Cyril Geplaatst 21 december 2014 Share Geplaatst 21 december 2014 Nog een paar daagjes en dan is het tijd voor DJ Thera Invites! Zelf openen wij hier de avond, omdat we de contest hebben gewonnen. Wie is aanwezig? :) Line-up - DJ Thera - Degos & Re-Done - Project Exile - Sourcerz (contestwinner) Hosted by MC Livid Meer info: http://partyflock.nl/party/277986:DJ-Thera-Invites http://www.facebook.com/events/272770599589190 En of course onze winnende set : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Zijn er nog mensen naar Megawatt geweest? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] bijvoorbeeld? Mooi feestje hoor (h) Zou eigenlijk niet heen gaan vanwege de prijs, krijg ik om 9 uur nog even te horen dat ik kaarten had gewonnen via een whatsapp actie, direct omgekleed en richting Zwolle gegaan, geen spijt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Zijn er nog mensen naar Megawatt geweest? [MENTION=2852]RanDMC[/MENTION] bijvoorbeeld? Mooi feestje hoor (h) Zou eigenlijk niet heen gaan vanwege de prijs, krijg ik om 9 uur nog even te horen dat ik kaarten had gewonnen via een whatsapp actie, direct omgekleed en richting Zwolle gegaan, geen spijt! Nice, best goeie lineup was er toch of niet? Was t geluid nog goed trouwens? Vorig jaar was dat best bagger hoorde ik, maar stond zelf toen de hele avond vooraan in Megabase dus niks van gemerkt :r Wel weer binnen vuurwerk hoorde ik, levensgevaarlijk maar goed. ;c Vorig jaar viel er een stuk vuurwerk op de schouder van mn maat, iedereen hem slaan en hij stond er maar van 'wtf, waarom haat iedereen mij?' :r Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Nice, best goeie lineup was er toch of niet? Was t geluid nog goed trouwens? Vorig jaar was dat best bagger hoorde ik, maar stond zelf toen de hele avond vooraan in Megabase dus niks van gemerkt :r Wel weer binnen vuurwerk hoorde ik, levensgevaarlijk maar goed. ;c Vorig jaar viel er een stuk vuurwerk op de schouder van mn maat, iedereen hem slaan en hij stond er maar van 'wtf, waarom haat iedereen mij?' :r Was wel een redelijk standaard raw line up, maar de afsluiter was zo lekker: Degos & Re-Done vs Thera.. Man man wat ging dat hard! Vond het geluid vorig jaar ook matig, dit jaar was het geluid echt heeel ziek lekker! Ze hadden dezelfde installatie als op Megabase (waar het geluid ook niet normaal hard was). Ja die vuurwerk was echt ziek inderdaad! Ik stond ook de hele nacht vooraan bij de megabase en heb altijd oordoppen in, maar schrok me alsnog helemaal de pletter van een paar knallen, leken wel cobras ofzo joh :r. Iedereen schrok zich dood, echt extreem, security ook direct die kant op rennen kijken wat t was :mrgy:. Rest van vuurwerk was ook heel apart inderdaad, vonken vlogen overal heen, op laser lampen enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 22 december 2014 Share Geplaatst 22 december 2014 Aanstaande zaterdag mn maatjes supporten die op NRG - Mash Me Up moeten draaien. Gratis fissa, altijd goed. Zaal 1 Alphaverb Crowd Control E-Force Electric Punk Exit Mind High Voltage Ravert Re-Style Typhoon MC: Tellem Zaal 2. Acid & Bridge D-Style Mean Machines RaveNeger SpeakerFreakz The Dictator Up Syndrome MC: Da Costa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Vanavond dan eindelijk 1/2 van de Tijdmachine :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Ga je allebei? Ik ga vanavond ook, lekker zin in. Net terug uit oostenrijk en meteen doorpakken dus straks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 december 2014 Share Geplaatst 26 december 2014 Ja, morgen ook, vandaar 