bril_idioot Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hij was maandag al te downloaden en was weer geniaal. Samen met Rules of Engagement en the League toch wel de creme de la creme van de comedyseries. Wat?! :o Heerlijke serie inderdaad. Geeft me ook keer op keer weer een feel-good gevoel. Rules of Engagement vind ik overigens (zit nu begn seizoen 5) maar matigjes. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Dan vind ik Community bijvoorbeeld een stuk beter/leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Starálfur Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Zijn er hier meer die zich ergeren aan Dave? Ik weet niet precies wat het is, maar ik kan hem gewoon niet uitstaan. Verder vind ik het wel een toffe serie. Vooral Brad en Jane vind ik een leuk duo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 24 oktober 2012 Share Geplaatst 24 oktober 2012 Hij is wel duidelijk de minste van het stel ja. Maar ergeren, nee dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 25 oktober 2012 Share Geplaatst 25 oktober 2012 Wat?! :o Heerlijke serie inderdaad. Geeft me ook keer op keer weer een feel-good gevoel. Rules of Engagement vind ik overigens (zit nu begn seizoen 5) maar matigjes. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Dan vind ik Community bijvoorbeeld een stuk beter/leuker. Community mag zich daar inderdaad ook onder scharen. RoE vind zeer onderschat, Patrick Warburton is zo'n held. Coupe was deze aflevering trouwens erg lekker in vorm: -"Chris Bosh looks like one of Omar's boyfriends from the Wire" -"You two have fun talking like two of Scott Caan's groomsmen" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 30 oktober 2012 Auteur Share Geplaatst 30 oktober 2012 Heerlijk begin weer, echt samen met The League op dit moment op eenzame hoogte in de lijst van goede comedy's op t.v. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 30 oktober 2012 Share Geplaatst 30 oktober 2012 Vond m deze week iets minder, te weinig Brad. Nog steeds goed hoor, Coupe en Cuthbert in topvorm wederom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 8 november 2012 Auteur Share Geplaatst 8 november 2012 Kut verkiezingen, moeten we weer een week wachten :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 12 november 2012 Auteur Share Geplaatst 12 november 2012 Aangezien followmy.tv hem voor vorige week had staan (is niet uitgezonden vanwege de verkiezingen), meld ik jullie maar even dat episode 3 inmiddels te downloaden is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Boys II Menorah :D. Goede aflvering wederom, erg constante comedy. Morgen nog eens met ondertiteling kijken. Je mist echt veel references zonder :cab:. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 12 november 2012 Share Geplaatst 12 november 2012 Aangezien followmy.tv hem voor vorige week had staan (is niet uitgezonden vanwege de verkiezingen), meld ik jullie maar even dat episode 3 inmiddels te downloaden is. Mijn dank is groot. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 13 november 2012 Auteur Share Geplaatst 13 november 2012 Alles voor mijn brilletje (L) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 13 november 2012 Share Geplaatst 13 november 2012 Tot nu toe trouwens elke keer op maandag te downloaden, terwijl ie normaal gesproken pas woensdag uitgezonden wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 14 november 2012 Auteur Share Geplaatst 14 november 2012 Dan denk ik dat hij in Canada eerder uitgezonden word dan in de US, was met NCIS ook zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Vond hem iets minder dan vorige week, maar even goed wel een vermakelijke aflevering :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 20 november 2012 Auteur Share Geplaatst 20 november 2012 Idd, vond vooral het stuk met Dave niet zo sterk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Dave is dan ook veruit het minst interessante personage in de serie. Enkel de afleveringen rondom zijn sandwichtruck zijn soms wel aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Met Parks & Rec ben ik vrijwel helemaal bij (alleen S05 nog), dus ik heb een nieuw komedieseizoen nodig. S01 van Happy Endings vond ik maar zo-zo, maar ik ga het binnenkort dus maar ff proberen met S02, aangezien jullie er nogal dol op schijnen te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bril_idioot Geplaatst 20 november 2012 Share Geplaatst 20 november 2012 Vond seizoen 2 echt een stuk beter. Dus ik denk dat het wel goed komt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Big Mike Geplaatst 21 november 2012 Auteur Share Geplaatst 21 november 2012 Met Parks & Rec ben ik vrijwel helemaal bij (alleen S05 nog), dus ik heb een nieuw komedieseizoen nodig. S01 van Happy Endings vond ik maar zo-zo, maar ik ga het binnenkort dus maar ff proberen met S02, aangezien jullie er nogal dol op schijnen te zijn. Als je the league nog niet volgt dan zou ik die de voorkeur geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 21 november 2012 Share Geplaatst 21 november 2012 Volg ik al. De eerste twee eps van S02 waren overigens wel oké, maar nog niet superdepuper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pieter Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Pff, heb alles gezien, meer bij gebrek aan beter want ik vond het echt niet altijd even leuk.. ben nu seizoen 3 aan het kijken (e07) en die dikke homo is echt briljant. Eliza Coop is geniaal, zij draagt de serie wat mij betreft. Elisha Cuthbert vind ik niet zo leuk, dat domme is een beetje standaard. Die neger is geniaal gay en Penny is echt een irritante chick met haar afgekloven nagels, gatver. Die andere kerel is een sukkel, hoe minder scenes met hem hoe beter. Sorry ben slecht in namen. Wel +1 voor de stijl, zonder lachband Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
vinnypassy Geplaatst 7 januari 2013 Share Geplaatst 7 januari 2013 Mij krijgt het ook niet te pakken. Wel aardig no-brainertje voor vlak voor het slapen gaan, maar niet veel meer dan dat. Eens met Piet-R. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 8 januari 2013 Share Geplaatst 8 januari 2013 Jammer, vind het nog steeds geweldig. Ook de enige comedy die ik zonder ondertitels moeilijk kan volgen. Zoveel references in zo weinig tijd, heerlijk. Ep van deze week was ook weer mooi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten