naar Peru dus moet keuzes maken. Heb Crypsis zeker al heeeeel vaak gezien, en is naast B-Front mijn favoriete raw producer. Zijn eerste album Statement of Intent luister ik nog regelmatig. Maar ik bedoel een liveset dan he, zoals deze: Of deze: Ik weet niet of je Crypsis zijn tracks kent, zo ja dan kun je echt die zieke mix skills hierin terug horen, zo lekker :love:. Zat hier ook te twijfelen maar die sla ik toch over, wil ook nog reizen en er zijn zoveel mooie feesten. Dan gaat Defqon toch voor bij mij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Qapital is dan ook echt een ziek feest he. Enigste feest waar ik heen MOET en dus ook echt vrij voor vraag. Gelukkig binnenkort weer XQ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Mainstage: - Radical Redemption - Frequencerz (live) - Crypsis - Atmozfears - Code Black - Requiem - The Viper - Unresolved - Bass Chaserz vs. Kevin Kaos - NSCLT - Adrenalize Hosted by: MC I See Talent stage: - Sub Zero Project - Cyber - Prefix & Density - D-Sturb - Break Zero - Luminite - The Shade - Zygoma & Zenda (live) - Audiomedics - TWSTD vs. MickeyG - Pittboy - Mental Salvation Hosted by: MC Democian Koningsdag naast mijn huis op het parkeerterrein van ADO. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Koningsdag naast mijn huis op het parkeerterrein van ADO. :cab: Ik ga er heen lekker dichtbij, prima line up en prima prijs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chris.tiaan Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Ik ga er heen lekker dichtbij, prima line up en prima prijs. Vriend van me organiseert het, dus even kijken wat mijn vriendengroep doet, anders ga ik daar ook heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Zygoma & Zenda Live hmm :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 13 januari 2016 Share Geplaatst 13 januari 2016 Kom net een cd van Black 2010 tegen, staan een paar heerlijke nummers op :< JDX - Live The Moment bijvoorbeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten