Mitashi Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 B-7m0EfW7LM HerCdRKuomk nuCHSmm2oII Een paar heeeerlijke euforische plaatjes:<:<:< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Die BM stonden zaterdag ineens op Edit als afsluiter, technofeestje haha. Ging nog lekker los hoorde ik van maatjes. Feest werd gegeven in Haarlem, waar die gasten vandaan komen, dus link is snel gelegd. Hier kaartje craft voor vriendin van mijn neefje gehaald, die wou wel keer mee. Ook maar Qbase gehaald, kan je maar in de pocket hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 3 juni 2015 Share Geplaatst 3 juni 2015 Plaatje van Noisecult en Bass Modulators zijn mijn favorieten hier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 7 juni 2015 Share Geplaatst 7 juni 2015 Plaatje van Noisecult en Bass Modulators zijn mijn favorieten hier. Alles van Noisecult is zo ziek he:love: heb ze nog nooit gezien en staan helaas ook niet op Defqon. CRAFT wel sowieso heen (h) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Alles van Noisecult is zo ziek he:love: heb ze nog nooit gezien en staan helaas ook niet op Defqon. CRAFT wel sowieso heen (h) Ik zweer het je, vooral die van Bass Modulators staat echt al 3 dagen lang op repeat, godver wat een HEERLIJKE plaat :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Welke plaatjes? :o Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Hier ook maar freefestival gehaald, je moet toch wat op een zaterdag he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Gezellig ;c Wordt mijn enige hardstyle/hardcore feestje dit jaar. Of het moet zo leuk zijn dat ik weer vaker wil maar dat zal wel niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Gezellig ;c Wordt mijn enige hardstyle/hardcore feestje dit jaar. Of het moet zo leuk zijn dat ik weer vaker wil maar dat zal wel niet ja joh gewoon even mee met onze groep, wil je niks lievers meer. Als je maar met je poten van chantal afblijft :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Haha nee joh, Free is juist het enige feest waarbij zo'n beetje mijn hele groep gaat. Zelfs de anti-drugs mensen. En juist gezelliger ook, want de rest staat enkel met hun strakke kop op die herrie te beuken. En waarschijnlijk is jouw groep net zo.. Is Chantal die van de zaak? :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Haha nee joh, Free is juist het enige feest waarbij zo'n beetje mijn hele groep gaat. Zelfs de anti-drugs mensen. En juist gezelliger ook, want de rest staat enkel met hun strakke kop op die herrie te beuken. En waarschijnlijk is jouw groep net zo.. Is Chantal die van de zaak? :r NEEEEEE Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 10 juni 2015 Share Geplaatst 10 juni 2015 Ik zweer het je, vooral die van Bass Modulators staat echt al 3 dagen lang op repeat, godver wat een HEERLIJKE plaat :r Ja echt lekker he! Ik vind dat euforisch de laatste tijd echt weer goed wordt, een jaar geleden was het verkapte house. Welke plaatjes? :o Zie vorige pagina. [spoiler=Defqon CD] CD1 - Mixed By Ran-D 01. Wildstylez - Let The Bass Go 02. Noisecontrollers - Here We Go! 03. Hard Driver - Nothing 04. B-Freqz - Divine 05. Zatox & Audiofreq - Back To The Underground 06. Ran-D Ft. Skits Vicious - No Guts, No Glory (DefQon.1 Anthem 2015) 07. Brennan Heart - Hardbass Junkie (Digital Punk Remix) 08. Ran-D - FCK EDM 09. Zatox & Kronos - Fuck The System 10. Outbreak - Brain Smacker 11. Tatanka - DIS-CO-TEK 12. Gunz For Hire - Brooklyn 13. Digital Punk - Rest In Hell 14. Jack Of Sound - 911 15. Adaro - For The Street (Regain Remix) 16. The Machine - Hit Em Up 17. Adaro & E-Force - Oldskool Flow 18. Degos & Re-Done - Feedback 19. Ran-D & Phuture Noize - Paranoid 20. Gunz For Hire - May God Be With You All 21. Requiem - Collateral Damage 22. Sub Sonik - Look At Me Now CD2 - Mixed By Partyraiser 01. Miss K8 - The Poison 02. Bodyshock - Talk About It 03. Dyprax - Running Scared 04. Mechanical Animal & DJ Kahlkopf - Pussy Fuck 05. Dope D.O.D. - Master Xploder (Partyraiser Remix) 06. Partyraiser, Scrapeface & The Unfamous - First Mission (Djane RVT Mash Up) 07. Lady Dammage - Confession 08. Joey Riot & The Rhino - So You Wanna Be Hardcore 09. Andy The Core - Brutal Method 10. Brain Crash - Beasty Crash 11. A-Kriv & Overtrip - Die Motherfucker Die (X-Mind Remix) 12. Andy The Core - Only In Texas 13. Tharoza & DJ Agressive - Back Bitch 14. Deterrent Man & Lady Dammage - T-Raw Bitch 15. Partyraiser & F. Noize - La Bomba (System Overload Remix) 16. Nosferatu - Not Giving A Shit 17. Hellstriker - Kaput!! 18. Dr. Peacock & Death By Design - Eat This 19. Partyraiser & Darkcontroller - God! What The Hell! 20. Thunder - Looking Down 21. Para Italia & Madnezz - Aardig Opgefokt 22. Sjammienators - Hardcore Is Leven 23. SRB - Brainstabber 24. Vandal!sm - Food For Vandals 25. SRB & Rotterdam Terror Corps - Attack The Flow 26. Darkcontroller & Djane RVT - Fuck You All CD3 - Mixed By Deetox 01. The Pitcher - Power To The People 02. Dark Pact - I Don't Care 03. Phuture Noize - Terrordome 04. Deepack - Down Low 2015 05. Sub Zero Project - Funky Shit 06. Endymion - Sweet Insanity 07. Artifact & Dark Pact - Hunters 08. Thera & Degos & Re-Done - Rave 09. Kronos - Kannibals 10. Deetox - Bring The Riot 11. Delete - Funk 12. Phuture Noize - Robots To The System 13. Warface & The Geminizers - Path To Extinction 14. Bass Chazers - Reach Up In Ya Mouth 15. Degos & Re-Done - Demon Haunted 16. Requiem - The Consequence 17. Regain - Broken 18. Break Zero - Pain 19. Deepack & Deetox - On The Run 20. Warface & N-Vitral - Fuck The Drum Machine 21. Delete & Deetox - Fatal 22. Titan & Jack Of Sound - Demon 23. E-Force & Deetox - Rawness CD4 - Mixed By Dr. Rude 01. Wildstylez - Crash Test 02. Audiofreq - Audiophetamine 03. Crystal Lake - FHRITP 04. Dr. Rude - Feelings (Hard Drop Edit) 05. Atmozfears - On Your Mark 06. Da Tweekaz - Break The Spell (Dr. Rude Remix) 07. Wasted Penguinz - #Grabmeabeer 08. Psyko Punkz - Like A Loco 09. Isaac - Recharged 10. Rebourne - Galaxy 11. Dr. Rude & Phrantic - Groundstomp 12. Wildstylez - Play My Record 13. Dr. Rude - Freak (Phrantic Remix) 14. Crisis Era - Make It Pop 15. Dr. Rude & Villain - Break The Floor 16. Zany - Bouncer 17. Brennan Heart & Toneshifterz Ft. DV8 Rocks! - My Identity 18. TNT A.K.A. Technoboy 'N' Tuneboy - Contrast (Dr. Rude Remix) 19. R3hab & Nervo - Ready For The Weekend (Audiotricz Remix) 20. Dr. Rude & Coone - For The World 21. BlasterJaxx & DBSTF - Beautiful World (D-Block & S-te-Fan Remix) 22. Donkey Rollers - The Sound Of The Beast (Dr. Rude Remix) Dit moet wel de meest trieste DefQon CD ooit gemaakt zijn zeg :r :r :r. Raw, Raw en nog meer Raw... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 Achja Defqon zaterdag lekker pendelen tussen de White & Magenta met paar uitstapjes voor o.a Geck-o :P En zondag lekker Schranzen :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 11 juni 2015 Share Geplaatst 11 juni 2015 [MENTION=6420]Mitashi[/MENTION]; Je vergeet een degelijke cd van Partyraiser. Al ben ik betere tracks van hem gewend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 14 juni 2015 Share Geplaatst 14 juni 2015 [YOUTUBE]bUrL0yKlEuM[/YOUTUBE] Met deze track krijg ik wel weer erg veel zin om een keer naar Q-Base te gaan. [YOUTUBE]eexsfbtMuhg[/YOUTUBE] En met deze in de 3e keer op rij naar Ground Zero :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 15 juni 2015 Share Geplaatst 15 juni 2015 toch maar Defqon verkopen, geen vervoer die zaterdag. Ik dacht gaat vast wel bus vanaf een station maar alleen door hun geregeld. Vanwege wedstrjd totaal geen idee hoe of wat. Balen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Nog 3 dagen :< :< : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 http://dennisvandenbroek.nl/Defqon1-2015/1201:Opbouw-Defqon-1-2015.html Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 16 juni 2015 Share Geplaatst 16 juni 2015 Sowieso staan wij om 2 uur bij de ingang, mooi een plekje flak bij de festival ingang opeisen :) Gaan met 19 man heen, dus wordt mooi weekendje :hearts: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 21 juni 2015 Share Geplaatst 21 juni 2015 Goh Defqon legends heerlijk : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Noisekick, fucking baas :mrgy: Alleen al hier om had ik toch wel op Defqon willen zijn :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 24 juni 2015 Share Geplaatst 24 juni 2015 Mooi filmpje dat ook die met die wc afterparty . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 https://soundcloud.com/traumzauberwald-festivals/bass-modulators-live-defqon1-festival-2015-the-closing-ceramony-full-set Set van het weekend sowieso, misschien wel de set van het jaar :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 25 juni 2015 Share Geplaatst 25 juni 2015 Solar :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vuurtjih Geplaatst 27 juni 2015 Share Geplaatst 27 juni 2015 Solar :love: [video=youtube;0Owxv-oPgIw] _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten