Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Hardstyle & Hardcore

Richarð.

Aanbevolen berichten

Kaartje voor de tijdmachine ook maar gekocht

Dat is echt DIK! Is dat ik die zaterdag terug kom van vakantie en maandag gewoon moet werken, anders zeker aanwezig.

Wel koud in die loods man, zeker als het weer pleuris weer is haha

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 1,9k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[MENTION=28281]lennard95[/MENTION];

Aangezien jij op hardtraxx zit, probeer het maar, welke 10 snippets zijn dit [soundcloud]https://soundcloud.com/loseyourmindnl/de-tijdmachine-contest-hardtraxx/s-yo2sR[/soundcloud]?

Ik herken ze allemaal, alleen nr 5 weet ik bij ID :r :r

Allemaal komen ze bekend voor maar welke het zijn :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kan daar zo slecht tegen he :mrgy: Ook op feesten, zelfde verhaal, haast alles herkennen, maar ID-en ho maar :-D

Wat is daar erg aan dan :cab: hoor ook veel nrs op feesten waarvan ik geen idee heb welke het is en ik ga niet alle hardstyle afspeellijsten langs om het te zoeken

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat is daar erg aan dan :cab: hoor ook veel nrs op feesten waarvan ik geen idee heb welke het is en ik ga niet alle hardstyle afspeellijsten langs om het te zoeken

#Firstworldproblems

Nja het is geen ramp, maar ik vind het altijd wel leuk om te weten welke tracks gedraaid worden en zeker bij ID.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

#Firstworldproblems

Nja het is geen ramp, maar ik vind het altijd wel leuk om te weten welke tracks gedraaid worden en zeker bij ID.

Ik vraag regelmatig bij nummers aan mensen of ze weten welke t is, gek genoeg krijg ik daar nooit een goed antwoord op :cab: vind dat zelf wel jammer eigenlijk ook, hoor soms te zieke nummers die ik dus verder helemaal niet ken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=9198]Sanders[/MENTION];

Er zijn 0 juiste en complete antwoorden ontvangen.

1. Brennan - Rush To The Floor

2. The Beholder & Max Enforcer - Bitcrusher

3. Thalamus - Flash Forward

4. Spy-Kore - Pupils

5. Thera - The Test 2.0 (Crypsis Remix)

6. Frequencerz - Phaser

7. d’Stylerz - House Music

8. Dailucia - Fuckin Fresh Beats

9. Sylenth & Glitch - Music in You

10. Madstylerz - Madstyle

:r ken er echt geen 1 van.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik kende ze dus allemaal wel wat betreft tracks, maar ID-ID was onmogelijk op 5 na ;c

Ik heb ze even op volgorde gezet:

[YOUTUBE]3SlRFH3Im2c[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]BNcRGJDH1tU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]IxV8-EU5fDk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]liTAzLSEzrk[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]nfoTBqoGiI4[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]_DTnfkUejtY[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]LqvJbSYXeIU[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]QlnYHbQ86vc[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]tO07aj4pOaw[/YOUTUBE]

[YOUTUBE]4pxZP3qNu6A[/YOUTUBE]

bewerkt door Sanders
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wij twijfelen tussen Rebirth en Qapital, neig zelf naar laatstgenoemde. Dus wie weet wel samen knallen daar Jarno (d)

Ja Q is echt dik _O_. Vorig jaar maatje bij de ehbo beland, was hij na 15min weer terug en gewoon weggelopen; ja die mensen overdrijven, voel me best goed en wil geen minuut missen van dit feest. Zegt genoeg natuurlijk ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Line-up van Knock out:

Adrenalize & Rebourne

Sound Rush & Cyber (CH)

Wildstylez & Demi Kanon

Bass Modulators & Code Black

Atmozfears & Audiotricz

Brennan Heart & Zatox (IT)

B-Front & Ran-D

Frequencerz & E-Force

Paul Elstak & Neophyte & Panic

Hosted by MC DL

_O_

Ben ik bij 100%.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Morgen nog iemand freaqshow? :D wel softe lineup maar goed, kga met de vrouw die voort eerst zon feestje pakt dus die kan maar beter op een lager tempo aanhaken (d)

Potver, hadden wel even een pilsje kunnen doen ja :D Hoe vond de vrouw het?

Ik was er zeker, heerlijk feestje :love: :love:, ook nog een goeie chick ontmoet, komt ze uit Maastricht, verder kan ook niet :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Potver, hadden wel even een pilsje kunnen doen ja :D Hoe vond de vrouw het?

Ik was er zeker, heerlijk feestje :love: :love:, ook nog een goeie chick ontmoet, komt ze uit Maastricht, verder kan ook niet :r

Eerste paar uur tm 1 u top, toen viel de pil verkeerd op dr maag. Lege maag en zeer gevoelig is ze daarmee, normaliter krijgt ze al enorm buikpijn als ze paracetamol op lege maag binnen krijgt. Daarnaast hielp t niet dat we twee mensen out weggesleept zagen worden -> rest van de avond vooral aan de kant gezeten en zij paar keer nekken. Maar voor de volgende keer weet ze iig wel dat t anders moet.

Goed feestje ja? Vond het eerlijk gezegd niet echt los gaan van wat ik ervan meegekregen heb en bovendien vielen Frontliner en Dark pact ofzo me wel enigszins tegen. Radical niet veel van meegekregen, gingen eerder naar de bus :cry::cry:

Wat vond je verder van de sfeer/muziek/show dan?

Rebirth lineup trouwens, heerlijk. Naja als ik Radical zie vind ik het sowieso al prima, vind die kerel echt een eindbaas.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste paar uur tm 1 u top, toen viel de pil verkeerd op dr maag. Lege maag en zeer gevoelig is ze daarmee, normaliter krijgt ze al enorm buikpijn als ze paracetamol op lege maag binnen krijgt. Daarnaast hielp t niet dat we twee mensen out weggesleept zagen worden -> rest van de avond vooral aan de kant gezeten en zij paar keer nekken. Maar voor de volgende keer weet ze iig wel dat t anders moet.

Goed feestje ja? Vond het eerlijk gezegd niet echt los gaan van wat ik ervan meegekregen heb en bovendien vielen Frontliner en Dark pact ofzo me wel enigszins tegen. Radical niet veel van meegekregen, gingen eerder naar de bus :cry::cry:

Wat vond je verder van de sfeer/muziek/show dan?

Rebirth lineup trouwens, heerlijk. Naja als ik Radical zie vind ik het sowieso al prima, vind die kerel echt een eindbaas.

:huhu: volgende keer de vrouw maar thuis laten dus! :r

Ik vond het een heerlijk feestje ja, aardig wat oude platen voorbij horen komen. Fronliner vond ik wel zwaar kut, Dark Pact redelijk. B-Front zo van genoten he :love:. Radical z'n nieuwe platen vind ik niet allemaal even goed, maar heb er wel van genoten weer. Al met al een zeer goed feest hoor :)

Rebirth heb ik inderdaad ook op de planning staan, die line up voor dat geld is echt heeeeeeel ziek, maarja is zo ver weg voor mij dus nog niet zeker, heb al wel een kaart.

Link naar opmerking
Deel via andere websites