1/2 :D Dan zie ik jou daar ook vast wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 27 december 2014 Share Geplaatst 27 december 2014 Woejj.. Vanaaf lekker dansjes doen. Heb al wat dikke previews gekregen. Dit gaat echt sick worden :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Lekker naar Dieka geweest, Atmosfearz draaide er. :r nooit weer na vandaag zeg. Sfeer was heul kut eigenlijk (ook bijna geen gebruikers te vinden), superjong (genoeg 16-18 jarigen) en veel ruzies. Discotheken, goh wat ben ik blij dat die tijd is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 28 december 2014 Share Geplaatst 28 december 2014 Ik had m aardig zitten. Dikke mashups gehoord vannacht. Hele nacht op de set van mn maatje na lekker in de tweede zaal gestaan. Goede sfeer, veel bekenden. Dat raw klinkt tegenwoordig echt allemaal hetzelfde. En dan heb je nog van die pannekoeken in aus die gaan hakken op hardstyle. Nouja, hakken... Een soort van epileptische aanval ofzo. T leek nergens op. En daarna bij mij af kijken. Altijd leuk :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mitashi Geplaatst 1 januari 2015 Share Geplaatst 1 januari 2015 Man man man, freaqshow!! :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 [twitter]551188045924687872[/twitter] :mrg: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 3 januari 2015 Share Geplaatst 3 januari 2015 Born to raise hell. Haha, baas :D. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 4 januari 2015 Share Geplaatst 4 januari 2015 Jeetje gisteren naar Thera's Training Sessions geweest. Alleen maar vanwege de afsluitende hardstyleset van Wavolizer, anders was ik er nooit naartoe geweest. De huidige hardstyle is echt enorm ruk geworden, merk ik nu ik weer eens aan hardstyle-only feestje gepakt heb. Die raw meuk lijkt allemaal zo op elkaar dat alles wel 1 grote track lijkt. Screeches in de mid-intro, breaks waarbij veel dingen als Raw Power of Fuck The Mainstream, Defend The Raw te horen is. Dan denk je wauw de break is tof, hopelijk loopt de break en melodie door in de climax, maar dan komt er weer zo'n gruwelijk vervelende anti met screeches climax die bij elk nummer net even iets anders klinkt dan de vorige track, maar veel gelijkenissen toont. Al met al creativiteit en outside the box denken zit er tegenwoordig niet meer bij, omdat je anders niet meer populair bent. Op het moment dat er wel eens een plaat langskomt die je leuk vind (vooral pre-2010) is het ook wel volop genieten :D Maar goed, waar ik dan wel op wachtte kwam dan met Wavolizer, want in die set wist ik niet meer waar ik het zoeken moest. Zijn oude tracks gaan live zo vreselijk en asociaal hard. Die reversed bass gaat echt door merg en been. Dit was zijn laatste set als hardstyle-dj en Theracords en dat heb ik geweten :mrgy: Hier even wat tracks die mij groot fan van Wavolizer hebben gemaakt. [YOUTUBE]2zzCglsL_oE[/YOUTUBE] [YOUTUBE]S0GZeCVitxQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]dkZ-IwNR3W8[/YOUTUBE] [YOUTUBE]BNAx4o99s0g[/YOUTUBE] [YOUTUBE]0US4T4Zs608[/YOUTUBE] [YOUTUBE]rxfKrToylcg[/YOUTUBE] [YOUTUBE]xNd9ojxjgI8[/YOUTUBE] [YOUTUBE]Yww15CUAQVA[/YOUTUBE] [YOUTUBE]arCEDjgHrK0[/YOUTUBE] Zo, ik heb mijn zegje weer even gedaan ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Qapital kaartje ook weer binnen. nu wachten tot jeffrey of persoon hierboven komt zeuren over dat vroeger veel vetter was en hun niet meer te zien zijn op dit soort feestjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 5 januari 2015 Share Geplaatst 5 januari 2015 Qapital kaartje ook weer binnen. nu wachten tot jeffrey of persoon hierboven komt zeuren over dat vroeger veel vetter was en hun niet meer te zien zijn op dit soort feestjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 8 januari 2015 Share Geplaatst 8 januari 2015 2 mixjes van mijn kant: https://soundcloud.com/demotionmusic/demotion-tijdmachine-warm-up Tracklist: 1. Showtek - The F-Track 2. Mike NRG - Lost In Dreams (Tat & Zat Remix) 3. Tatact - W.U.W.H 4. Frontliner - The First Cut 5. Sylenth & Glitch - Music In You (Scope DJ Loves The Reverse Bass Mix) 6. Headhunterz & Wildstylez ft Noisecontrollers - Tonight 7. Ambassador Inc - Put This On Youtube (Wildstylez Remix) 8. Zany - Solar 9. Scope DJ - Househeads 10. Wildstylez - The Moon 11. Psyko Punkz - Bass Boom 12. Headhunterz ft Abject - End Of My Existence 13. The Prophet - Fuck-R 14. Bioweapon - In Sound 15. Psyko Punkz - Ghostclass 16. Ambassador Inc - The Artist 17. Krusaders - Secrets Societies 18. Wildstylez - Revenge 19. The Prophet & Deepack - Stampuhh! (The Beholder & Max Enforcer Remix) En dit is mijn nieuwste: https://soundcloud.com/demotionmusic/demotion-euphoric-sounds-4 Tracklist: 01. D-Block & S-te-fan – Our Music 02. Headhunterz – The Fear Of Darkness 03. Frontliner – Opposites 04. Wildstylez – K.Y.H.U 05. Phrantic – Drift Away 06. Bioweapon – Expander 07. A-Lusion – Blue Fairy 08. Scope DJ – Omniverse 09. JDX – Nice & Cloze 10. Wildstylez – Delay Distortion 11. Psyko Punkz & Sound Freakerz – Voices 12. E-Force – Remote Control 13. Da Tweekaz – Chew Bubblegum 14. Wildstylez – The Phantom Beat 15. Scope DJ – Rock Hypnotic 16. Geck-o – Bingo 17. Alpha Twins – Kick Back 18. The Vision & Tartaros – History Of Life 19. Noisecontrollers – Aliens (Digital Punk Remix) 20. Noisecontrollers – E=NC2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 16 mei weer kdanz, gratis feesie. Iets met raw Ofzo. Prima denk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 9 januari 2015 Share Geplaatst 9 januari 2015 Zit ik echt net ff vol verbazing de lineup van Mindcontroller te kijken... Allejezus wat slecht. BKJN vs Partyraiser maar meepakken denk :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Cyril Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Nog meer mensen die naar Loudness gaan? :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 11 januari 2015 Share Geplaatst 11 januari 2015 Nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iJefferd Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 (bewerkt) Lekker setje van m'n maatje die op NRG Mash Me Up heeft gedraaid. Hier een re-run van zijn set. Voornamelijk oude klappertjes in een nieuw jasje. Zeker het luisteren waard! 1. Crowd Control - Megamash Me Up Intro 2. Crowd Control - Watch Me Fother Mucker Mayday Dream 3. Headhunterz & Wildstylez ft. Project One - The Rootz Unfolds (Crowd Control Mash Up) 4. Josh & Wesz - Radio Overdrive Thiz (Crowd Control Mash Up) 5. Crowd Control - Headhunterz Mash Up 6. Frontliner ft. Showtek & DBSTF - Fuck The Warphole Shiverz (Crowd Control Mash Up) Iemand zin om trouwens naar XQ Fronty te gaan? Ben wel toe aan wat blije meuk :D 12 januari 2015 bewerkt door iJefferd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RanDMC Geplaatst 12 januari 2015 Share Geplaatst 12 januari 2015 Hoe ging het draaien je af, afgelopen weekend? [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
CB92 Geplaatst 13 januari 2015 Share Geplaatst 13 januari 2015 Hoe ging het draaien je af, afgelopen weekend? [MENTION=12481]CB92[/MENTION]; Moet 23 januari pas draaien ;) :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten