Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Happy Endings

Big Mike

Aanbevolen berichten

Hij was maandag al te downloaden en was weer geniaal. Samen met Rules of Engagement en the League toch wel de creme de la creme van de comedyseries.

Wat?! :o Heerlijke serie inderdaad. Geeft me ook keer op keer weer een feel-good gevoel. Rules of Engagement vind ik overigens (zit nu begn seizoen 5) maar matigjes. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Dan vind ik Community bijvoorbeeld een stuk beter/leuker.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat?! :o Heerlijke serie inderdaad. Geeft me ook keer op keer weer een feel-good gevoel. Rules of Engagement vind ik overigens (zit nu begn seizoen 5) maar matigjes. Wel aardig, maar niet meer dan dat. Dan vind ik Community bijvoorbeeld een stuk beter/leuker.

Community mag zich daar inderdaad ook onder scharen. RoE vind zeer onderschat, Patrick Warburton is zo'n held.

Coupe was deze aflevering trouwens erg lekker in vorm:

-"Chris Bosh looks like one of Omar's boyfriends from the Wire"

-"You two have fun talking like two of Scott Caan's groomsmen"

:-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met Parks & Rec ben ik vrijwel helemaal bij (alleen S05 nog), dus ik heb een nieuw komedieseizoen nodig. S01 van Happy Endings vond ik maar zo-zo, maar ik ga het binnenkort dus maar ff proberen met S02, aangezien jullie er nogal dol op schijnen te zijn.

Als je the league nog niet volgt dan zou ik die de voorkeur geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pff, heb alles gezien, meer bij gebrek aan beter want ik vond het echt niet altijd even leuk.. ben nu seizoen 3 aan het kijken (e07) en die dikke homo is echt briljant. Eliza Coop is geniaal, zij draagt de serie wat mij betreft. Elisha Cuthbert vind ik niet zo leuk, dat domme is een beetje standaard. Die neger is geniaal gay en Penny is echt een irritante chick met haar afgekloven nagels, gatver. Die andere kerel is een sukkel, hoe minder scenes met hem hoe beter. Sorry ben slecht in namen.

Wel +1 voor de stijl, zonder lachband

Link naar opmerking
Deel via andere websites